abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109024946
Achossie arme Noortje, wat een gekwakkel. :(
Hopelijk doet de AB snel z'n werk en is ze snel weer helemaal de oude.
pi_109030666

ik ben zo verliefd op mn kleinste kind O+
:)
pi_109031151
Ze is ook echt heel leuk jou kleinste Mignonne O+

Dat papa is zo herkenbaar :) Ik word ook de hele dag papa genoemd ;( maar ja komt wel goed kwam het bij Jaël ook, die noemde iedere volwassene mama ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109031328
O+
Dat tongetje ook. Ze ziet er nog zo lekker babyachtig uit hehe, terwijl ze in wat ze doet echt wel een dreumes is :D

Mijn kind wordt al een halve peuter met zn driftbuien om niks :o
Maar ook een knuffelbeer. Vanavond gaf k mn vriend een kus en een knuffel, kwam Floris aangelopen, moest k m optillen en met zn 3en knuffelen O+ echt dat kleine armpje om onze nekken heen, geluk O+
pi_109031694
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef MamaPurk het volgende:
Ze is ook echt heel leuk jou kleinste Mignonne O+

Dat papa is zo herkenbaar :) Ik word ook de hele dag papa genoemd ;( maar ja komt wel goed kwam het bij Jaël ook, die noemde iedere volwassene mama ;)
Floris noemt mij sinds 2 weken pas mama...maar bij voorlezen las k mama voor en dan is t gelijk herhalen en naar mij wijzen, helemaal gelukkig kijkend O+
Hij zei trouwens mama met 11 maanden ofzo, maar tis dus even weggeweest. Ben 1,5 maand buhba geweest (net als opa en oma), maar nu dus weer,mama.
Oma is moma en opa iets van popa ofzo (spreek t uit als mama en papa, alleen met een o ipv een a)
  maandag 12 maart 2012 @ 22:21:44 #256
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109031966
Ik ben ook lange tijd papa geweest.. ;) Nu gelukkig weer mama... blijf ervan smelten..

Maar ook van dat filmpje Mignonne O+ Heerlijk :D

Noortje pfff wat heb jij t te pakken gehad zeg! Hopelijk doet de AB goed zijn werk..

Floris op drift... :{ Niet fijn.. Oona lijkt nu net weer een beetje Zen te worden..
Vandaag een dag vrijwel zonder driftbuien! O+

Blijf me hier elke dag verbazen over hoe snel dat praten gaat... Geweldig!

Raadwoord van de dag dan maar? Ze zei het al langer maar ik kwam er vandaag achter wat ze ermee bedoelt:
Nèlu
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:48:17 #257
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_109040266
Reilain "spelen"?

Wat sneu zieke kindjes -O- :* . En zelfs longontsteking :o wat rot becky!

Nathan wil ook mee knuffelen als ik manlief knuffel O+ grouphug :+

Nathan zgt alleen mama als hij dat wil, verder is het vooral "deze" met wijsvinger erbij O+
pi_109040355
Noortje, weer longontsteking :o meisje toch :*

Hier alleen papa :P en ook bewust. Als ik zeg: zeg eens mama? Dan gaat het papa. En als ik zeg: mamamamamama? Dan zegt ze papapapapa :D :') heb nog ergens een filmpje waar we een kwartier dat 'spelletje' doen, dat ik zeg.. ah toe, zeg eens mama? 'Papa'. En dan zo'n lekker ondeugend smoeltje erbij O+

Ze kan het wel, maar ze vind onze reactie schijnbaar te leuk als we vragen wie ik ben en ze zegt papa :P 's nachts vind ik het eigenlijk wel fijn, dat ge-papa O-)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:50:56 #259
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109047382
Nèlu = dus melk.... Ik zeg nogal erg Meluk denk ik ipv melk ;)

Spelen is: Leelu
We'll have love aplenty
You and me
pi_109065667
Grappig om woordjes van andere kindjes te lezen. Hier is "kelk" melk.

Wat is het hier trouwens rustig de laatste paar dagen. Houdt iedereen lenteschoonmaak ofzo?!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:00:08 #261
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109068003
tis hier zeker rustig, heb niet zo veel te melden eigenlijk, Ben nog een beetje bleu van alle gezondheidsperikelen om ons heen.
Maar ontopic, het gaat wel weer goed met mijn mop. Beetje jengelig en enorm aan het zeuren om d'r vader. Het was ook brullen bij het kdv toen ik aankwam.
Ze riep meteen 'papa' en toen ik meldde dat die aan het werk was, was het huilen en mij compleet negeren. Eenmaal thuis ook, niet willen eten, papa moest melkie klaar maken etc. etc.
Tja papa is twee weken veel vrij geweest en Noortje ook nog eens bijna een week thuis dus heeft ze papa veel gezien. Mama moest maar gaan werken :')

Mignonne, keileuk filmpje!
pi_109068813
Hé dat papa verhaal herken ik. Hier mag ook alleen papa helpen, kijken, douchen, luier doen.... af en toe is het echt om gek van te worden, want papa heeft helaas niet altijd tijd voor haar en dan is het brullen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 08:43:58 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109078957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Grappig om woordjes van andere kindjes te lezen. Hier is "kelk" melk.

Wat is het hier trouwens rustig de laatste paar dagen. Houdt iedereen lenteschoonmaak ofzo?!
Wij zijn op vakantie en alleen als ik m'n mobieltje op de juiste plek in t huisje de juiste kant op richt heb ik 2 a 3 streepjes bereik en kan ik dus even op internet kijken of de wereld nog draait, maar qua posten wordt t behalve deze post dus niets (bijlezen is wel lekker makkelijk als er zo weinig gepost wordt trouwens ;)).

We hebben gisteren een rondje park gelopen en Soneal ging op z'n wishbonebike als een speer, echt dat je soms moest rennen om hem bij te houden, of te voorkomen dat hij tegen een geparkeerde auto aanreed, bij voorkeur een van onze auto's :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109080619
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef becky27 het volgende:
Oh Dottir is ook goed warm dus. Maar als ze nog vrolijk is (geen pcm??) is het goed toch.
Ik ben wat laat, maar dit snap ik geloof ik niet.

Overigens is ze nog steeds ziek :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_109080904
Hier zegt Amy alleen 'mama'. J. noemt ze voor het gemak ook gewoon mama. Ze heeft 1 keer papa gezegd en daarna vond ze het wel weer prima. Ze wil altijd mij als er iets is. Maar omdat ik vaak 's avonds werk en dan voor het eten weg moet hebben ze ook genoeg tijd samen. Ze vermaken zich dan opperbest :D

En we hebben een opvoedingsfoutje gemaakt volgens mij :+ Ze zei steeds baby en dan vroeg ik 'waar is de baby'? en dan wees ze naar zichzelf (op haar buik). Ook leerde ze wat 'buik' was. Wees ze ook naar haar buik. Alleen haalt ze het nu door elkaar. Daardoor krijg je dus als er visite is dat Amy in mijn buik prikt en zegt 'baby' Dan zie je de visite zo kijken: :o w/ tot ik het ontken :P volgens mij geloven ze me niet meer als ik ooit wel zwanger ben :+

Vanyel, wat balen dat Dottir ziek is! Beterschap!
Soneal gaat als een speer, knap zeg!
pi_109085185
Haha Sola :D
Geloven ze je dan wel als je ontkent :D

Mijn kind zegt bie en das baby. Probeer m duidelijk te maken dat er een baby in mn buik zit, geen idee of ie t snapt. Ik heb t dan wel over zn zusje mja. Oh en hij geeft mn buik op commando kusjes :P

Beterschap voor de zieke kindjes :*
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:03:25 #267
259886 pessie
pi_109085901
Haha Sola!

Son wat lief O+ . Nathan deed laatst met een kusje van zn nichtje ook heel handig. Hij boog ver voorover (hij zat op papa's arm) en draaide zn wang voor een kusje :o ik was helemaal verbaasd dat ie dat zo deed.

Nathan zei net bij het lunchen "nogkeer". We hebben normaal gesproken melk bij de lunch maar af en toe drinken we chocolademelk, hij had zn beker leeg, tilt zn beker op, geeft em aan mij en zei "nogkeer" *O* *O* *O* . Warempel, hij begint echt steeds meer te zeggen!
pi_109089376
jullie weer vreselijk verwaarloosd!
(mompelt iets over draw something haha geintje )

meneer gaat redelijk maar kan met mini en in huis nog erg weinig dus vergt eigenlijk wat teveel voor mij maar we.bikkelen door!

mini daarentegen gaat goed! praat steeds meer met 2 woorden (vd week een 3 woorden zin!), begint wel wat dramaqueen gedrag te vertonen, is druk bezig met.nog een paar achterste kiezen
maar tis gewoon eigenlijk een fantastisch kind!

beck :* hopelijk snel weer een gezonde vrolijke meid

sola ik dacht stiekem had ik wat gemist?

dottir ook ziek, beterschap

floris! lief hoor op.commando buik.kusjes geven

nathan en soneal jullie gaan goed!

mignonne wat een leuk filmpje!
pi_109123225
Even egopost.

Vannacht was een drama -O- maar ik zie vier :X tandjes zitten boven in :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109124258
DML, geen wonder dat het een drama was. Maar vier tandjes? Had hij er nog geen dan? Of al hoektanden?

Ik ben vanmorgen met Anne bij het CB geweest en ze deed het helemaal prima. Ze was volop aan het kletsen en de wijkverpleegkundige vond haar heel talig en ondernemend. Anne is nooit de snelste geweest met allerlei ontwikkelingen, dus toch wel leuk om te horen ;)

De stats: 80.5 cm en 10.54 kg. In de curves ziet dat er zo uit:

pi_109124357
Mooi lijntje toch :Y ^O^

Hij had alleen twee ondertandjes. En die kwamen ook tegelijk door. Vier in 1x is super sneu maar is 3x minder drama dus dat is wel fijn.
The way you rock'n'roll
pi_109124502
Anne heeft gelukkig geen last van haar tandjes gehad tot nu toe. De kiezen daarentegen zijn een heel ander verhaal :X
pi_109124657
Nou het drama van vannacht komt ook voor zonder tandjes hoor maar het is fijn om het ergens aan te wijten dan dat er niks is en toch drama :+
The way you rock'n'roll
pi_109125151
Helemaal waar :Y

Anne werd vannacht om 1 uur ook ineens huilend wakker. Ze was totaal overstuur en riep alleen maar 'dinke! dinke!'. Dus fles gegeven en daarna ging ze vrolijk lachend weer haar bed in. Kennelijk had ze dorst. Toch makkelijk als ze dat kunnen aangeven ;) Maar hoop niet dat ze er een gewoonte van gaat maken!
pi_109125174
Nou het lijkt me idd ook fijn als Puck 's nachts kan vertellen wat er is. Knappe Anne!
The way you rock'n'roll
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:20:20 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109125862
Ah gos, arme Puck, 4 tanden in één keer is wel een beetje heel veel tegelijk :*

Mooi lijntje van Anne ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:29:32 #277
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109126142
He Fannetje, ze gaat bijna gelijk op met Noortje, die was met 1,5 jaar 81 cm en 10.35 kilo. Maar zij was met haar lengte gewoon gemiddeld.
  donderdag 15 maart 2012 @ 12:42:28 #278
259886 pessie
pi_109126576
Fannetje mooie stats!

Handig dat Anne kan aangeven wat ze wil 's nachts.

Arme Puck, het is ook wel heel vervelend, tanden en kiezen krijgen.

Hier een beetje een rotdag na een rotnacht. Nathan is van 2 tot 4 wakker geweest, echt geen idee waarom, hij was vrolijk en vooral heel wakker. En vanmorgen besloot hij de potjes met kruiden die ik aan het opkweken ben en in de vensterbank staan achter de stoel maar overhoop te gooien en een mooie fresco te maken op de vloer van de woonkamer met zwarte grond }:| . Ik was echt heel boos. Ik heb hem eerst in zn kinderstoel op de gang gezet zodat ik alles kon opruimen en daarna heb ik hem in zn bed gegooid. Na een half uur er maar weer uit gehaald. Ik was echt zo boos. Nathan weet namelijk echt heeeeeeeeeeeeel goed dat hij niet aan de planten mag zitten.
pi_109134830
Oooh Pessie, wat zonde ook. Daar zou ik ook boos van worden. Amy sloopt op dit moment gelukkig niet, wel klimt ze overal op en in. Via de tafel in haar kinderstoel. Via de vensterbank op de bank. Ik pluk haar overal vandaan steeds.

Hebben jullie kinderen ook last van driftbuien? Zeg maar elke keer als het niet gaat zoals zij willen? Pfffff alles is een uitdaging nu. En dat hoofdbonken weer. Gister bonkte ze tegen mijn mond omdat ik haar optilde en dat wilde ze niet. Dikke lip had ik toen te pakken. Daar werd ik wel verdrietig van.

Voor de rest is ze ook lief, schattig en grappig. Maar wat een temperament.

Jeetje Puck, 4 tanden! Succes! Pijnlijk proces is dat toch.
pi_109136046
Hier ook een lekkere driftkikker sola herken het helemaal!
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:25:57 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109147020
Schade door je kind... Tsja, waar de oudste pas op z'n 7de schade veroorzaakte waardoor ik naar de dokter kon (hersenschudding) had Soneal het maandag al voor elkaar; hij speelde met een leeg doosje terwijl hij bij mij op schoot zat en toen hij daar een stuk van afscheurde ging dat dusdanig fout dat ik over de hele breedte van m'n oog (het oog zelf) een kras had... dus toen kreeg ik een lapje voor m'n oog.
Gelukkig mocht dat er de volgende dag weer af en voelde het toen weer goed, alleen een beetje jammer dat inmiddels bleek dat hij me net onder het andere oog ook geraakt had en daar een steeds groter wordende paars/blauwe plek zit.
Ik zie eruit alsof ik mishandeld ben... je ziet mensen ook kijken en denken en niets zeggen :X

Maar goed, het was geen drift van Soneal, hij was gewoon enthousiast aan het spelen, ik moet er niet aan denken wat voor schade hij met drift kan toebrengen, als dit de score van enthousiasme is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109147899
oh becky,lastig zeg dat ze alleen pappa wil, maar ook wel weer grappig dat ze daar mee bezig zijn in hun koppie.

ah lekker zeg pessie al die plantjes overhoop, maar dat besef hebben ze toch nog niet wat wel en niet mag als je er niet bij bent.

Wat handig fannetje! Maakt alles een stuk makkelijker.

Ik zat laatst in de tram en daar was een vrouw met een kindje van anderhalf en die zat echt alles te benoemen wat ze zag, de moeder vertelde dat ze dat de hele dag deed, vond ik echt knap. En ze had het kindje ook gewoon zo los lopend mee en ze bleef braaf zitten in de tram.
Zou met Mex echt niet gaan,haha

lol Leandra, sterkte met je oog!
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:25:14 #283
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109150975
Slopers... Pff dat lijkt me wel lastig als je constant erachter aan moet!

Sola... Oona kan er ook wat van... maar is er meestal vrij makkelijk uit te krijgen.. Omdat Oona zichzelf geen pijn doet wordt ik er niet warm of koud van en wacht tot ze klaar is met razen..
Ook geef ik haar veel keuzes nu... Onzinnige ;) maar zij is blij....
Verschrikkelijk vind ze het wanneer ik haar handjes/mondje schoon wil maken na het eten... Krijsen met een hoofdletter K.... Maar wanneer ik haar vraag welk handje eerst dan is het ineens goed..

Leandra pfff wat balen van je oog! Hopelijk mag je lappie er snel weer af!

Troeta... ik doe het eigenlijk ook wel heel erg veel... heb jaren op een school voor cluster 2 onderwijs gewerkt (Kinderen met hoor spraak en taalproblemen), daar was het ook een 2de natuur om veel te benoemen en omschrijven (+ gebaren)... Doe ik dus nu ook...

Heb Oona nu 2x lopend mee naar t winkelcentrum genomen... gaat verbazingwekkend goed!
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:31:18 #284
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109151390
Troeta, wij doen dat ook veel, op 1 of andere manier. Ik heb nul komma nul pedagogische achtergrond (ben bedrijfskundige, das toch wat anders) maar Noortje doet het verbazingwekkend goed qua taalontwikkeling. Er komen hele zinnen uit, van 5, 6 soms 7 woorden. Bizar hoor, hoe snel dat gaat.
pi_109151438
ja, ik doe het ook hoor Reilain, maar het kindje zelf deed het! had het wat krom geschreven geloof ik. Kindje zei boom, fiets,auto,hond,meneer en ga zo maar door, ik stond echt versteld van hoeveel woorden ze wsit.
Ik neem Mex vaak lopend mee naar de kinderboerderij en dat is echt een ramp, hij rent zo weg, wil echt constant een andere kant op danik, handje wil hij niet, laat hij zich vallen, maar we blijven oefenen.
pi_109151537
zo, dat is echt knap becky!!!
hmm, misschien toch wat meer oefenen..
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:33:20 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109151555
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Troeta het volgende:
Ik neem Noortje vaak lopend mee naar de kinderboerderij en dat is echt een ramp, hij rent zo weg, wil echt constant een andere kant op danik, handje wil hij niet, laat hij zich vallen, maar we blijven oefenen.
pi_109151912
hahah, ik dacht dat ik per ongeluk Noortje had opgeschreven, maar bij jou is het ook zo'n ramp.

Op onze kinderboerderij is er ook een kuil om in te spelen, maar hij loopt er zo in en dan zal die dus best hard vallen,best gevaarlijk.
pi_109158400
Ik heb nog geen idee hoe dat bij mijn dame zal gaan straks, als ze loopt.. ik moet zeggen dat ze tot nu toe 1 keer van de bank gedonderd is pas, en laatst op vakantie van het bed. Daar schrikt ze zo van, dat ze daarna heel voorzichtig is. En ineens gaat ze sindsdien goed van de bank :) en nu ook van het bed :o echt bizar!

Ze is vrij onzeker wel als het om bewegingen gaat, misschien dat dat meehelpt. Gisteren stond ze aan de tafel, even los, en schrok omdat ze dacht dat ze ging vallen, maar ze stond met haar billen tegen de bank, dus viel niet :P maar echt brullen van schrik ;( :D

Merk nu ook met op gaan staan, ze kan dat heel goed zelf. Maar als ik in de buurt ben móet ze mijn hand vasthouden (echt alleen maar vasthouden, ik doe dan niks) en dan gaat ze wel gewoon staan :P

Dus misschien wordt ze daardoor wel zo'n braverik die netjes bij mama in de buurt blijft :P

Ze heeft gisteren een zandbak gekregen, mocht er gisteren al even 10 minuten in spelen (hui-len toen ze eruit moest O+) en nu kwamen we net beneden, ze schoof naar de deur en ging al vrij enthousiast spelen zitten gebaren :D Dus hopen dat het zo iets warmer wordt. We gaan zo eerst even ontbijten met zijn allen (misschien wel mét taart, mama is jarig dan mag dat, vind ik :P) en dan pak ik haar lekker in en mag ze naar buiten! O+ heerlijk, zo'n buitenspeelkind. Als ze nou nog ging lopen werd het (vooral ook voor haarzelf) gewoon een stuk makkelijker!
pi_109158598
Gisteren zo gelachen :D k at bij mn ouders want R was aan t werk tot.laat. Floris had zn toetje eerder dan wij (en wat anders). Dus hij zat even gek te doen met oma. Kwam ons toetje, hij op tafel zitten en kreeg een hapje van oma. Nou oma kreeg daarna niks meer. Dus ze pakt de lepel van mn vader om te eten,. Zit Floris, nee nee nee inclusief vingertje. En gewoon iedere keer als mn moeder een hapje pakte :D klonk zo onwijs.droog (en dat hoofd _O-)

Meelopen gaat hier best goed. Soms wil hij de andere.kant op mja ook niet heel gek. Eigen mening is ook belangrijk :P
Hij kan nu t grootste deel naar t dorp lopen. Je moet alleen geen haast hebben (hij loopt tuinen in, bekijkt alle.plantjes enzo. Als ie loopt zit er een goed tempo in ;)) :D
K ga s bedenken wat ik vandaag ga doen. Hoop dat t nog wat zonniger gaat worden :)
Heb zin om wat leuks te doen.

Gerbera, ontbijten met taart moet kunnen :D gefeliciteerd!
Oh en onzeker bij beginnen met lopen en meelopen als.ze eenmaal lopen hoeft niet he :P neef was ook heel onzeker toen ie leerde.lopen, mocht je.ook niet.loslaten enzo. Als.je rechtsaf gaat, dan gaat ie rechtdoor enzo :') mja muppet is ook wat minder ondeugend dan hij (hij doet echt alles wat niet mag :D)
pi_109158698
Sofie loopt echt alle kanten op, behalve de goede. Pas was ik.met dr in zo'n overdekt winkelcentrumpje met haar. Ze is echt elke winkel ingelopen, keek daar even rond en als het voor haar niet interessant was, dan kwam ze weer achter me aan. Voor de ruit van de blokker ging ze voor de ruit zitten. Daarachter lagen eat pass dingen. Kuikentjes enzo. Zat ze daar op haar knietjes:.. oooohw. En te wijzen. O+

Ze moest van de fysio leren klimmen, ze gebruikte haar beentjes niet helemaal goed, nou mevrouw kan op de tafel klimmen. Gisteren schijnt ze (ik had avonddienst) de hele avond op de tafel geklommen te zijn. Ze ging er ook weer netjes vanaf, maar 1 keer niet, ze is er behoorlijk van af gevallen. Ze heeft daarna even bij n gehangen, en was daarna weer goed alert...
Ben benieuwd wat ze vandaag doet, als het niet goed gaat zet ik de tafel wel op z'n kant als ik de kamer uitga ofzo...
*poef* nu is het weg
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:41:54 #292
259886 pessie
pi_109158766
Gerbera van harte!

Nathan loopt ook vaak mee naar de winkel, soms gaat hij mee op de loopfiets.

Leuk, een zandbak voor muppet! Ik ben gisteren ook naar de bouwmarkt gegaan voor een zandbak maar degene die ik wilde hadden ze niet meer op voorraad. Ik had geen auto dus geen zin om naar de stad te gaan voor een zandbak.

Nathan benoemt niets. Af en toe zegt hij opeens iets vanochtend had hij de ouderunit van de babyfoon te pakken, hij drukt op een knopje zodat die piep zegt, houdt em vervolgens aan zn oor en zegt "Ah-òòò"(hallo) :D

KJ eng he als ze zo vallen! Dat is met klimmende kindjes helaas niet te voorkomen.
pi_109159030
Volgens mij gaat nathan over een tijdje helemaal los met praten. Sofie praat ook mog niet, maar die is ook nog wel jonger als de meeste hier. Ze kan wel torens bouwen als de beste. Van de week had ze 7 blokjes op de tafel gestapeld, en wilde er meer op zetten, maar ze kon er niet bij.. hevige frustratie, dus die toren moet maar helemaal om..

Gelukkig was ik er niet bij dat ze viel. N was er ook wel even naar van, voelde zich (onterecht) schuldig.
*poef* nu is het weg
pi_109164348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef pessie het volgende:
Gerbera van harte!

Nathan loopt ook vaak mee naar de winkel, soms gaat hij mee op de loopfiets.

Leuk, een zandbak voor muppet! Ik ben gisteren ook naar de bouwmarkt gegaan voor een zandbak maar degene die ik wilde hadden ze niet meer op voorraad. Ik had geen auto dus geen zin om naar de stad te gaan voor een zandbak.

Nathan benoemt niets. Af en toe zegt hij opeens iets vanochtend had hij de ouderunit van de babyfoon te pakken, hij drukt op een knopje zodat die piep zegt, houdt em vervolgens aan zn oor en zegt "Ah-òòò"(hallo) :D

KJ eng he als ze zo vallen! Dat is met klimmende kindjes helaas niet te voorkomen.
De mijne heb ik bij de Intertoys vandaan :) zo'n schelp maar dan in bloemvorm.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:44 #295
259886 pessie
pi_109164490
Gerb, wij willen een houten met bankjesdeksel. Dan kunnen we die ingraven achter in de tuin (daar waar de zon schijnt O-) :P ;) ).

KJ, tot onze meet dacht ik echt dat Sofie net zo oud was maar toen ik haar zag realiseerde ik me dat ze echt wel jonger is en dat die paar maanden verschil gewoon veel uitmaken. Ik ben benieuwd of Nathan straks als een speer verstaanbaar gaat kletsen O+ . Hij kan op zich best veel zeggen, maar over het algemeen kiest hij gewoon voor "deze" met zn vingertje. Dan benoem ik wat hij wil, zegt hij ja en is het prima :s) .
pi_109164695
:P ik wil juist van mijn houten af. Kom maar halen incl. 250 kilo zand :') O-)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:31:06 #297
259886 pessie
pi_109166456
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef Gerberaatje het volgende:
:P ik wil juist van mijn houten af. Kom maar halen incl. 250 kilo zand :') O-)
Jammer dat je een endje weg woont. -O- Geen lease hier helaas...
pi_109167131
zijwaarts los lopen telt ook als los lopen toch? :D
mn kleine kind O+ ze wordt groot! ze zette dr eerste losse stappen echt op precíes dezelfde termijn als haar grote zus :D met 13.5 maand. :D

ik glim helemaal van trots O+
:)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:50:56 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109167232
Je mini!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:52:14 #300
259886 pessie
pi_109167283
Gisteren heeft Nathan geverfd :7 het was nog geen doorslaand succes helaas :')

Mignonne *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')