Zeker weten. Strak ingesnoerde boobies = gestroomlijnd = minder weerstand = harder lopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef minilot het volgende:
Voor het allereerst in mijn leven zojuist een sportbehaatje gekocht. Hihi. Kijken of ik er harder van ga hardlopen.
Verder: de zon schijnt!
Heerlijk! Hoef ik me niet bezwaard te voelen tijdens het fotograferen en genoeg ruimte om de beste positie te kiezen.. ideaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef minilot het volgende:
En Sun, klinkt inderdaad als een toffe dag! Ik was ooit eens op een onverwacht zonnige maandagochtend in februari in de Zoo in Londen: moederziel alleen - best wel gaaf.![]()
Die zijn natuurlijk al lang op!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Estland wat tof!
XM, foto's van taarten enzo?
Psssst... Sjaapjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef minilot het volgende:
Wat een apart D:tje Sjeen, zo met die Cup-a-Soep ertussen. Of gooi je de groenten daarin?
Ha! Klinkt me dat even lieflijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zo hard rampetampt dat 't een S is mag je dat zeker wel gewoon noemen hoor.
Praten en knuffelen totdat het allemaal weer beter gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier valt het met die S ook al een hele poos nogal tegen. Ik weet heel goed waardoor het komt, ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet verhelpen.
Die ervaring had ik ook wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef minilot het volgende:
Gewoon -doen- geen optie? Want ik heb na honderd jaar verkering wel geleerd dat het er maar al te gemakkelijk insluipt dat je denkt moeeeee/geeenziiiin/wilslaaapeeeeen/teveeltedoeeeen. Maar ik weet, als je het dan dan tóch doet, is het van 'Jeeej!' en ziet de wereld er urenlang zonniger en roziger uit.
Maar goed, dat is natuurlijk alleen als alles verder helemaal pluis is tussen jou en je lief. Als er iets anders aan de hand is werkt het vast niet zo makkelijk.
16 km hard gelopen vanmorgen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zo hard rampetampt dat 't een S is mag je dat zeker wel gewoon noemen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
16 km hard gelopen vanmorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
16 km hard gelopen vanmorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
bookmarkedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Net een awesome receptensite gevonden, op z'n minst voor inspiratie:
http://www.skinnytaste.com
[..]
16 km hard gelopen vanmorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit intrigeert me: http://www.skinnytaste.co(...)ice-with-shrimp.htmlquote:
Eilanden drijven...... *hint*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:32 schreef minilot het volgende:
Dertig seconden!![]()
En wauw, Isa!Zestien kilometer. Dat vinden mijn kuiten dus echt wel de andere kant van de wereld.
Ziet er lekker uit jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit intrigeert me: http://www.skinnytaste.co(...)ice-with-shrimp.html
Binnenkort maar 's proberen
Sowieso véél meer groente, maar het idee is niet heel gek, beef en king prawn: surf & turf!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit jaAlleen een beetje dubbel op wat mij betreft: garnalen én gehakt.. Niet écht skinny
Meer groente zou ik voor opteren.. maar wat?
[..]
![]()
quote:
quote:
Zohee! Vanwaar nu ineens die extra kilometers?quote:Verder dan 10 km (echt) hardlopen ben ik nooit gekomen!
4.45 uur hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:58 schreef minilot het volgende:
Snotver. Ik was om tien over vijf op vanmorgen hè?
![]()
Ik was eerderquote:
Leuk is dat altijd, mits het een beetje een goede sportschool is!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef sigme het volgende:
Ik ga morgen voor de intake naar de sportschool. Ben heel benieuwd.
Je mag hier morgenavond ook wel helpen met de wijnvoorraad?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Vanavond: Bier! Alle zorgen wegdrinken hoezee.
Sorry
O ik had eigenlijk gepland morgen eens optijd naar bed te gaan! Maar eigenlijk we'll heel leuk, kunnen we het ook voor een andere keer plannen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag hier morgenavond ook wel helpen met de wijnvoorraad?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
O ik had eigenlijk gepland morgen eens optijd naar bed te gaan! Maar eigenlijk we'll heel leuk, kunnen we het ook voor een andere keer plannen?![]()
Ben trouwens superbenieuwd naar je taart!
*Bierdrink boks geven doet*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Vanavond: Bier! Alle zorgen wegdrinken hoezee.
Sorry
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehhh..
O: 1/2 halfvolle kwark, 1/2 volle kwark: totaal 250 gr.
L: 2 bth met 1 plak kaas
T: gesnoept van de icing
D: flink bord groentenlasagne
Hm ja. Door alle bedrijvigheid beetje vergeten te eten geloof ik.
Jij mag niet op Qmusic want daar zijn ze anti duckfacequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Roze telefoonsok
Morgen foto als bewijs, mét telefoonsok, hoepeloorbellen & duckface![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Roze telefoonsok
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Roze telefoonsok
Heb je wodka?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ] We have a positive on the bogey Sir, I repeat, a positive on the bogey!
Code white, our defense-tactics have been breached, awaiting orders...quote:
Ja?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Code white, our defense-tactics have been breached, awaiting orders...
DEFCON 5
DEPLOY 'le aww!'
Aww has been deployed!
[ afbeelding ]
Await further orthers!
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wie er onderop ligt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Klinkt me dat even lieflijk!![]()
Ik ga het er -niet- bijzetten, dat vind ik niet netjes!![]()
Maar het zijn zo op een week toch best wel aardig wat calorieën, dunkt me!
Dank.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Ja dus, uniekHeb jij lekker een cola-BB dan?
quote:
Hoe maak jij dan je volkoren pasta? Want ik maak mijn pasta altijd gewoon van griesmeelbloem + ei...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Voor 't eerst farfalle gemaakt van volkorenpasta! Heel leuk en mooi en vooral ook érg handig eten in vergelijking met tagliatelle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^^ + slagroomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
D: maissoep, pekingeend met pannekoekjes, vlees met groenten en ossehaas in pepersaus met rijst, meloen en sinaasappel
T: taart!
ben je net binnen word je alweer naar buiten gestuurd ;')quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Ml-etje het volgende:
nom! En bijna thuisss!
-edit- ik ben druk volgens de Mr dus ik mag buiten met Bo uitstuiteren
Jep maar pluspunt, hij gaat meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je net binnen word je alweer naar buiten gestuurd ;')
Oh shoot! Neem er ook maar 1 dan (een drankje hé, alhoewel als ze leuk zijn?)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het gaat morgen weer zwaar worden in de sportschool!
Trein net gemist en nu zit ik kennelijk in de laatste trein waar ook de dronkaards in zitten. Gezellig!
Hmm succes!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit zijn meer de types die nogal vervelend dronken zijn, maar ik overleef het morgen wel.
De spinning instructeur is al gewend dat ik af en toe brak en klagend binnen kom zetten.
Ik kan allerlei foute opmerkingen gaan maken, maar dat doe ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmmm.... een date regelen met een personal trainer, is dat nou een echte win-win situatie?
ik kwam uit bed en had het warm, dus het zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Aurum!
Ik ga denk van die gruwelijk lekkere hamburgers maken vandaag.
En dat ik nu mn koffie opdrink en naar de sportschool ga. Het is zeker iets te optimistisch om in korte broek naar de sportschool te fietsen?
Ik heb een date gehad met een skileraar (ja, hoe clichéquote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmmm.... een date regelen met een personal trainer, is dat nou een echte win-win situatie?
Succes!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:21 schreef Viking84 het volgende:
Nee, is niet optimistisch HPKW. Met temperaturen boven de 10 graden loop ik ook weer in korte broek. Maar vandaag niet, want ik heb m´n benen niet geschoren.
Heb nu m'n nieuwe hardloopbeha aan en ik hoop alleen maar dat ik niet te veel bekijks trek straks. De shock absorber drukte alles plat, maar dat doet deze beha niet bepaald
.
Oh, en ik wil echt weer op m'n lijn gaan letten, want ik ben weer te chubby rond m'n middel en daar word ik zo ongelukkig van. Ik heb ook geen idee hoe zwaar ik ben (en ik durf me ook niet te wegen na 1,5 jaar). Kleren zitten op zich niet veel strakker, maar er moet wel een paar kilo af. Maar dat gaat niet meer zo gemakkelijk als een paar jaar geleden. Gelukkig heb ik de komende tijd geen etentjes oid meer.
Capuchonsweater is sowieso wel erg warm. Op het moment dat je naar buiten stapt als het koud is, denk je: Oeh wat lekker warm!, maar als je daarna in beweging bent en gaat zweten... huuu... Gelukkig heb ik nu nooit meer last van plakkende, natte kleding.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes!![]()
Wat betreft die korte broek tijdens het lopen.. Wij hebben eergisteren maar eens besloten dat het inmiddels te warm is om te lopen in een lange broek, en een shirtje mét een capuchonsweater eroverheen.
Dit lijkt me wel een érg karig lijstje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:27 schreef minilot het volgende:
Daglijstje
O: Smoothie van kokoswater, yoghurt, lychees en twee peren
L: Heel dikke snee (4 cm) oerbrood met rauwmelkse geitenkaas en deze mesclunsalade ernaast
D: Zelf groentenbouillon trekken en opeten met pastinaakdumplings. Witte wijn erbij, denk ik.
S: Niks noemenswaardigs vandaag
Speciaal voor jullie gooi ik er ergens vandaag nog wel een T: van hazelnoten in, denk ik.
Morgen weer een hardlooplesje!
Okee, als ik het nou als volgt zou uitspreiden en definiëren hè:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een érg karig lijstje.
Kijk, dat ziet er al een stuk beter uit idd!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Okee, als ik het nou als volgt zou uitspreiden en definiëren hè:
O: Smoothie van kokoswater, 300 ml volle yoghurt, 5 lychees
T: Twee grote peren
L: Dikke plak brood (lees: drie volkoren boterhammen) met een bonk geitenkaas
T: Grote bak salade met olijfolie en balsamicoazijn
D: Twee grote kommen groentensoep met flink wat knoedels erin van aardappel, pastinaak, bloem en ei
T: Drie glazen witte wijn
S: Niks! Luie hang-dag vandaag.
Klinkt dat beter?Ik denk namelijk dat ik vandaag wel tegen de 2000 caloriën aanhik.
Ja, maar ik eet dus geen tussendoortjes. Die peren stop ik in mijn ontbijtsmoothie en die salade eet ik gewoon naast mijn broodje geitenkaas. Ik wil er maar mee zeggen: een langer lijstje is niet per se een voller lijstje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er al een stuk beter uit idd!
Wat voor taarten zijn het precies?quote:
Oh de taart met de lange Duitse naam is mooi geworden! Misschien nog wat fruit op de kwarktaart voor een kleurig effect?quote:
Kwarktaartquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwarktaart, carrotcake en Schwarzwalder Kirschtorte.
Ja, ik werd wakker gemaakt door Pippa en ik dacht: Nee, laat me aub nog even, want straks moet ik eruit en toen dacht ik: heeee, weekend!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:03 schreef anna82 het volgende:
Net wakker, wat een heerlijkheid dat uitslapen!
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, ik hoop dat je er niet zo erg aan toe was als de mannen die ik in de trein tegen kwam ElDino!
Ik voel me trouwens niet eens onwijs brak ofzo en werd zelfs voor mn wekker wakker!
Zo doen we dat hier thuis ook. Bij gebrek aan inspiratie pak ik er wat boeken bij en dan maak ik een boodschappenlijst.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Ik heb net al even rondgekeken voor maaltijdsalades, want daar zoek ik vooral mijn heil in voor de avondmaaltijd. Tot nu toe is dat steeds dezelfde geweest en altijd met pasta en rucola, maar er zijn ook genoeg andere mogelijkheden. Met gegrilde kip enzo.
En ik plan een van HPKW's couscoussalades mee te nemen als lunch komende week. Eerst de recepten even terugzoeken
.
Ja, zo doe ik dat nu ook al, maar ik vind het lastig om dingen te bedenken die ik lekker vind en tot nu toe bestaat mijn repertoire vooral uit pastagerechten en minder briljante keuzes. Maar ja, ik was allang blij dat ik een weekmenu wist te verzinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo doen we dat hier thuis ook. Bij gebrek aan inspiratie pak ik er wat boeken bij en dan maak ik een boodschappenlijst.
Omg, dat meen je niet!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
Heb geen idee Sigme maar de sportschool klinkt als "vol te houden"
Oh ladies om terug te komen op gisteravond:
Volgens de wet ben je verplicht je zwangerschap uiterlijk drie weken voor de beoogde ingangsdatum van het verlof aan te kondigen.
Het artikel zoek ik er nog even bij, uiteraard stond er in mijn boek wel vermeld dat dat niet verstandig is
http://www.rijksoverheid.(...)-en-bevallingsverlof
Is dat je lijstje van vandaag?quote:
Jepquote:
Krav maga!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Ik overweeg ook weer te gaan hardlopen. En een tweede vechtsport. Alles leuk en aardig, maar de roostering van mijn huidige sport is zo onhandig dat ik eigenlijk nooit meer train (op de vaste vergader- en deadline avonden). En mijn conditie is echt om te huilen, na 1 minuut fietsen verzuur ik al. Ben alleen bang voor blessuresjuist omdat ik nu een beetje krakkemikkig ben omdát ik al twee maanden stil zit, ga continue door mn enkel enzo. Boksen/krav maga/karate lijken me ook leuk.
Nee, ook niet de goedkope trouwens, maar nog een andere (wel goedkoop).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Was dit de dure sportschool, sigme?
Ik heb net hardgelopen met Endomondo en ga Nike+ nu definitief de deur uitdoen, want die telde doodleuk 150 meter erbij op. Ja zo kom je wel makkelijk aan 10 km/u ja. Als het goed is, zit ergens komende week Co's Garmin bij de post, maar tot die tijd ga ik lekker met Endomondo lopen dus.
Ja precies, daarom. Enige nadeel: die trainingen zijn om half 11 's morgens op zondag. Dan slaap ik meestal nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krav maga!Erg leuke en nuttige 'sport' om te doen en super voor je conditie.
Misschien een van beide doen dan, Chico? Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met sporten en pfeiffer! Heeft de dok er iets over gezegd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Ik overweeg ook weer te gaan hardlopen. En een tweede vechtsport. Alles leuk en aardig, maar de roostering van mijn huidige sport is zo onhandig dat ik eigenlijk nooit meer train (op de vaste vergader- en deadline avonden). En mijn conditie is echt om te huilen, na 1 minuut fietsen verzuur ik al. Ben alleen bang voor blessuresjuist omdat ik nu een beetje krakkemikkig ben omdát ik al twee maanden stil zit, ga continue door mn enkel enzo. Boksen/krav maga/karate lijken me ook leuk.
Vast wel, maar ik zal niet geluisterd hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien een van beide doen dan, Chico? Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met sporten en pfeiffer! Heeft de dok er iets over gezegd?
26 euro per maand vind ik niet veel. Ik zit er ook nog over te dubben om naar een sportschool te gaan (en dan voornamelijk ter ondersteuning van m'n hardloopactiviteiten), maar ik heb nog geen een gevonden die betaalbaar is en fatsoenlijk. Ik heb op dit moment niet al te veel geld te besteden; wellicht volgend jaar, als ik weer een salarisverhoging krijgquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ook niet de goedkope trouwens, maar nog een andere (wel goedkoop).
Kost 26 per mnd, zit er eerst 3 mnd aan vast en het wordt daarna steeds per maand verlengd - ze hebben ook maar 1 abonnementsoort en dat neemt me erg voor ze in.
De andere goedkope die ik op het oog had zit verder weg en maakt geen trainingsschema en heeft (dus) ook weinig begeleiding.
Ik heb dezelfde Garmin als die jij komende week gaat hebben, ik kan er prima mee uit de voeten (haha). Je moet 'm gewoon even van tevoren aanzetten. Ik moet toch altijd eerst een stukje wandelen voordat ik bij mijn hardloopterrein ben, dus dat is bij mij geen enkel bezwaar. Ik hoop dat 'ie jou net zo goed bevalt.
Het zal ook wel van de plek afhangen hoe duur het is of woon jij niet ook in een grote stad?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, sigme, ik zou willen dat ik naar een leuke sportschool kon met goede begeleiding voor 26 euro pm. Dat is onbeperkt ook, neem ik aan? De sportschool waar mijn oog op viel: in de buurt, goede begeleiding, geen bodybuilderssportschool kost al meer dan 50 euro pm onbeperkt trainen
Gewoon een keer een proeflesje doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja precies, daarom. Enige nadeel: die trainingen zijn om half 11 's morgens op zondag. Dan slaap ik meestal nog. En ik kan me pas over een maand inschrijven (dan is het inschrijfgeld 18 euro lager), en het zit op 12 km van mijn nieuwe woning. Maar ik roep al jaren dat ik een effectievere sport wil, waarbij ik ook mijn bovenarmen train en na een training doodmoe ben.
Welnee, provinciestadje. We hebben een Achmea Healthcenter (ver weg) vanaf zo'n 45 euro pm, de sportschool waar ik het over had (gerund door fysiotherapeuten in het gezondheidscentrum waar ook mijn huisarts zit) en een sportschool waar je op zich bijzonder goedkoop kan sporten, maar die vol zit met....nou ja, niet mijn type. Veel palmbomen, beetje sjofele aanblik, teveel bodybuilders. Ik heb een rondleiding gehad en dacht: hier ga ik niet vrijwillig komen om even lekker te trainen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Het zal ook wel van de plek afhangen hoe duur het is of woon jij niet ook in een grote stad?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, provinciestadje. We hebben een Achmea Healthcenter (ver weg) vanaf zo'n 45 euro pm, de sportschool waar ik het over had (gerund door fysiotherapeuten in het gezondheidscentrum waar ook mijn huisarts zit) en een sportschool waar je op zich bijzonder goedkoop kan sporten, maar die vol zit met....nou ja, niet mijn type. Veel palmbomen, beetje sjofele aanblik, teveel bodybuilders. Ik heb een rondleiding gehad en dacht: hier ga ik niet vrijwillig komen om even lekker te trainen...
De douches vond ik viezig en er stond een klein saunahokje (zo één die thuis in je kast zou passen) waarbij je minimaal een uur van te voren moest aangeven dat je die wilde gebruiken want dan deden ze hem aan. Ja, zo kan ik ook 'met sauna' in je folder zetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Bij zo'n goedkope sportschool was ik laatst ook. Ze hadden niet eens douches en mensen waren meer aan het kletsen / tijdschriften aan het lezen dan aan het sporten
.
Blauwe plekken loop je daar wel op jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krav Maga is niet zo'n handige "sport" als je snel blauwe pekken hebt.
Ik heb ooit 2 lessen gedaan en ik vond het serieus niet leuk. De hele gedachtengang erachter (de wereld is onveilig en iedereen kan je op ieder moment aanvallen) vind ik ontzettend onaangenaam.
Daarbij kwam ook nog eens dat les 2 bestond uit aanvallers die je keel dichtknepen van je af slaan, en ik niet zou weten hoe ik blauwe plekken in mijn nek zou moeten verklaren op mijn werk.
Iedereen was wel onder de indruk van de blauwe onderarmen die ik over hield aan les 1.
Bleh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De douches vond ik viezig en er stond een klein saunahokje (zo één die thuis in je kast zou passen) waarbij je minimaal een uur van te voren moest aangeven dat je die wilde gebruiken want dan deden ze hem aan. Ja, zo kan ik ook 'met sauna' in je folder zetten.
Ach, ze zijn wel wat gewend bij mijn studie en anders doe ik wel een sjaal om ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Krav Maga is niet zo'n handige "sport" als je snel blauwe pekken hebt.
Ik heb ooit 2 lessen gedaan en ik vond het serieus niet leuk. De hele gedachtengang erachter (de wereld is onveilig en iedereen kan je op ieder moment aanvallen) vind ik ontzettend onaangenaam.
Daarbij kwam ook nog eens dat les 2 bestond uit aanvallers die je keel dichtknepen van je af slaan, en ik niet zou weten hoe ik blauwe plekken in mijn nek zou moeten verklaren op mijn werk.
Iedereen was wel onder de indruk van de blauwe onderarmen die ik over hield aan les 1.
Nou ben ik wel benieuwd welke dat was..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, provinciestadje. We hebben een Achmea Healthcenter (ver weg) vanaf zo'n 45 euro pm, de sportschool waar ik het over had (gerund door fysiotherapeuten in het gezondheidscentrum waar ook mijn huisarts zit) en een sportschool waar je op zich bijzonder goedkoop kan sporten, maar die vol zit met....nou ja, niet mijn type. Veel palmbomen, beetje sjofele aanblik, teveel bodybuilders. Ik heb een rondleiding gehad en dacht: hier ga ik niet vrijwillig komen om even lekker te trainen...
Sportscholen en prijzenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Bleh.
Ik denk dat sigme bij Health City zit? Die zit hier in het centrum. Als ik direct vanuit het werk zou gaan sporten zou het nog wel kunnen werken bij mij. Jammer dat er geen prijzen op de site staan.
Ik doe altijd mijn best om niet in `gevaarlijke` situaties te belanden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ach, ze zijn wel wat gewend bij mijn studie en anders doe ik wel een sjaal om ofzo. Ik heb niet zo'n probleem met blauwe plekken meestal
.
Het idee dat je je kan verdedigen in elke mogelijke situatie en gebruik maakt van de 'wapens' die in je buurt zijn (sleutels etc) staat mij wel aan. Wat ik minder vind ik dat ik een standaard zwak punt heb: lippiercing. Niet echt over nagedacht toen ik hem liet zetten, dat het onhandig is met vechtsporten.
Nee, geen keten. Bij een fysiotherapiepraktijk dus. Ze hadden op de site staan: onbeperkt sporten voor 5,95 per week. Dat blijkt dus ook hun enige abonnement te zijn, dus geen lokkertje waarvoor je alleen tijdens de ochtenduren buiten de vakanties bij jaarbetaling vooruit gebruik van kan maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bleh.
Ik denk dat sigme bij Health City zit? Die zit hier in het centrum. Als ik direct vanuit het werk zou gaan sporten zou het nog wel kunnen werken bij mij. Jammer dat er geen prijzen op de site staan.
Ja, zo zit het iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sportscholen en prijzenDan vraag je telefonisch om een prijsopgave en dan krijg je standaard te horen dat dat ingewikkeld/complex is en dat je langs moet komen
En daar kom je er dan achter dat er 2 prijzen zijn en allerlei kortingen als je een langer contract neemt. Nou poeh poeh wat ingewikkeld, dat kan echt niet via de telefoon.
Dit was de goedkoopste: http://www.sportenspeelpaleis.nl/quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:56 schreef sigme het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd welke dat was..
Ik heb overwogen om hier te gaan sporten: http://www.energym.nl/ind(...)blog&id=24&Itemid=32
Dat is dus de goedkope met weinig begeleiding. Er is nog een soortgelijke, dat is deze: http://www.wellnesscenterassen.nl/index.php Ook goedkoop dacht ik.
Die waar ik nu naar toe ben geweest zit in een fysiotherapiepraktijk.
Ja, want ik zie er zo charmant uit met een bezwete kopquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou gewoon een sportschool voor vrouwen opzoeken Vik, misschien hou je er nog wel een leuke date aan over.
Vers zweet zit vol met feromonen toch? Kan me vaag een onderzoek herinneren dat vers zweet zeer aantrekkelijk is en lekker ruikt. Vers zweet stinkt niet, opgedroogd zweet wel (en goed).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want ik zie er zo charmant uit met een bezwete kop.
Health city heeft een filiaal voor vrouwen in het centrum.
Dat je je ergens niet prettig voelt lijkt me helemaal niet stom, en een hele goede reden geen lid te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit was de goedkoopste: http://www.sportenspeelpaleis.nl/
Maar daar voelde ik me dus niet prettig. Stom van mij misschien.
En dit is de hele dure, waar ik juist weer wel vertrouwen in had (en ook dichtbij, ook belangrijk vind ik) http://www.move2be.nl/Fitness/Welkom
Hmmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vers zweet zit vol met feromonen toch? Kan me vaag een onderzoek herinneren dat vers zweet zeer aantrekkelijk is en lekker ruikt. Vers zweet stinkt niet, opgedroogd zweet wel (en goed).
Herkenbaar! Ik wil gewoon cardio doen & krachttraining met goede begeleiding. En geen groepslessen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Hmm.
Beetje jammer dat je voor onbeperkt fitness én groepslessen betaalt bij (de meeste?) sportscholen. Ik heb niet echt belang bij groepslessen.
Oi. Verklaart ook waarom mijn laarzen vandaag zo strak zitten, toch fijner om het aan zout eten te wijten, dan hoeft het niet nog 16 weken te duren..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:00 schreef loveli het volgende:
Volgens mijn puffy eyes was het eten vrij zout *squint*
Daar ben ik een tijd lid van geweest en dat beviel me helemaal niet. Eigenaar was overigens De Sterkste Man van Nederland en trok vergelijkbare types aanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Oja, ik woon bij Isabeau in de buurt
En deze dan dan Isabeau?
http://www.fantasticsports.nl/
Ik zit trouwens wel bij sport en speel
Ah, die is bij sport en speel dan wel weer beter vind ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik een tijd lid van geweest en dat beviel me helemaal niet. Eigenaar was overigens De Sterkste Man van Nederland en trok vergelijkbare types aan(wel toffe vent overigens) Begeleiding was prut (lees: afwezig en je moest er echt steeds om vragen en alles ging op papier waar je dan steeds met een pen bij moest schrijven wat je had gedaan etc, geen intake gewoon 'eh, vrouw 30+ alsjeblieft')
Verwacht je binnen afzienbare tijd een leuk bedrag te ontvangen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil gewoon een sportschool die aan mijn eisen voldoet hier in de straat
Of eigenlijk gewoon in een apart gedeelte van m'n huis. Met personal trainer of course
Was dat maar zo!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Verwacht je binnen afzienbare tijd een leuk bedrag te ontvangen?
Ik wil gewoon een sportschool die niet te duur is, maar waar ik wel wat begeleiding kan krijgen als ik dat wil en die niet te ver van huis of werk is of waarvoor ik iig niet te ver hoef te fietsen vanaf het station. Ik zou er puur voor krachttraining naartoe gaan. Cardio doe ik buiten op m'n hardloopschoenen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
En het was dus leuk gisteren?Maar zout?
Ohja dat was het. Ik wist dat er een reden was dat ik niet meer traindequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:54 schreef Sjaapje het volgende:
Chico, contactsporten zijn wel absoluut not-done bij Pfeiffer! Kans op miltscheur enzo. Weet wel niet hoelang je het al hebt...
Hoera voor sjaapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja dat was het. Ik wist dat er een reden was dat ik niet meer trainde. Maar ik heb het nu 2 maanden, zou bijna voorbij moeten zijn toch?
Het is meer dan waar ik mee curl aan het einde van m'n rug/bicep workout.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef V1z0R het volgende:
Dumbell curl laat ook wel zien dat Sigme best wat in de mouwen heeft
Indeed. Maar daar kan je meer mee smokkelen dan met de leg press. Sommige sportschoolmedewerkers sturen niet voldoende als het hele lijf mee gaat in de beweging. Zo zonde is dat dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef V1z0R het volgende:
Dumbell curl laat ook wel zien dat Sigme best wat in de mouwen heeft
Ik pak altijd de curl bench, dus niet bij nagedacht dat je ook zou kunnen smokkelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed. Maar daar kan je meer mee smokkelen dan met de leg press. Sommige sportschoolmedewerkers sturen niet voldoende als het hele lijf mee gaat in de beweging. Zo zonde is dat dan.
Ik ook al! Maar ik heb me tot nu 'volgepropt' met gezonde dingen. Ik hoop dat dat zo blijftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb zin om mezelf helemaal vol te douwen met slecht eten vandaag.
Ik doe er thuis ook niets mee, dat weet ik nu al wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat maar zo!
En ja, jouw eisen zijn ook wel goedMaar ik heb op elke sportschool dus wel kritiek en allerlei krachtoefeningen opgezocht die je thuis ook kan doen, maar je raadt het al: ik doe er niks mee.
Dat had ik hiervoor ook, maar beetje aanmoediging en uitdaging erbij is wel fijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef An24 het volgende:
Ik doe thuis ook te weinig. Als ik last krijg pak ik de bosubal, maar dat is het dan ook. Gelukkig heb ik ook een goedkope sportschool voor 27 euro pm onbeperkt fitness. Gelukkig wel dat ik geen begeleiding nodig heb, want die is daar best slecht
Was het leuk?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef Perruche het volgende:
Slecht eten boks![]()
Ontbijt 2 kaiserbroodjes, salami, kaas, ei, een sinaasappelsap en een chocolademelk. Haha! En nu wacht ik op de trein en voel ik me vet brak
Oeh, ben wel benieuwd wie dat is want dat is dan ook mijn collega. Begint de naam met een M?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Bij Achmea werkt m'n collega als spinninginstructeur, is wel duurder maar wel met prima begeleiding als ik het mag geloven.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, ben wel benieuwd wie dat is want dat is dan ook mijn collega. Begint de naam met een M?
Ohai!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, ben wel benieuwd wie dat is want dat is dan ook mijn collega. Begint de naam met een M?
Ohai!
Nah, ben niet zoals hem van het lange stukken fietsenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah, leuk. Kom maar een keertje fietsen dan!![]()
Diequote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef Chicolate het volgende:
Huiswerk maken (moet dit weekend gebeuren) of hardloopschoenen aantrekken en mezelf moe rennen? Als ik ga rennen, kan ik daarna de rest van de dag niets meer (te moe) en ik heb vanavond een feestje. Als ik huiswerk ga maken, heb ik geen tijd meer om te gaan sporten voor die verjaardag.
Maar zijn Viz en Noek nu collega's, of hebben ze gewoon een gemeenschappelijke college die blijkbaar op 2 locaties werkt?
Ik denk dat ik na 2 maanden wel weer mag gaan denken aan het opbouwen van een conditie. Ik verzuur nu na 1 minuut fietsen, mijn conditie is slechter dan de meeste deelnemers aan 'help ik ben te dik' programma's. Dat is ook niet gezond.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mens, je hebt pfeiffer, wat denk je zelf.
Brave meneer!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr eet braaf yoghurt na zijn drie uur fietsen
Heeft iemand een idee? Als ik Google kom ik alleen op modellenmaatjes uit (size zero) en dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef Probability het volgende:
Oh ik ga mij meten ipv wegen op aanraden van enkelen hier
Ik ben 1.75 en ik denk dat ik als ik afval door te sporten met 60 kilo een prima figuur heb.
Wat zouden mijn 'streefmaten' dan zijn?
90-60-90 is volgens mij veel te dun, dan moet ik wel 10 cm van m'n billen afvallen en die vind ik eigenlijk wel prima. Het zijn vooral mijn armen/benen/buik
^^ liefde van de vent....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brave meneer!
Mijn grootste hobby, mijn aanstaande gezonde voeding voorzetten
Mooi lijstje Vik..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens ook Allinson volkoren gekocht. Ben benieuwd.
Ja had achteraf toch beter 600 gram spinazie mee kunnen nemen en dan meer spinazie en minder pasta. Maar goed, dat is voor de volgende keerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi lijstje Vik..
Niet al teveel pasta erbij eten denk ik.
Allinson heb ik ook, doe 1 sneetje per dag, vind het wel lekker maar kan mij voorstellen dat mensen het niet te vreten vinden
Mijn spelt/volkoren staat te rijzen maar denk niet dat het wat wordt
Uit de oven, doe het gewoon in een silliconen cake"blik"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja had achteraf toch beter 600 gram spinazie mee kunnen nemen en dan meer spinazie en minder pasta. Maar goed, dat is voor de volgende keer.
Ik ben benieuwd naar Allinson, morgen proberen!.
Heb je een broodbakmachine of gewoon in de oven? Ik wil het ook nog altijd een keer doen. Miss dit weekend ook wel, heb toch t/m maandag vrij.
Schatje, dat heb ik allemaal niet in huisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uit de oven, doe het gewoon in een silliconen cake"blik"
Wat minder pasta en dan gebakken uiringen/champignons/paprika erbij? Altijd lekker met versespinazie!
Kun je geen hulp krijgen bij het knippenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef MarMar het volgende:
Ik heb er een S bij voor vandaag, stof uitgeknipt voor de nieuwe prinsessejurk van Mila, die moet vrijdag af zijn voor de schooldisco. Vier rokpanden, vier rugpanden, 3 voorpanden en 2 mouwen, en dan moet er nog tule en meuk over de rok heen maar dat is voor morgen. Elke dag een stukje. Dat raderen en uitknippen is voor mij wel verreweg het zwaarste werk.
Wat leukk!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Padam-pam pish!
O.a. gekocht: notenmix zonder zout, eieren, tig soorten veggies, gerookte kipfilet, volle kwark (maar es proberen), etcetera
![]()
En ik heb een megazachte fluffy duster-met-rits gehaald bij Hunkemoller (ik liep er langs en ik dacht "ZO ZACHT" terwijl ik heul niet van plan was om naar Hunkemoller te gaan
) waarin ik denk ik ga wonen de komende avonden
![]()
![]()
Moet nog wennen aan het feit dat ik inkomen heb, vriendje moest me overhalen het te kopen![]()
Raderen is voor mij al een rotklus dus ik wil niet weten hoe jij dat doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef MarMar het volgende:
Ik heb er een S bij voor vandaag, stof uitgeknipt voor de nieuwe prinsessejurk van Mila, die moet vrijdag af zijn voor de schooldisco. Vier rokpanden, vier rugpanden, 3 voorpanden en 2 mouwen, en dan moet er nog tule en meuk over de rok heen maar dat is voor morgen. Elke dag een stukje. Dat raderen en uitknippen is voor mij wel verreweg het zwaarste werk.
Neutjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Saladeingrediënten check!Sla, komkommer, tomaatjes, paprika, saladekaas, geitenkaas, etc
Kan ik improviseren
![]()
Wat voor gezond knabbelvoer?</geïntrigeerd>
Pannenkoeken!![]()
Ja jammer dat dat niet ondertiteld wordt. Lijkt mij ook wel leuke ergertelevisiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof Vik!
Lekker Perr!
Ons kind is te dik wordt een steeds groter toneelstuk. Heerlijk ergeren
Die was toch zwanger ten tijde van de opnames? (inmiddels bevallen).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Die Nicolette krijgt anders ook een beste pens
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb met mijn kater onder de arm boodschappen gedaan op de markt! bio soepkip en rookworst, gemixte paddestoelen, pastinaak, bleekselderij en komkommer, vers brood (nog warm!) en boter en kaas. Omnomnom.
Sarcasmequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die was toch zwanger ten tijde van de opnames? (inmiddels bevallen).
Kan je die mooi weggeven aan een zwerverquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb gefaald en pizza met pepperoni/salami gekocht.
Ben ik nou de enige met een net lijstje vandaag?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb gefaald en pizza met pepperoni/salami gekocht.
Kunnen we die deal niet vaker maken? Jij rennen, ik pizza eten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben awesome en heb net 6km hardgelopen, om voor ElDino te compenseren![]()
* motorbloempje gaat klaarstaan om applaus in ontvangst te nemen..
De rest van m'n lijstje valt gelukkig wel mee vanwege katerigheid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige met een net lijstje vandaag?.
Ik ga koken.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben awesome en heb net 6km hardgelopen, om voor ElDino te compenseren![]()
* motorbloempje gaat klaarstaan om applaus in ontvangst te nemen..
Ja dat had ik al doorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige met een net lijstje vandaag?.
Ik ga koken.
En stom trouwens: ik heb net m'n loopafstand nagerekend op afstandmeten.nl en Endomondo geeft 150 meter minder aan dan afstandmeten.nl, terwijl Nike+ wel overeenkomt met afstandmeten. Pfff. Ik hoop dat die Garmin wel getrouw is! Jullie denken misschien, wat maakt 100 meter/uur meer of minder nou uit? Nou voor mij heel veel
.
Ah die bij de N.markt? Had ik ook heen willen gaan. Hmm..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb met mijn kater onder de arm boodschappen gedaan op de markt! bio soepkip en rookworst, gemixte paddestoelen, pastinaak, bleekselderij en komkommer, vers brood (nog warm!) en boter en kaas. Omnomnom.
Tot 1 minuut geleden was het nog openquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah die bij de N.markt? Had ik ook heen willen gaan. Hmm..
Stekker erin?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:00 schreef Probability het volgende:
Ik had zin in een stokbroodje tapenade/etc/etc maar de oven gaat niet aan!!
Ja al gedaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Stekker erin?
Knopjes draaien?
Stom!
Daar is die als het goed is voor ontworpen ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja al gedaan![]()
Nu heb ik de gasoven aan maar dat vind ik toch een beetje eng.. Kun je die wel zomaar dicht doen als het vuur er in brand?
Hm, hm.. Ik laat hem maar open voor de zekerheidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar is die als het goed is voor ontworpen ja.
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Hm, hm.. Ik laat hem maar open voor de zekerheid
Ja beetje raar idee dat er een grote ring van vuur in de oven zit en de deur is dicht, straks ontploft hij of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:08 schreef Ml-etje het volgende:
sorry Prob maar de ovendeur open laten staan?
Welnee het is eerder onveiliger met de deur open (meer zuurstof enzo).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja beetje raar idee dat er een grote ring van vuur in de oven zit en de deur is dicht, straks ontploft hij of zoNu kan ik nog even kijken af en toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |