quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op het moment ook te onderzoeken of promoveren iets voor mij is. Aangezien ik toch geen baan kan vinden en altijd naar studies zit te kijken om te doen kan ik er misschien mijn 'beroep' van makenMaar ik denk niet dat ze me aan zullen nemen
Had niet echt knallend hoge cijfers ofzo
quote:Toelating
Toelating
Om tot promotie toegelaten te worden moet men eerst het doctoraalexamen (academische graden doctorandus, meester in de rechten of ingenieur, dan wel Master of Science of Master of Arts) of een daarmee gelijk te stellen (bijv. buitenlands) examen hebben behaald. Alhoewel niet gebruikelijk, zijn hierop soms uitzonderingsgevallen. Iemand die geen doctoraalexamen heeft gedaan kan, in grote uitzondering, toch tot de promotie worden toegelaten als aannemelijk kan worden gemaakt dat de promovendus in staat is zelfstandig wetenschappelijk onderzoek te verrichten en met gerede kans op succes een proefschrift kan voltooien. De promovendus dient hiervoor wetenschapsbeoefenaren en een promotor te vinden die (schriftelijk) garant voor hem of haar staan. Het is echter niet altijd even makkelijk om in dat geval een promotor te vinden.
Oh ja, ik lees niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Maar MaJo heeft toch gewoon een mastertitel?
Ik denk dat ik wel een van mijn professoren kan weten te porrenquote:
Nou ja, wat LB zegt dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een van mijn professoren kan weten te porren
Die heb je toch altijd?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees niet goed
Maar begrijp ik dan dat jouw vriend dat niet gedaan had? Want die had een promotor?
Neuh niet echtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Solliciteren kan altijd he MaJo
Had je een goed cijfer voor je scriptie?
Ja ik las het alquote:
Geen idee dus. Zoals het daar staat is het me niet duidelijk.quote:
Zie kopje Aanstellingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
Promoveer je trouwens altijd aan de universiteit waar je gezeten hebt of kun je dat ook bij een andere universiteit doen?
Hoe kan ik dat doen?quote:
Weet ik niet...quote:
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen, het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees niet goed
Maar begrijp ik dan dat jouw vriend dat niet gedaan had? Want die had een promotor?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet ik niet...
[..]
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen, het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.
Helpt dit?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet ik niet...
[..]
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen, het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.
Het is gewoon een baan, je kunt aan elke universiteit ter wereld promoveren als er een hoogleraar zit die je onderzoek wil begeleidenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef MaJo het volgende:
Promoveer je trouwens altijd aan de universiteit waar je gezeten hebt of kun je dat ook bij een andere universiteit doen?
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Helpt dit?
http://www.dumpert.nl/mediabase/2029161/ad52ff06/steelhond_heeft_stokbrood_gejat.html
Dan laat ik ondertussen de mijne even uit
Ik denk dat ik wel analytisch ben en met het schrijven zit het ook wel goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is gewoon een baan, je kunt aan elke universiteit ter wereld promoveren als er een hoogleraar zit die je onderzoek wil begeleiden
En als je met je scriptie niet alles er uitgehaald hebt maar je bent wel analytisch en goed in schrijven, dan kun je altijd kijken of er interessante promotieplekken zijn. Of dus zelf een voorstel schrijven.
Ik snapte écht niet waarom dat beest nou persé daar ging staan maar op het eindequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Helpt dit?
http://www.dumpert.nl/mediabase/2029161/ad52ff06/steelhond_heeft_stokbrood_gejat.html
Dan laat ik ondertussen de mijne even uit
Waarom een rotgevoel over een begrafenis over een opa van iemand anders? (ja, ik weet dat je erheen moet)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet ik niet...
[..]
Weet niet precies, maar echt een rotgevoel. Deels de begrafenis van vanmorgen
Moe en chagrijnig dusquote:het weer, het vooruitzicht van volgend trimester met rotvakken... EN moe en ugh en algehele malaise die eigenlijk niks voorstelt en ik weet dat ik niet moet zeuren maar ugh.
Mijn beste vriend en zijn moeder, die ik beiden nu goed ken, waren zo verdrietig. Dat slaat wel soort van over. Ik heb er een hekel aan om mensen om wie ik geef verdrietig te zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom een rotgevoel over een begrafenis over een opa van iemand anders? (ja, ik weet dat je erheen moet)
[..]
Moe en chagrijnig dus
Ik weet niet of we daar iets aan kunnen doen behalve chocolade(ijs) aanraden.
Is het buitenland een optie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel analytisch ben en met het schrijven zit het ook wel goedIk ben nu aan het kijken naar vacatures maar er is niks politiek-gerelateerd
Ja, lastig als je daar last van hebt. Zeker als je op je eigen kamer bent en niet bij ze in de buurt bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn beste vriend en zijn moeder, die ik beiden nu goed ken, waren zo verdrietig. Dat slaat wel soort van over. Ik heb er een hekel aan om mensen om wie ik geef verdrietig te zien
Maar dat smaakt niet naar chocolaquote:En dat ijs... mehh met deze sneeuw kan ik gewoon met mn mond open buiten lopen
Which reminds me dat ik nog een chocoladeletter hebquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom een rotgevoel over een begrafenis over een opa van iemand anders? (ja, ik weet dat je erheen moet)
[..]
Moe en chagrijnig dus
Ik weet niet of we daar iets aan kunnen doen behalve chocolade(ijs) aanraden.
Ja. Hij komt uit Galesburg en ging dus na de service met zijn familie naar huis, terwijl wij terug naar school kachelden. Hij is nu wel weer op campus maar ik ben op mn werk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, lastig als je daar last van hebt. Zeker als je op je eigen kamer bent en niet bij ze in de buurt bent.
[..]
Maar dat smaakt niet naar chocola
Lijkt me wel gaaf maar je bent er wel 4 jaar aan gebonden natuurlijk. Maar ik ga de opties zeker bekijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het buitenland een optie?
De Amerikaan die in de leescommissie zat van mn vriend zijn proefschrift, heeft gisteren wel 3 keer gezegd dat mn vriend welkom was aan Ohio State UniversityMoesten we alleen wel van 35+ graden houden
Opzich is het mooie dat je schrijven overal kunt doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf maar je bent er wel 4 jaar aan gebonden natuurlijk. Maar ik ga de opties zeker bekijken
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opzich is het mooie dat je schrijven overal kunt doenMijn vriend zei net dat er mensen zijn die voor het eerst in Groningen kwamen om hun bul op te halen
Dat zullen uitzonderingen zijn misschien, maar toch!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
'Allo, iek bien Francois Dumus en iek kom main bûle op'alen!
Loopsequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm...ik ga warme chocolademelk maken!
En daarna nog even lopen denk ik(2x vandaag). Mét 2 nieuwe bandjes op mijn MP3-speler
Ik ben nog niet weg. Eerst die chocolademelkquote:
Chocolademelkse danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg. Eerst die chocolademelk
Dus je bent nu je CV aan het zoeken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
Er is een vacature waar ik misschien wel kans op maakBij RTV Utrecht
Neuh die staat heel prominent op mijn desktopquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je bent nu je CV aan het zoeken?
Oh! Gaan we samen schrijvenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh die staat heel prominent op mijn desktopDit weekend maar eens een dijk van een sollicitatiebrief schrijven
Wat voor functie is het trouwens?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh die staat heel prominent op mijn desktopDit weekend maar eens een dijk van een sollicitatiebrief schrijven
Geen flauw idee maar ongetwijfeld een nier ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:11 schreef B.ertha het volgende:
Ja, maar het werkt vast niet zo mooi als in het filmpje. En dan wil ik hem ook met de pen en het toetsenbord. Hoeveel geld ben ik dan wel niet kwijt?
Niet de hoofdprijs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar ongetwijfeld een nier ofzo.
Zonder hoofd is zo lastig leven johquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo gesprek met housing director ging goed. We hebben op tafel gegooid dat we die meiden het huis uit willen
De telefoon is dus de computer (de krachtcentrale). En je laptop/tablet-ding werkt alleen als die telefoon ingestoken is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:11 schreef B.ertha het volgende:
Ja, maar het werkt vast niet zo mooi als in het filmpje. En dan wil ik hem ook met de pen en het toetsenbord. Hoeveel geld ben ik dan wel niet kwijt?
ja... hopen dat ze weer in de problemen komen snel. vrij zeker dat er hier morgen gefeest wordt en dat heb ik ook verteld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
En nu afwachten?
Hoort dit ook bij het gevarieerde weer trouwens? Tornado's houden opnieuw huis in de VS
Ben je ook aan het solliciteren?quote:
Nieuwsjagerquote:
Had je daar pas ook al niet een functie van gezien? Of was dat voor een klein zendertje?quote:
Ja ik ben nu best wel geslooptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef wyccie het volgende:
LB, wat gaaf! Vermoeiende dag lijkt mij ook wel. Moe, maar voldaan.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik ben nu best wel gesloopt
Maar damn, ik ga misschien toch ook maar promoveren
De envelopjes met inhoud liegen er niet om!!
Ja dat was in Ossquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je daar pas ook al niet een functie van gezien? Of was dat voor een klein zendertje?
Dat lijkt me zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik ben nu best wel gesloopt
Maar damn, ik ga misschien toch ook maar promoveren
De envelopjes met inhoud liegen er niet om!!
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Staat op www.donaldduck.nl
[ afbeelding ]
Ik geef toe, het had veel erger kunnen zijn.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:48 schreef Diaan73 het volgende:
Weer thuis. Geweldige avond gehad. Nu thuis afterparty: dvd van Woodstock kijken! Ow Erwin Nijhoff was de leadzanger en gooide mij gericht zij bloemen toe!![]()
Tot morgen!
Welke film?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Lekker en gezellig gegeten. En een toffe franse film gezien
En nu onderweg naar huis
Delicatessen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Lekker en gezellig gegeten. En een toffe franse film gezien
En nu onderweg naar huis
Mogguh.quote:
Primaquote:
Ja hoor ik doe het nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
Zou PS nog leven? Het gaat de laatste uren flink los met tornado's e.d. in haar streek.
Weet je waar de schuilkuilder is? En zijn de gebouwen op de campus niet van baksteen gemaakt?quote:
quote:
schuilkelder is fijn precies onder mijn kamerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je waar de schuilkuilder is? En zijn de gebouwen op de campus niet van baksteen gemaakt?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Schuilkelder is fijn precies onder mijn kamer
Dat dacht ik al. Oftewel, een stukje veiligerquote:En ja hoor, gebouwen zijn van baksteen!
Mwa, ook steen kan er niet goed tegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dat dacht ik al. Oftewel, een stukje veiliger
Vaak zijn al die huizen die je stuk ziet simpelweg van hout. Lekker goedkoop bouwen.
Dat ligt eraan hoe sterk de tornado isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, ook steen kan er niet goed tegen.
[ afbeelding ]
Ridgway, 2 dagen geleden.
Zeker dat laatste. Als je soms ziet hoe gebouwen er uit zien alleen al door de schade van rondvliegend puin.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe sterk de tornado is
Een F2 ofzo zal hout nog wel wegblazen maar je stenen gebouw waarschijnlijk iets meer heel laten.
Sowieso handig tegen rondvliegen puin.
quote:
Daar is het wel veiliger?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit trouwens niet veilig hier. Onze kelder is maar half een kelder. Mijn huis is op een helling. En op een hoek... Dus ik ren beter naar de overkant als et nog kan
yup. Moet ik wel binnen zien te komenquote:
Dan is het dus theoretisch gezien niet veiliger want je kunt volgens mij beter in een half kelder zitten dan op straat lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. Moet ik wel binnen zien te komen![]()
Je hebt last van een dorstige schedel?quote:
Nou, ik zou nu wel een IPA lusten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 05:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt last van een dorstige schedel?
Lijkt me niet verstandig voor je werk. Zeker de mijne niet met 8%quote:
Daar heb je gelijk in. Ik zal moeten wachten tot 0800.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 05:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor je werk. Zeker de mijne niet met 8%
Fixed!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 05:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ok. Ik had het ondertussen ook al gevonden. Alleen dan als artisanaal?
Je hebt de wikipagina aangepast?quote:
Met als bronvermelding jouw etiket.quote:
Nou, laten we dat maar niet doenquote:
Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom heb je je etiket weer weggehaald![]()
Had je laatste post niet gelezen.
Hé, zit je daar? Beetje proeven na afloop van de tour?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit hier in en stad met 2500 inwoners, ben het hele dorp alweer rondgelopen. Vanmiddag de Midleton whiskey distillery bezoeken, ben er een jaar of acht terug er al eens geweest maar het is toch in de buurt en collega is er nog niet geweest.
zit niet daar, een uurtje rijen er vandaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, zit je daar? Beetje proeven na afloop van de tour?
Have fun!!
Jaquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij die laatste foto zie je wel dat 'ie je echt registreert he?
Wauw!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En vannacht heeft hij gewoon weer 8 uur geslapen.![]()
Nu deden Sven en ik dat ook vanaf een week of 6 (in zijn boek staat zelfs dat hij daarna nooit meer 's nachts heeft gehuild), dus ik hoop dat we die slaapgenen door hebben gegeven.
En vandaag gaan we z'n kamertje helemaal afmaken.
Sowieso vaak andere cast dus dat maakt het wel andersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:16 schreef Soempie het volgende:
Veel pleizer.![]()
Is het elke keer anders dat je er zo vaak heen gaat?
MaJo? Heb jij "The Iron Lady" al gezien?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso vaak andere cast dus dat maakt het wel andersBovendien ontdek je elke keer weer nieuwe dingen en ga je meer op andere dingen letten, zoals wat het ensemble doet
Ook is deze productie weer heel anders dan de producties die ik eerder gezien heb
Daarnaast zat er de vorige keer 7 jaar tussen, en dit keer kan ik gratis
Fijn is dat hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Belastingaangifte ingevuld (nog niet verstuurd, moet loonstrookjes nog even controleren) maar zoals het er nu naar uitziet krijg ik een flinke smak geld terug
Nee nog niet maar wil hem zeker zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MaJo? Heb jij "The Iron Lady" al gezien?
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wil hem zeker zienHeb jij hem al gezien?
Jaquote:
Maandag, wordt een spannend weekendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:51 schreef Soempie het volgende:
@ Ophelia, wanneer had je de echo ook alweer?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maandag, wordt een spannend weekend mooie dag
http://www.telegraaf.nl/p(...)ianenverhaal___.htmlquote:
Kom, jij bent van Film. Schrijf een script en verpats het verhaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, dat gedoe. Wel meegekregen(maar de Telegraaf krijg ik echt niet weggelezen, dus niet in de krant gezien
)
FC?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ianenverhaal___.html
Zonder toegang tot FC had ik dit dus nooit geweten.
Als jij nou iemand zoekt om het script te schrijven, check ik de spelling welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, jij bent van Film. Schrijf een script en verpats het verhaal.
Etcie!?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als jij nou iemand zoekt om het script te schrijven, check ik de spelling wel
schrijven op mijn telefoon is kut, zou woensdag of later pas tijd hebbenquote:
Geen probleem. _Ophelia_ maakt dan vast wel even tijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schrijven op mijn telefoon is kut, zou woensdag of later pas tijd hebben
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb donderdag wel tijd![]()
Kenden jullie deze al?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muur achter de stoel moet nog netjes gemaakt. Zit nu aanslag op van condens, dus voorlopig daar geen boekjes op de plankjes (alleen de bovenste is te gebruiken).![]()
En die een na laatste foto komt zo wel heel hysterisch over, maar irl valt het mee hoor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
Min of meer klaar
Ik zie het schaapfietsje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De muur achter de stoel moet nog netjes gemaakt. Zit nu aanslag op van condens, dus voorlopig daar geen boekjes op de plankjes (alleen de bovenste is te gebruiken).![]()
En die een na laatste foto komt zo wel heel hysterisch over, maar irl valt het mee hoor.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Te ergquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik vind het wel ernstig. We zijn gedoemd als mensheid.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Mooi kamertje![]()
Vriendinnetje is jarig vandaag, stuurde me een berichtje vannacht: happy birthday to me, m'n fiets is gejat.
Ons cadeau: een fietsbel en een folder van de Fietsetsbond: Maak het fietsendieven lastig.ze gaat vast slaan
Heeft niemand ergens nog een oude driewieler ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend gaat misschien een bandenplaksetje geven
En het weekend lijkt dan vast een eeuwigheid te duren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maandag, wordt een spannend weekend
quote:
Fijne vriendengroep.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend gaat misschien een bandenplaksetje geven
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]!
Nu zie ik dus voortaan een schaapje.
Of een oud fietsslot. Of alleen de sleutelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft er iemand nog hardloopschoenen voor haar?
Rode oogjes. Beetje een creepy schaapje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zitten toch oogjes op? Doen me denken aan een schaap. Of een paard.
Of paard. Maar misschien is het een albinorat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rode oogjes. Beetje een creepy schaapje.
Ik heb de eerdere versie niet gezien maar ga me er toch mee bemoeienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de dagcrew mijn etiket nog een keer:
Comments?
Ik meld me aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, jij bent van Film. Schrijf een script en verpats het verhaal.
het eerste, maar misschien is een komma dan op zijn plaatsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de eerdere versie niet gezien maar ga me er toch mee bemoeien
Is de nasmaak lekker en bitter of lekker bitter? In het tweede geval kan de e achter lekker weg.
Er is gebruik van gemaakt tijdens het brouwen en het dryhoppen. Er zitten geen hopbellen in de fles.quote:Heb je in het bier gebruikgemaakt van die hoppen of voor het bier en zit dat er nu in? Als ik een taart bak gebruik ik de deegvorm in de keuken, maar voor de taart. Maakt een klein verschil dus
Ja maar zo ver ben ik echt nog nietquote:
Nee was dat maar waarquote:Ik vind het tof! Heb je het helemaal zelf getekend?
Nice, ik hou van die verlopen in dat groen en de schedel met hop (neem ik aan...) ziet er strak uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de dagcrew mijn etiket nog een keer:
Comments?
Het etiket is zelfgemaakt, maar de schedel, het bier en de hopbloemen heb ik van het net geplukt, maar wel aardig aangepast.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice, ik hou van die verlopen in dat groen en de schedel met hop (neem ik aan...) ziet er strak uit.
Selfmade?
Een komma hoeft dan in principe niet. Feitelijk staat er al dat het lekker en bitter is. Veel mensen weten niet wat voor verschil die extra e maakt. Er zit nogal een verschil tussen een hele mooie auto en een heel mooie autoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
het eerste, maar misschien is een komma dan op zijn plaats
Dan zou ik zeggen dat 'voor' het bier gebruik is gemaakt, niet 'in'. Maar misschien is het brouwtermtechnisch gezien wel juist om 'in' te gebruikenquote:[..]
Er is gebruik van gemaakt tijdens het brouwen en het dryhoppen. Er zitten geen hopbellen in de fles.
Die schedel kwam me al bekend voor en de hopbloemen zijn een iets andere stijl dan de schedel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het etiket is zelfgemaakt, maar de schedel, het bier en de hopbloemen heb ik van het net geplukt, maar wel aardig aangepast.
Mocht het oooooit commercieel worden, dan laat ik het namaken zodat ik wel de rechten heb. Dat kost niet zoveel.
Ik snap jequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een komma hoeft dan in principe niet. Feitelijk staat er al dat het lekker en bitter is. Veel mensen weten niet wat voor verschil die extra e maakt. Er zit nogal een verschil tussen een hele mooie auto en een heel mooie auto
Brouwtechnisch is "in" beter...anders heb je ergens in een aparte pot dryhopping toegpast en dat later toegevoegd. En dat is niet zoquote:Dan zou ik zeggen dat 'voor' het bier gebruik is gemaakt, niet 'in'. Maar misschien is het brouwtermtechnisch gezien wel juist om 'in' te gebruiken
We'll be there...quote:The Spaghetti Western Orchestra
Een eerbetoon aan de muzikale meester van de western, Ennio Morricone.
Neem vijf begaafde muzikanten, tel daar een wagon vol instrumenten (meer dan 100) bij op, ga er dan vanuit dat we een plastic handschoen, een pak cornflakes, jerrycans, bierflesjes, klerenhangers en een takkenbos ook bij de instrumenten rekenen, verwacht een briljante timing en komedie en u krijgt de uitermate originele show Spaghetti Western Orchestra. Van woensdag 16 t/m vrijdag 18 mei alleen in Carré te zien. De vijf artiesten spelen de western klassiekers van ‘master’ Morricone uit de legendarische films zoals Once Upon a Time in the West en The Good, the Bad and the Ugly. Wat u allemaal te zien en te horen krijgt, is bijna niet te uit te leggen. Kom naar Carré, sluit uw ogen en u bent de held van het Wilde Westen.
Kwam die je bekend voor? Dan moet je deze site kennen: http://coghillcartooning.(...)n-skull-illustrationquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die schedel kwam me al bekend voor en de hopbloemen zijn een iets andere stijl dan de schedel.
Maar zolang je niet al te commercieel gaat, moet dat toch wel kunnen?
Volgens mij ken ik 'm van een T-shirt of iets dergelijks...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwam die je bekend voor? Dan moet je deze site kennen: http://coghillcartooning.(...)n-skull-illustration
Het is wel een look die vaak gebruikt is voor schedels.
De hopbloem is, ondanks dat je 'm gestileerd hebt, veel minder hoekig dan de schedel en dat verschil valt (mij) op...quote:En dit is de hopbloem: [ afbeelding ]
quote:
Ook lekker, al lang geen shoarma meer gegeten...quote:
Ik niet, geloof ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kip champignon, kip champignon, kip champignon!
Wie kent het nog?
Is mogelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij ken ik 'm van een T-shirt of iets dergelijks...
Dat klopt wel ja. Hetzelfde geldt voor de pot bierquote:De hopbloem is, ondanks dat je 'm gestileerd hebt, veel minder hoekig dan de schedel en dat verschil valt (mij) op...
quote:Maar het mooie vind ik de grillige letters en de achtergrondkleur. Geeft een Mexicaans/Western-gevoel bij me...
Was ooit een TV-reclame van een instantsoepmerk. Was iemand aan het hardlopen die beetje moe was en zag dan op zo'n wegwijspaddestoel staan "kip champignon". En vervolgens ging ze door met volle energie, roepend "kip champignon, kip champignon, kip champignon", steeds sneller.quote:
Ook lekker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook lekker, al lang geen shoarma meer gegeten...
Wij hebben vanmiddag een kilo gamba's gekocht bij de Sligro (helaas doen ze daar niet aan kleinere verpakkingen) en die gaan zo deels de knoflookolie in de oven in.
Gazpacho vooraf, yummie!
Oh, dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook lekker, al lang geen shoarma meer gegeten...
Wij hebben vanmiddag een kilo gamba's gekocht bij de Sligro (helaas doen ze daar niet aan kleinere verpakkingen) en die gaan zo deels de knoflookolie in de oven in.
Gazpacho vooraf, yummie!
Nee, een zak uit de diepvries, al gepeld op het staartje na.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook goed
Had je versa gamba's gekocht dan?
Kan me dat totaal niet herinneren...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was ooit een TV-reclame van een instantsoepmerk. Was iemand aan het hardlopen die beetje moe was en zag dan op zo'n wegwijspaddestoel staan "kip champignon". En vervolgens ging ze door met volle energie, roepend "kip champignon, kip champignon, kip champignon", steeds sneller.
Ik vind het meer een omschrijving of een hond erop moet kluivenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:56 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Lees die tekst opeens heel anders.
Daar zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Soempie het volgende:
Die giraffe heb ik hier.
Sophie de giraffe.
Of is het giraf?
Hotlink, werkt niet..maar wat een enge kerelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen![]()
[ afbeelding ]
Ja, stom van me. Maargoed, misschien later op uitzending gemist. Weet sowieso niet of ze het wel interessant vindt. Heel veel mensen haken toch af bij de Lennon met Yoko..quote:
Heb nog een stukje gezienquote:
Zijn dat geen avondvoorstellingen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb nog een stukje gezienWas vanmiddag bij Miss Saigon
Was weer erg gaaf en weer allemaal nieuwe dingen ontdekt
Ze hebben ook altijd twee matinees per weekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn dat geen avondvoorstellingen?
Doedeluk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd twee matinees per week
Nog geen tijd voor gehad, K. is pas net weer naar huisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doedeluk!
Toevallig nog geluisterd naar die muziektips? Ik heb ze zelf al een paar keer geluisterd vandaag. Erg lekker
Zeker nu misschien wel, zo later op de avond.
Oh het heeft absoluut geen haastquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad, K. is pas net weer naar huisEn we kijken nu een serie dus ik ga het morgen checken
Heel goedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh het heeft absoluut geen haast
Maar ik vind het echt goed en ik denk dat jullie het ook wel goed vinden, dus even extra promotie om "had ik maar eerder geluisterd!"-scenario's te voorkomen
Ik ken er dit jaar weer een hoop. Ik wil eigenlijk wel meer checken, maar ik vrees voor de bekende overlapproblemenquote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel goedBen sowieso bezig alle bandjes van MM te checken
wanneer worden de tijden bekend gemaakt eigenlijk? Zou wel balen zijn als de favo's tegelijkertijd staan inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken er dit jaar weer een hoop. Ik wil eigenlijk wel meer checken, maar ik vrees voor de bekende overlapproblemen
Ik heb geen flauw idee. Ik ben vorig jaar helaas niet geweest dus het is te lang geleden dat ik me dat nog kan herinneren.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
wanneer worden de tijden bekend gemaakt eigenlijk? Zou wel balen zijn als de favo's tegelijkertijd staan inderdaad
Ssssshhhh! Ik heb me redelijk gedragen. Ik kan er ook niets aan doen dat een stel onderontwikkelde pubers denkt de boventoon te kunnen voeren.quote:
quote:Your grandfathers encyclopedia(your new search engine)
Geniet er van! Ik ben net klaar met de arbeit, nu ff lekker op de bank met een bruine rum. Beetje sport kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 03:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, deze usual suspect gaat zo enorm lekker genieten op bed van voornoemde bands
Noem je PS dik?quote:
Welk merk?quote:Op zondag 4 maart 2012 03:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geniet er van! Ik ben net klaar met de arbeit, nu ff lekker op de bank met een bruine rum. Beetje sport kijken
quote:
Het ziet blauw van de mods tegenwoordigquote:
quote:
quote:
Ja, vervelende kloon dat het wasquote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:
Maar wel goed gevonden van MaJo.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vond die mij kloon echt niet leuk
Soms wel. Soms wat minder.quote:
Zo'n 3 graden per jaarquote:Op zondag 4 maart 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Lekker, koffie![]()
Hoe oud heet weer daar? Hier wordt het prima vandaag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |