Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Fapvoerquote:stoereboii
nog 11 posts nodigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:29 schreef Walxie het volgende:
Ik weet niet wie hier over beslist, maar kan mijn naam binnenkort bij de XBOX-gamertags?
Die komt eraanquote:
haha is het nog een rond getal ook ja? Was maar een geintje. Topicstarter kan je zo toevoegenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat er een regel van 460 posts was.
Nja, dankje Tim!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat er een regel van 460 posts was.
Nja, dankje Tim!
Er wordt hier door één persoon stennis geschopt, zegt dat niet wat over het persoon zelf?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja hoi,
Houden we het gezellig onder elkaar? Als iemand je niet aanstaat negeer hem dan gewoon.
Gast ajbquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er wordt hier door één persoon stennis geschopt, zegt dat niet wat over het persoon zelf?
Dit bedoel ik, los je eigen problemen op ipv modjes te roepenquote:
Online is standaard met dat nieuwe verdedigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:58 schreef Creeg het volgende:
Als je ultimate team speelt wordt dan de standaard besturing gehanteerd? Ik vind het namelijk fijn om met de oude besturing te verdedigen en niet met de nieuwe. Ik stel het ook gewoon in, de oude besturing, maar als ik online ga met ultimate team zet hij dat weer terug op die nieuwe.
Touché, wil je weer eens een potje spelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Mochten jullie hem echt zo laag vinden, dan gaan jullie naar hetzelfde niveau door zo te reageren. Dit is het FUT topic en niet iets anders. Ruzie maken doe je maar ergens anders.
Dus weer FUTDank u
Heb geen mid geroepen kleuterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, los je eigen problemen op ipv modjes te roepen
Apart, ik was laatst bij iemand met PS3 en die kon dat gewoon terugveranderen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Online is standaard met dat nieuwe verdedigen.
alleen offline.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:02 schreef Creeg het volgende:
[..]
Apart, ik was laatst bij iemand met PS3 en die kon dat gewoon terugveranderen ?
Sorry voor late reactie, was even weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is je GT Walxie? Dan zet ik je erbij
Tevens is de OP chick weer terug
Dat hebben we al 10x afgesproken ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laten we vanaf nu afspreken élke post van stoereboii te negeren?
Je staat in de OPquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sorry voor late reactie, was even weg.
GT = superhero 7000
Jep, goed idee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat hebben we al 10x afgesproken ofzo.
Helaas hebben we het niet voor het zeggen wie hier bij komen, en soms komt er iemand aanwaaien die hier alleen is om onrust te stoken, en dat lukt ze eigenlijk nog ook altijd. Een ignore knop zou hier wel de uitkomst zijn, al lukt het negeren van SB wel beter de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:27 schreef Creeg het volgende:
Gasten, DM/PM elkaar lekker. Hou het hier gewoon bij Fifa.
Het niveau is zooo hoog!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier gaat de chillmodus aan, straks even lekker de stad in, en vanavond fifaIemand al een toernooi gewonnen?
Is dit serieus of een troll?quote:
Nee, serieus. Ik heb 4 potjes gespeeld en er maar 1 gewonnen. Alleen maar tegen zieke teams en goede skillers in zowel de bronze als de nieuwe silver cup.quote:
Dat viel me wel op tijdens het 11 nationaliteiten toernooi. Werd vaak ouderwets weggespeeld. De beste FUTters komen natuurlijk af op de toernooien met de hoogste beloningquote:
Als je beter wilt worden: van verliespartijen word je beter dan van makkelijke winstpartijenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan ga ik niet meedoen met die toernooien, winnen doe ik ze toch niet zo te horen
Dat is waar, maar ik word altijd zo'n rager als ik verlies, zonde van m'n tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je beter wilt worden: van verliespartijen word je beter dan van makkelijke winstpartijen
Vaag is dat, soms als je hem er voor hoger opzet verkoopt ie eerder dan dat je hem er voor laag op zetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:03 schreef vandermar het volgende:
Lol, gister ging Lavezzi niet voor 210K weg en nu is hij net voor 240K verkocht
Ja, vanacht met met een paar bier op... wel me eerste ronde gewonnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:04 schreef Walxie het volgende:
Iemand al het 1 speler toernooi Bronze Challenge gedaan?
Ik sta bijna in de finale.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, vanacht met met een paar bier op... wel me eerste ronde gewonnen
Ik zat er ook nog aan te denken, maar dan heb ik het geduld niet meer om fatsoenlijk te spelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, vanacht met met een paar bier op... wel me eerste ronde gewonnen
Whaha ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik word altijd zo'n rager als ik verlies, zonde van m'n tijd
Hey nieuweling.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef Creeg het volgende:
Wtf is er met die ultimate team? Ik moet de godganzetijd een update installeren. En als ik dat dan doe dan veranderd er niks? Doe ik het niet dan ook niet. Maar op een gegeven moment dat je weer ja zegt voor updates krijg ik een nieuwe Game Face van FIFA te zien, maar kan ik geen ultimate team spelen![]()
![]()
Ik zoet ni wetnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef Creeg het volgende:
Wtf is er met die ultimate team? Ik moet de godganzetijd een update installeren. En als ik dat dan doe dan veranderd er niks? Doe ik het niet dan ook niet. Maar op een gegeven moment dat je weer ja zegt voor updates krijg ik een nieuwe Game Face van FIFA te zien, maar kan ik geen ultimate team spelen![]()
![]()
had ik gisteren ook, of eergisteren. Moest toen Quit game doen, en toen vloog de PS3 uit. Daarna weer opgestart en toen lukte het installeren van de update welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef Creeg het volgende:
![]()
Nah, speel al vanaf het begin FIFA12, maar nooit echt omgekeken naar ultimate teamquote:
Ja, maar ik installeer 'm constant en alsnog krijg ik die melding weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had ik gisteren ook, of eergisteren. Moest toen Quit game doen, en toen vloog de PS3 uit. Daarna weer opgestart en toen lukte het installeren van de update wel
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
Wellington Silvadie kerel is te goed.
Speel je op de PS3?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Whaha ik ookEn vooral dat ik niet overweg kan met dat nieuwe verdedigen
Dus moet ik maar tegen de pc
Ik heb er een... Wel meer hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef Walxie het volgende:
Wie had hier ook alweer een silver eredivisie?
Nee PC met toetsenbordquote:
quote:
Wel, heel m'n jeugd mee doorgebracht. PES 5&6quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Dat speelt toch voor geen meter
Ja ja, dat is altijd. Skilloos blabla.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
Altijd grappig als je tegen een brazilie skill team moet en die persoon vervolgens alleen maar ronaldo chop kan. Je kan het beste antwoorden door hem compleet weg te spelen met mijn Ligue 1 team5-0 en het hadden wel 10 moeten zijn als ik wat zuiverder was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas 1 wedstrijd mee gespeeld, maar het speelde wel lekker.
Cheap brazilië teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel mee gespeeld, en mijn roberto carlos is uit formatie omdat ik hem laatst in een andere formatie heb gekocht.
Silver
Eredivisie/DutchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb met de IF's gespeeld, op Vlaar en Donk na. Vond het de prijs keer op keer niet waard. Ben hier ook wel tevreden mee.
Mix
Australië, nog niet mee gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog een bronze italiaans, bronze nederlands en een bronze koreaans team.Feyenoord Rotterdam![]()
Kan iemand me helpen om mijn team af te maken? Het liefst wil ik Vidic, Ribery en de 4 Nederlanders houden. .
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#knJIkqpibc1LZ![]()
Linkje naar ligue 1 team? Ben aan het kijken naar een <80 Ligue 1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
Altijd grappig als je tegen een brazilie skill team moet en die persoon vervolgens alleen maar ronaldo chop kan. Je kan het beste antwoorden door hem compleet weg te spelen met mijn Ligue 1 team5-0 en het hadden wel 10 moeten zijn als ik wat zuiverder was.
![]()
![]()
Je verliest sowieso chemistry hier en daar...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand me helpen om mijn team af te maken? Het liefst wil ik Vidic, Ribery en de 4 Nederlanders houden. .
Ik zit op console dus kan niet web app maar het is het volgende team.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Linkje naar ligue 1 team? Ben aan het kijken naar een <80 Ligue 1
Hazard - Remy - Ben Arfa
Gourcuff - Sissoko - Menez
Cissokho - M'bia - Sakho - Fanni
Lloris
4-3-2-1 en het speelt smerig lekker dat team.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
FUCKKKKK YEAH!!!!!! EINDELIJK MIJN IF AHAMADA VERKOCHT!!!!![]()
![]()
![]()
Die heb ik er denk ik 100 keer opgezet.
Ik vind trouwens de NIF Ahamada beter dan de IF.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Toernooitjes zijn van hoog niveau hoorde ik, of had je er gisternacht nog wat gespeeld?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook toernooitjes spelen, maar ik moet nu werken tot 16:00Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
True dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind trouwens de NIF Ahamada beter dan de IF.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Dat speelt toch voor geen meter
Wat Gerrit zegt. Altijd met toetsenbord gespeeld en zo hoort het ook op een PC game. Maargoed, het nieuwe verdedigen speelt voor geen meter iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel, heel m'n jeugd mee doorgebracht. PES 5&6![]()
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*![]()
Omdat je nu meer dan 1 knop moet indrukken om te verdedigen? Vind het echt een verbetering ten opzichte van 11. Maar op een toetsenbord is het waarschijnlijk een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef Creeg het volgende:
[..]
[..]
Wat Gerrit zegt. Altijd met toetsenbord gespeeld en zo hoort het ook op een PC game. Maargoed, het nieuwe verdedigen speelt voor geen meter idd![]()
Nee het is vervelend. Moet de 'z' ingedrukt houden om een beetje bij die speler te blijven zeg maar en dan richten en dan een keer op 'd' drukken, maar niet te laat of te vroeg, want anders loopt hij je voorbij of je ragt die bal meters naar voren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Omdat je nu meer dan 1 knop moet indrukken om te verdedigen? Vind het echt een verbetering ten opzichte van 11. Maar op een toetsenbord is het waarschijnlijk een stuk moeilijker.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
http://futhead.com/12/squad/117815quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:22 schreef Rijst het volgende:
Zat bijna aan hetzelfde te denken alleen Mangala ipv M'biaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit op console dus kan niet web app maar het is het volgende team.
Hazard - Remy - Ben Arfa
Gourcuff - Sissoko - Menez
Cissokho - M'bia - Sakho - Fanni
Lloris
4-3-2-1 en het speelt smerig lekker dat team.![]()
En ik weet niet of ik voor Remy ga.![]()
Lol, ik kom in de 45e minuut 1-0 voor en die ander rage quit
RvP; Feyenoord
Zo, gaat lekker. Mangala voor 2.5K met +30 contracten en Sakho 1.5K met +30 contracten
Staat nog een Mangala voor 3K bin dus als je die nog wilt vdm![]()
![]()
Hoe staat het met de prijzen van bronzes nu? Hard gestegen al?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bal was een beetje hoog dus kwam niet goed tegen zijn voet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Schwalbe Suarez, kneus![]()
Kuyt mist, hij had die rebound gewoon moeten maken.![]()
Moet je hem nog makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bal was een beetje hoog dus kwam niet goed tegen zijn voet.![]()
![]()
Sport 1
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
ja anders moet je anderhalf uur naar Wim Kieft luisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder de optie Engels commentaar zou het echt een kut zender zijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh er was nog onzekerheid over wie er ging spelen de laatste keer dat ik checkte
http://www.nusport.nl/voe(...)val-bij-arsenal.html![]()
Nieuwe team
L. de Jong - RvP
Huntelaar
Ribery - Schweinsteiger - IF Carrick - IF Valencia
Subotic - Vidic - David Luiz
Cech![]()
Ja en die goede schwalbe, tegenstanders laten struikelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Heskeysucks het volgende:
Zo he die Suarez is echt goed bezig, mooi actie zo 4verdedigers kwijt.![]()
Heeft geen gevolgen gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja en die goede schwalbe, tegenstanders laten struikelen.![]()
''wat is een penalty''quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een penalty![]()
Jij snapt het gewoon niet volgens mij.![]()
Kuyt heeft toch gemist, jij snapt t hier niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een penalty![]()
Jij snapt het gewoon niet volgens mij.![]()
![]()
Dat irritante gezeik tegen de scheidsrechter constant, terwijl hij gewoon een overtreding maakte. Gelukkig zie ik hem niet zovaak spelen per jaar, alleen tegen Arsenal en wat andere toppers.![]()
Ieder weldenkend mens snapt precies waar het hier over gaat, hoeft niemand uit te leggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Kuyt heeft toch gemist, jij snapt t hier niet.![]()
Okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens snapt precies waar het hier over gaat, hoeft niemand uit te leggen.![]()
Nee zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat ze geluk hebben dat het nog geen 3-0 voor Liv'pool staat, want ze spelen gewoon beter. Maar ze hebben geluk met een goede spits dat ze nog in de wedstrijd zitten.quote:![]()
nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
Dus Liverpool heeft geluk met 'goede' spelers omdat ze goed spelen?![]()
Heeft Liverpool dan gewoon pech dat Arsenal zo'n goede spits heeft? Of geluk met hun baggerverdediging?quote:![]()
Nee geen pechquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft Liverpool dan gewoon pech dat Arsenal zo'n goede spits heeft?![]()
Arsenal heeft gewoon geluk dat het zo'n goede spits heeft en dat die in vorm is. Zonder van persie stond Arsenal in de middenmoot.Feyenoord Rotterdam![]()
Dan snap ik jouw redenatie niet denk ik. Liverpool speelt beter, dat klopt, maar komt op voorsprong door een eigen goal (geen geluk zeker). Ze schieten nog 2x op de paal, dat is geluk voor Arsenal. Met 1-0 achter zit je nog steeds in de wedstrijd en vervolgens scoort RVP de 1-1 en dan heeft Arsenal geluk dat hij scoort. Het is toch geen geluk dat je een van de beste spitsen van de wereld hebt
Zonder Suarez zou Liverpool ook in de middenmoot staan, ohnee dat staan ze al![]()
![]()
Dat probeer ik te zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef Fuszy het volgende:
Arsenal heeft gewoon geluk dat het zo'n goede spits heeft en dat die in vorm is. Zonder van persie stond Arsenal in de middenmoot.![]()
Mee eens. Hij speelt daar al jaren en heeft zich goed ontwikkeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef Thorb het volgende:
Dan snap ik jouw redenatie niet denk ik. Liverpool speelt beter, dat klopt, maar komt op voorsprong door een eigen goal (geen geluk zeker). Ze schieten nog 2x op de paal, dat is geluk voor Arsenal. Met 1-0 achter zit je nog steeds in de wedstrijd en vervolgens scoort RVP de 1-1 en dan heeft Arsenal geluk dat hij scoort. Het is toch geen geluk dat je een van de beste spitsen van de wereld hebt![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef Thorb het volgende:
Dan snap ik jouw redenatie niet denk ik. Liverpool speelt beter, dat klopt, maar komt op voorsprong door een eigen goal (geen geluk zeker). Ze schieten nog 2x op de paal, dat is geluk voor Arsenal. Met 1-0 achter zit je nog steeds in de wedstrijd en vervolgens scoort RVP de 1-1 en dan heeft Arsenal geluk dat hij scoort. Het is toch geen geluk dat je een van de beste spitsen van de wereld hebt
Zonder Suarez zou Liverpool ook in de middenmoot staan, ohnee dat staan ze al![]()
![]()
Az heeft geluk dat het Elm heeft. Feyenoord heeft geluk dat het Guidetti heeft. Echt, allemaal geluk![]()
![]()
Waking fucked up in the morning, so now we dance ......
Een tip voor alle alcohol liefhebbers drink nooit Bombay met andere likeur... Dat wordt je dood
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Chelsea heeft dan weer net géén gelukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Toefjes het volgende:
Az heeft geluk dat het Elm heeft. Feyenoord heeft geluk dat het Guidetti heeft. Echt, allemaal geluk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gebrek aan visie hebben ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea heeft dan weer net géén geluk![]()
Dank!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb er een... Wel meer hier.
[ afbeelding ]
Maar dan met 73 Labyad.
UP Moisander kan ipv IF Donk![]()
![]()
![]()
ze hebben Torresquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chelsea heeft dan weer net géén geluk
o wacht...![]()
Chelsea heeft naast Sturridge, Mata en Lukaku alleen maar bejaardenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
En ajax heeft geluk dat het El ham doei..... nog steeds heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Toefjes het volgende:
Az heeft geluk dat het Elm heeft. Feyenoord heeft geluk dat het Guidetti heeft. Echt, allemaal geluk![]()
![]()
Mikel is ook nog niet zo oud.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea heeft naast Sturridge, Mata en Lukaku alleen maar bejaardenMaar die speelt nooit.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik dacht echt altijd dat die gast al over de 30 was ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea heeft naast Sturridge, Mata en Lukaku alleen maar bejaardenKwam er pas laatst achter dat hij nog maar 23 is
Snelle Egel![]()
Hij ziet er inderdaad niet uit als 23quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat die gast al over de 30 was ofzoKwam er pas laatst achter dat hij nog maar 23 is
Mijn silver teampje was te duur? Er zijn genoeg goedkope opties in de Eredivisiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef Walxie het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk silver team voor 8k ongeveer?![]()
![]()
Klopt, maar dat konden ze al aan zien komen hoor. 2 jaar geleden voor het laatst football manager gespeeld, en toen zag je al dat er dringend verjonging plaats zou moeten vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea heeft naast Sturridge, Mata en Lukaku alleen maar bejaarden![]()
Op mijn stream (ESPN) lieten ze net duidelijk zien dat Sczeszny Suarez helemaal niet aanraakte!Feyenoord Rotterdam![]()
David Luiz 24 jaarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mikel is ook nog niet zo oud.Maar die speelt nooit.
Garry Cahil 26 jaar
Ramires 24 jaar
Mikel 24 jaar
Lucas Piazon 18 jaar ( En deze gozer wordt zon beest voorin)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Maar hij moet niet tegen Arteta aan gaan lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In Carrière is hij heel fijnGroeit snel.
@BDIL Probleem is dat de oudjes gaan zeiken als ze niet spelen en daarom krijgen talenten geen speeltijd.![]()
Ja klopt ze zoomde goed in, er werd niks geraaktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Op mijn stream (ESPN) lieten ze net duidelijk zien dat Sczeszny Suarez helemaal niet aanraakte!![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:55 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ja klopt ze zoomde goed in, er werd niks geraakt![]()
Ziet er trouwens niet best uit bij Arteta.Feyenoord Rotterdam![]()
Vooral middenveld en voorhoede. Terry mag ook oprotten vind ik, die geeft Chelsea een racistisch aanzichtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar dat konden ze al aan zien komen hoor. 2 jaar geleden voor het laatst football manager gespeeld, en toen zag je al dat er dringend verjonging plaats zou moeten vinden.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Ziet er trouwens niet best uit bij Arteta.![]()
![]()
Gastquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral middenveld en voorhoede. Terry mag ook oprotten vind ik, die geeft Chelsea een racistisch aanzichtterry is een baas, niet zoals jij
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gastterry is een baas, niet zoals jij
![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k5ijWE0Hbc1OG
Ik vind robinho niet echt fijn spelen.. Wat is een goed alternatief?![]()
Patoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef forzafct het volgende:
IF Giovincoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef forzafct het volgende:
No shit, sherlockquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wallcot kan echt niets anders dan rennen![]()
Hala Madrid !
Geef hem 9 chem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef forzafct het volgende:
Ik vind robinho niet echt fijn spelen.. Wat is een goed alternatief?Hier schreef Toefjes het volgende:
chem is niet belangrijk manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heeft ibra geen 9 chem .Moet sowieso een speler van milan zijn![]()
![]()
Kom op, doen alsof hij er niet is, gewoon nergens op reagerenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kunnen we dit ook voor Heskeysucks invoeren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom op, doen alsof hij er niet is, gewoon nergens op reageren![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom op, doen alsof hij er niet is, gewoon nergens op reagerenquote:![]()
Negeerlijst is toegevoegd aan de OP.
Goed idee Rijst
Haha tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom op, doen alsof hij er niet is, gewoon nergens op reageren![]()
Even [ quote] eromheen dat maakt het overzichtelijker en opvallenderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Negeerlijst is toegevoegd aan de OP.
Goed idee RijstGooi tevens Heskeysucks er maar op, irritant ventje vanaf het begin. Kwam ook al veel te veel in het PSV topic, ontzettend vervelend met zijn onzin de hele tijd.
![]()
Mijn nieuwe team met Ibra en Shaarawy en Robinho IF
RvP; Feyenoord
Niemand, we lossen onze problemen zelf opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh god, wie gaat ditmaal een mod-report doen? Ik voel 't alweer aankomen...
Helaas, dit gaat al een paar weken zo nu. En aangezien het nog steeds aan de gang is, kunnen we wel concluderen dat we dit probleem niet opgelost krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niemand, we lossen onze problemen zelf op![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#6L4kXmz0bc1O0
Maar even Rosales vervangen, want die vond ik wel enorm irritant. Alles nederlands en dan die mongool als RB
Feyenoord Rotterdam![]()
Ikzelf heb geen problemen met Heskeysucks, als meer mensen last van hem hebben kunnen we het alsnog doen, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Even [ quote] eromheen dat maakt het overzichtelijker en opvallenderGooi tevens Heskeysucks er maar op, irritant ventje vanaf het begin. Kwam ook al veel te veel in het PSV topic, ontzettend vervelend met zijn onzin de hele tijd.
Waarom isoufi?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
Maar even Rosales vervangen, want die vond ik wel enorm irritant. Alles nederlands en dan die mongool als RB![]()
![]()
Verhaegh is goed, alleen geen eredivisie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
Maar even Rosales vervangen, want die vond ik wel enorm irritant. Alles nederlands en dan die mongool als RB![]()
Klopt. Krijg ook nog weinig bijstand dus misschien ligt het vooral aan mij. Heb me vroeger al genoeg aan hem geïrriteerdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ikzelf heb geen problemen met Heskeysucks, als meer mensen last van hem hebben kunnen we het alsnog doen, toch?![]()
![]()
THA FOREHEAD
Hala Madrid !
voordat GJE hier was was ie ook al zo verschrikkelijk vervelend maar misschien heeft ie zich aangepast. Hij valt me mee tot nu toe iig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt. Krijg ook nog weinig bijstand dus misschien ligt het vooral aan mij. Heb me vroeger al genoeg aan hem geïrriteerd![]()
Ik mag m ook niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt. Krijg ook nog weinig bijstand dus misschien ligt het vooral aan mij. Heb me vroeger al genoeg aan hem geïrriteerd![]()
Achja, gewoon negeren. Stoereboii is een andere zaak dan Heskeysucks imoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt. Krijg ook nog weinig bijstand dus misschien ligt het vooral aan mij. Heb me vroeger al genoeg aan hem geïrriteerdOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voordat GJE hier was was ie ook al zo verschrikkelijk vervelend maar misschien heeft ie zich aangepast. Hij valt me mee tot nu toe iig.![]()
Denk dat die lijst echt voor noodgevallen is, voor de extreme gevallen, SB/Nectar/J-Lo etc etc. Niet iederen hier kan elkaar aardig vinden inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nectar/J-Lo die mogen er zeker ook in! Heskeysucks mag er van mij ook wel in.Hier schreef Toefjes het volgende:
Laat ik even voorop stellen dat ik hier niemand ga negeren. Daarnaast vind ik zulke lijstjes vrij walgelijk. Ga problemen maar in een DM oplossen of negeer hem/haar zelf maar. Je zorgt nu voor groepjes.
Van mij mag iedereen die hier iets over FUT te melden heeft posten.
Als je het over offtopic zaken hebt, dan mogen jullie, en ik ook, naar jezelf kijken. Dat doet iedereen hier en ik zie alleen Stoereboii erop aangevallen worden.Feyenoord Rotterdam![]()
'SB':')quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat die lijst echt voor noodgevallen is, voor de extreme gevallen, SB/Nectar/J-Lo etc etc. Niet iederen hier kan elkaar aardig vinden inderdaad
Feyenoord Rotterdam![]()
J-lo en GuRBuH waren beste vrienden hahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat die lijst echt voor noodgevallen is, voor de extreme gevallen, SB/Nectar/J-Lo etc etc. Niet iederen hier kan elkaar aardig vinden inderdaad
Hala Madrid !
serieus?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
J-lo en GuRBuH waren beste vrienden hahahaha![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Je hebt duidelijk gemist hoe stoereboii zich gedraagt. Hij noemt Toefjes een pedofiel en mij een mongoolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Laat ik even voorop stellen dat ik hier niemand ga negeren. Daarnaast vind ik zulke lijstjes vrij walgelijk. Ga problemen maar in een DM oplossen of negeer hem/haar zelf maar. Je zorgt nu voor groepjes.
Als je het over offtopic zaken hebt, dan mogen jullie, en ik ook, naar jezelf kijken. Dat doet iedereen hier en ik zie alleen Stoereboii erop aangevallen worden.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook tegen niemand en ben tegen de lijst in de OP!RvP; Feyenoord
Al vervelend genoeg dat er dat soort mensen zijn. Hoef je het nog niet terug te gaan doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gemist hoe stoereboii zich gedraagt. Hij noemt Toefjes een pedofiel en mij een mongool![]()
![]()
De lijstjes zijn walgelijk maar helaas onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Als je het over offtopic zaken hebt, dan mogen jullie, en ik ook, naar jezelf kijken. Dat doet iedereen hier en ik zie alleen Stoereboii erop aangevallen worden.![]()
Zit ook een geschiedenis aan vast he bij SB. Spelers of elftallen hier aanbieden tegen woekerprijzen. Vragen stellen, die of die speler, geven we advies en gaat hij vervolgens tegen dat advies in. Zijn irritatiefactor is erg hoog, en dan kunnen mensen minder hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Als je het over offtopic zaken hebt, dan mogen jullie, en ik ook, naar jezelf kijken. Dat doet iedereen hier en ik zie alleen Stoereboii erop aangevallen worden.![]()
Zo'n lijstje is wel een beetje kinderachtig natuurlijk, neemt niet weg dat sommige mensen hier alleen komen om te trollen.Feyenoord Rotterdam![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gemist hoe stoereboii zich gedraagt. Hij noemt Toefjes een pedofiel en mij een mongool![]()
![]()
In het 2e gedeelte zit wel wat waarheid in ahhahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gemist hoe stoereboii zich gedraagt. Hij noemt Toefjes een pedofiel en mij een mongool
Hala Madrid !
Dit!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De lijstjes zijn walgelijk maar helaas onvermijdelijk.Hier schreef Toefjes het volgende:
Laten we maar een rondje stemmen dan oid? Negeerlijst of nietOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor, heb ook Lindgren. en volgens mij GJE aangesproken over KLB linkjes...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Niet! en ik ben weg, challaz!RvP; Feyenoord
Beter dat ik het van jou hoor dan van iemand met vol verstandquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het 2e gedeelte zit wel wat waarheid in ahhahahaha
Grapje
Whut? Dont think so.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
J-lo en GuRBuH waren beste vrienden hahahaha
Net een 4-3-3 Perea gekocht voor 600c. Kan niet mis gaan![]()
![]()
Achja lollig doen op een zaterdag middag moet kunnen tochquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter dat ik het van jou hoor dan van iemand met vol verstand
GrapjeHoezo is Toefjes nou een pedofiel
Hala Madrid !
Grap hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Whut? Dont think so.
Net een 4-3-3 Perea gekocht voor 600c. Kan niet mis gaan
Hala Madrid !
Van mij hoeft het niet persé hoor. Weet ook niet of "we" dat wel kunnen maken (ivm regelgeving op FOK! ) . Nectar en J-Lo hoeven we bovendien niet meer te negerenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laten we maar een rondje stemmen dan oid? Negeerlijst of niet![]()
![]()
Echt, ik fap al op een meetingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja lollig doen op een zaterdag middag moet kunnen tochHoezo is Toefjes nou een pedofiel
![]()
![]()
Iedereen kan voor zichzelf wel bepalen wie hij negeert of niet. Je kan moeilijk mensen gaan verbieden op iemand te reageren en dus heeft een lijst geen zin, imo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet persé hoor. Weet ook niet of "we" dat wel kunnen maken (ivm regelgeving op FOK! ) . Nectar en J-Lo hoeven we bovendien niet meer te negeren![]()
Wie is die J-Lo dan, ooit wel eens voorbij zien komen volgens mij maar wat deed hij verkeerd dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet persé hoor. Weet ook niet of "we" dat wel kunnen maken (ivm regelgeving op FOK! ) . Nectar en J-Lo hoeven we bovendien niet meer te negerenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik weet niet wat eraan voorafging, maar volgens mij iets met Toefjes die 16-jarige sma's hosselde. Weet niet of dit waar is maar ik hoorde het ook van iemand andersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja lollig doen op een zaterdag middag moet kunnen tochHoezo is Toefjes nou een pedofiel
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Moet Rijst de nieuwe moderator worden van GAM?
Je hebt gestemd op: Ja
gr gr'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waar het tegen GJE en Lindgren normaal gezegd wordt en tegen Stoereboii heel anders gedaan wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ook Lindgren. en volgens mij GJE aangesproken over KLB linkjes...
Ieder zo zijn ding, maar je schiet er natuurlijk helemaal niets mee op. Jullie mogen gerust doen waar jullie zin in hebben, maar bedenk nou maar eens dat dit actie-> reactie gedrag is. Dat gaat nooit goed komen, als niemand het voortouw neemt.Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je er bewust voor gekozen om nee weg te laten als keuze mogelijkheid? Dan stem ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Als ze mij nou echt mod zouden maken dan scheelt al een hoop.
Poll: Moet Rijst de nieuwe moderator worden van GAM?
• Ja
• misschien
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
RvP; Feyenoord
Belgen moet je niet serieus nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat eraan voorafging, maar volgens mij iets met Toefjes die 16-jarige sma's hosselde. Weet niet of dit waar is maar ik hoorde het ook van iemand anders
Hala Madrid !
Haha, die schold iedereen uit, dat is het enige wat ik nog weet, is ook weer een maand of 3 geleden geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie is die J-Lo dan, ooit wel eens voorbij zien komen volgens mij maar wat deed hij verkeerd dan?![]()
Ik en Lindgren hebben niet zó een voorgeschiedenis als Stoereboii, ik probeer geen mede-FOK!erd op te lichten. Lindgren is ook al helemaal niet zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar het tegen GJE en Lindgren normaal gezegd wordt en tegen Stoereboii heel anders gedaan wordt.
Ieder zo zijn ding, maar je schiet er natuurlijk helemaal niets mee op. Jullie mogen gerust doen waar jullie zin in hebben, maar bedenk nou maar eens dat dit actie-> reactie gedrag is. Dat gaat nooit goed komen, als niemand het voortouw neemt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Die werd elke keer op ze pik getrapt als iemand anders wat zeiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die schold iedereen uit, dat is het enige wat ik nog weet, is ook weer een maand of 3 geleden geloof ikDus ging hij zijn rechten studie lopen showen door lappen tekst met bullshit te schrijven
Hala Madrid !
Nee is nvt. Iedereen wilt mij als mod. Alleen sommige twijfelen nog dus daarom heb ik voor de optie misschien gekozen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je er bewust voor gekozen om nee weg te laten als keuze mogelijkheid? Dan stem ik niet![]()
SB begon hier met aanbieden van spelers voor veel te hoge bedragen. Op aangesproken, hij bleef doorgaan. GJE werd aangesproken op het feit dat hij veel postte en hij heeft dat veranderd. SB verviel vervolgens in ander irritant gedrag, in 5 minuten 3 keer dezelfde vraag stellen bijvoorbeeld. Waar hij ook op aangesproken werd, maar dan wat minder vriendelijk. Hij pastte zich wel aan, maar steeds in ander vervelend gedragquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar het tegen GJE en Lindgren normaal gezegd wordt en tegen Stoereboii heel anders gedaan wordt.
Ieder zo zijn ding, maar je schiet er natuurlijk helemaal niets mee op. Jullie mogen gerust doen waar jullie zin in hebben, maar bedenk nou maar eens dat dit actie-> reactie gedrag is. Dat gaat nooit goed komen, als niemand het voortouw neemt.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iedereen kan voor zichzelf wel bepalen wie hij negeert of niet. Je kan moeilijk mensen gaan verbieden op iemand te reageren en dus heeft een lijst geen zin, imo.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een vlieg was het volgens mijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
WTF er liep een mier over het scherm!! Zag iemand dat?![]()
![]()
Ja! xd xdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
WTF er liep een mier over het scherm!! Zag iemand dat?Feyenoord Rotterdam![]()
In de OP staat zoveel info, en als je de vragen van newbees hier ziet, weet je toch dat de OP niet gelezen wordt. Dus hebben lijsten ook geen zin![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
WTF er liep een mier over het scherm!! Zag iemand dat?twitter:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is meer een bevestiging dat je moet oprotten dan dat het is voor alle nieuwelingen volgens mij. Die merken het vanzelf wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
In de OP staat zoveel info, en als je de vragen van newbees hier ziet, weet je toch dat de OP niet gelezen wordt. Dus hebben lijsten ook geen zin![]()
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:32 schreef laucas het volgende:
Wil ik met mn nieuwe team spelen, kom ik 2x achtereenvolgens een match bonus lamer tegen
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een bal van Gervinho
Hala Madrid !
Ach mensen die een single match beginnen maar dan iets anders gaan doen zodat ze hun match bonus kunnen opstrijken zonder te spelen.quote:![]()
Ik ben bang dat van Persie niet zo goed gaat draaien bij een andere topclub ...Hala Madrid !
Dat is ook helemaal niet nodig, lekker bij Arsenal blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef BDIL het volgende:
Ik ben bang dat van Persie niet zo goed gaat draaien bij een andere topclub ...![]()
![]()
Ja dat denk ik ook, alleen mag Wenger in zomer periode wel echte versterkingen binnenhalen en niet 2e rang spelers...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet nodig, lekker bij Arsenal blijvenHala Madrid !
Dat moet hij zeker doen. Podolski komt misschien ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet nodig, lekker bij Arsenal blijven![]()
![]()
Het zou kunnen, het is wel ongegrond. Alles wat hij aanraakt schiet hij in de goal. Er is geen reden waarom hij niet zo draaien elders.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:37 schreef BDIL het volgende:
Ik ben bang dat van Persie niet zo goed gaat draaien bij een andere topclub ...![]()
Zijn wel veel geruchten dat er al een mondeling akkoord is met Podolski. Dan is de aanval wel af, alleen nog een nummer 10 en lb, rb en cv. Probleem is het bestuur, niet Wenger denk ik. Ze geven hem weinig budget en 'laag' salarisplafond. Al is dat ook wel het mooie van Arsenal opzich.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, alleen mag Wenger in zomer periode wel echte versterkingen binnenhalen en niet 2e rang spelers...![]()
Ze hebben een nummer 10 nodig. Het type Sneijder of Hondaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn wel veel geruchten dat er al een mondeling akkoord is met Podolski. Dan is de aanval wel af, alleen nog een nummer 10 en lb, rb en cv. Probleem is het bestuur, niet Wenger denk ik. Ze geven hem weinig budget en 'laag' salarisplafond. Al is dat ook wel het mooie van Arsenal opzich.![]()
Bij Barca maybe waar iedereen wel goed kan spelen en scoren maar met spelers om zich heen van wereldklasse steekt hij als individu op het veld niet uit... Terwijl dit toch nu het imago bij Arsenal is, Robin is de man en het draait om hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het zou kunnen, het is wel ongegrond. Alles wat hij aanraakt schiet hij in de goal. Er is geen reden waarom hij niet zo draaien elders.Hala Madrid !
ik had ergens gelezen dat Wenger van het bestuur winst moet maken en dat ze daarom weinig spelers kunnen kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn wel veel geruchten dat er al een mondeling akkoord is met Podolski. Dan is de aanval wel af, alleen nog een nummer 10 en lb, rb en cv. Probleem is het bestuur, niet Wenger denk ik. Ze geven hem weinig budget en 'laag' salarisplafond. Al is dat ook wel het mooie van Arsenal opzich.![]()
Ik bedoel van der vaartquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben een nummer 10 nodig. Het type Sneijder of Honda![]()
![]()
Alsjeblieft geen Sneijder, dat gaat niet goed samen. Götze, Hazard, Dzagoed ofzo, evt Honda.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben een nummer 10 nodig. Het type Sneijder of Honda
Door de bouw van het Emirates Stadion hebben ze nog een schuld, zullen ze nog wel wat van af willen halen. Ander probleem is het langlopende sponsorcontract (in die tijd hoog), dat voor de huidige standaard nogal laag is.![]()
Hazard is toch geen 10quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Sneijder, dat gaat niet goed samen. Götze, Hazard, Dzagoed ofzo, evt Honda.maar meer een flankspeler ...
Hala Madrid !
Gotze, Hazard en 2 verdedigers!Hier schreef Toefjes het volgende:
Ja maar dat is iets anders dan niet goed draaien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij Barca maybe waar iedereen wel goed kan spelen en scoren maar met spelers om zich heen van wereldklasse steekt hij als individu op het veld niet uit... Terwijl dit toch nu het imago bij Arsenal is, Robin is de man en het draait om hem.![]()
LapoOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: