Gijs van Delftquote:
Dat is toch geen argument om het dan maar bij voetbal ook toe te laten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veel rellen spelen zich ook af op festivals en houseparty;s nu
Nee zo bedoel ik het ook niet, maar jij had het over voorafquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument om het dan maar bij voetbal ook toe te laten?
Die staat volgens mij al jarenlang nu de hele wedstrijd te filmen.quote:
die denkt dat zwolle een soort van kanker soort isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Ronaldo verhuurd worden aan Zwolle?
We hebben verder ook totaaaaaal geen idee wie die donkergetinte man in dat filmpje is met z'n masker.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die denkt dat zwolle een soort van kanker soort is
Net opgedoken uit dat topicquote:
Ja vind je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon triest dat Feyenoord - Ajax en Ajax - Feyenoord niet met publiek gespeeld kan worden
Hihi.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ferpesten de kneuzen het weer die ruzie met elkaar gaan zoeken. Zal je altijd blijven houden.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Moesten jullie ook een klein beetje lachen om Huntelaar?Ik schrok eerst wel even, maar toen ik zag dat het meeviel ging ik kapot
Bijna weg. Doordat we dit blijven posten komen onze vrienden van PSV niet meer langs in deze SC volgens mij...quote:
Davy, Guitarist, Mrstylo tijdj niet gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijna weg. Doordat we dit blijven posten komen onze vrienden van PSV niet meer langs in deze SC volgens mij...
PSV-users zijn extreem saai hier op Fok!. Ik vind het maar koele, grijze muizen allemaal. Op Geo4kant en Buitendam na. Die zouden zich hier ook wat vaker moeten begeven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijna weg. Doordat we dit blijven posten komen onze vrienden van PSV niet meer langs in deze SC volgens mij...
Buitendam is een goede gast ja, jammer dat ie voor psv isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV-users zijn extreem saai hier op Fok!. Ik vind het maar koele, grijze muizen allemaal. Op Geo4kant en Buitendam na. Die zouden zich hier ook wat vaker moeten begeven.
Precies heb je niets aan die pisvee supporters.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV-users zijn extreem saai hier op Fok!. Ik vind het maar koele, grijze muizen allemaal. Op Geo4kant en Buitendam na. Die zouden zich hier ook wat vaker moeten begeven.
Happel geniet nog steeds na en leuk dat je terug bent lekker VBL horetje van me.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Moesten jullie ook een klein beetje lachen om Huntelaar?Ik schrok eerst wel even, maar toen ik zag dat het meeviel ging ik kapot
Davy moet ook eens vaker komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja ik vergeet _Guitarist_Leuke user altijd in de SC!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel geniet nog steeds na en leuk dat je terug bent lekker VBLhoretjevan me.
Guitarist is m'n homiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja ik vergeet _Guitarist_Leuke user altijd in de SC!
Ik ben net terug, Lil Waynequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een bovengemiddelde muzieksmaak. Al mijn metalvriendjes zijn alleen verdwenen ook MSNK
Ben jij ook een metalbroeder?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een bovengemiddelde muzieksmaak. Al mijn metalvriendjes zijn alleen verdwenen ook MSNK
Uiteraard Ajacied4lf durfde mij een week niet aan te spreken toen ik hem Black Metal stuurde alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 19:32:22 ]
wiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Onze Indiaan bij DWDD
Hoop dat GGMM het niet mist.
Dankzij jou niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Onze Indiaan bij DWDD
Hoop dat GGMM het niet mist.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Surprise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die natascha van de gouden kooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woont in purmerend
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Surprise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van DGK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Surprise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia ofzo.toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |