?quote:
Marko koop een porsche! de ultieme vrouwenmagneet!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo'n 1 op 4 wielen bas
Nee nog geen idee. Ff kijken wat de garage er heeft staan
quote:Georginio Wijnaldum-award
Voor de user die altijd vriendelijk blijft.
1. MarkoAlmelo(9)
2. ZuidGrens, DJ_Day-V en Gert (3)
3. GGMM, Tong80. Geo4kant, DrDentz, Rubbereend en Drizzt_DoUrden (2)
Ohjah. nja veel plezier met kijken dan!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo'n 1 op 4 wielen bas
Nee nog geen idee. Ff kijken wat de garage er heeft staan
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, die award die jij in VBL won he, ik was blijkbaar ook 2x genomineerd
[..]
Ik koop eenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Marko koop een porsche! de ultieme vrouwenmagneet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik koop eenIk wist dat ik niet moest klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Waarom niet weer een starsletje?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan.
Morn ff kijken wat hij er heeft staan
De trein die de tunnel ingaat enzo?quote:
Lucky me, ik zit naast haarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zou met Hen heel andere dingen willen doen
;iquote:
TopGearquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
TG?
Ik ga zo richting stad. Bandje kijken!
Hehehe, ik ging naar Nath via Zwolle en heb met Hen terug gereden in de trein. Net film gekeken, nu thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat heb jij en hen gedaan en wat bedoelde je nou met mijn werkstad?
Ah. En ik maar werken daar in Zwolle.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik ging naar Nath via Zwolle en heb met Hen terug gereden in de trein. Net film gekeken, nu thuis
Gezelligquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. En ik maar werken daar in Zwolle.Hoe was t?
Natuuuuuuuuurlijk TopGear. Vrijdagavond.quote:
Goodmorning my dearquote:
Ik ben door verhuisstress ook veelste vroeg mn bed uitgeroldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goodmorning my dear
Doe rustig aan en geniet ervan!
Ik kon uitslapen maar ritme van deze week verpest dat weer
Bam! Fijne telefoon.quote:
Een stuk sneller dan mn vorige ja.quote:
SD kaartje zou ik via internet kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een stuk sneller dan mn vorige ja.
En eindelijk Whatsapp enzo. nu wachten op een sd kaartje om muziek op te zetten en moet nog een mooi hoesje scoren
Hier kan ik wel + 1 op zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, gister te weinig bier gehad om lekker te slapen, en teveel om nog een slaappilletje te durven pakken... viel om 7u in slaap en ben net een half uur wakker
Kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier kan ik wel + 1 op zeggen.
Heb ik jou gister ook niet in het nachtbaggertopic rond zien lopen?
Bij samsung heb je nu actie dat je 'm gratis krijgtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
SD kaartje zou ik via internet kopen
Heb 16GB voor een tientje besteld ofzo
Ach... Ik had wel iets meer dan 3 bier gehad. + allerlei andere rotzooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt
Ik had maar 3 bier en het alarm stond aan, dus kon niet ff naar de schuur gaan om meer te pakken
Ik heb dezequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een stuk sneller dan mn vorige ja.
En eindelijk Whatsapp enzo. nu wachten op een sd kaartje om muziek op te zetten en moet nog een mooi hoesje scoren
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De ijsverkoper is in de straat, op 3 maart
kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Crosspost uit Twente topic van mij
Voor die kaarten vs shalke heb je een cc nodig. Maar die kaarten komen niet op naam toch?
Dus ik bestel 2 kaarten met iemand anders zjin cc die niet gaat en dan kan ik die kaarten gebruiken toch?
Omdat we heerschen, daarom \m/quote:
Goeden antwoordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat we heerschen, daarom \m/
\m/quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En omdat we elkaar perfect aanvullen ;i
Zin an een potje Generals?quote:
Ik krijg m gratis bij aankoop van samsung, moest alleen ff aangeven dat ik m heb en word nu opgestuurdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
SD kaartje zou ik via internet kopen
Heb 16GB voor een tientje besteld ofzo
Ik heb 'm te vroeg gekocht. Kom niet in aanmerking.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg m gratis bij aankoop van samsung, moest alleen ff aangeven dat ik m heb en word nu opgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
ben nu net thuis. over een uurtje?quote:
Ik moet niet zo'n mapje hebben, dat gaat bij mij niet werken. Zo'n rubber ding erom werkt stuk beter en een teamgenoot heeft er nog een over dus die krijg ik volgende weekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)me=ADME:L:OU:NL:1123
Mofi hoesjes zijn goeie dingen.
Compstomp ftwquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben nu net thuis. over een uurtje?
Oiquote:
Bellaquote:
crosspostquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
donderdag op de kosten van Daywalk3r naar FCT
Bohquote:
Bij de Rits toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:02 schreef Redbaron het volgende:
Piratenmuziek![]()
Vnaamd weer feestmuziekjes denk ik
Mwa, slaap al 3 nachten achter mekaar heel slecht. Val pas rond half 7 á 7u in slaap en word rond 2u weer wakkerquote:
Ik weet waar je huis woont.quote:
quote:
Is toch 7 uurtjes slaap dus overdag slaap je wel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, slaap al 3 nachten achter mekaar heel slecht. Val pas rond half 7 á 7u in slaap en word rond 2u weer wakker
whehequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is toch 7 uurtjes slaap dus overdag slaap je wel goed.Jij, nachtdier!
generals met metal op de achtergrondquote:Op zondag 4 maart 2012 00:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Hakken? Jullie luisteren toch metal, geen hardcore?
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
generals met metal op de achtergrond
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
generals met metal op de achtergrond
herfstbokje?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woeiiiiiiii, net verjaardag van een vriendin gehad
Bier smaakte weer erg goed
quote:
is best gezellig hoor als je bier ofzo op hebt!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij de Rits toch?
Die heb ik woensdag van de buitenkant gezien. Dat was genoeg.
Bas!quote:Op zondag 4 maart 2012 02:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is best gezellig hoor als je bier ofzo op hebt!
geen tent voor jou dus?
Player!!quote:Op zondag 4 maart 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lonaa, hoe denk ie erover om de billetjes te spreiden en m'n kanon binnen te laten glijden?
Ik heb vandaag 1 boterham en avondeten gehad, honger is wegquote:
quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil Astrid weleens in de kont neukn. Lijkt me geil dat ze d'r moeder belt om te vragen of het lekker is als ik 'm erin schuif
Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 boterham en avondeten gehad, honger is weg
Weinig doenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lonaa, hoe denk ie erover om de billetjes te spreiden en m'n kanon binnen te laten glijden?
quote:Op zondag 4 maart 2012 02:54 schreef Redbaron het volgende:
whehe dr komt hier een "kerl" binnenlopen in een jurk:')
weddenschap verloren zegt ie..
Niet een heel goed idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daar vanaf 2 uur tot het eind maar heb je niet gezien.quote:
Was jij datquote:Op zondag 4 maart 2012 10:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik was daar vanaf 2 uur tot het eind maar heb je niet gezien.Zag je mij wel dan? Rood shirtje, flying high op de dansvloer + [ afbeelding ]
Boven ben ik 1 keer geweest, ff roken, maar toen was je al weg dus. Volgende keer feesten met mij en dinnetje S?quote:Op zondag 4 maart 2012 10:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was jij dat
Ik ging rond half 3 naar huis
Ik zat 90% van de tijd boven
geen eredivisie live hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Redbaron het volgende:
niet eens de wedstrijd kunnen kjjken
maar wel mooi dat FCT voor staat
ik moest daar ook aan denkenquote:
Miss was ik niet thuis?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Redbaron het volgende:
niet eens de wedstrijd kunnen kjjken
maar wel mooi dat FCT voor staat
Waarom quote jij jouzelf?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Miss was ik niet thuis?
en voldoen normaal streams ook wel?!
Welke browser gebruik je? Standaard? Dolphin? Opera?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Redbaron het volgende:
beetje onwennig nog met de nieuwe tel. moest markooo quoten
afscheid van je oude kamer viel zwaar? maar nu helemaal op je plek in je nieuwe kamer?quote:
Nouja zwaar, het is wel gek om daar ineens weg te zijn. Om die kamer zo leeg te zien terwijl je daar een week geleden nog gewoon in zat zegmaar. Heel apart.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afscheid van je oude kamer viel zwaar? maar nu helemaal op je plek in je nieuwe kamer?
quote:Niet PSV, maar FC Twente gaat het restant van de competitie in als titelkandidaat nummer één. De ploeg uit Enschede deed zondag een geslaagde greep naar de macht door PSV voor eigen publiek op een ongekend pak slaag te trakteren: 2-6.
mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het is wel gek om daar ineens weg te zijn. Om die kamer zo leeg te zien terwijl je daar een week geleden nog gewoon in zat zegmaar. Heel apart.
Nog niet helemaal op mn plek, omdat er nog wel het een en ander moet gebeuren. Er komt nog een kast die binnen nu en 2 weken bezorgd gaat worden en zodra die er is ga ik nog wel het een en ander verschuiven. Maar ik denk wel dat ik me hier prima op mn plek ga voelen uiteindelijk, ja
Mooi dat het bevalt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja zwaar, het is wel gek om daar ineens weg te zijn. Om die kamer zo leeg te zien terwijl je daar een week geleden nog gewoon in zat zegmaar. Heel apart.
Nog niet helemaal op mn plek, omdat er nog wel het een en ander moet gebeuren. Er komt nog een kast die binnen nu en 2 weken bezorgd gaat worden en zodra die er is ga ik nog wel het een en ander verschuiven. Maar ik denk wel dat ik me hier prima op mn plek ga voelen uiteindelijk, ja
Opera mobile nu. Heb op laptop ook Opera en t werkt mooi snelquote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Standaard? Dolphin? Opera?
Ja hier ook. Dolphin is ook wel fijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Opera mobile nu. Heb op laptop ook Opera en t werkt mooi snel
ik red me goed met opera. Hij is een stuk sneller dan mn vorige en nogal gevoelig ook..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja hier ook. Dolphin is ook wel fijn.
en hoe, heerlijke knalquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
dat zelfs wisgerhof zo makkelijk kon scoren
welterustenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ga slapen, ben kapot. Energie slopend, zo'n verhuizing. Maar uiteindelijk energie gevend.
Trusten
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ga slapen, ben kapot. Energie slopend, zo'n verhuizing. Maar uiteindelijk energie gevend.
Trusten
quote:
quote:
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 maart 2012 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen
Kut geslapen vannacht. Overal geluiden die me wakker hielden. Was te verwachten, maar toch. Mweh
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen
Kut geslapen vannacht. Overal geluiden die me wakker hielden. Was te verwachten, maar toch. Mweh
Yeah.quote:Op maandag 5 maart 2012 08:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
GoeiemorgenJa da's ff wennen natuurlijk.
Binnenkort maar eens een kopje suiker lenen?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah.
De persoon die boven me woont had ook een wilde nacht volgens mij![]()
Tot half 3 alleen maar gekraak en gepiep gehoord..
Breng 'm ff een busje WD40. Dan snapt hij de hint welquote:Op maandag 5 maart 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah.
De persoon die boven me woont had ook een wilde nacht volgens mij![]()
Tot half 3 alleen maar gekraak en gepiep gehoord..
ik zit zo'n beetje de hele dag binnenquote:
Ik ook. 8 hoog.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zit zo'n beetje de hele dag binnen
Dat zorgt ervoor dat zijn bed niet meer zo'n lawaai maakt?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Breng 'm ff een busje WD40. Dan snapt hij de hint wel![]()
Heb dat ook eens bij mijn buurman gedaan, hij liep helemaal rood aan
Correctquote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zorgt ervoor dat zijn bed niet meer zo'n lawaai maakt?
Hoppa, weer een ritjequote:Op maandag 5 maart 2012 14:44 schreef Redbaron het volgende:
En we gaan weer even naar Enschede. Horen waar ik morgen naartoe mag in Belgique
Goed bezig kerelquote:Op maandag 5 maart 2012 15:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeker! derde wk op rij voor tzelfde bedrijf
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Donderdag kom ik nog in Hulst ook
Had ik wat voor je moeten bewaren?quote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik wat voor je moeten bewaren?
quote:
quote:
Dan haal ik zelf wel wat "schat"quote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Marko, ik heb nog een beetje. Dan moet je het alleen uit de vuilnisbak halen..
quote:
Okee. Zal ik de volgende keer wat voor je bewaren?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Zal ik de volgende keer wat voor je bewaren?
Ik zie een gemuteerde krab die in het midden is kapotgesneden. Geen reden voor een ban toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Dit is trouwens een taart, dus ban me maar niet..
Als zelfs taarten posten tegenwoordig niet meer mag, waar gaat het dan heen met ons prachtige kikkerlandje?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zie een gemuteerde krab die in het midden is kapotgesneden. Geen reden voor een ban toch?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Help ik je en dan lach je me uit.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zie een gemuteerde krab die in het midden is kapotgesneden. Geen reden voor een ban toch?
Gelukkig!quote:
Als we een ToF-meet doen. Of je gaat met David, Kim en mij een keer mee poolen. Dat 10jarenplan schoot me ineens weer te binnen.quote:
De keu hanteren is niet zo moeilijk hoor, gewoon je handjes eromheen doen en dan de juiste bewegingen maken, dat leer ik je dan welquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als we een ToF-meet doen. Of je gaat met David, Kim en mij een keer mee poolen. Dat 10jarenplan schoot me ineens weer te binnen.![]()
Moet ik wel eerst de keu leren hanteren want ik bak er niks van.
Moeten we nog doen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als we een ToF-meet doen. Of je gaat met David, Kim en mij een keer mee poolen. Dat 10jarenplan schoot me ineens weer te binnen.![]()
Moet ik wel eerst de keu leren hanteren want ik bak er niks van.
Heujjjquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en vakantie naar Griekenland is nu toch echt geboekt![]()
I see what you did therequote:Op maandag 5 maart 2012 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
De keu hanteren is niet zo moeilijk hoor, gewoon je handjes eromheen doen en dan de juiste bewegingen maken, dat leer ik je dan wel
Het is toch meer het op de juiste manier van vingers plaatsen werk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
De keu hanteren is niet zo moeilijk hoor, gewoon je handjes eromheen doen en dan de juiste bewegingen maken, dat leer ik je dan wel
quote:
Inderdaad, de vingers op de juiste plekjes weten te krijgen en de handen op de juiste manier bewegen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is toch meer het op de juiste manier van vingers plaatsen werk?
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en vakantie naar Griekenland is nu toch echt geboekt![]()
Gewoon met een acceptgyros betalenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
Zal alles daar nu goedkoper zijn of juist duurder?
we hebben dus het hele eiland voor ons alleenquote:
geen idee, we zullen het gaan merkenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
Zal alles daar nu goedkoper zijn of juist duurder?
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon met een acceptgyros betalen
padoem tssssssj!!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Da's wel beterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben dus het hele eiland voor ons alleen
[..]
[..]
Dus zelf t schaap slachten? in reepjes snijden en bakken?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hebben dus het hele eiland voor ons alleen
[..]
geen idee, we zullen het gaan merken
7 augustus weg, mooi werkquote:
ik denk dat het toeristische niet heel veel heeft geleden onder de crisis daar, zal niet goedkoper zijn dan een paar jaar geleden denk ikquote:
Remco a.k.a Rambo doet daar niet moeilijk over hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus zelf t schaap slachten? in reepjes snijden en bakken?
Groenvoer zelf plukken?
een echte doe vakantie dus
dat hoef je niet zo aan de grote klok te hangen David, hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco a.k.a Rambo doet daar niet moeilijk over hoor.
Sorry moatquote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hoef je niet zo aan de grote klok te hangen David, hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |