?quote:
Marko koop een porsche! de ultieme vrouwenmagneet!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo'n 1 op 4 wielen bas
Nee nog geen idee. Ff kijken wat de garage er heeft staan
quote:Georginio Wijnaldum-award
Voor de user die altijd vriendelijk blijft.
1. MarkoAlmelo(9)
2. ZuidGrens, DJ_Day-V en Gert (3)
3. GGMM, Tong80. Geo4kant, DrDentz, Rubbereend en Drizzt_DoUrden (2)
Ohjah. nja veel plezier met kijken dan!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo'n 1 op 4 wielen bas
Nee nog geen idee. Ff kijken wat de garage er heeft staan
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, die award die jij in VBL won he, ik was blijkbaar ook 2x genomineerd
[..]
Ik koop eenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Marko koop een porsche! de ultieme vrouwenmagneet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik koop eenIk wist dat ik niet moest klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Waarom niet weer een starsletje?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan.
Morn ff kijken wat hij er heeft staan
De trein die de tunnel ingaat enzo?quote:
Lucky me, ik zit naast haarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zou met Hen heel andere dingen willen doen
;iquote:
TopGearquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
TG?
Ik ga zo richting stad. Bandje kijken!
Hehehe, ik ging naar Nath via Zwolle en heb met Hen terug gereden in de trein. Net film gekeken, nu thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat heb jij en hen gedaan en wat bedoelde je nou met mijn werkstad?
Ah. En ik maar werken daar in Zwolle.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik ging naar Nath via Zwolle en heb met Hen terug gereden in de trein. Net film gekeken, nu thuis
Gezelligquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. En ik maar werken daar in Zwolle.Hoe was t?
Natuuuuuuuuurlijk TopGear. Vrijdagavond.quote:
Goodmorning my dearquote:
Ik ben door verhuisstress ook veelste vroeg mn bed uitgeroldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goodmorning my dear
Doe rustig aan en geniet ervan!
Ik kon uitslapen maar ritme van deze week verpest dat weer
Bam! Fijne telefoon.quote:
Een stuk sneller dan mn vorige ja.quote:
SD kaartje zou ik via internet kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Een stuk sneller dan mn vorige ja.
En eindelijk Whatsapp enzo. nu wachten op een sd kaartje om muziek op te zetten en moet nog een mooi hoesje scoren
Hier kan ik wel + 1 op zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, gister te weinig bier gehad om lekker te slapen, en teveel om nog een slaappilletje te durven pakken... viel om 7u in slaap en ben net een half uur wakker
Kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier kan ik wel + 1 op zeggen.
Heb ik jou gister ook niet in het nachtbaggertopic rond zien lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |