abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109024946
Achossie arme Noortje, wat een gekwakkel. :(
Hopelijk doet de AB snel z'n werk en is ze snel weer helemaal de oude.
pi_109030666

ik ben zo verliefd op mn kleinste kind O+
:)
pi_109031151
Ze is ook echt heel leuk jou kleinste Mignonne O+

Dat papa is zo herkenbaar :) Ik word ook de hele dag papa genoemd ;( maar ja komt wel goed kwam het bij Jaël ook, die noemde iedere volwassene mama ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109031328
O+
Dat tongetje ook. Ze ziet er nog zo lekker babyachtig uit hehe, terwijl ze in wat ze doet echt wel een dreumes is :D

Mijn kind wordt al een halve peuter met zn driftbuien om niks :o
Maar ook een knuffelbeer. Vanavond gaf k mn vriend een kus en een knuffel, kwam Floris aangelopen, moest k m optillen en met zn 3en knuffelen O+ echt dat kleine armpje om onze nekken heen, geluk O+
pi_109031694
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:10 schreef MamaPurk het volgende:
Ze is ook echt heel leuk jou kleinste Mignonne O+

Dat papa is zo herkenbaar :) Ik word ook de hele dag papa genoemd ;( maar ja komt wel goed kwam het bij Jaël ook, die noemde iedere volwassene mama ;)
Floris noemt mij sinds 2 weken pas mama...maar bij voorlezen las k mama voor en dan is t gelijk herhalen en naar mij wijzen, helemaal gelukkig kijkend O+
Hij zei trouwens mama met 11 maanden ofzo, maar tis dus even weggeweest. Ben 1,5 maand buhba geweest (net als opa en oma), maar nu dus weer,mama.
Oma is moma en opa iets van popa ofzo (spreek t uit als mama en papa, alleen met een o ipv een a)
  maandag 12 maart 2012 @ 22:21:44 #256
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109031966
Ik ben ook lange tijd papa geweest.. ;) Nu gelukkig weer mama... blijf ervan smelten..

Maar ook van dat filmpje Mignonne O+ Heerlijk :D

Noortje pfff wat heb jij t te pakken gehad zeg! Hopelijk doet de AB goed zijn werk..

Floris op drift... :{ Niet fijn.. Oona lijkt nu net weer een beetje Zen te worden..
Vandaag een dag vrijwel zonder driftbuien! O+

Blijf me hier elke dag verbazen over hoe snel dat praten gaat... Geweldig!

Raadwoord van de dag dan maar? Ze zei het al langer maar ik kwam er vandaag achter wat ze ermee bedoelt:
Nèlu
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 13 maart 2012 @ 08:48:17 #257
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_109040266
Reilain "spelen"?

Wat sneu zieke kindjes -O- :* . En zelfs longontsteking :o wat rot becky!

Nathan wil ook mee knuffelen als ik manlief knuffel O+ grouphug :+

Nathan zgt alleen mama als hij dat wil, verder is het vooral "deze" met wijsvinger erbij O+
pi_109040355
Noortje, weer longontsteking :o meisje toch :*

Hier alleen papa :P en ook bewust. Als ik zeg: zeg eens mama? Dan gaat het papa. En als ik zeg: mamamamamama? Dan zegt ze papapapapa :D :') heb nog ergens een filmpje waar we een kwartier dat 'spelletje' doen, dat ik zeg.. ah toe, zeg eens mama? 'Papa'. En dan zo'n lekker ondeugend smoeltje erbij O+

Ze kan het wel, maar ze vind onze reactie schijnbaar te leuk als we vragen wie ik ben en ze zegt papa :P 's nachts vind ik het eigenlijk wel fijn, dat ge-papa O-)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:50:56 #259
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_109047382
Nèlu = dus melk.... Ik zeg nogal erg Meluk denk ik ipv melk ;)

Spelen is: Leelu
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_109065667
Grappig om woordjes van andere kindjes te lezen. Hier is "kelk" melk.

Wat is het hier trouwens rustig de laatste paar dagen. Houdt iedereen lenteschoonmaak ofzo?!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:00:08 #261
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_109068003
tis hier zeker rustig, heb niet zo veel te melden eigenlijk, Ben nog een beetje bleu van alle gezondheidsperikelen om ons heen.
Maar ontopic, het gaat wel weer goed met mijn mop. Beetje jengelig en enorm aan het zeuren om d'r vader. Het was ook brullen bij het kdv toen ik aankwam.
Ze riep meteen 'papa' en toen ik meldde dat die aan het werk was, was het huilen en mij compleet negeren. Eenmaal thuis ook, niet willen eten, papa moest melkie klaar maken etc. etc.
Tja papa is twee weken veel vrij geweest en Noortje ook nog eens bijna een week thuis dus heeft ze papa veel gezien. Mama moest maar gaan werken :')

Mignonne, keileuk filmpje!
pi_109068813
Hé dat papa verhaal herken ik. Hier mag ook alleen papa helpen, kijken, douchen, luier doen.... af en toe is het echt om gek van te worden, want papa heeft helaas niet altijd tijd voor haar en dan is het brullen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 08:43:58 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109078957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Grappig om woordjes van andere kindjes te lezen. Hier is "kelk" melk.

Wat is het hier trouwens rustig de laatste paar dagen. Houdt iedereen lenteschoonmaak ofzo?!
Wij zijn op vakantie en alleen als ik m'n mobieltje op de juiste plek in t huisje de juiste kant op richt heb ik 2 a 3 streepjes bereik en kan ik dus even op internet kijken of de wereld nog draait, maar qua posten wordt t behalve deze post dus niets (bijlezen is wel lekker makkelijk als er zo weinig gepost wordt trouwens ;)).

We hebben gisteren een rondje park gelopen en Soneal ging op z'n wishbonebike als een speer, echt dat je soms moest rennen om hem bij te houden, of te voorkomen dat hij tegen een geparkeerde auto aanreed, bij voorkeur een van onze auto's :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109080619
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef becky27 het volgende:
Oh Dottir is ook goed warm dus. Maar als ze nog vrolijk is (geen pcm??) is het goed toch.
Ik ben wat laat, maar dit snap ik geloof ik niet.

Overigens is ze nog steeds ziek :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_109080904
Hier zegt Amy alleen 'mama'. J. noemt ze voor het gemak ook gewoon mama. Ze heeft 1 keer papa gezegd en daarna vond ze het wel weer prima. Ze wil altijd mij als er iets is. Maar omdat ik vaak 's avonds werk en dan voor het eten weg moet hebben ze ook genoeg tijd samen. Ze vermaken zich dan opperbest :D

En we hebben een opvoedingsfoutje gemaakt volgens mij :+ Ze zei steeds baby en dan vroeg ik 'waar is de baby'? en dan wees ze naar zichzelf (op haar buik). Ook leerde ze wat 'buik' was. Wees ze ook naar haar buik. Alleen haalt ze het nu door elkaar. Daardoor krijg je dus als er visite is dat Amy in mijn buik prikt en zegt 'baby' Dan zie je de visite zo kijken: :o w/ tot ik het ontken :P volgens mij geloven ze me niet meer als ik ooit wel zwanger ben :+

Vanyel, wat balen dat Dottir ziek is! Beterschap!
Soneal gaat als een speer, knap zeg!
pi_109085185
Haha Sola :D
Geloven ze je dan wel als je ontkent :D

Mijn kind zegt bie en das baby. Probeer m duidelijk te maken dat er een baby in mn buik zit, geen idee of ie t snapt. Ik heb t dan wel over zn zusje mja. Oh en hij geeft mn buik op commando kusjes :P

Beterschap voor de zieke kindjes :*
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:03:25 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_109085901
Haha Sola!

Son wat lief O+ . Nathan deed laatst met een kusje van zn nichtje ook heel handig. Hij boog ver voorover (hij zat op papa's arm) en draaide zn wang voor een kusje :o ik was helemaal verbaasd dat ie dat zo deed.

Nathan zei net bij het lunchen "nogkeer". We hebben normaal gesproken melk bij de lunch maar af en toe drinken we chocolademelk, hij had zn beker leeg, tilt zn beker op, geeft em aan mij en zei "nogkeer" *O* *O* *O* . Warempel, hij begint echt steeds meer te zeggen!
pi_109089376
jullie weer vreselijk verwaarloosd!
(mompelt iets over draw something haha geintje )

meneer gaat redelijk maar kan met mini en in huis nog erg weinig dus vergt eigenlijk wat teveel voor mij maar we.bikkelen door!

mini daarentegen gaat goed! praat steeds meer met 2 woorden (vd week een 3 woorden zin!), begint wel wat dramaqueen gedrag te vertonen, is druk bezig met.nog een paar achterste kiezen
maar tis gewoon eigenlijk een fantastisch kind!

beck :* hopelijk snel weer een gezonde vrolijke meid

sola ik dacht stiekem had ik wat gemist?

dottir ook ziek, beterschap

floris! lief hoor op.commando buik.kusjes geven

nathan en soneal jullie gaan goed!

mignonne wat een leuk filmpje!
pi_109123225
Even egopost.

Vannacht was een drama -O- maar ik zie vier :X tandjes zitten boven in :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109124258
DML, geen wonder dat het een drama was. Maar vier tandjes? Had hij er nog geen dan? Of al hoektanden?

Ik ben vanmorgen met Anne bij het CB geweest en ze deed het helemaal prima. Ze was volop aan het kletsen en de wijkverpleegkundige vond haar heel talig en ondernemend. Anne is nooit de snelste geweest met allerlei ontwikkelingen, dus toch wel leuk om te horen ;)

De stats: 80.5 cm en 10.54 kg. In de curves ziet dat er zo uit:

pi_109124357
Mooi lijntje toch :Y ^O^

Hij had alleen twee ondertandjes. En die kwamen ook tegelijk door. Vier in 1x is super sneu maar is 3x minder drama dus dat is wel fijn.
The way you rock'n'roll
pi_109124502
Anne heeft gelukkig geen last van haar tandjes gehad tot nu toe. De kiezen daarentegen zijn een heel ander verhaal :X
pi_109124657
Nou het drama van vannacht komt ook voor zonder tandjes hoor maar het is fijn om het ergens aan te wijten dan dat er niks is en toch drama :+
The way you rock'n'roll
pi_109125151
Helemaal waar :Y

Anne werd vannacht om 1 uur ook ineens huilend wakker. Ze was totaal overstuur en riep alleen maar 'dinke! dinke!'. Dus fles gegeven en daarna ging ze vrolijk lachend weer haar bed in. Kennelijk had ze dorst. Toch makkelijk als ze dat kunnen aangeven ;) Maar hoop niet dat ze er een gewoonte van gaat maken!
pi_109125174
Nou het lijkt me idd ook fijn als Puck 's nachts kan vertellen wat er is. Knappe Anne!
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')