Zeker weten. Strak ingesnoerde boobies = gestroomlijnd = minder weerstand = harder lopenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef minilot het volgende:
Voor het allereerst in mijn leven zojuist een sportbehaatje gekocht. Hihi. Kijken of ik er harder van ga hardlopen.
Verder: de zon schijnt!
Heerlijk! Hoef ik me niet bezwaard te voelen tijdens het fotograferen en genoeg ruimte om de beste positie te kiezen.. ideaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef minilot het volgende:
En Sun, klinkt inderdaad als een toffe dag! Ik was ooit eens op een onverwacht zonnige maandagochtend in februari in de Zoo in Londen: moederziel alleen - best wel gaaf.![]()
Die zijn natuurlijk al lang op!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Estland wat tof!
XM, foto's van taarten enzo?
Psssst... Sjaapjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:43 schreef minilot het volgende:
Wat een apart D:tje Sjeen, zo met die Cup-a-Soep ertussen. Of gooi je de groenten daarin?
Ha! Klinkt me dat even lieflijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zo hard rampetampt dat 't een S is mag je dat zeker wel gewoon noemen hoor.
Praten en knuffelen totdat het allemaal weer beter gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier valt het met die S ook al een hele poos nogal tegen. Ik weet heel goed waardoor het komt, ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet verhelpen.
Die ervaring had ik ook wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef minilot het volgende:
Gewoon -doen- geen optie? Want ik heb na honderd jaar verkering wel geleerd dat het er maar al te gemakkelijk insluipt dat je denkt moeeeee/geeenziiiin/wilslaaapeeeeen/teveeltedoeeeen. Maar ik weet, als je het dan dan tóch doet, is het van 'Jeeej!' en ziet de wereld er urenlang zonniger en roziger uit.
Maar goed, dat is natuurlijk alleen als alles verder helemaal pluis is tussen jou en je lief. Als er iets anders aan de hand is werkt het vast niet zo makkelijk.
16 km hard gelopen vanmorgen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zo hard rampetampt dat 't een S is mag je dat zeker wel gewoon noemen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
16 km hard gelopen vanmorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
16 km hard gelopen vanmorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
bookmarkedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
Net een awesome receptensite gevonden, op z'n minst voor inspiratie:
http://www.skinnytaste.com
[..]
16 km hard gelopen vanmorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit intrigeert me: http://www.skinnytaste.co(...)ice-with-shrimp.htmlquote:
Eilanden drijven...... *hint*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:32 schreef minilot het volgende:
Dertig seconden!![]()
En wauw, Isa!Zestien kilometer. Dat vinden mijn kuiten dus echt wel de andere kant van de wereld.
Ziet er lekker uit jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit intrigeert me: http://www.skinnytaste.co(...)ice-with-shrimp.html
Binnenkort maar 's proberen
Sowieso véél meer groente, maar het idee is niet heel gek, beef en king prawn: surf & turf!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit jaAlleen een beetje dubbel op wat mij betreft: garnalen én gehakt.. Niet écht skinny
Meer groente zou ik voor opteren.. maar wat?
[..]
![]()
quote:
quote:
Zohee! Vanwaar nu ineens die extra kilometers?quote:Verder dan 10 km (echt) hardlopen ben ik nooit gekomen!
4.45 uur hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:58 schreef minilot het volgende:
Snotver. Ik was om tien over vijf op vanmorgen hè?
![]()
Ik was eerderquote:
Leuk is dat altijd, mits het een beetje een goede sportschool is!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef sigme het volgende:
Ik ga morgen voor de intake naar de sportschool. Ben heel benieuwd.
Je mag hier morgenavond ook wel helpen met de wijnvoorraad?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Vanavond: Bier! Alle zorgen wegdrinken hoezee.
Sorry
O ik had eigenlijk gepland morgen eens optijd naar bed te gaan! Maar eigenlijk we'll heel leuk, kunnen we het ook voor een andere keer plannen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag hier morgenavond ook wel helpen met de wijnvoorraad?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
O ik had eigenlijk gepland morgen eens optijd naar bed te gaan! Maar eigenlijk we'll heel leuk, kunnen we het ook voor een andere keer plannen?![]()
Ben trouwens superbenieuwd naar je taart!
*Bierdrink boks geven doet*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Vanavond: Bier! Alle zorgen wegdrinken hoezee.
Sorry
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehhh..
O: 1/2 halfvolle kwark, 1/2 volle kwark: totaal 250 gr.
L: 2 bth met 1 plak kaas
T: gesnoept van de icing
D: flink bord groentenlasagne
Hm ja. Door alle bedrijvigheid beetje vergeten te eten geloof ik.
Jij mag niet op Qmusic want daar zijn ze anti duckfacequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Roze telefoonsok
Morgen foto als bewijs, mét telefoonsok, hoepeloorbellen & duckface![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Roze telefoonsok
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Roze telefoonsok
Heb je wodka?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ] We have a positive on the bogey Sir, I repeat, a positive on the bogey!
Code white, our defense-tactics have been breached, awaiting orders...quote:
Ja?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Code white, our defense-tactics have been breached, awaiting orders...
DEFCON 5
DEPLOY 'le aww!'
Aww has been deployed!
[ afbeelding ]
Await further orthers!
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wie er onderop ligt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Klinkt me dat even lieflijk!![]()
Ik ga het er -niet- bijzetten, dat vind ik niet netjes!![]()
Maar het zijn zo op een week toch best wel aardig wat calorieën, dunkt me!
Dank.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Ja dus, uniekHeb jij lekker een cola-BB dan?
quote:
Hoe maak jij dan je volkoren pasta? Want ik maak mijn pasta altijd gewoon van griesmeelbloem + ei...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Voor 't eerst farfalle gemaakt van volkorenpasta! Heel leuk en mooi en vooral ook érg handig eten in vergelijking met tagliatelle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^^ + slagroomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
D: maissoep, pekingeend met pannekoekjes, vlees met groenten en ossehaas in pepersaus met rijst, meloen en sinaasappel
T: taart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |