Met een bruidje met kort donker haarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:56 schreef bleiblei het volgende:
http://shop.lego.com/en-NL/Town-Hall-10224
Skuu! Hijs te koop! En er zit een bruidspaar in/bij/voor/op.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:56 schreef bleiblei het volgende:
http://shop.lego.com/en-NL/Town-Hall-10224
Skuu! Hijs te koop! En er zit een bruidspaar in/bij/voor/op.
En je lijkt op de bruid! Maar dat wist je al.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
De koffer zit in heel veel kranten en tape, bij gebrek aan inpakpapier. Hij gaat nu weg zodat ie maybe morgen al bij unf is
quote:Town Hall
Item: 10224 Limit: 5 ? Ages:14+ VIP Points: 359 Pieces:2766 Available Now
Keep the wheels of commerce turning with the authentic Town Hall!
Take your LEGO® town to the next level with a 3-story Town Hall packed with realistic details in another amazing Modular Building series set!
Price ¤179.99
Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor Debsterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Verse lasagne bladen kopen bij de Appie of andere supermarkt. Van die slappe dingen uit de koeling.
Grote fles tomatensaus van Gran d'Italia met basilicum erin, als ze die niet hebben is de gewone tomatenversie ook prima hoor. Is echt een lange fles met vrij dunne tomatensaus, geen pot.
Zak Italiaanse wokgroenten van 400 gram.
300 gram rundergehakt, mager.
Knoflook, teentje of 3, maar ik kieper er altijd meer in omdat ik ervan houd
Halve liter melk
Zakje mix voor béchamelsaus van Gran d'Italia, staat in het Italiaanse saus-schap.
Zout, peper
Stuk belegen kaas, zelf raspen, als je geraspte kaas koopt zit er zetmeel doorheen en krijg je een minder lekker kaas korstje.
Pan heet laten worden, dan gehakt erin mikken (hoeft geen boter of olie bij), goed rul bakken, zout en peper op doen en als het gaar is uit de pan halen.
In diezelfde pan wat olijfolie doen en groenten kort op hoog vuur aanbakken, daar vlak voor je het gas uit zet de knoflook geperst door doen, even omroeren en dan gas uit doen.
Saus erbij mikken en het gehakt, even doorroeren, hoeft niet meer op het vuur. Even proeven of het zout en peperig genoeg is, anders nog bij doen.
Als je het lekker vindt kun je er ook nog wat (verse) oregano door doen, maar ik ben daar vaak te verstrooid voor en bedenk het pas als de lasagne uit de oven komt....
Dan in een apart steelpannetje de béchamelsaus maken, is zo gebeurd.
In een grote schaal laagjes saus, laagje béchamel erop, laagje lasagnavel, laagje saus, laagje vellen, laagje saus, laagje béchamelsaus, laagje vellen etc. Eindigen met saus met daarop béchamelsaus en daarover de kaas raspen.
Dan 45 min. in de oven op ongeveer 200 graden, midden in de oven.
Wel tussendoor checken of het niet te hard gaat, anders lager zetten.
Stokbroodje en/of groene salade erbij en klaar
whehehehe!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou me nu eigenlijk als een gek moetrn omkleden, opmaken, nagels lakken etc...
Dus hang ik al een kwartier te vetvlekken op de bank
Zekers! Dat kan echt niet mis gaanquote:
yep, helemaal waarquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik ga ff boodschapjes halen, bloemetjes op de markt wellicht, tot later!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe!
Heb jij die docs al gekauft? Zo nee, doen!!!!
Gisteren gekeken? Want nu hebben ze weer andere matenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Zucht, ik wilde dus zeggen dat ik wel heb gespiekt, maar mijn maat was al op. En eigenlijk heb ik dus een nobuy
Ik heb besloten niet te wachten op kinderenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, helemaal waar
Als ik ooit kids krijg geef ik het ze ook hoor, cool spul en educatief verantwoord endezo
Yup. Nu net ook nog even, maar geen 39 meee. Eigenlijk maar beter ook geloof ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gisteren gekeken? Want nu hebben ze weer andere maten
ik dacht eerder aan HOLY FUK WAT IS DAT DING TERING DUUR WTFBBQ EINZ!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te wachten op kinderen.
Al vind ik deze ook wel aan de prijs. Moeten ze geen gewoonte van maken.
Ik dacht nog, zal ik hem maken... Maar ik dacht meh, is al zo vaak gedaan.quote:
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet te wachten op kinderen.
Al vind ik deze ook wel aan de prijs. Moeten ze geen gewoonte van maken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die zijn al gelakt. Ik zat aan mijn kat te denken ofzo.
Doe je oogledenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die zijn al gelakt. Ik zat aan mijn kat te denken ofzo.
Goeden matigen garp is dat hequote:
kijk naar je sigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom vergeet ik elke keer dat het meer niet leuk dan wel is om hakken aan te doen naar mijn werk?
oo zo tofquote:
godverquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
En nog steeds geen ridgefiller ook. Die gaat maar op mijn PostNL-fuckups-lijstje denk ik
hoezo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom vergeet ik elke keer dat het meer niet leuk dan wel is om hakken aan te doen naar mijn werk?
quote:
Omdat ik steeds sta te wankelen met koffie op de trapquote:
Jahquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:15 schreef Incantrix het volgende:
Tanden?? Nee man, ik heb heul geen goud met robijntjes-kleur in mijn la
Naja, het is net nagellak. Want kijk eens wat er gebeurd als ze uit de handel gaan:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan HOLY FUK WAT IS DAT DING TERING DUUR WTFBBQ EINZ!
Maar dat is slechts mijn mening![]()
Ik vind het wel mooi dat de bruidegom ook nog naar het kantoor kan om te betalen voor het huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |