abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108903661
Hahaha arme Anne op de schommel :D Wat zielig dat ze zo bang is.

Dat huisje ziet er echt leuk uit! Zoiets zoeken wij ook. Moet ook niet al te groot zijn, want dan is het terras vol.

Welke glijbaan is het Pessie, die je dubbel kunt vouwen?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:01:29 #177
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108903714
Son hij is vrij klein, echt voor kindjes tussen 1 en 2 jaar, als Nathan jarig is krijgt hij een eigen, simpelweg omdat hij dan te groot is voor deze. Daarnaast hebben we deze geleend en in het najaar kan het volgende kind er waarschijnlijk.

Opklapbare schommel? laat zien! Wij moeten ook een schommel (nog even en dan hebben we in plaats van en mooie nieuwe tuin een speeltuin achter het huis :') )
pi_108903901
Oh ik heb al een verlanglijstje voor buiten ondertussen :+
Glijbaan
Speelhuisje
Loopfietsje
zandbak of zand/watertafel

Ik geloof dat ik maar extra moet werken deze maand :P

Die glijbaan ziet er handig uit Pessie. Amy is een klimgeit, dus dat vindt ze leuk.

Ze klom gister ineens op de eettafelstoel, daarvandaan op de eettafel en toen zo in haar kinderstoel :o Een keer knipperen met mijn ogen en ze zat relax in die kinderstoel alsof ik haar er zelf had ingezet net :')
pi_108904547
Kan even zo snel geen plaatje vinden. Hij is vrij klein, maar je kan m tot 4 ofzo gebruiken (of X.aantal kilo ofzo). Eerst heb je echt zo'n zitje waar ze in vast zitten en dat kan je dan steeds verder afbouwen zeg maar. Tot het alleen zo'n plankje is.
Inklapbare schommel op google geeft wel plaatjes ervan :P

Dat fietsje van mn ouders kan ie nog wel even op. Moet.ook eveb kijken welke.ik precies wil. Voor.een echte loopfiets is ie nog.wel echt te klein
pi_108915230
Radioflyer fietsen O+ O+ O+ ik hou ervan <3
grote heeft de foldable trike gekregen en ze is er helemaal wild van :D (en lekker handzaam voor ons want foldable en dat scheelt best qua opbergen) Was wel prijzig, geloof 120,-

Kleine heeft nu voor haar eerste verjaardag een waterbaan gekregen, dat vind ik ook een leuk cadeau voor de zomer, maar ik weet niet hoe handzaam dat is als je niet heel veel ruimte hebt. Ik kan niet wachten tot ze anderhalf is en het zomer is en het zonnetje lekker schijnt enzo, kunnen ze er buiten mee aan de gang <3

Thomas en Mart O+ mooie mannen! Gefeliciteerd nog! :*

Mijn mini is vlak voor t eten zo, hops, al springend, met een salto over de leuning van de bank gekieperd :X ;( ik zat ernaast nota bene en had dr met 1 hand nog vast ook :') stuiterbal...
gelukkig was ze snel getroost en kon ze er daarna weer om lachen. Dr zit een flink ei op haar voorhoofd maar het lijkt alweer minder heftig dik/blauw dan een uur geleden gelukkig.

het eczeem bij dr neusje was een dag of twee weg en nu ineens weer helemaal terug. Ik snap er echt niets van :?

[ Bericht 14% gewijzigd door mignonne op 09-03-2012 21:12:41 ]
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:58:11 #181
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108915895
Dat eczeem heeft oona ook regelmatig gehad in haar gezicht.. Gelukkig blijft het nu weer vooral weer beperkt tot haar schouders/ellebogen/knieen..

Wat een flink ei zeg!

Wij hebben een zandwater tafel op het balkon staan.. Kan niet wachten totdat het zeil eraf kan en het zand erin :D :D Ze kreeg hem voor haar eerste verjaardag van mijn ouders
Wij hebben deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oona had niet genoeg aan 1 set reservekleding op t kdv vandaag helaas..
Vanmorgen een spuitluier... en vanmiddag projectielspugen.. Het heerst zeiden ze al... Veel kinderen 1 dag ziek... verschillende leidsters ook al ten prooi gevallen aan de 1dags griep..
Dus hopelijk heeft Oona het al gehad...
Ze kwam vandaag dus thuis in een prachtig net niet passend kdv-reservesetje ;) wel vrolijk, maar zoooooo moe... paar hapjes gegeten en toen lekker naar bed..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108916040
Ja daar zaten we vorig jaar aan te denken om te kopen voor zn verjaardag, zo'n waterbaan. Maar dat is toen een zandbak geworden :D
Misschien wel leuk om aan mn ouders en zus ofzo te vragen dit jaar :)

En wat is je mini toch anders dan dr zus Mignonne. Wel net zo leuk O+
En zo sneu als ze van de bank vallen ;( Gelukkig heeft ze er weinig aan over gehouden!
Die eczeem lijkt me ook vervelend, vooral als je niet weet waar het opeens weer vandaan komt!

Pff dreumes had vanmiddag een humeur :X
Ben ik helemaal niet gewend van m :D En ben zelf ook nogal moe (en niet helemaal lekker, verkouden enzo), dus k was blij dat ie ging slapen :@ (waar ik me dan ook zo rot weer over voelde :') want wat kan ie er nou helemaal aan doen, hij is pas 20 maanden (nou ja bijna :P) Maar jeetje, wat was ie vervelend...echt gewoon alles doen wat niet mag, huilen om niks, uitdagen..gelukkig heeft ie t niet zo vaak :D
Straks lekker op tijd slapen en dan is t morgen ook wel weer beter ;)
Wel een hoop gesleep met m morgen, want ze gaan klussen in de babykamer en das naast zijn kamer. Dus voor zn slaapje ga ik maar naar t huis van mn ouders. Anders gaat t m ook niet worden ben ik bang.
pi_108916806
Die waterbanen vind ik leuk, moet er ook zo een voor de meiden!

Mignonne wat sneu dat ze zo gevallen is. En lastig van die eczeem. (ik en Jaël zitten ook sinds twee dagen weer hier en daar onder, zonder verklaring, maar das meestal hier ;))

Mijn klimgeit zat gister opeens op de eettafel vanuit haar tripptrapp toen ik even mijn schoenen aan het pakken was in de gang. Vandaag ons spikplinternieuwe nog nooit gebruikte tuigje dus maar even bevestigd!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108917163
Och dat ei Mignonne ;(

Puck zijn wang zit ook alweer een paar weken onder de eczeem en waar het van komt? :?

Waterbaan en zandbak wil ik wel voor op het balkon. Dat laatste komt er sowieso. Voor die eerste moet ik eerst eens uitzoeken hoeveel het kost :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:31:40 #185
259886 pessie
pi_108917750
Och Mignonne arm meisje :*
Rot van die eczeem. Is er een lans dat het "gewoon" eczeem is en niet zozeer van voedsel?

Zandbak komt hier ook sowieso, en verder staan er op mn lijst nog zo'n 50 dingen dus ook ik moet helaas kiezen.
pi_108918500
Eigenlijk heb ik een hekel aan de zandbak :')
serieus heel mn huis ligt dan vol zand, mja alles voor t kind he :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:47:09 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108918654
We hebben de blauwe schelp maar das eigenlijk maar een onhandig ding omdat het vocht er niet uit kan.

Zo'n waterbaan is wel leuk dus? Voor in de tuin, want dan kan ik hem nog op haar verjaardaglijstje zetten namelijk :P
pi_108919013
Ik wil juist die schelp. Kan er zomers ook water in de andere kant :Y
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:56:21 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108919159
ja dat is wel handig, maar als ie dicht is bij regen dan kan het condens niet weg en blijft er enorm veel vocht achter in het zandgedeelte.
pi_108919547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef becky27 het volgende:
ja dat is wel handig, maar als ie dicht is bij regen dan kan het condens niet weg en blijft er enorm veel vocht achter in het zandgedeelte.
Hij zal hier op het balkon staan dus ik kan de klep wel open laten. Maar goed om te weten dat ik dat dan dus moet doen ^O^ :*
The way you rock'n'roll
pi_108919632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef becky27 het volgende:
Ja dat is hier ook het probleem. Mijn buurvrouw heeft zo'n kikker-zandbak maar na een week regen is al dat zand blubber geworden. Geeft neit, vinden de kinderen ook prachtig, maar je moet er maar vna houden :+

waterplay is leuk ja vind ik :Y
wij hebben het expres voor jongste haar verjaardag gevraagd omdat ze al zoveel meuk hebben en nog meer zouden krijgen... en oudste is precies aan t einde van de zomer jarig dus nja net te laat eigk.

www.aquaplay.se

en
www.waterplay.nl
de onze komt van die laatste site als ik mn moeder goed begrepen heb. Prijs valt best mee vind ik.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:16:21 #192
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108920062
Noortje is mooi voor de zomer jarig en aangezien onze tuin nu helemaal bestaat wordt hebben we meer ruimte (ondanks de aanbouw). Ik neem hem mee als kado van schoonpapa, leuk, volgens mij vindt ze het fantastisch!
pi_108920333
overigens dml niks ten nadele van zandbakken hoor! Mijn grote vindt dat ding ook echt superleuk :Y
ik ben zelf alleen wat minder wild van al dat zand overal ja, wat Son zegt, maar goed, hoort erbij. Maar ze kon en kan zich er heerlijk in vermaken. Oa bij Ikea hebben ze leuke zand-speelsets. Van die sets om zandijsjes te maken bijv. superschetig <3
pi_108920335
Anne is ook onhandig net na de zomer jarig (17 sept). Ik vind zo'n waterbaan geweldig, maar zou ze daar niet te jong voor zijn? Spelen jouw dames er echt al mee mignonne?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:22:44 #195
259886 pessie
pi_108920381
Fan ik denk dat Anne er in mei/juni echt al veel mee kan, mijn nichtjes hadden ook zo een en dat ging al snel heel goed
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:25:31 #196
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108920516
Oh ik weet zeker dat Anne er veel mee kan, Noortje was net 1 toen ze met emmertjes en gieters en weet ik wat in de tuin rondkroop/net liep.
pi_108920530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef Fannetje het volgende:
Anne is ook onhandig net na de zomer jarig (17 sept). Ik vind zo'n waterbaan geweldig, maar zou ze daar niet te jong voor zijn? Spelen jouw dames er echt al mee mignonne?
oh ik denk dat je net mn foto's van mn kleine gemist hebt :D

even for the record, een afwasteil met water had ze ook de bom gevonden hoor :+ maar dit was helemaal leuk met een bekertje en een bezempje enzo :')
in de zomer zal mijn kleine dame anderhalf zijn, dan speelt ze er wel mee denk ik. Vorig jaar toen we die mooie maanden hadden (april? mei?) toen was mn grote 20 maanden en die was helemaal wild van de waterbaan van de buurjongens.
pi_108920652
Dan zal Anne het inderdaad ook wel prachtig vinden, tnx! :)
pi_108920683

[ Bericht 100% gewijzigd door mignonne op 10-03-2012 08:06:21 ]
pi_108920814
Oh nou dan ga ik toch voor de afwasteil en een paar plastic bekers. Of het babybadje nog maar niet weg doen. Lekker goedkoop :7
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')