Zag je post niet eerder.(Nogal lullig eik.) Wel de updates in het andere topic meegekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat nog, dat wedden? Ik hoorde laatst op het nieuws dat de buitenlandse wedsites, Nederlanders moesten gaan weren.
Ik heb gisteren zoveel geslapen dat ik er om 8 uur uitgegaan ben, ik ga vanmiddag nog wel even liggen denk ik.
Dan is het goed he.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef APK het volgende:
Is het okay als CarO een 'Foto van de dag' blijft sturen?
Tuuk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef APK het volgende:
Iets van willekeurige Youtube muziekjes plaatsen waarschijnlijk?quote:
Ik vond die foto's tof om te zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:12 schreef APK het volgende:
Blijkaar iets wat Staal en Ryan helemaal niks vinden omdat ze nooit buiten Europa komen ofzoquote:
Doe niet zo eng. Europa? Schubbekutterveen of welk gehucht ze wonen is al eng genoeg om te verlaten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef APK het volgende:
Blijkaar iets wat Staal en Ryan helemaal niks vinden omdat ze nooit buiten Europa komen ofzo
Zuigertquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Europa? Schubbekutterveen of welk gehucht ze wonen is al eng genoeg om te verlaten.
En? Helpt dit? Mag je er morgen weer op?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Europa? Schubbekutterveen of welk gehucht ze wonen is al eng genoeg om te verlaten.
Leuk hè?quote:
Maar toch wel buiten je dorp?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:34 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook nog nooit buiten Europa geweest
Uilenbal.quote:
Ik denk dat je er wel weer op mag morgen hoor. No worries.quote:
"De foto van de dag, van de dag, van de dag"quote:
En dat je gewoon lekker in je bedje gaat liggen en denkt: 'Dank God dat ik nu lekker mag slapen en niet hoef te performenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja! Om blij-melancholisch van te worden en zo.
Mag zij dan ooit performen? Of jij?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En dat je gewoon lekker in je bedje gaat liggen en denkt: 'Dank God dat ik nu lekker mag slapen en niet hoef te performen'
Ik ga even klikken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:50 schreef Staal het volgende:
Voor Eska en APK:
Ik pas me wel aan..
Voordat je het weet geven dit soort lui je aan bij Geert Wilders.
.
Je bent goed.quote:
Je werd er ook maar wat bijgetrokken is het niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Eska het volgende:
Ik heb het idee dat ik wat zaken gemist heb?
Wat heb jij in hemelsnaam gesnoven/gezopen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Staal het volgende:
Ik denk dat je er wel weer op mag morgen hoor. No worries.
Snap het wel..
Bijgetrokken? Nee, niet echt. 't Is meer dat ik hier al een poosje niet geweest was. En dat ik het idee heb dat er dingen spelen of zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Je werd er ook maar wat bijgetrokken is het niet?
Vind je het heel erg dat ik je even niet meer kan volgen?quote:
Zou je willen ruilen met die drommel die dacht 18 jaar gelukkig te zijn terwijl zijn vrouw er al een paar jaar klaar mee was? Hij snapt het nog niet.quote:
WTF?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik je even niet meer kan volgen?
Ik heb geen idee wat jij voor geestverruimende middelen gebruikt, maar ik zit nu toch echt met open bek jouw geesteskronkels te bekijken.
Misschien dat er een goede psychiater ooit nog iets voor je kan betekenen?
Jah, laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik je even niet meer kan volgen?
Ik heb geen idee wat jij voor geestverruimende middelen gebruikt, maar ik zit nu toch echt met open bek jouw geesteskronkels te bekijken.
Misschien dat er een goede psychiater ooit nog iets voor je kan betekenen?
Ah, we gaan persoonlijk worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:04 schreef Staal het volgende:
Brusselmans is wel veel grappiger dan jij. Dat heeft hij dan wel weer mee.
Laat dat maar aan Staal over.quote:
Nee, meelopen is meer jouw ding ook he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, we gaan persoonlijk worden.
Geen zin in
Jazeker. Ik moet me alles laten welgevallen natuurlijk.quote:
Ja, DM me nog eens zoals je altijd doet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:09 schreef Staal het volgende:
Jazeker. Ik moet me alles laten welgevallen natuurlijk.
Hetzij via DM, hetzij op het forum.
Dat liedje van mij was mooi, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, DM me nog eens zoals je altijd doet?
Wat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, DM me nog eens zoals je altijd doet?
Mooi idd!quote:
Mijn idee is altijd een beetje: geen PM's of DM's. Alleen af en toe maar eens, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef Staal het volgende:
Het zal verder wel. Zo droevig heb ik het nog niet meegemaakt in ieder geval.
Post al mijn zgn. DM's gerust in ieder geval..
Sterker nog, doe maar..
Ik lees het morgen.
Ik ook niet, ik snap niet waarom Staal zo wordt afgebrand door de 50+'er en de 40+'er....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:46 schreef Eska het volgende:
Ik heb serieus géén idee waar dit allemaal over gaat.
Goede nacht voor iedereen dan maar.
Ik snap überhaupt niet waarom je een woord wisselt met APK, de slijmruggerige... maar goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef Staal het volgende:
Oja, en niet zo slap zijn als APK he, Golfer.
A= B he.
Mag ik dat even zelf uitmaken. Dank je.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe ouder, hoe gekker wrs, en het gaat allemaal nergens om.
Jij bent toch niet oud?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Mag ik dat even zelf uitmaken. Dank je.
Nee, niet oud nee. Wist jij dat jij de niet de biologische vader van E. kan zijn?quote:
Pff, van een meneer die 57 of 58 is (geb. 1954 --- hij kan jouw vader zijn bwvs) en die patst met zijn enige reisje buiten Europa naar Australië (dankzij eigenlijk zijn huidige egaa), en daar ga jij op zitten wachten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog eventjes op de zgn. DMs die ik steeds aan Golfer schijn te sturen.
Ach, so what?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, niet oud nee. Wist jij dat jij de niet de biologische vader van E. kan zijn?
Er kwam een heel oude vrouw vissen of ik je niet zou bedriegen misschien..
Ik zou me er niet veel van voorstellen, die meneer zit al een jaartje of 12 tegen steeds dezelfde users aan te kijken en wil gewoon een soort oorlogje voeren op FOK!, omdat-ie geen reet te doen heeft wrs, of als hij wat te doen heeft is het saai...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef Staal het volgende:
Neuh, ik wacht op mijn eigen DM's. Die moeten dan wel onwijs hartstochtelijk zijn geweest.
Ik zal wel aan de drugs gezeten hebben zeker op de grenzen van dit dorp..
Die hond is klote maar van de zgn. dierenliefhebbers hoef je ook geen bijval te verwachten.
Ik was 11 toen ome Joop premier werd ten onzent, 15 toen het over was.quote:
ah, niet gezien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik was 11 toen ome joop Premier werd, 15 toen het over was.
Grappige is nog wel dat hij nog steeds gezien wordt als een authentieke politicus, getuige P&W vandaag.
Die 40+ gasten zijn allemaal bezopen hè op dit uur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ah, niet gezien.
kwam erop door de uilenbalverwijzing hier.
goeie kerel, joop.
ga slapen, beetje angeschossen.
slaap lekker, oudje!
Golfer is een vijftiger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:59 schreef Staal het volgende:
Vijftigers lijken zich overal mee te willen bemoeien.
En doe maar eens wel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |