Floris noemt mij sinds 2 weken pas mama...maar bij voorlezen las k mama voor en dan is t gelijk herhalen en naar mij wijzen, helemaal gelukkig kijkendquote:Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef MamaPurk het volgende:
Ze is ook echt heel leuk jou kleinste Mignonne![]()
Dat papa is zo herkenbaarIk word ook de hele dag papa genoemd
maar ja komt wel goed kwam het bij Jaël ook, die noemde iedere volwassene mama
Wij zijn op vakantie en alleen als ik m'n mobieltje op de juiste plek in t huisje de juiste kant op richt heb ik 2 a 3 streepjes bereik en kan ik dus even op internet kijken of de wereld nog draait, maar qua posten wordt t behalve deze post dus niets (bijlezen is wel lekker makkelijk als er zo weinig gepost wordt trouwensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Grappig om woordjes van andere kindjes te lezen. Hier is "kelk" melk.
Wat is het hier trouwens rustig de laatste paar dagen. Houdt iedereen lenteschoonmaak ofzo?!
Ik ben wat laat, maar dit snap ik geloof ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef becky27 het volgende:
Oh Dottir is ook goed warm dus. Maar als ze nog vrolijk is (geen pcm??) is het goed toch.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Troeta het volgende:
Ik neem Noortje vaak lopend mee naar de kinderboerderij en dat is echt een ramp, hij rent zo weg, wil echt constant een andere kant op danik, handje wil hij niet, laat hij zich vallen, maar we blijven oefenen.
De mijne heb ik bij de Intertoys vandaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef pessie het volgende:
Gerbera van harte!
Nathan loopt ook vaak mee naar de winkel, soms gaat hij mee op de loopfiets.
Leuk, een zandbak voor muppet! Ik ben gisteren ook naar de bouwmarkt gegaan voor een zandbak maar degene die ik wilde hadden ze niet meer op voorraad. Ik had geen auto dus geen zin om naar de stad te gaan voor een zandbak.
Nathan benoemt niets. Af en toe zegt hij opeens iets vanochtend had hij de ouderunit van de babyfoon te pakken, hij drukt op een knopje zodat die piep zegt, houdt em vervolgens aan zn oor en zegt "Ah-òòò"(hallo)![]()
KJ eng he als ze zo vallen! Dat is met klimmende kindjes helaas niet te voorkomen.
Jammer dat je een endje weg woont.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef Gerberaatje het volgende:
ik wil juist van mijn houten af. Kom maar halen incl. 250 kilo zand
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |