oke, volgende muur verdun ik de voorstijk. Dan tex ik er overheen (geen verschil omdat het acrilatex is?)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef fransbreda het volgende:
Je kan gewoon texen, dat valt er niet vanaf.
Wel is het beter om de voorstrijk in te laten zuigen. (door wat te verdunnen)
Je zult miss merken dat als je ergens afplakt en daarna weghaalt je een stukje voorstrijk met latex kan meetrekken.
Plakband dus meteen na schilderen verwijderen, niet laten zitten tot het droog is.
Succes
Heb je de muur wel supergoed laten drogen na het schoonmaken met StMarc? Anders krijg je inderdaad een film/laag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef Jumparound het volgende:
euhm, ook een voorstijk vraag:
Ik heb voorstrijk voor poederende muren op mn muur gesmeerd omdat als ik mijn hand eroverheen haalde mn hand wit was.
Nadat ik de muur schoon had gemaakt met st marc pederde hij niet meer... Dus ik dacht, die is goed schoon.
voorstrijk aangebracht... even wachten.... kijken...
Op de voorstrijk staat, mag niet filmen. maar dat gebeurd wel.
Volgens de man van de hubo moet ik wachten totdat de voorstijk opgedroogt is, maar het ziet er wel erg uit als een film over mn muur.
Nu ga ik vanavond verven met acrylatex muurverf... kan het kwaad als er verkeerde voorstrijk op de muur zit?
ik heb er geen waterballet van gemaakt. Heb hem met een vochtige doek afgenomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je de muur wel supergoed laten drogen na het schoonmaken met StMarc? Anders krijg je inderdaad een film/laag.
Niks mis met behang.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:44 schreef Xs2Shanna het volgende:
Behang moet echt verboden worden.
Ik zou ook gewoon latex kopen, en klaar, misschien kun je er zelf nog wat motiefjes op gooien.
Ik denk dat je het vocht hebt ingesloten tussen muur en de afsluitende voorstrijk. Ik doe met dit soort dingen altijd een dagje laten drogen, better safe then sorry.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb er geen waterballet van gemaakt. Heb hem met een vochtige doek afgenomen... gewoon "even" laten drogen... moet het langer?
Behang is ideaal, gewoon een paar uurtjes voor uittrekken en de muren zien er weer top uit, snel een mooi resultaat en makkelijk te wisselen vind ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:44 schreef Xs2Shanna het volgende:
Behang moet echt verboden worden.
Ik zou ook gewoon latex kopen, en klaar, misschien kun je er zelf nog wat motiefjes op gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo.... binnenkort weer een nieuwe vraag van "maschaaa" over behangen enzo, aangezien ze gaat verhuizen
Zonder lidwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |