Zag je post niet eerder.(Nogal lullig eik.) Wel de updates in het andere topic meegekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat nog, dat wedden? Ik hoorde laatst op het nieuws dat de buitenlandse wedsites, Nederlanders moesten gaan weren.
Ik heb gisteren zoveel geslapen dat ik er om 8 uur uitgegaan ben, ik ga vanmiddag nog wel even liggen denk ik.
Dan is het goed he.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef APK het volgende:
Is het okay als CarO een 'Foto van de dag' blijft sturen?
Tuuk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef APK het volgende:
Iets van willekeurige Youtube muziekjes plaatsen waarschijnlijk?quote:
Ik vond die foto's tof om te zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef APK het volgende:
Blijkaar iets wat Staal en Ryan helemaal niks vinden omdat ze nooit buiten Europa komen ofzoquote:
Doe niet zo eng. Europa? Schubbekutterveen of welk gehucht ze wonen is al eng genoeg om te verlaten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef APK het volgende:
Blijkaar iets wat Staal en Ryan helemaal niks vinden omdat ze nooit buiten Europa komen ofzo
Zuigertquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Europa? Schubbekutterveen of welk gehucht ze wonen is al eng genoeg om te verlaten.
En? Helpt dit? Mag je er morgen weer op?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Europa? Schubbekutterveen of welk gehucht ze wonen is al eng genoeg om te verlaten.
Leuk hè?quote:
Maar toch wel buiten je dorp?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:34 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook nog nooit buiten Europa geweest
Uilenbal.quote:
Ik denk dat je er wel weer op mag morgen hoor. No worries.quote:
"De foto van de dag, van de dag, van de dag"quote:
En dat je gewoon lekker in je bedje gaat liggen en denkt: 'Dank God dat ik nu lekker mag slapen en niet hoef te performenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja! Om blij-melancholisch van te worden en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |