Super!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef GlenHighland het volgende:
YES!! Mijn eerste 10 kilometer gelopen. En dan ook meteen maar binnen een uur. In ruim 6 maanden van professioneel bankhanger tot 10km. Mijn zondag kan echt niet meer stuk!
Topquote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef GlenHighland het volgende:
YES!! Mijn eerste 10 kilometer gelopen. En dan ook meteen maar binnen een uur. In ruim 6 maanden van professioneel bankhanger tot 10km. Mijn zondag kan echt niet meer stuk!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef GlenHighland het volgende:
Wauw!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef GlenHighland het volgende:
Dat ja! En je hebt goed doorgelopen, zéker als je er nog 2 stukjes wandelen in hebt zitten! Dus gewoonquote:Op zondag 4 maart 2012 14:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Helemaal goed Glen
ET, jij gaat ook lekker! En niet balen hoor, wees trots op jezelf... Dat mag heus
Ik herken dat wel hoor, dat was in december bij mij ook echt een drempel. Gewoon dat wandelmoment zover mogelijk uitstellen en op een gegeven moment stel je het vanzelf uit tot na je finish.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:23 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen weer 5km in 31.55![]()
M'n PR van afgelopen vrijdag met 1 hele seconde verbeterdAlleen baal ik er van dat ik toch nog 2x nodig had om even een paar meter te wandelen..
![]()
Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van durven.. maar toch..
Netjes hoor, erg constant gelopen. Denk dat je nog sneller was geweest als je de eerste km wat rustiger aan had gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:36 schreef GlenHighland het volgende:
Dank voor alle felicitaties!
Dit was hem trouwens:
http://www.endomondo.com/workouts/40556129
Jij bent ook lekker bezigquote:Op zondag 4 maart 2012 14:23 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen weer 5km in 31.55![]()
M'n PR van afgelopen vrijdag met 1 hele seconde verbeterdAlleen baal ik er van dat ik toch nog 2x nodig had om even een paar meter te wandelen..
![]()
Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van durven.. maar toch..
Dat denk ik ook. Maar om de één of andere reden wil het me niet lukken om rustiger te starten. Die eerste km is bijna altijd zo'n 15sec sneller dan de volgende.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Netjes hoor, erg constant gelopen. Denk dat je nog sneller was geweest als je de eerste km wat rustiger aan had gedaan.
Keihard de rem erop danquote:Op zondag 4 maart 2012 14:45 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar om de één of andere reden wil het me niet lukken om rustiger te starten. Die eerste km is bijna altijd zo'n 15sec sneller dan de volgende.
tx, mijn tepels kunnen ook wel wat liefde gebruikenquote:
http://www.afstandmeten.nl/quote:Op zondag 4 maart 2012 16:15 schreef Bisamrat het volgende:
Net terug van een uurtje hardlopen. Heerlijk weer buiten dus ik dacht eens gek te doen en gewoon een ander rondje te doen. Weilanden ingedoken en van de natuur genoten. Ging echt lekker vandaag dus weer 10km erbij (als het niet meer is helaas geen google.maps om te checken).
Handig, toch bijna 10km, moet echt eens iets voor mijn smartphone kopen zodat dat ding mee kan voor RunKeeperquote:
Armband die om je bovenarm kan waar je telefoon in kanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Handig, toch bijna 10km, moet echt eens iets voor mijn smartphone kopen zodat dat ding mee kan voor RunKeeper
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-2142.htmlquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Handig, toch bijna 10km, moet echt eens iets voor mijn smartphone kopen zodat dat ding mee kan voor RunKeeper
Ik heb een armband, aan bovenarm. Werkt prima. Runkeeper aan (en nu nog rennen met Evy aan)quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Vind je het prettig om te lopen met zo'n..raampje zeg maar, waardoor iedereen precies kan zien welke telefoon je hebt?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-2142.html
Deze heb ik voor mijn HTC Desire. Geen verzendkosten, binnen een week wel binnen.
Die hadden ze hier bij de Lidl vandeweek maar volgens mij waren die vooral voor wandelaars, al hadden ze wel verschillende modellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil nog zo'n riem waarin je een bidon kan houden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |