Ik heb nog geen idee hoe dat bij mijn dame zal gaan straks, als ze loopt.. ik moet zeggen dat ze tot nu toe 1 keer van de bank gedonderd is pas, en laatst op vakantie van het bed. Daar schrikt ze zo van, dat ze daarna heel voorzichtig is. En ineens gaat ze sindsdien goed van de bank

en nu ook van het bed

echt bizar!
Ze is vrij onzeker wel als het om bewegingen gaat, misschien dat dat meehelpt. Gisteren stond ze aan de tafel, even los, en schrok omdat ze dacht dat ze ging vallen, maar ze stond met haar billen tegen de bank, dus viel niet

maar echt brullen van schrik
Merk nu ook met op gaan staan, ze kan dat heel goed zelf. Maar als ik in de buurt ben móet ze mijn hand vasthouden (echt alleen maar vasthouden, ik doe dan niks) en dan gaat ze wel gewoon staan

Dus misschien wordt ze daardoor wel zo'n braverik die netjes bij mama in de buurt blijft

Ze heeft gisteren een zandbak gekregen, mocht er gisteren al even 10 minuten in spelen (hui-len toen ze eruit moest

) en nu kwamen we net beneden, ze schoof naar de deur en ging al vrij enthousiast spelen zitten gebaren

Dus hopen dat het zo iets warmer wordt. We gaan zo eerst even ontbijten met zijn allen (misschien wel mét taart, mama is jarig dan mag dat, vind ik

) en dan pak ik haar lekker in en mag ze naar buiten!

heerlijk, zo'n buitenspeelkind. Als ze nou nog ging lopen werd het (vooral ook voor haarzelf) gewoon een stuk makkelijker!