Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ja en alleen maar troepquote:
Denk ik ook altijd, Mja...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Packs kopen is en blijft zonde, maar ik weet dat ik vast wel een keer mazzel heb
Hahaha... Overdag heb ik niet heel veel gespeeld..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet. Praktisch elk weekend uitgeweest, geen hele weken vrij geweest, toch het voordeel van geen vrouw, kinderen, studie, en veel avonddiensten waardoor ik overdags lekker mn potjes kan wegtikken
Die prijzen komen van een site, dat zijn gemiddelden dus die kloppen niet. Het beste kun je gewoon ff op de markt opzoeken voor hoeveel anderen m verkopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Wat klopte er zonet niet over de neergezette bedragen over SIF Chiellini?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
Ach ja binnenkort toch geen fut meer, FIFA street
Ik dacht van: ik kan altijd een paar 2.5k packs openen en hopen op wat nieuwe transfers. Dat was dus best een goede beslissingquote:
Daar moet je niet vanuit gaan hoor, serieus. Openen als je teams gewoon goed zijn uitgebouwd en je hebt nog wat coins is wel leuk, maar het kan heeel erg lang duren voordat je iets krijgt dat meer dan 50k waard is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Packs kopen is en blijft zonde, maar ik weet dat ik vast wel een keer mazzel heb
Goed uitgebouwd team heb ik nog lang niet, thanks voor de tip, voorlopig geen packs meer voor mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar moet je niet vanuit gaan hoor, serieus. Openen als je teams gewoon goed zijn uitgebouwd en je hebt nog wat coins is wel leuk, maar het kan heeel erg lang duren voordat je iets krijgt dat meer dan 50k waard is.
Haha ik vind het wel een vet nummerquote:
Zullen aardig wat mensen blij mee zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga wat oude games waar ik nie meer op speel lekker verkopen en street kopen. Bazenspel dat
Ja, silvers enzo open ik ook. Maar daarop loop ik bijna altijd breakeven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht van: ik kan altijd een paar 2.5k packs openen en hopen op wat nieuwe transfers. Dat was dus best een goede beslissing
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen aardig wat mensen blij mee zijn
Dat je street gaat kopenquote:
quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga trouwens al m'n spelertjes er voor 150 op zetten, wat is de beste tijd om dat te doen?
Nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga trouwens al m'n spelertjes er voor 150 op zetten, wat is de beste tijd om dat te doen?
Spelers willen maar niet weg en ik heb geld nodigquote:
Greenwich main time Amerika?quote:
Doe je prijs dan iets omlaag. 150 is kapitaalverkrachting.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spelers willen maar niet weg en ik heb geld nodig
Ik nu niet omdat de consumables goedkoop zijn, tenzij ik een goede kit of badge of een goede speler krijg. Maar ik open ze liever dan die Jumbos en de premiums.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, silvers enzo open ik ook. Maar daarop loop ik bijna altijd breakeven.
IF Robinho voor 180K ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog FOK!ers die ik een plezier kan doen met een aantal Braziliaanse spelers voor een redelijke prijs?
Net flink wat shiny silver contracts gekocht voor 200 BINquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nu niet omdat de consumables goedkoop zijn, tenzij ik een goede kit of badge of een goede speler krijg. Maar ik open ze liever dan die Jumbos en de premiums.
Nee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Veel plezier met streetJe had het iets slimmer aan moeten pakken, we hadden vast allemaal 5 euro er voor over gehad om jou een ander spel te laten spelen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Veel plezier met streetJe had het iets slimmer aan moeten pakken, we hadden vast allemaal 5 euro er voor over gehad om jou een ander spel te laten spelen
Breng m nou niet op ideeën.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar de prangende vraag; blijft stoereboii hier posten als hij street heeft?
Waarde van TOTY Messi ligt toch rond 2 miljoen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef Reemi het volgende:
Haha, iemand had zijn TOTY Messi er voor 150 SP opgezet. Die is net dus verkocht voor 624kDan voel je je mooi kut als verkoper.
5.5 miljoen volgens ultimatedb, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarde van TOTY Messi ligt toch rond 2 miljoen?
Damnn, dan voel je jezelf wel gefuckt als verkoperquote:
Ja, of hij heeft een trade offer geaccept (of zichzelf getradeoffered).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef Reemi het volgende:
Haha, iemand had zijn TOTY Messi er voor 150 SP opgezet. Die is net dus verkocht voor 624k.Dan voel je je mooi kut als verkoper.
Oh, blijft er dan gewoon 652k als current bid staan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, of hij heeft zichzelf een seconde voor tijd getradeoffered.
En daarom wordt je afgeraden de MLS bronzes met 150 er op te zettenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarde van TOTY Messi ligt toch rond 2 miljoen?
Ja nu zie ik waaromquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En daarom wordt je afgeraden de MLS bronzes met 150 er op te zetten
Ja, ze kunnen er moeilijk neerzetten SIF Silva + SIF Chiellini + 1.4 miljoen ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, blijft er dan gewoon 652k als current bid staan?Ik hoop het maar voor hem.
Ah, ik vond het al zo raar dat er niemand was die meer bood. Duidelijk, thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen er moeilijk neerzetten SIF Silva + SIF Chiellini + 1.4 miljoen ofzo
Enige kans om een TOTY Messi zo goedkoop te krijgen als iemand een foutje maakt bij de BIN prijs (nul te weinig) of dat de servers down gaan.
Niemand? Je hoeft alleen maar useless trade offers te sturen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.twitch.tv/fifanow
Gratis XBOX spelers iemand?
Ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog PS3'ers die clubs willen spelen?
Mooi, we hebben alleen wel meer dan 2 mensen nodigquote:
True. Waar is de rest?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi, we hebben alleen wel meer dan 2 mensen nodig
Jammergenoeg ver te zoekenquote:
OK, DM ff als je iets krijgtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef Thorb het volgende:
Helaas maar 2 plekjes op tradepile, moet 40 min wachten totdat ik meer kan sturen
Post of DM je gebruikersnaam, dan kunnen we groepsgesprek doen, zijn meerdere mensen namelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik heb het nog nooit gebruikt
quote:
Als jij dat wilquote:
Je moet die stream kijken, hij zet ze erop en dan kun je offeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Gerben, tot hoe laat kan je die tradeoffers sturen?
Mn bastos wil niet verkopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
wat een feest happy hour. kaartjes all over the place
zit nu bij mn opa en oma, maar zo snel mogelijk naar huis gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je moet die stream kijken, hij zet ze erop en dan kun je offeren.
Mijn mooiste klappers waren een Xabi Alonso voor 6k en UP Mangala voor 650 coins.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
wat een feest happy hour. kaartjes all over the place
Niet scheldenquote:
8 4222 kaartjes voor 1700 coins hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn mooiste klappers waren een Xabi Alonso voor 6k en UP Mangala voor 650 coins.
met minder dure spelers ben ik ook al blij hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Dudeweiser, Ribery staat er nog 45 min ofzo op, hij doet steeds alsof hij hem gaat weggeven en wacht vervolgens omdat het de enige nog echt dure speler is.
14 maartquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
Kan iemand de precieze release date van street zeggen? 13 of 15 maart?
De NIF, zeer goeie keeperquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
Heeft hier iemand IF DIego Lopez als keeper? Dat lijkt me wel een goede keeper. 1,96 goede lengte ook
Ik heb m. Zeer degelijk, ben erg tevreden over hem. Meer tevreden dan dat ik destijds over Casillas was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
Heeft hier iemand IF DIego Lopez als keeper? Dat lijkt me wel een goede keeper. 1,96 goede lengte ook
Mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m. Zeer degelijk, ben erg tevreden over hem. Meer tevreden dan dat ik destijds over Casillas was.
Koptelefoon of headset?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie ook koptelefoon hippies? Ik zoek er nog eentje, iemand suggesties
Headset heb ik wel, maar dat ziet er niet uit als ik daarmee over straat ga.quote:
7.1 surround van Sony playstationquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie ook koptelefoon hippies? Ik zoek er nog eentje, iemand suggesties
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Headset heb ik wel, maar dat ziet er niet uit als ik daarmee over straat ga.
Veel te duur en daarnaast overrated. Ik heb van die nep beats oortjes gekocht, maar heb ze nog steeds niet binnengekregenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel een leuk gezicht
Beats by Dr Dre, wat denk je daarvan?
Van Dealextreme toevallig?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Veel te duur en daarnaast overrated. Ik heb van die nep beats oortjes gekocht, maar heb ze nog steeds niet binnengekregen.
daarom focalpricequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van Dealextreme toevallig?
Dan kan je je geld terughalen, ze zijn daar uit het assortiment gehaald.
Is mij ook overkomen
merk en model en webshop?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor de mensen die nog een headset zoeken zeker een aanrader. Zit lekker op je hoofd
Het is idd via dealextreme. Als ik ze niet krijg, tja. Het was maar 3 euro
Viesssss Patrick.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is het toch een leuk spelletje als je het juiste team hebt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
http://futhead.com/12/squad/52313quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met dit team ga ik het toernooi spelen.
Ik ben deze aan het maken: http://futhead.com/12/squad/112138quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/40374
Leuk die pace, maar met dit elftal kon ik niet spelen. Ging mij te snel
Dit soort mensen verneukt FUT voor iedereen. Ik hoop echt bijna dat ze FUT volgend jaar net zo traag en stroperig maken als H2H.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij ownt ze toch allemaal met je mad skills man
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren heb je een linkje naar je team?
Hij staat er ook voor 400c BIN.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend opgepikt voor 250c. Trading rondom die toernooien is echt easy
Zelfde formatie?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij staat er ook voor 400c BIN.
Edit zelfs 300c.
Nee, maar wel 4 at the back.quote:
groetjes aan je neefjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
Damn, wat was ik in vorm met trainingsteekpassjes, briljante acties alles. Zoals een vedette betaamt te doen.
quote:
Er is geen reet aan. Waarom zou ik 'm omhoog plussen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef GuRBuH het volgende:
Kom op guys, alle skrale videos van c0sm0fifa +1 en sterretje: http://futhead.com/12/videos
+1 e-penis voor Gerben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is geen reet aan. Waarom zou ik 'm omhoog plussen?
Hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft me toegevoegd op XBL en ik zei dat ie jou de groetjes moest doen
Om je karma op te krikken met dat sweat team van jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is geen reet aan. Waarom zou ik 'm omhoog plussen?
Huh wait what?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe FIFA 22 eruit gaat zien.
Als je die vooruitgang tussen 98 en 12 al ziet moet 22 net echt zijn
Haten op sweaty is zo 2011 he.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Om je karma op te krikken met dat sweat team van je
Ja ik doe er niet meer zo moeilijk over, kom het ook amper tegen online. En uiteindelijk boeit het me ook niet zoveel meer. Scoor lekker zoals je zelf wilquote:
Het is een voetbalgame, geen Marathon Manager '99quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik doe er niet meer zo moeilijk over, kom het ook amper tegen online. En uiteindelijk boeit het me ook niet zoveel meer. Scoor lekker zoals je zelf wilMaar ja ik ben denk ik de enige hier haha. Pace hoeren kan je toch wel tegengaan met verdedigers als Chiellini, Thiago Silva etc.
Je oude UI was vetterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
Zometeen maar eens mijn australische team uitproberen
Banenen in pyjamas?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
Zometeen maar eens mijn australische team uitproberen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Banenen in pyjamas?bazen programma
wtf did i just watch? Hiervoor ga je toch niet naar de bios.....quote:
despicable mequote:
Valt mee, tevens mag die keeper ook zijn handen gebruiken als hij dat wist.quote:
Kan daar de NL intro niet van vinden, wel deze baas;quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Banenen in pyjamas?bazen programma
Shin Chanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan daar de NL intro niet van vinden, wel deze baas;
Fucking bazen programma!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Rijst het volgende:
Vroeger was alles beterIk hield nog een spreekbeurt over Dragonball Z
Kippenvelmomentjequote:
Ik ook, bij ons wordt ie regelmatig in de klas gezongenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook, bij ons wordt ie regelmatig in de klas gezongen
Zit in nogal een kinderachtige klas, maargoedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]je zei dat je 14 bent maar daar geloof ik nu niets meer van
Jaaa iedere ochtend voordat je naar school ging een aflvering van Pokemon kijken.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jaaa iedere ochtend voordat je naar school ging een aflvering van Pokemon kijken.En dan op het schoolplein vertellen hoe koel het niet was toen Charizard eindelijk ging gehoorzamen.
1 van de eerste films die ik heb gezien in deb iosquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]heerlijke tijden waren dat. En soms op zondag zo'n pokemonfilm
ik heb volgens mij nog die videoband van mewtwo liggen
De eerste heb ik niet in de bios gezien, maar wat een bazenfilmquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
wtf did i just watch? Hiervoor ga je toch niet naar de bios.....
ik heb nog steeds pokemonkaarten liggen hier ergensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Ik had vroeger pokemon kaartjestevens had ik ook yu-gi-oh kaartjes
Cheetosquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog met flippo's gespeeld. Mooie tijden
Ik heb al weken mn Pokemon kaarten op mn bureau liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Ik had vroeger pokemon kaartjestevens had ik ook yu-gi-oh kaartjes
uhhh... even aan mijn vader vragen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Arme Toefjes. Wat had je in zijn tijd......
Ik denk hij is met Rick Astley opgegroeit xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uhhh... even aan mijn vader vragen.
Een fiets met houten banden denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Arme Toefjes. Wat had je in zijn tijd......
Haha ook dat herinner ik me nog. We zijn even oud. xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
Een houten tol waar iedereen om heen stond met grote ogen en een wagenwijd openstaande mond zich af te vragen hoe dat ding kon draaien.
Wij gingen altijd knikkerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha ook dat herinner ik me nog. We zijn even oud. xD
In je neusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had altijd domme skkltjes in de klas die zo'n knikker ging doorslikken.
$$$$quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
Hulk verdient wel een IF met die goal
Toevallig ik zit nu net ookal te zoeken bij http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/25quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
Ik wil ff serietje downloaden, tips? (ik kijk al vrij veel)
Heb m ook staan, al leek het me vrij weinig. Daar moet ik soms gewoon ff doorheen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toevallig ik zit nu net ookal te zoeken bij http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/25
Ik ga denk ik de Pilot van Awake downloaden.
Ik ga teveel uit van bepaalde mensen die ik niet mag, in dit geval:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je WC leuk vind vind je Suits toch ook leuk? Lijkt echt heel erg op elkaar.
Als ik die fotos zie mag ik zo ook meteen niet meer hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga teveel uit van bepaalde mensen die ik niet mag, in dit geval:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Ja, was eigenlijk een nutteloze vraag van mij denk ik. Ik heb nu gewoon even wat pilots van verschillende series die ik nog nooit gekeken heb geleend van de bibliotheek dus misschien zit daar wat bij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik die fotos zie mag ik zo ook meteen niet meer hahaMaar oke, heeft mijn vader ook last van als ie een acteur niet mag hele serie maar niet kijken. Dan weet ik even geen tips meer want de meeste ken je waarschijnlijk al.
Wat ik kijk/heb gekekenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
Ik wil ff serietje downloaden, tips? (ik kijk al vrij veel)
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ik kijk/heb gekeken
Numbers![]()
Dexter![]()
The Wire![]()
Breaking Bad![]()
Lost![]()
Two and a half men![]()
big bang theory![]()
Community![]()
Band of brothers![]()
Prison Break![]()
Walking dead![]()
Glee (Dianna Agron *fap fap fap*)![]()
Sons of Anarchy![]()
En nog wel een paar maar kan ik zo niet opkomen
Community lame vindenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Community lame vinden
Trouwens, rules of engagement, ken je dat wel?
KIJKEN!!!!!!!!!!!!!EINZZWEIPOLIZEI!!!!!!!!!!!quote:
kan nietquote:
het eerste bod wint toch!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
heuj heuj hij bied meer, niet haten
267K ja, maar jij bied toch 150 eurie'squote:
quote:
Is het Enzo Zidane of is het de echte zizou?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Hij is potverdorie 26.700.000 coins waard jah!
De eckte eckte, laat je niet misleiden door die andere algerijnse spitsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het Enzo Zidane of is het de echte zizou?
maar ik speel geen 442quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Hij is potverdorie 26.700.000 coins waard jah!
ja daarom is mijn bod ook iets onder de vraagprijs, moet allemaal nieuwe spelers kopen dan.quote:
Heul niet!quote:
Fifaquote:
quote:
Hij begint net maar zit om te klooien met setting etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pack openings of gameplay?
Kan niet kijken op m'n phone
Hallon, de toernooien duren 14 dagenquote:
Dit run ik: http://futhead.com/12/squad/112138quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
Ik kom ff patsen met m'n nieuwe squad:
http://futhead.com/12/squad/115383
Sweaty hoor! Ik had eerst trouwens een pleurishekel aan Walcott, maar ik heb nu zelf ervaren hoe belachelijk goed ie eigenlijk gemaakt is in FUT. Hij is niet alleen snel, maar heeft ook een goeie voorzet en loopt altijd op de goede plek. Misschien geloof je het niet, maar hij verdedigd ook nog mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit run ik: http://futhead.com/12/squad/112138
Zlatan en Persie, 2 kutste spitsen waar ik ook mee gespeeld heb volgens mij...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
Ik kom ff patsen met m'n nieuwe squad:
http://futhead.com/12/squad/115383
Je moet je controller ook niet ondersteboven vast houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zlatan en Persie, 2 kutste spitsen waar ik ook mee gespeeld heb volgens mij...
Agbonlahor en Doumbia de fijnste zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zlatan en Persie, 2 kutste spitsen waar ik ook mee gespeeld heb volgens mij...
Heb ik nooit mee gespeeld kleinepiemelmans.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor en Doumbia de fijnste zeker![]()
That's not what she said.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb ik nooit mee gespeeld kleinepiemelmans.
Nee, das 3,5 chempunt waar je 4 nodig hebt volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:56 schreef pascal08 het volgende:
Een CM in 4-4-2 formatie met 1 landlink en 2 competitielinks is toch genoeg voor 9 chem?
Hoeveel punten heb je nodig voor 8 of bestaat dat niet voor een CM?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, das 3,5 chempunt waar je 4 nodig hebt volgens mij.
Ik zoek een samenstelling van 3 spelers. Ik heb het nu zo:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je nodig voor 8 of bestaat dat niet voor een CM?
ik was trouwens nog vergeten te reageren op je vraag over Suits. Seizoen 2 komt pas ergens in de zomer, datum volgens mij nog niet bekend.quote:
zeik niet, kut Belg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:30 schreef stoereboii het volgende:
Leuk dat jullie ook over andere dingen praten, maar ga nu niet meer zeggen dat ik offtopic ga... 6 pagina's over tv, allemaal leuk hoor maar zeg dan niet dat ik off ga
Ga lekker naar het fifastreet topic ofzo...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:30 schreef stoereboii het volgende:
Leuk dat jullie ook over andere dingen praten, maar ga nu niet meer zeggen dat ik offtopic ga... 6 pagina's over tv, allemaal leuk hoor maar zeg dan niet dat ik off ga
Ga weg man, ik verdedigde je eerst nog hier maar je zit alleen maar te janken op onsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:30 schreef stoereboii het volgende:
Hoeveel kan ik vangen voor 23 MLS spelers?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:20 schreef el-blanchito het volgende:
's ochtends even wat goedkope bronzen ophalen om ze 's middags voor het vijfvoudige te verkopen
tips voor bepaalde spelers?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:20 schreef el-blanchito het volgende:
's ochtends even wat goedkope bronzen ophalen om ze 's middags voor het vijfvoudige te verkopen
18.750quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kan ik vangen voor 23 MLS spelers?
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
18.750
nee, moet zelf maar even op de markt kijken, en dan daar vanmiddag/vanavond iets boven gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |