Waarom?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef BGTes het volgende:
Ik ben al een paar maanden geband (of gebannen zoals ze dat zegt, hurrr)
En ik zei precies wat ik zelf dacht; Als mijn vriend zoveel producten zou hebben en gebruiken zou ik sterk gaan twijfelen aan zijn seksuele geaardheid.
tsja... dan weet je eigenlijk al dat het verwijderd wordt door Mazda...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef BGTes het volgende:
Ik ben al een paar maanden geband (of gebannen zoals ze dat zegt, hurrr)
En ik zei precies wat ik zelf dacht; Als mijn vriend zoveel producten zou hebben en gebruiken zou ik sterk gaan twijfelen aan zijn seksuele geaardheid.
Nu je dat zegt, Priem, ben je nog naar de huisarts gegaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik vind dat beter dan een kerel met een schilfergezicht die niks smeert. Waarschijnlijk heeft hij alleen zoveel omdat zij alles opgestuurd krijgt en het nooit in haar eentje op kan maken
Mja er stond bij dat hij het fijn vond om te gebruiken of zoietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik vind dat beter dan een kerel met een schilfergezicht die niks smeert. Waarschijnlijk heeft hij alleen zoveel omdat zij alles opgestuurd krijgt en het nooit in haar eentje op kan maken
Misschien gaat Mazda dan weer haar Fok-account opvragen/zoeken/gebruiken en gaat ze allemaal advies vragen en dan niet meer antwoorden in die topics zoals de laatste keer dat ze ging "klussen"quote:In de zomer ga ik verhuizen. Op het moment is mijn interieur wit, maar in onze nieuwe woning gaan we voor grijsbruin.
Die mag best iets gebruikenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mja er stond bij dat hij het fijn vond om te gebruiken of zoietsEn als hij een schilfergezicht zou hebben, zou dat ook wat anders zijn. Mijn ex heeft psoriasis, ja dan vind ik het oke als hij creme op zijn bakkes smeert, maar een normale jongen die er gewoon oke uitziet?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een tijd terug een patiënt met een hele erge vorm van psoriasis, die gaf me een hand en het leek net of zijn hand volgeplakt zat met krentjes, zo voelde het![]()
![]()
Ik heb geen idee waar het over gaat. Maar een kerel die echt vanalles gebruikt voor zijn" huidje" en "haartjes"....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Naja, homo/hetero zie je er niet vanaf. Maar het je bent wel een discutabel geval, maar goed. Past wel bij een beautyblogmutsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mag best iets gebruiken![]()
Maar goed![]()
Als je het verschil tussen homo/hetero moet zien aan iemand zn 'stash'
Nick gebruikt mijn zooi ook hoor, zelf zou hij het niet kopen maar als ik een masker op zijn gezicht smeer vind ie dat best leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat. Maar een kerel die echt vanalles gebruikt voor zijn" huidje" en "haartjes".....
Als je issues hebt okee, maar een beetje kerel heeft echt niet gelijk een schilfergezicht als ie niet van alles smeert. Het enige wat ik doe is aftershavebalm als ik mijzelf geschoren heb, deo, tandpasta en af en toe eau de toilette. Allerlei scrubjes, lotionnetjes, etc. : N nee, als die gozer daar aan doet heeft bgtes groot gelijk
.
ik heb het wel vaker gezien, ben er normaal niet zo panisch bij, maar dit was echt te ranzig hoor, brrrrr.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef BGTes het volgende:
[..]het is niet fijn als ze het niet verzorgen
Bij hem zag je het ook heel goed, maar hij smeerde de hele dag door zodat hij er nog wel oke uitzag.
Welk topic was dat dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien gaat Mazda dan weer haar Fok-account opvragen/zoeken/gebruiken en gaat ze allemaal advies vragen en dan niet meer antwoorden in die topics zoals de laatste keer dat ze ging "klussen"
yep, da;s waar. Het zou ook vreemd zijn als hij cremetjes vreeeeelijk zou vinden, want zij zit de hele dag aan de poeders en cremesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, homo/hetero zie je er niet vanaf. Maar het je bent wel een discutabel geval, maar goed. Past wel bij een beautyblogmuts(als ik het goed begrepen heb
).
GAYquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef BGTes het volgende:
Ik douw ook wel eens neusstrips op Rick zn neus hoorMaar dat is vooral omdat hij het geinig vindt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het wel vaker gezien, ben er normaal niet zo panisch bij, maar dit was echt te ranzig hoor, brrrrr.
Heb meteen mijn handen lopen ontsmetten met handenalcohol
weet ik niet meerquote:
Ja, en doet ie het dagelijks zonder peerpressure van zijn vriendin?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick gebruikt mijn zooi ook hoor, zelf zou hij het niet kopen maar als ik een masker op zijn gezicht smeer vind ie dat best leuk.
Last time I checked was hij geen gay
net alsof hij dat zelf zou kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een neusstrip is wel wat anders dan wat Greggie gebruikt heur
Met guyliner en mursequote:
maschaaaa geloof ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet ik niet meer![]()
Eentje ging over behangen zonder primer op de muur, ofzo...
Ik weet haar username niet meer helaas![]()
Denk je nou echt dat die kerel al die spullen zou kopen als zij hem er niet over vertelde/het aan hem gaf? Waarschijnlijk doet hij het alleen omdat zij het leuk vindt en zo hoort hetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, en doet ie het dagelijks zonder peerpressure van zijn vriendin?
Ging ie ook lekker met een maskertje in bad liggen, gepolijste handjes op de rand met een lekkere lushbruisbal, heerlijk bubbelen?.
Vast niet. Nou... Point taken.
ik heb wel in haar topics gepost in ieder geval toenquote:
Die kerels zijn er hoor... meer dan je denkt.... en ze zijn niet allemaal homo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die kerel al die spullen zou kopen als zij hem er niet over vertelde/het aan hem gaf? Waarschijnlijk doet hij het alleen omdat zij het leuk vindt en zo hoort het
Naja, zelf heb ik er gewoon niet zo veel mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, da;s waar. Het zou ook vreemd zijn als hij cremetjes vreeeeelijk zou vinden, want zij zit de hele dag aan de poeders en cremes
Dat vind ik gewoon een beetje creepyquote:Hij gebruikt nu iedere dag facewash en tonic. Voor zijn gezicht gebruikt hij specifiek een dagcrème.
Geen idee, misschien kennen ze elkaar wel van haar bjoetiepartiesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die kerel al die spullen zou kopen als zij hem er niet over vertelde/het aan hem gaf? Waarschijnlijk doet hij het alleen omdat zij het leuk vindt en zo hoort het
maar je zou dan ook niet snel een relatie krijgen met iemand zoals Masja toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, zelf heb ik er gewoon niet zo veel mee.
Heb er geen hekel aan, zou het zelf niet kopen, maar vind het wel af en toe geinig om bijv. met lushrommel in bad te hangen. Maar goed, ik ben dan ook een badeend.
Maskers moet ik overigens echt nix van hebben. Heb het niet zo op smerige rommel op mijn gezicht.
nou, dat valt nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon een beetje creepyMaar ach.. als hij er gelukkig mee is.
En ja hij krijgt het dan wel van zijn vriendin, maar nou is hij ook 'fan' van bepaalde producten en dan denk ik toch 'hmm..'
Ah, der nick kwam mij al bekend voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb wel dit gevonden Lamellenrails verwijderen
Maar ze heeft nog meer gepost...
O en metromannen![]()
I want a manly-man!
ik ook hoorquote:
Ik kom uit een boerendorp in Brabant, misschien dat ik dat hele metrogebeuren nog niet gewend benquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, dat valt nog wel mee toch?
Ik denk dat half mannelijk Amsterdam op de zuid-as dat wel gebruikt
Ze heeft zeker weten ook andere topics geopend, maar die zijn weg denk ik???quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, der nick kwam mij al bekend voor.
Lamellenrails verwijderen
Ik kom uit den stad in de Randstad, ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kom uit een boerendorp in Brabant, misschien dat ik dat hele metrogebeuren nog niet gewend ben
Oh maar ik zei ook niet dat ik het gay vond, alleen dat ik aan zijn geaardheid zou twijfelenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook hoor
Maar ze zijn er genoeg, mannen en metro-mannen die het gebruiken zonder echt gay te zijn
dat maakt nogal uit jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kom uit een boerendorp in Brabant, misschien dat ik dat hele metrogebeuren nog niet gewend ben
Ur argument is invalidquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij Masja is het best snel ongepastquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh maar ik zei ook niet dat ik het gay vond, alleen dat ik aan zijn geaardheid zou twijfelenAls ik bij een kerel langs zou gaan en dat in zijn badkamer zou zien staan zou ik gewoon gaan staan twijfelen. Maar dat was heul persoonlijk en blijkbaar ook een beetje ongepast
Ik zie Delluvenaren dan ook niet snel zo, maar van die Haagse Kakkers of Amsterdamse Zuid-assers welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom uit den stad in de Randstad, ik vind het ook niks.
Ach, dat is het leuke van een website. Oneindige macht op je eigen domeintjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij Masja is het best snel ongepast
ja datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij Masja is het best snel ongepast
Jij maakt een spelfout! *ban*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, dat is het leuke van een website. Oneindige macht op je eigen domeintje.
Zou ik ook doen.
En dan bij alles wat je verwijdert of verandert keihard MOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, dat is het leuke van een website. Oneindige macht op je eigen domeintje.
Zou ik ook doen.
In een hoge draaistoel met een kat op je schootquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan bij alles wat je verwijdert of verandert keihard MOEHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
doen
met je robot armquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In een hoge draaistoel met een kat op je schoot
Dat is normaal lijkt me?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze is met d'r hamster bij de dierenarts geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat die dierenarts nu zit te MOEHAHAHAHAHAHAHA-enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze is met d'r hamster bij de dierenarts geweest![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh, koop je toch gewoon een nieuwe. Ze kunnen toch niks doen bij die beestjes, die gaan al dood aan de narcose enzoquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, koop je toch gewoon een nieuwe. Ze kunnen toch niks doen bij die beestjes, die gaan al dood aan de narcose enzo
Echtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee sorry, ik zou niet met een hamster naar de dierenarts gaan.
Nou ja, of wel, om hem in te laten slapen als hij heel sielug is. (omdat ik waarschijnlijk een te groot watje ben om het zelf op te lossen)
Maar het beest heeft een tumor en heeft nog maar een paar weken te leven en nu is ze heel verdrietig. En iemand vraagt of hij niet geopereerd kan worden, maar dat kan niet, want hij is te oud..![]()
![]()
![]()
eraf knippenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef BGTes het volgende:
Er zat wel een tumor op de hamsterDa's wel een beetje zielig
Kuch...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu je dat zegt, Priem, ben je nog naar de huisarts gegaan?
Of is je schilfer/kriebel/jeuk/vlekken gezicht al over ?
Maar als hij een tumor heeft (en dus pijn? of is dat niet logisch?) dan zou ik hem wel in laten slapen want je kunt hem niet gaan laten lijden als hij toch bijna dood gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee sorry, ik zou niet met een hamster naar de dierenarts gaan.
Nou ja, of wel, om hem in te laten slapen als hij heel sielug is. (omdat ik waarschijnlijk een te groot watje ben om het zelf op te lossen)
Maar het beest heeft een tumor en heeft nog maar een paar weken te leven en nu is ze heel verdrietig. En iemand vraagt of hij niet geopereerd kan worden, maar dat kan niet, want hij is te oud..![]()
![]()
![]()
wat zou je realistisch gezien moeten doen met die hamster dan? De dierenarts kan toch niks doen en kost alleen maar geldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan moet je geen beesten nemen
Ik loldequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eraf knippen
gasbrandertje eroverheen om de adertjes dicht te branden en zo het bloed te stelpen, klaar
OHHHHHH, stouterdquote:
tumoren bij hamsters komen veel voor en doen lang niet altijd zeer.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar als hij een tumor heeft (en dus pijn? of is dat niet logisch?) dan zou ik hem wel in laten slapen want je kunt hem niet gaan laten lijden als hij toch bijna dood gaat
ja maar dan krijg je de discussie, wat is ervoor zorgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een beest is een beest, ongeacht hoe groot of hoeveel het heeft gekost. Wil je er niet voor zorgen dan neem je er lekker geen, klaar.
Je zegt zelf dat een beest een beest isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja een fucking goudvis is een hamster?
Hmm okay. Dan zou ik hem een paar fijne weken gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tumoren bij hamsters komen veel voor en doen lang niet altijd zeer.
Als het dat wel doen merk je het wel, dan gaan ze gek gedrag vertonen enzo
JE MOET OOK HEUL NIET MET JE HAMSTER NAAR DE HUISARTS JONGE!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je de discussie, wat is ervoor zorgen.
Huisarts kan mijns inziens niks doen, alleen laten inslapen.
Ik ging met mijn garnalen naar een dierenarts en moest 15 euro betalen. Ze kosten 1 euro bij de hobbykwekerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je doet zo'n beest een stuk meer plezier door hem gewoon in te laten slapen![]()
Ga je met de goudvis ook naar de dierenarts?
Wat kan een dierenarts doen met een garnaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging met mijn garnalen naar een dierenarts en moest 15 euro betalen. Ze kosten 1 euro bij de hobbykweker
En ja ik ging ook met mijn hamster naar de dierenarts. kan best narcose overleven. Het brengt wél meer risico's met zich mee; maar kan wel.
HAHAHAHA, lol!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE MOET OOK HEUL NIET MET JE HAMSTER NAAR DE HUISARTS JONGE!![]()
DIE IS VOOR MENSEN! EINZ!
![]()
Er zat een schimmel in de bak. Ik had gebeld en doorgegeven wat ik had gevonden. Hij vroeg of ik er kon vangen om te kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat kan een dierenarts doen met een garnaal?
Of heb je ze laten castreren?*visual*
Vind ik dat leuk jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick gebruikt mijn zooi ook hoor, zelf zou hij het niet kopen maar als ik een masker op zijn gezicht smeer vind ie dat best leuk.
Last time I checked was hij geen gay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind ik dat leuk ja?
ze is al weg want ze was het kankerzatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik noem piemeltjes vaak garnaaltjes.......quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik ga wellicht iets te zeer richting F&F volgens jullie dus hou mijn mond verder
Zo noem ik die van mijn broertjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik noem piemeltjes vaak garnaaltjes.......
Garnalencocktail?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zo noem ik die van mijn broertje
DUS
euh
Ik ga even mijn eten opwarmen
Dat zij (en jij en weet ik het wie) er anders over denken is prima.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:20 schreef PriemGirl het volgende:
Again:
[..]
Ik snap alleen wel waar spees het over heeft
Er naar laten kijken kan toch gewoon? of kost dat ook te veel geld?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, koop je toch gewoon een nieuwe. Ze kunnen toch niks doen bij die beestjes, die gaan al dood aan de narcose enzo
Ah, Huisarts voor een dier? Zegt genoeg iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je de discussie, wat is ervoor zorgen.
Huisarts kan mijns inziens niks doen, alleen laten inslapen.
jajajaja, typo, I knowquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er naar laten kijken kan toch gewoon? of kost dat ook te veel geld?
[..]
Ah, Huisarts voor een dier? Zegt genoeg idd
geen drilpudding hoop ik, toch?quote:
True, en voor blauwe plek ook niet, maar als op een gegeven moment een dier niet eet of drinkt, lijkt mij het niet meer dan normaal om ff langs een dierenarts te gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jajajaja, typo, I know
Ik ga ook niet naar de huisarts met een verkoudheid, om er naar te laten kijken/luisteren, terwijl hij/zij er niks aan kan doen.
Maar goed, genoeg geargued
Bedoel je de hakken?? Ik heb 39 over, die zijn mij te groot, ik ga voor 38quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup. Nu net ook nog even, maar geen 39 meee. Eigenlijk maar beter ook geloof ik
wat übercool!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:25 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn garnaaltjes
[ afbeelding ]
Mijn bak toen:
[ afbeelding ]
Ja is al allemaal weg
tuurlijk moet je dan naar de dierenarts, da's gewoon zielig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, en voor blauwe plek ook niet, maar als op een gegeven moment een dier niet eet of drinkt, lijkt mij het niet meer dan normaal om ff langs een dierenarts te gaan.
Als dat teveel is moet je geen dieren nemen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL, ik kende tot op heden echt niemand die garnalen als huisdieren had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en let niet op de troep in mijn moeders kamer, not my responsibility
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Feli!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Diconnected het volgende:
![]()
![]()
Ik heb verklaring voor vrijstelling voor de 21+ toets
![]()
![]()
Ik moest lachen om jouw teksten op de verpakking van de kofferquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Als het nodig is ga je met een hamster naar de dierenarts ja. Zeker aaneen goudhamster valt nog heel wat te doen. Een rusje of een roborvski wordt al lastiger want die wegen nog geen 30 gram, maar een goudhamster kan toch 200-300 gram wegen en daar kun je heel wat mee bereiken.
En zeker als je van je dier houdt, is een dierenartsbezoek niet meer dan logisch. Ieder dier heeft recht op verzorging, dat hoort erbij, anders moet je zo'n dier niet aanschaffen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
I like them very much! Thanks voor de tip SkjoeIk klikteeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en let niet op de troep in mijn moeders kamer, not my responsibility![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Oshi- nou wil ik ze ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Expres in een spoiler en aangekondigd nog wel
First I was like, mwa. Maar goedkoopEn toen ik ze uit de doos haalde
![]()
Dat is de enige manier waardoor je zeker weet dat je ze niet kooptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
Mja ik hoef niet meer te kijken want ze hebben ze echt niet meer in mijn maat
quote:
En ze zouden ook nog geweldig mooi staan onder mijn zwarte jurkje..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mja, 40 euro voor leren schoenen
Nog een pluspuntquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:07 schreef BGTes het volgende:
Plus omdat er aan de voorkant veters zitten, is er meer ruimte voor mijn wreef..
Nevermind. De h vergetenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:08 schreef PriemGirl het volgende:
joodse kandelaar; das toch een menora in het engels?
Exactly!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:11 schreef BGTes het volgende:
Maar ze komen morgenochtend al binnen en als ik ze niet meer hoef kan ik ze gewoon weer terugsturen
Had je die oranje Hunger Game lak besteld?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
HET IS 12.00 BIJ TD, DOE EENS SHIPPEN
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)mid=WEHBES&VIEW=Gridquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij wehkamp
Zijn er alleen nog in maat 40 en hoger trouwens
Is geen geld voor die schoenenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij wehkamp
Zijn er alleen nog in maat 40 en hoger trouwens
Als je af wilt vallen; schoenen kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee door die shoes heb ik helemaal mijn trek vergeten
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Als je af wilt vallen; schoenen kopen
WACHT NU HEB IK SKJOE DOOR!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh my FUCKING gawd![]()
was niet thuis toen ik thuis kwam, dus ik app hem: 'Waar ben je?' Antwoord hij: 'Bij de Gucciwinkel, ze hadden het iphonehoesje voor mijn moeder op voorraad.'
Komt ie net thuis. Geeft ie me een mooi tasje. Met een Opi![]()
LIEF! Dus ik wil opstaan en hem een kusje geven, verstopt ie iets achter zijn rug. Dus ik vraag 'wat is dat???' Heeft hij voor zichzelf een gucci ipad hoesje gekocht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 18:28:21 ]
Ahhhh vandaar het cadeauuuuu !!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh my FUCKING gawd![]()
was niet thuis toen ik thuis kwam, dus ik app hem: 'Waar ben je?' Antwoord hij: 'Bij de Gucciwinkel, ze hadden het iphonehoesje voor mijn moeder op voorraad.'
LIEF! Dus ik wil opstaan en hem een kusje geven, verstopt ie iets achter zijn rug. Dus ik vraag 'wat is dat???' Heeft hij voor zichzelf een gucci ipad hoesje gekocht
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh my FUCKING gawd![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh vandaar het cadeauuuuu !!!Alsnog lief though hihihi
Jepquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:26 schreef BGTes het volgende:
Oooh Lindy, als mijn 40 niet passen, als in te groot zijn, mag ik ze dan van jou overkopen?
(mits niemand anders ze ondertussen wil natuurlijk
Ook wel heel cute jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
TrueMoest er ook alleen maar om lachen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Mijn schoenzers zijn ook binnen
Snowboots voor op vakantie:
[ afbeelding ]
Pumps!(maat 38 zat t best, dus ik heb nog een paar 39 over voor de liefhebber
)
[ afbeelding ]
Zien jullie mijn dikke enkel (vocht) bij de voorste voet? Ik had een uurtje gelopen![]()
(die enkel is eigenlijk heul kapot
Maat toch pumps kopen, omdat het kan!!
)
Jaaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ook vette boots lin trouwensLijken me heerlijk om mee door de sneeuw te ploeteren
Komt goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep![]()
Ik ben wel op wintersport, maar stuur ze pas daarna eventueel terug. En volgens mij hebben we wifi in het appartement, dus ik kan lekker fokken like a boss, dus stuur maar een PM dan
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies! Pijn lijden zal ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck wat heb ik spijt dat ik ze niet gekocht heb
Zijn toch tof LinOok al maken ze je voeten kapot
![]()
No pain.....
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn Prettyandpolished lakjes zijn wel geshipped
nu mijn nerd lacquers nogDoe eens een rekensommetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn Prettyandpolished lakjes zijn wel geshipped
nu mijn nerd lacquers nogHoeveelheid nagellakjes x ongeveer 7.5 per lak = heleboelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Omnomnomnomnomquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ipadhoesje past nietIs voor de 1 en zit vet los aan de achterkant. Volgens Gucci past ie ook op de 2. Maar niet echt mooi dus.
Ik riep meteen: 'YOU'RE NOT TOUCHING MY OPI!'
DON'T TAKE THE OPI!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ipadhoesje past nietIs voor de 1 en zit vet los aan de achterkant. Volgens Gucci past ie ook op de 2. Maar niet echt mooi dus.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Chanel black pearl + malibu peach + (coco blue die volgende week komt) = 19.8*3=59.4
EN DAT IS ALLEEN CHANEL
Ong 200¤?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nerd lacquer 30 ekkies, Pretty and polishes 18 ekkies
Swap voor 50$,swap voor $20, TD voor 38 euro![]()
![]()
![]()
![]()
Bwhahahaha!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef BGTes het volgende:
Ik realiseerde me net:
Ik aas al een week op die steve maddens van 50 euro, maar ik koop die docs alleen maar in een impuls voor 10 minder omdat ze zo'n harde korting hebben![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef BGTes het volgende:
Ik realiseerde me net:
Ik aas al een week op die steve maddens van 50 euro, maar ik koop die docs alleen maar in een impuls voor 10 minder omdat ze zo'n harde korting hebben![]()
Err 2-3 weken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En wat is de tijdsspanne van dezen faals?
Oeh ook lekkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom
Wij hebben aardappelkroketjens uit de oven straks![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALLEEN AAN NAGELLAK. Ik kocht ook nog een nieuwen longchamp tas![]()
En boeken
![]()
en moleskine's
![]()
![]()
IK HEB GEWOON 120 EURO BESPAARD DEZE MAANDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
Die korting deed het hem bij mij ook hoor
Van 160 voor 40, kom op!! Die MOET je dan kopen! Geen twijfel mogelijk...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALLEEN AAN NAGELLAK. Ik kocht ook nog een nieuwen longchamp tas![]()
En boeken
![]()
en moleskine's
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Good busy...
En hoe staat het in bijbaan-land?![]()
Ik ook, ik zag ze bij Skjoe, ben naar wehkamp gegaan en hup MINEquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
Dat!! 120 ekkies verdiend man, hoppa!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON 120 EURO BESPAARD DEZE MAAND
Dat snap je toch wel, Rick? Nee?Nou fuck you ik heb morgen moojen schoens
Dat vond ik ook zo mooi, dat dat erbij stondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON 120 EURO BESPAARD DEZE MAAND
Dat snap je toch wel, Rick? Nee?Nou fuck you ik heb morgen moojen schoens
Dat, al heb ik voor de vorm 10 minuten getwijfeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook, ik zag ze bij Skjoe, ben naar wehkamp gegaan en hup MINE
Ik was op werk, dus moest snelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, al heb ik voor de vorm 10 minuten getwijfeld
De acceptgiro hielp bij mij ook... die stel ik wel uit tot de 23stequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was op werk, dus moest snelVooral het met acceptgiro betalen en gratiesch terugsturen hielpen daarin mee
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De acceptgiro hielp bij mij ook... die stel ik wel uit tot de 23ste![]()
Bwhehehe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De acceptgiro hielp bij mij ook... die stel ik wel uit tot de 23ste![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
Ja, en jadequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB GEWOON DIE RIVA EN NOUVELLE VAGUE IN DE WINKEL GEZIEN EN NOOIT GEKOCHT IK WIL MIJN HOOFD TEGEN DE MUUR RAMMEN
Voor 120 dollar op eBay nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB GEWOON DIE RIVA EN NOUVELLE VAGUE IN DE WINKEL GEZIEN EN NOOIT GEKOCHT IK WIL MIJN HOOFD TEGEN DE MUUR RAMMEN
Als ik ooit vet veel geld heb ga ik gewoon alles dubbel kopen omdat het kan en maybe worden ze wel 'duur'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en jade
Ik denk daar dan nooit aan om die te kopen, al zou dat wel een goeden investering zijn
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 18:48:08 ]
Zodat je nog meer geld krijgt zodat je nog meer investeringen doetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ooit vet veel geld heb ga ik gewoon alles dubbel kopen omdat het kan en maybe worden ze wel 'duur'
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zodat je nog meer geld krijgt zodat je nog meer investeringen doet
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ooit vet veel geld heb ga ik gewoon alles dubbel kopen omdat het kan en maybe worden ze wel 'duur'
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een fantasy fire backup![]()
En ik heb 2 green oceans van sinful colors
Jij niet toch? Jij vergeet je lunch elke dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Who needs a house and food when you grow up
quote:
12.20 ipv 6.75quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Hij moet nodig uitgezocht worden dan....
Als ie over de 10 kg gaat, wordt het versturen duurder....
Ja klopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Hij moet nodig uitgezocht worden dan....
Als ie over de 10 kg gaat, wordt het versturen duurder....
Truequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij niet toch? Jij vergeet je lunch elke dag
Nagellak is eerste levensbehoefte soberso![]()
Ik wil je niet dissapointen maar..................quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
Ja, gofter....
I Needz this dress...![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)ilor-red-swing-dress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sindsdien vind ik die jurk niet meer zo![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil je niet dissapointen maar..................OMFG NEE ZEG DAT HET NIET WAAR ISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sindsdien vind ik die jurk niet meer zo![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wil je niet dissapointen maar..................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sindsdien vind ik die jurk niet meer zo![]()
![]()
![]()
Dankje, ik heb zojuist 65 ekkies bespaard!!Don't come closer, I might hurt you
[..]
Ik wil je niet dissapointen maar..................Dat is niet dezelfde jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sindsdien vind ik die jurk niet meer zo![]()
![]()
吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik zal er nooit een paars horloge bij aan trekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Mag bestquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
Ik wil die jurk wat Priem ook heeft, met die rok met helpen
Maar ik ben zo bang dan het dan lijkt alsof mijn boobies ontploffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ow wacht. Foto gevonden van wél die jurk; maar dan in zwart:Zo vind ik hem wel weer heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 1 !!En zo weer niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
En in het rood ! Ok hier is ie wel erg leukEn zo weer wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You are fucking with ma brainz!!!!
Najaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
NajaIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Ach, muppeke tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
Eton was lekkor. Ik moest huilen toen
thuis was omdat ik zo depressief was over mijn schoenenprobleem. Kneuzige ik
.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
NajaBoobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 1 !!Hier zit de jruk verkeerd bij de tieten, scheef ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er klopt in ieder geval iets niet, hmmm...
吴 曼 迪
Ja dat is handiger denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:55 schreef Lindytje het volgende:
Meet zou wel heel hendig zijn, dan kan ik m zo mee naar huis nemen...
Even denken...
*kraakt hersens*
Er moet echt zooi uit en tellen is ook geen overbodige luxe denk ik.. Maar ik ben komende week op wintersport..
Ik denk dat ik m dan door de volgende hier naar toe laat sturen, en dan kan ik lakjens die er uit gaan meenemen naar de meet
Ik dénk... Dat ze haar buik inhoudt; waardoor de houding zo raar isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier zit de jruk verkeerd bij de tieten, scheef ofzoEr klopt in ieder geval iets niet, hmmm...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
.
Goed opgevoedquote:
Degene na jou kan m ook naar mij sturenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat is handiger denk ikik zal proberen om er niet al te zware lakjes in te doen. Degene na mij moet dan wel naar de meet komen en met de auto. Of naar dico sturen
Ohjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Degene na jou kan m ook naar mij sturenTegen die tijd ben ik wel weer klaar om hem op te vangen
aahwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
ook echt zo: en je bent bij alle schoenenwinkels geweest? Ook bij Van Arendonk? En ik: "Nee want daar kost 1 schoen al 300 euro
" *barst in huilen uit*
De reactie van mannen is dan wel weer mooi, namelijk vannaar
naar
.
En mocht de volgende naar de meet komen, dan neem ik hem mee, anders stuur ik hem ewoon weer doorquote:
Komt helemaal goed met die koffer!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En mocht de volgende naar de meet komen, dan neem ik hem mee, anders stuur ik hem ewoon weer door
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
ook echt zo: en je bent bij alle schoenenwinkels geweest? Ook bij Van Arendonk? En ik: "Nee want daar kost 1 schoen al 300 euro
" *barst in huilen uit*
naar
.
*aait over bol*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
" *barst in huilen uit*
naar
.
Zeker welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met die koffer!
Ben je al! En Puckzz ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker wel
Ik word ooit nog wel een goede koffermama
Beste BBQ-kip, bedankt voor je bestelling!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef BGTes het volgende:
Beste BGTes, hartelijk dank voor je bestelling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beste BBQ-kip, bedankt voor je bestelling!Jezus, wat heb jij dr allemaal bijgegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je aanraders qua winkels?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef Mss het volgende:
Debster, ben je al eens naar een speciaalzaak voor grote schoenen geweest? Ik heb ook maat 42-43 en de prijzen zijn daar hetzelfde als in een reguliere schoenenwinkel waar ze fatsoenlijke schoenen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |