Tuurlijk kan dat wel. Gaan we zelfs landelijk naartoe met de verbodpolitiek van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar wat kan je er dan tegen doen, gewoon nooit meer geen supporters kan niet
veel rellen spelen zich ook af op festivals en houseparty;s nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd rellen vooraf, tijdens en na afloop kan nog minder in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Gaan we zelfs landelijk naartoe met de verbodpolitiek van de laatste jaren.
Gijs van Delftquote:
Dat is toch geen argument om het dan maar bij voetbal ook toe te laten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veel rellen spelen zich ook af op festivals en houseparty;s nu
Nee zo bedoel ik het ook niet, maar jij had het over voorafquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument om het dan maar bij voetbal ook toe te laten?
Die staat volgens mij al jarenlang nu de hele wedstrijd te filmen.quote:
die denkt dat zwolle een soort van kanker soort isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Ronaldo verhuurd worden aan Zwolle?
We hebben verder ook totaaaaaal geen idee wie die donkergetinte man in dat filmpje is met z'n masker.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die denkt dat zwolle een soort van kanker soort is
Net opgedoken uit dat topicquote:
Ja vind je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon triest dat Feyenoord - Ajax en Ajax - Feyenoord niet met publiek gespeeld kan worden
Hihi.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ferpesten de kneuzen het weer die ruzie met elkaar gaan zoeken. Zal je altijd blijven houden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |