Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ja en alleen maar troepquote:
Denk ik ook altijd, Mja...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Packs kopen is en blijft zonde, maar ik weet dat ik vast wel een keer mazzel heb
Hahaha... Overdag heb ik niet heel veel gespeeld..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet. Praktisch elk weekend uitgeweest, geen hele weken vrij geweest, toch het voordeel van geen vrouw, kinderen, studie, en veel avonddiensten waardoor ik overdags lekker mn potjes kan wegtikken
Die prijzen komen van een site, dat zijn gemiddelden dus die kloppen niet. Het beste kun je gewoon ff op de markt opzoeken voor hoeveel anderen m verkopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Wat klopte er zonet niet over de neergezette bedragen over SIF Chiellini?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef stoereboii het volgende:
Ach ja binnenkort toch geen fut meer, FIFA street
Ik dacht van: ik kan altijd een paar 2.5k packs openen en hopen op wat nieuwe transfers. Dat was dus best een goede beslissingquote:
Daar moet je niet vanuit gaan hoor, serieus. Openen als je teams gewoon goed zijn uitgebouwd en je hebt nog wat coins is wel leuk, maar het kan heeel erg lang duren voordat je iets krijgt dat meer dan 50k waard is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Packs kopen is en blijft zonde, maar ik weet dat ik vast wel een keer mazzel heb
Goed uitgebouwd team heb ik nog lang niet, thanks voor de tip, voorlopig geen packs meer voor mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar moet je niet vanuit gaan hoor, serieus. Openen als je teams gewoon goed zijn uitgebouwd en je hebt nog wat coins is wel leuk, maar het kan heeel erg lang duren voordat je iets krijgt dat meer dan 50k waard is.
Haha ik vind het wel een vet nummerquote:
Zullen aardig wat mensen blij mee zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga wat oude games waar ik nie meer op speel lekker verkopen en street kopen. Bazenspel dat
Ja, silvers enzo open ik ook. Maar daarop loop ik bijna altijd breakeven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht van: ik kan altijd een paar 2.5k packs openen en hopen op wat nieuwe transfers. Dat was dus best een goede beslissing
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen aardig wat mensen blij mee zijn
Dat je street gaat kopenquote:
quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga trouwens al m'n spelertjes er voor 150 op zetten, wat is de beste tijd om dat te doen?
Nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga trouwens al m'n spelertjes er voor 150 op zetten, wat is de beste tijd om dat te doen?
Spelers willen maar niet weg en ik heb geld nodigquote:
Greenwich main time Amerika?quote:
Doe je prijs dan iets omlaag. 150 is kapitaalverkrachting.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spelers willen maar niet weg en ik heb geld nodig
Ik nu niet omdat de consumables goedkoop zijn, tenzij ik een goede kit of badge of een goede speler krijg. Maar ik open ze liever dan die Jumbos en de premiums.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, silvers enzo open ik ook. Maar daarop loop ik bijna altijd breakeven.
IF Robinho voor 180K ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog FOK!ers die ik een plezier kan doen met een aantal Braziliaanse spelers voor een redelijke prijs?
Net flink wat shiny silver contracts gekocht voor 200 BINquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nu niet omdat de consumables goedkoop zijn, tenzij ik een goede kit of badge of een goede speler krijg. Maar ik open ze liever dan die Jumbos en de premiums.
Nee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Veel plezier met streetJe had het iets slimmer aan moeten pakken, we hadden vast allemaal 5 euro er voor over gehad om jou een ander spel te laten spelen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Veel plezier met streetJe had het iets slimmer aan moeten pakken, we hadden vast allemaal 5 euro er voor over gehad om jou een ander spel te laten spelen
Breng m nou niet op ideeën.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar de prangende vraag; blijft stoereboii hier posten als hij street heeft?
Waarde van TOTY Messi ligt toch rond 2 miljoen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef Reemi het volgende:
Haha, iemand had zijn TOTY Messi er voor 150 SP opgezet. Die is net dus verkocht voor 624kDan voel je je mooi kut als verkoper.
5.5 miljoen volgens ultimatedb, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarde van TOTY Messi ligt toch rond 2 miljoen?
Damnn, dan voel je jezelf wel gefuckt als verkoperquote:
Ja, of hij heeft een trade offer geaccept (of zichzelf getradeoffered).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef Reemi het volgende:
Haha, iemand had zijn TOTY Messi er voor 150 SP opgezet. Die is net dus verkocht voor 624k.Dan voel je je mooi kut als verkoper.
Oh, blijft er dan gewoon 652k als current bid staan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, of hij heeft zichzelf een seconde voor tijd getradeoffered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |