Helaas.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef hhh38 het volgende:
De mooie reeks van Marseille is doorbroken, jammer. Hopelijk kunnen ze het grote geld van PSG over 2 weken verslaan.
Wat een partypooperquote:Op zondag 15 maart 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds, maar ik vermoed dat hij niet meer gaat komen.
Hoe staat het daar als het om dit soort overtredingen gaat? Of hoort dat er gewoon bij en zijn er geen gevolgen?(stadionverbod e.d.)quote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
Gaat even een bommetje af in het stadion dat de camera er van begint te trillen.
Een 3-3-3-1 opstelling? Waar is N'Koulou trouwens?quote:Op zondag 5 april 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Mandanda; Romao, Fanni, Morel; Djadjédjé, Lemina, Mendy; Thauvin, Payet, Ayew; Gignac
Weer geen Batshuayi.Bielsa stelt me teleur.
Op de bank.quote:Op zondag 5 april 2015 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een 3-3-3-1 opstelling? Waar is N'Koulou trouwens?
Het is niet echt dé bekerfinale. Het is de League Cup van Frankrijk, de Coupe de la Ligue.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 PSG, Zlatan (penalty) in de bekerfinale tegen 10 man van Bastia.
twitter:hayastan1899 twitterde op zondag 20-09-2015 om 18:37:28H-2 🔥🔥🔥 http://t.co/zWZZSiZcuK reageer retweet
Die kerels op de tribune zijn compleet opgefokt door die capo's met hun miniatuurversie van Valbuena aan een galg. En de spelers nemen die houding nog over ook. Schandalig.quote:
Dan ga je de 90 minuten nog niet halen.quote:Op zondag 20 september 2015 22:56 schreef Anoonumos het volgende:
Ik besef me dat Valbuena nu de winnende kan scoren, hup le petit velo!
Hij zat toch ook te janken op de persconferentie van zijn afscheid toen hij voor de Roebels koos?quote:Op zondag 20 september 2015 22:51 schreef Anoonumos het volgende:
Ook zielig als je daar jaren hebt gespeeld, al ben je ook wel een beetje verrader misschien.
Hij deed het voor de ziekenhuizen in Lyon.quote:Op zondag 20 september 2015 23:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij zat toch ook te janken op de persconferentie van zijn afscheid toen hij voor de Roebels koos?
hoax.quote:Op zondag 20 september 2015 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij deed het voor de ziekenhuizen in Lyon.
gekke supsquote:Op zondag 20 september 2015 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Paar jaar terug een keer tussen gestaan bij Marseille - Saint Etienne.. enige keer in mijn leven dat ik mij niet op mijn gemak voelde in een voetbalstadion.. in de rust maar een ander vak opgezocht
We hadden een kaartje voor het vak waar de fanatieke aanhang bleek te staan.. die waren echt wild, niet eerder meegemaakt. Op een gegeven moment kregen ze in de gaten dat we buitenlands waren en lieten ze min of meer merken dat we niet gewenst waren.. tsja, met 2 tegen zo'n hele meute begin je weinig dus dan maar ergens anders gaan staan in de rust. Ben in aardig wat stadions geweest in het buitenland, maar als ze zeggen dat de aanhang van Marseille gek is dan klopt dat wel aardigquote:
Ongelofelijk. Eerste moment na de invalbeurt komt er een situatie met een doorgebroken speler op rechts en hij haalt hem neer.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen tijdens Toulouse - Marseille?
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen tijdens Toulouse - Marseille?
voetbalquote:Op woensdag 23 september 2015 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Eerste moment na de invalbeurt komt er een situatie met een doorgebroken speler op rechts en hij haalt hem neer.
Daarna krijgt Toulouse nog 2x rood en moet Marseille de wedstrijd eigenlijk gewoon winnen. In de laatste minuut gaan ze nog met 4 man op de keeper en 1 verdediger af en krijgen ze het voor elkaar het te verprutsen.
twitter:NoLaughingMata twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:00:43BEN ARFA WHAT A GOAL! http://t.co/zp39dSrkuu reageer retweet
twitter:philousports twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:43:22good choice @NUFC http://t.co/h3wHgNpA1Y reageer retweet
'what a goal'quote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef hhh38 het volgende:
Ben Arfa is terugtwitter:NoLaughingMata twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:00:43BEN ARFA WHAT A GOAL! http://t.co/zp39dSrkuu reageer retweet
twitter:philousports twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:43:22good choice @NUFC http://t.co/h3wHgNpA1Y reageer retweet
Dat vraagt men bij Messi nooit. Dit deed hij in Engeland ook hoor. Kan ze wel even opzoeken als je wilt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
'what a goal'![]()
Meer 'waar is de defensie'
ik zal z'n solo nooit vergetenquote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vraagt men bij Messi nooit. Dit deed hij in Engeland ook hoor. Kan ze wel even opzoeken als je wilt.
Geinig om te zien jaquote:Op zondag 13 maart 2016 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ze gaan er maar bij liggen die tegenstander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |