Hallo,
Sinds kort heb ik mijn eigen woning, en ik moet er flink in klussen. Zo hangt er overal vreselijk behang wat ik weg moet halen.
Nou heb ik de lamellen van de vorige eigenaar overgenomen. Zij had overal mooie luxe lamellen opgehangen, precies op maat. In de huiskamer ben ik bezig met behang verwijderen, maar dit behand zit dus ook áchter de lamellenrails. Er is dus eerst behangen, en daar overheen zijn de lamellen opgehangen.
Hoe moet ik dit loshalen? Aan de bovenkant van de stand is het duidelijk, daar heb je een soort ijzeren dingetjes waar het in is geklikt, en waarschijnlijk makkelijk uit te klikken is. Het probleem is alleen de zijkant. De rails zijn namelijk tegen de zijkant ontzéttend goed vastgezet. Het is compleet onduidelijk hoe, je ziet gewoon geen schoef niks, maar als je voelt is het echt strak vast. Hoe zou ik dit het beste los kunnen halen? Ik ben van plan de lamellen er na weer terug vast te zetten, ik kan ze dus niet slopen.
Ik heb het hele internet afgezocht en kan alleen maar vinden hoe je de lamellen zelf er af kan halen om schoon te maken, nergens staat uitgelegd hoe je de plastic stang kan verwijderen.
http://www.beautygloss.nl