SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Goedzo, koekje of aai?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Hallo cosmo, vriend! nog dames versierd in de disco?
Ik ben mobielquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
No lo sé *
En vaak ook nog Yo no lo sé
Delenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef Beach het volgende:
wat is dit ik krijg zomaar een telnr in mn dm
die wil ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ruilen voor het nummer van Flippie ?
Vraag je toch gewoon aan Cash domboquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ruilen voor het nummer van Flippie ?
Ik vind dat nummer in mn mobiel opeensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon aan Cash dombo
Het enige wat deze paint duidelijk maakt is de onzekerheid bij sommige mensen.quote:
Ik ben die kleine en nietige?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het enige wat deze paint duidelijk maakt is de onzekerheid bij sommige mensen.
Waar doel je dan op mijn beste Bobo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klein en nietig staat niet gelijk aan onzeker.
Ik ben een dom en naïeve jongen, geef eens een hint.quote:
Dat wij < P_z zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben een dom en naïeve jongen, geef eens een hint.
Dan heeft verdere uitleg ook geen zin.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben een dom en naïeve jongen, geef eens een hint.
Oke, als het vandaag bitchdag op mij is weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heeft verdere uitleg ook geen zin.
Wijze woorden, mijn beste Bob.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het enige wat deze paint duidelijk maakt is de onzekerheid bij sommige mensen.
waarschijnlijk om dit soort zinnen..quote:
Zero tolerance tegen dat achterlijker 'stoere' gedrag.quote:
goeie samenvatting op zich welquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:10 schreef Henkie94 het volgende:
Gerelateerd
Die dude op de thumbnail is P_z gewoon.
Gaat goed met haar hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Beach het volgende:
Furdi leeft Appel nog? Ik stuurde haar gisteren een sms om te vragen hoe het was enzo maar geen antwoord nog
Oke en nu?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, doe dat maar per dm/msn/wa enz.
Ik praat nooit met hem over de sportschool?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Als Beach met P_z praat over sportschool is er niks aan de hand
Oké, g.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik praat nooit met hem over de sportschool?
Nee het niveau is inderdaad lager dan datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik praat nooit met hem over de sportschool?
Jawel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Als Beach met P_z praat over sportschool is er niks aan de hand
Oke, wat zijn de beste tampons?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, luister eens naar mij, doe eens allemaal lief en verwissel die tampons. Heb het over dingen waar iedereen over mee kan praten ofzo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, luister eens naar mij, doe eens allemaal lief en verwissel die tampons. Heb het over dingen waar iedereen over mee kan praten ofzo.
Ja hallo daar weet ik niks van.quote:
hihihih hoiiiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ook is het leuk om een tampon in de wodka te drenken en dan naar binnen te schuivendaar word je helemaal giechelig van hihihi
Wel anaal he, zodat het nog sneller wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ook is het leuk om een tampon in de wodka te drenken en dan naar binnen te schuivendaar word je helemaal giechelig van hihihi
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef JanPiraat het volgende:
Een Swiffer heet dat toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef JanPiraat het volgende:
Jij moet het ook proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij moet het ook proberen.Een vagijn heeft hij niet dus veel andere mogelijkheden heeft hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de leeftijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dafuck, waarom altijd seksueelgerelateerd?
Kan toch ook via zijn mond, of snuiven, of spuiten, weet ik veel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een vagijn heeft hij niet dus veel andere mogelijkheden heeft hij niet.
Uitgeslapen en gefokt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Wat heb jij gedaan vandaag?
Je begon zelf over tampons, dan denk je aan kut, en dan seks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dafuck, waarom altijd seksueelgerelateerd?
Een tampon opsnuiven ja?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan toch ook via zijn mond, of snuiven, of spuiten, weet ik veel.
Ik dacht aan wodka en aan klinkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je begon zelf over tampons, dan denk je aan kut, en dan seks.
Interessant, vertel me meer van zulke verhalen. Zit op het puntje van mn stoel.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je begon zelf over tampons, dan denk je aan kut, en dan seks.
quote:
Jawel joh, gewoon wat minder op onze manier postenquote:
En even naar het fobo van Kore geweest en de hand aan mezelf geslagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer van zulke verhalen. Zit op het puntje van mn stoel.
[..]Ik denk aan bloed en pijn, maok. Vuige doordenker.
[..]
oh jmmrquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon wat minder op onze manier posten
Ja, bloed zweet en tranen vergeet ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer van zulke verhalen. Zit op het puntje van mn stoel.
[..]Ik denk aan bloed en pijn, maok. Vuige doordenker.
[..]
Jij bent hier niet welkom.quote:
Volgens mij ben ik daar heel gevoelig voor. Allemaal gaten als ik terugdenk aan de tijd dat ik met Jan ben geweest.quote:
Goede keus, lijkt me een goede vrouw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
En even naar het fobo van Kore geweest en de hand aan mezelf geslagen.
Heerlijk is ze, alleen jammer dat ik haar altijd moet delen. Zie de reacties in haar fobo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom.
[..]
Volgens mij ben ik daar heel gevoelig voor. Allemaal gaten als ik terugdenk aan de tijd dat ik met Jan ben geweest.
[..]
Goede keus, lijkt me een goede vrouw.
Gaten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom.
[..]
Volgens mij ben ik daar heel gevoelig voor. Allemaal gaten als ik terugdenk aan de tijd dat ik met Jan ben geweest.
[..]
Goede keus, lijkt me een goede vrouw.
Dat zijn allemaal trollen, mensen die innerlijke schoonheid niet waarderen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Heerlijk is ze, alleen jammer dat ik haar altijd moet delen. Zie de reacties in haar fobo.
Ja gaten in mn gedachten toch.quote:
OHHHHHHHHHHHH!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal trollen, mensen die innerlijke schoonheid niet waarderen.
[..]
Ja gaten in mn gedachten toch.
Uiterlijk is 1e waar je naar kijkt en seks wil je tog niet met een innerlijk ::$$$quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal trollen, mensen die innerlijke schoonheid niet waarderen.
[..]
Ja gaten in mn gedachten toch.
quote:
Jawel, want de piemel komt toch ook in je xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Uiterlijk is 1e waar je naar kijkt en seks wil je tog niet met een innerlijk ::$$$
Nee, alleen verdrietig, ik mis de ouwe Beachquote:
Ik ben niet eens boos op je, als je nou gezellig mee praat(in 't Nederlandsquote:
Mn oma is inderdaad gestorven aan g-krachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Beach het volgende:
G
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
Één woord van één letter groot
Voor de een ultieme baasheid
Voor de ander de DOOD...
Je hebt nu twee keuzes
1. Je doet niks en gaat weer verder met wat je aan het doen was
2. Je zet het op je site om te laten zien dat je ook om aderen geeft
Ik heb voor 2 gekozen omdat ik ook om anderen geef.
Was ze straaljagerpiloot dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mn oma is inderdaad gestorven aan g-krachten
Sorry nog voor die scheet manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mn oma is inderdaad gestorven aan g-krachten
mooi gedicht g, ik moest huilenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:30 schreef Beach het volgende:
G
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Doet je huilen van schrik
Één woord van één letter groot
Voor de een ultieme baasheid
Voor de ander de DOOD...
Je hebt nu twee keuzes
1. Je doet niks en gaat weer verder met wat je aan het doen was
2. Je zet het op je site om te laten zien dat je ook om aderen geeft
Ik heb voor 2 gekozen omdat ik ook om anderen geef.
Was nog mogelijk ook, toen hadden de Duitsers al de ME262 Schwalbe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neen maar ze kopte een straaljager in 1943
Daar zaten de grootouders van Robben zeker in te vliegen ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Was nog mogelijk ook, toen hadden de Duitsers al de ME262 Schwalbe.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar zaten de grootouders van Robben zeker in te vliegen ?![]()
Niet frituren, ga kipfilet grillen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat moet ik in mn frituurpan stoppen dan plastic zak ?
waarom zou je dat willen?quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heerlijk
Nee, we gingen toch shorma eten
P_z
Beach
P_z + Beach![]()
![]()
![]()
![]()
Hmja, dat is wel een goede.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uitloggen? En vragen of Jan jouw wachtwoord veranderd.
Ik ben de meeste mensen zat.quote:
dat gevoel ken ikquote:
Maar geen kloons aanmaken dan heaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmja, dat is wel een goede.
[..]
Ik ben de meeste mensen zat.
ik heb ik duitsland gestudeertquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Duits
(grapje, ik ga Duits kiezen)
Jouw Nederlands is daar achteruit gegaanquote:
weet ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is daar achteruit gegaan
Maar ik vraag jou voortaan hulp aan jou
Je kan ook als een 'g' gaan praten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is daar achteruit gegaan
Maar ik vraag jou voortaan hulp aan jou
Edit: ik praat ook al lekker Nederlands
Ja, en autocorrectie van mobiel helpt al helemaal nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik
wat ik typ en wat ik wil typen komt soms niet helemaal overeen..
en geen spellingscontrole helpt ook niet mee
marrokanenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Namens mezelf: tfoe dind yemek ga niet haten.
Jij wel eens een mes in die kippenborst gehad?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
AJ heb je cash al een keer gepijpt dan?
nee maar kan ook niet m'n chest is zo gespierd dat er geen mes doorheen kanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jij wel eens een mes in die kippenborst gehad?
Schatje, je bedoelt olifanten+varken vetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jij wel eens een mes in die kippenborst gehad?
Aaahw wat lief, droom je dat op de kleuterschool?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee maar kan ook niet m'n chest is zo gespierd dat er geen mes doorheen kan
nee matti ik doe altijd curls voor de spiegel en dan zie ik m'n spieren bijna uit elkaar klappenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:58 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Aaahw wat lief, droom je dat op de kleuterschool?
u riep?quote:
uhm, nee..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef Zeroku het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Plastic_zak hier nog post?
Ahh van die grapoige spiegels die je ook op de kermis hebt, leuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee matti ik doe altijd curls voor de spiegel en dan zie ik m'n spieren bijna uit elkaar klappen
Morgen weer touren met de NVU? Kale vandalen voor die leventjequote:
nee gewoon normale spiegelsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ahh van die grapoige spiegels die je ook op de kermis hebt, leuk!
niet met die mietjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Morgen weer touren met de NVU? Kale vandalen voor die leventje
jij hebt een toffe vriendinquote:
Iedereen is wel wat racistisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet met die mietjes
[..]
jij hebt een toffe vriendin
minder als vroegerquote:
Hihi weet ik, en ik ben er heel trots meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet met die mietjes
[..]
jij hebt een toffe vriendin
Als je ouder wordt, wordt je toch volwassener hequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi weet ik, en ik ben er heel trots mee![]()
Je hebt geen stats dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik ga er geen verzinnen zoals jij doet
Hihiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met jou hoor
Dankje Gianni
Jij bent ook super
ohw, sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Je mag me alleen ukkie noemen per dm, wat doe je
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven
P_z, rot op, anders ga ik klikken bij een mod
over 11 minuten kom ik aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
Hey P_z. Waar ga je chillen in A'dam dan?
gwn een paar shoppasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar waar ga je daarna naar toe? Rembrandse of?
ik bedoel op tv.quote:
Oh dat weet ik dan niet, ik kijk bijna nooit meer tv maar download allesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel op tv.
muppets en girl with the dragon tattoo duren me te lang..
xxquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:27 schreef Beach het volgende:
doei ben weg xx
tot morgen op de parkeerplaats Zero
en misschien nog even een bierie pakken als mijn amsterdamse g wilquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WheheVeel plezier dan sowieso
Ik moet binnenkort ook nog even chillen in Amsterdam
Ben bij aflevering 2.2. Wat een is arrogante smeerpijp is het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahajij bent ook een trouwe volger van Kenny Powers ja ?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben bij aflevering 2.2. Wat een is arrogante smeerpijp is het ook
Kan dat ook een andere keer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Hooidraad, moet ik mijn hengst nog aan je uitlenen?
Nou, en ik vind het leuk om mijn tong uit te stekenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mijne is standaard.DAT IS AL LANG ZO
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, en ik vind het leuk om mijn tong uit te steken
Met wie?quote:
Oké maar dan wel stiekemquote:
Lesbo's zijn toch geil gekkiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké maar dan wel stiekemIk wil niet dat mensen weten dat wij een lesbische relatie hebben
Vind ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lesbo's zijn toch geil gekkie
Maar is goed hoor
Doen we toch stiekemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar mijn ouders zijn er niet mee eens
Geluidstechnicus toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moest aan jou denken
[ afbeelding ]
maja je herkent hemt vast wel
Jahhhhquote:
Studierichting Podium- en Evenemententechniek -> Geluidstechnicusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:35 schreef Flippiee het volgende:
We hadden in udowu over die braddie enzo en toen moest ik aan hem denkenen aan jou door langer haar
Pasen toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JahhhhWanneer gaan we elkaar eens zien dan?
Staat dat vast?quote:
omg jij bent het gewoon stiekemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Studierichting Podium- en Evenemententechniek -> Geluidstechnicus
Overal toeval.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom niet?
We hebben al plannen met paas eitjes zoeken en alles
Moek werkequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom niet?
We hebben al plannen met paas eitjes zoeken en alles
Zomaar stalken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Trueheb je fb wel eens gestalkt namelijk
Hihi okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké, dan wij 3en gewoonAls jij en Kash maar geen vieze dingen gaan doen in mijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |