Geen idee ben benieuwd wie het langer volhoudt, De_kromme of HMF.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn ban is nu toch ook opgeheven? Heb 'm nog niet langs zien komen.
Fortuna komt uit Delft dacht ik. Dus niet fucken met Korfbal...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook eventjes een overzichtje voor ajacied voor vanavond wat hij kan gaan kijken
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook eventjes een overzichtje voor ajacied voor vanavond wat hij kan gaan kijken
Wij hebben hier in Tilburg ook gaybars e.d. Betekent toch ook niet dat ik daar direct fan van moet zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fortuna komt uit Delft dacht ik. Dus niet fucken met Korfbal...
Niet? had dat eerder gezegd dan had ik nog een sterretje gehad. Naja hihi haha hoho ik ga de tv aanzetten voor een dagje voetbal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Tilburg ook gaybars e.d. Betekent toch ook niet dat ik daar direct fan van moet zijn?
quote:
hoezo dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Muto het volgende:
De Oss-supporters waren goed bezig gisteren.
Oerwoudgeluiden tegen Bokila en auto's van Spartanen beschadigen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Oerwoudgeluiden tegen Bokila en auto's van Spartanen beschadigen.
Ik zag niet wat er gebeurde maar vond het alsnog lachwekkend. Wat vind jij zo grappig?quote:
Dat die gozer knock out geslagen wordt, je moet wel ff paar keer kijken voor je het zietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag niet wat er gebeurde maar vond het alsnog lachwekkend. Wat vind jij zo grappig?
Hoe was het douchen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, En weer thuis.
Trainingspotje dit keer man.
2.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
grote vraag is natuurlijk, hoeveel heb je er gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |