quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah dus een sticker op gooien en dan gewoon in de brievenbus gooien? In plaats van mn mapje?
Bij ons mag niets de oranje brievenbus inquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
rolletje stickers vragen. Zelf afschrijven en in de oranje brievenbus doen
Mja, mij is dat dus ook niet vertelt tijdens de opleiding, alleen dat ik t in de bak moet gooien. En dus blijf ik maar post terug krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Bij ons mag niets de oranje brievenbus in
Herstel/retourpost stickeren en in het depot leggen....het autobedrijf neemt aan het eind van de dag de post mee naar de vestiging en daar vindt verdere verwerking plaats.
Je moet de post wel stickeren....verkeerd gezette post voor de woonplaats, hoeft niet gestickerd te worden, retourpost uiteraard wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 05:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja, mij is dat dus ook niet vertelt tijdens de opleiding, alleen dat ik t in de bak moet gooien. En dus blijf ik maar post terug krijgen.
Maar ik geef de reden wèl op, ik word er echt moe vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef pussywillow het volgende:
In de oranje brievenbus gooien zou ik inderdaad ook niet doen, herstelpost kan en moet gewoon verwerkt worden op de vestiging zelf. Bij ons werd dat elke dag opgehaald. Als je het in het depot laat liggen nemen ze het gewoon mee.
Het probleem met niet zelf een retoursticker erop plakken (of iig "retour afz - verhuisd" erop schrijven) is dat degene die het moet verwerken geen idéé heeft waarom die post weer terug is gekomen. Zonder verdere opgaaf van reden denkt zo iemand waarschijnlijk gewoon "Zeker verkeerd gesorteerd!" en dan gaat het de volgende dag gewoon weer mee.
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 05:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mja, mij is dat dus ook niet vertelt tijdens de opleiding, alleen dat ik t in de bak moet gooien. En dus blijf ik maar post terug krijgen.
Was dat laatst niet veranderd? Dat je het nu juist wel in de oranje brievenbus moet doen? Ik meen dat ergens gelezen te hebben in een nieuwsbrief of 1 van die krantjes die we krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Bij ons mag niets de oranje brievenbus in
Herstel/retourpost stickeren en in het depot leggen....het autobedrijf neemt aan het eind van de dag de post mee naar de vestiging en daar vindt verdere verwerking plaats.
bij ons heeft het iig in een nieuwsbrief gestaan. Zeker in de echte buitenwijken is het handig, omdat als er op zaterdag retouren zijn ze anders pas op dinsdagavond/woensdag verwerkt kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Was dat laatst niet veranderd? Dat je het nu juist wel in de oranje brievenbus moet doen? Ik meen dat ergens gelezen te hebben in een nieuwsbrief of 1 van die krantjes die we krijgen.
Dat had ik vorige week donderdag (wel andere stratenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:52 schreef gridjuh het volgende:
Verkeerd bundelen worden ze bij mij ook steeds beter in, en dan vooral op de daldagen...
Woensdag hadden ze de maalderijstraat en daarachter een deel van de smederijstraat...
Dan de andere kant van de smederijstraat met de looierijstraat.
En vandaag de brouwerijstraat en daar doorheen gesorteerd de looierijstraat, waar ik al was geweest
Ga daar maar wel vanuit, alle kennis van de wijken verdwijnt langzaam aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:13 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week donderdag (wel andere straten).
Ben benieuwd of het nog erger wordt als het straks bij het CVL gedaan gaat worden.
Het is nu al waardeloos, heb ook regelmatig post voor Rotterdam (!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ga daar maar wel vanuit, alle kennis van de wijken verdwijnt langzaam aan.
Dat klinken meer als machine fouten, die kan je makkelijk over het hoofd zien als je aan het zetten bentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is nu al waardeloos, heb ook regelmatig post voor Rotterdam (!) of een andere uithoek van NL in mijn wijk zitten en ik zit in Amersfoort.
ik ken meer kantoren die er last van hebben. In ons team komt het ook in periodes voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is nu al waardeloos, heb ook regelmatig post voor Rotterdam (!) of een andere uithoek van NL in mijn wijk zitten en ik zit in Amersfoort.
ik pik het er wel uit. Gaat niet ten koste van de snelheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef sbientje het volgende:
sterker nog, die MOET je eigenlijk over het hoofd zienAls je ze tegenkomt mag je ze eruit pakken, maar je mag niet actief alles doorlopen bij het zetten..
Vrees ik ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ga daar maar wel vanuit, alle kennis van de wijken verdwijnt langzaam aan.
Dat gaat nog wel erger worden ja. Net als veel andere zaken. Van de week heb ik bijvoorbeeld een tas waar officieel niks meer bij mocht (tassen mogen vol tot aan de zwarte rand) toch maar even wat verder volgepropt, anders had de betreffende bezorger op het verste punt van het depot vandaan bij moeten gaan laden, dat grapje had rustig 20 minuten gekost. Ik weet dat, dus maak ik een uitzondering (met het risico dat ik er nog voor op mijn flikker krijg als de VM het ziet, maar die kans is gelukkig kleinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:13 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week donderdag (wel andere straten).
Ben benieuwd of het nog erger wordt als het straks bij het CVL gedaan gaat worden.
Ik ook~!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef Deezertje het volgende:
Zeer benieuwd naar hoeveelheid post morgen.
Mwahquote:
Maar gelukkig redelijk warm en weinig wind.quote:Zaterdag overdag is er veel bewolking en af en toe valt er lichte regen of motregen.
Ik vond de temperatuur toen het sneeuwde echt ideaal.quote:
Sinds Geo hebben we oranje binnentassen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef gridjuh het volgende:
En ik had vandaag een grijze tas, echt waar, iemand had de rits tever door getrokken...
Hij was dicht de tas, maar de ritssluiting was er niet, heb hem maar open getrokken :$
Hier miezerde het en was het fris.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
het was zelfs warm. Heb onderweg mijn jas uitgedaan, kon prima.
Hoe dat kan verschillen per regio, zeg! Hier is geen druppel gevallen, en was het lokaal tamelijk druk. Kampioen, bijna hah mailing van Gall&Gall, Happiness, en een of ander tijdschrift voor studenten met een compleet boekwerk er in (en 3x hah). En mijn eigen post heb ik vandaag nog niet eens ontvangen (terwijl het al na vijven is!)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:01 schreef Drassss het volgende:
Ik neem mijn woorden van gister terug, want ik ben zeiknat geregendOok een drukke dag, maar dat kwam doordat we zwaar onderbezet waren
Qua post was het weer niet veel...
Ik neem aan dat je dat vandaag niet meer gaat bestellen? Hoe kan dat trouwens? Fout van chauffeur?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoe dat kan verschillen per regio, zeg! Hier is geen druppel gevallen, en was het lokaal tamelijk druk. Kampioen, bijna hah mailing van Gall&Gall, Happiness, en een of ander tijdschrift voor studenten met een compleet boekwerk er in (en 3x hah). En mijn eigen post heb ik vandaag nog niet eens ontvangen (terwijl het al na vijven is!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |