Nee, dat was mijn rol.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn ook echt de meest intelligente mensen
quote:
Die kabel bedoel je? Was inderdaad wat mooier geweest om daar een buis/goot de grond in te laten gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Kansloos figuur ben je ook.
Ik moet wel zeggen dat dit:
[ afbeelding ]
echt een misser is voor een bedrijf dat trots is op zijn minimalisme en oog voor detail.
Ja, die kabel inderdaad. Kleine moeite om die even weg te werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Die kabel bedoel je? Was inderdaad wat mooier geweest om daar een buis/goot de grond in te laten gaan
die hoed kan echt niet, nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
echt een misser is voor een bedrijf dat trots is op zijn minimalisme en oog voor detail.
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik hou van Apple en zijn producten, maar in de rij gaan staan op een zaterdagochtend voor een winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat soort mensen mag je toch wel uitlachen
Ik vind die iPads lelijker. Zo druk, assymetrisch, blegh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje Apple Storequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Adolecens het volgende:
Close upje van de trap. Geen lift dus.
[ afbeelding ]
En de rij wordt er niet korter op![]()
[ afbeelding ]
Is volgens mij alleen un Stores waar je boven binnenkomtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Adolecens het volgende:
Close upje van de trap. Geen lift dus.
[ [url=https://p.twimg.com/Am_w6EPCIAEL-Bm.jpg:large]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Wootism het volgende:
Haha al die haters die weer even van zich laten horen omdat het Apple betreft
We leven in een experience economy, mensen vinden het heerlijk als er een complete beleving rondom een merk wordt neergezet. Laat ze lekker genieten.
Ga eens bij jezelf na waarom je zou haten op mensen die het naar hun zin hebben? Laat ze lekker en blijf zelf fijn thuis
Precies, ik ben een liefhebben, maar kom op, dit is toch belachelijk gedrag?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkel![]()
![]()
hoeveel fan je ook bent.
Ik denk dat het vooral gaat om een stukje eensgezindheid, dat vinden mensen gewoon tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkel![]()
![]()
hoeveel fan je ook bent.
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om een stukje eensgezindheid, dat vinden mensen gewoon tof.
Onee? 1e store in NL? Grootste van Europa?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |