Ik zie nergens in het topic ook maar een aanleiding dat iemand hem opgehaald zou hebben uit Hekendorpquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ligt ie nou nog in Hekendorp? Of istie alweer onderweg?Ben erg benieuwd
Ik kom er zaterdag weer (camping), dus ik zal dan even kijken als ik tijd heb of ie er nog ligt dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie nergens in het topic ook maar een aanleiding dat iemand hem opgehaald zou hebben uit Hekendorp
Ik ook nietquote:
Dat is geen Amstelveen, dat is Nes aan/de Amstelquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heerlijk snel
Amstelveen mag trouwens van de lijst.
Het gaat om de gemeente Amstelveen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is geen Amstelveen, dat is Nes aan/de Amstel
Waar wacht je op?quote:
Goed plan.quote:Op zondag 11 maart 2012 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
De kans is aanwezig dat ik woensdag ff ga rijden..
Moet je ook gewoon niet aan beginnen. Ik zit hier nu ook lekker te bakken in de tuin in de zonquote:Op zondag 11 maart 2012 12:32 schreef boertie het volgende:
Meh, vandaag even niet. 't Is veel te mooi weer om op m'n enige vrije dag 250 km in de auto te gaan zitten.
De benzineprijs houd me wel tegen om langere stukken te rijden. Het geld groeit me helaas niet op de rugquote:Op zondag 11 maart 2012 08:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zelfs dit weekend geen verplaatsing?
Of gaat het spel ten onder aan de stijgende benzineprijs? (En dan te bedenken dat ik mijn verplaatsingen bijna allemaal met fiets en OV heb gedaan)
Dat inderdaad. Als hij in Overijssel/Drenthe had gelegen had ik het nog overwogenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
De benzineprijs houd me wel tegen om langere stukken te rijden. Het geld groeit me helaas niet op de rug
Ach, als hij ergens deze week nog wat verder richting Utrecht (of Amersfoort/Leusden) gaat, kan ik hem daar zaterdag zo plaatsenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
bij dit soort dingen vind ik het jammer dat ik geen auto hebmaar als ie nou eens toevallig bij leeuwarden ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |