[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Was toch ook iemand die op een klantenservice werkte en ontslagen werd door een topic op fok?
Ga nou niet meteen weer plaatjes posten van mensen hun jeugdzonden.quote:
Anderhalf jaar was het he.. nu dus anderhalf jaar - 3 dagenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot hoelang moet je dan weer in het strafhoekje?
sorry gezegd voor het zeggen van horetje tegen brechtje dus ?quote:
Ik mag er niet verder op ingaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sorry gezegd voor het zeggen van horetje tegen brechtje dus ?
Hehehe. Wat een jostiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Ga met Stok en Steven mee. Je moet wel in hun kwakjes roeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga Madame pesten joh.![]()
Ik heb wel een leuk gesprekje gehad met Madame via DM![]()
Als je uit eten moet kun je beter vast beginnen met sparen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga Madame pesten joh.![]()
Ik heb wel een leuk gesprekje gehad met Madame via DM![]()
Oh, ik heb het al gedaan... ze is nu opweg naar Stok en Steven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga met Stok en Steven mee. Je moet wel in hun kwakjes roeren.
Pizzahut.. was lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je uit eten moet kun je beter vast beginnen met sparen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
Zeg dat ze om 8 uur in Café de Waal moet komen in Vlaardingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, ik heb het al gedaan... ze is nu opweg naar Stok en Steven.
Dat was geniaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Zal ik doen... denk dat ze een kwartiertje later is, ze zit hier nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg dat ze om 8 uur in Café de Waal moet komen in Vlaardingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |