True that!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die negerin/puerto-ricaanse die er nu in zit![]()
Dat shirtje ging erg vaak omhoog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True that!
Deze was ook niet verkeerd.Vooral die scene waarin dat shirtje omhoog gaat.
[ afbeelding ]
En terecht.quote:
Mooie vrouwen zonder shirtjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
shirtjes die omhoog gaan bij lelijke vrouwen
Hij is heel vaak te vinden in ONZ.. topic heet UDOWU.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Maar jij postte ook in nieuwsfora zei je gister of eergister? Ben je daar vaker te vinden dan VBL?
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Maar jij postte ook in nieuwsfora zei je gister of eergister? Ben je daar vaker te vinden dan VBL?
Wat vind je zo interessant aan Iran & Afghanistan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.
Discussie aangaan mbt de amerikanen en Israel, altijd leuk. Eigenlijk elk controversieel onderwerp vind ik top.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je zo interessant aan Iran & Afghanistan?
Ah zo.. dus hoeft niet Iran of Afghanistan te zijn, dacht dat evenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Discussie aangaan mbt de amerikanen en Israel, altijd leuk. Eigenlijk elk controversieel onderwerp vind ik top.
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.
Die afghaanse soldaten die gwn aan de opium zaten terwijl ze moesten vechtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.
Ross Kemp in Afghanistan.Ook zo geniaal.
Iran en Syrie vind ik interessant..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.
Ross Kemp in Afghanistan.Ook zo geniaal.
jaquote:
Mijn vaste thuis basis sowiesoquote:
net gtstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
Het prettige van dit topic is dat het heel hard gaat maar als je er niet bij bent niets mist
Wie gaat er überhaupt naar de kroeg om wat te eten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij ging naar de kroeg om wat te eten zei hij, wie gaat er nou in zijn 1tje eten in de kroeg
Engeland en Ierland is dat heel normaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie gaat er überhaupt naar de kroeg om wat te eten?
Daar noemen ze het een pub ja. Maar dit is Nederland.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Engeland en Ierland is dat heel normaal
Zoiets zal 't wel zijn idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
En misschien eet die jongen wel alleen maar tosties en borrelnootjes
En met picsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op ja, alleen beter
Ierse pub in Amsterdam achter het paleis....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar noemen ze het een pub ja. Maar dit is Nederland.
Meeste mensen gaan toch uit op vrijdagavondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ben overigens allesbehalve teleurgesteld in het aantal actieve users vanavond. Is op vrijdagavonden normaliter een drama qua opkomst.
Ik ga op do of zatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan toch uit op vrijdagavond
Held.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ierse pub in Amsterdam achter het paleis....
Ierland moest tegen Wales om 7uur in de ochtend voor wk rugby, zat ik daar met een pint en iers ontbijtje
Amsterdam op zondag ouwequote:
Lijkt me dat het harder gaat als er gevoetbald wordt... al zitten de meeste dan in het Livetopicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ben overigens allesbehalve teleurgesteld in het aantal actieve users vanavond. Is op vrijdagavonden normaliter een drama qua opkomst.
Ik niet. Ben gisteravond al weggeweest. Was weer een dolle boel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan toch uit op vrijdagavond
Elk weekend maak ik zo'n ontbijt, kan ook niet anders met tijd over en Ierse achtergrondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held.![]()
Maak zelf best vaak een Engels ontbijt. Ik hou er zo van. Veel mensen verafschuwen het maar ik ben er mee opgegroeid dus ik zou niet zonder willen en kunnen.
O'Reillys bedoel je toch, daar ook wel Worldcup rugby gekeken maar niet om 07uurquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ierse pub in Amsterdam achter het paleis....
Ierland moest tegen Wales om 7uur in de ochtend voor wk rugby, zat ik daar met een pint en iers ontbijtje
Ik zat vroeger ook redelijk vaak in livetopics, maar ik hoe langer je hier op VBL post hoe beter je doorhebt dat het vooral een vergaarbak is van gelegenheids-users die niet-inhoudelijke reacties plaatsen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me dat het harder gaat als er gevoetbald wordt... al zitten de meeste dan in het Livetopic
Engelsman meldt zich!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elk weekend maak ik zo'n ontbijt, kan ook niet anders met tijd over en Ierse achtergrond
Boh, ik eet dat bijna nooit, maar elke keer dat we op vakantie waren met onze ouders checkte ik of er een Engels ontbijt was. Als dat er was at ik alleen dat 's ochtends, geen flauw gedoe met broodje kaas, koffie en glas melk, nee, alleen schransenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held.![]()
Maak zelf best vaak een Engels ontbijt. Ik hou er zo van. Veel mensen verafschuwen het maar ik ben er mee opgegroeid dus ik zou niet zonder willen en kunnen.
Deze kroeg iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
O'Reillys bedoel je toch, daar ook wel Worldcup rugby gekeken maar niet om 07uur
echte echte of alleen familie?quote:
Precies. Zeker in m'n puberteit was het schranzen geblazen. Voor m'n gevoel had ik toen permanent honger. Zodra we de boot of trein af waren zo snel mogelijk naar een Little Chef vestiging om daar een Olympic Breakfast te bestellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh, ik eet dat bijna nooit, maar elke keer dat we op vakantie waren met onze ouders checkte ik of er een Engels ontbijt was. Als dat er was at ik alleen dat 's ochtends, geen flauw gedoe met broodje kaas, koffie en glas melk, nee, alleen schransen
Dubbele nationaliteit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
echte echte of alleen familie?
ik heb echt de paspoort zeg maar
Wil ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit.Nederlands en Engels.
baasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit.Nederlands en Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |