Ik ook~!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef Deezertje het volgende:
Zeer benieuwd naar hoeveelheid post morgen.
Mwahquote:
Maar gelukkig redelijk warm en weinig wind.quote:Zaterdag overdag is er veel bewolking en af en toe valt er lichte regen of motregen.
Ik vond de temperatuur toen het sneeuwde echt ideaal.quote:
Sinds Geo hebben we oranje binnentassen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef gridjuh het volgende:
En ik had vandaag een grijze tas, echt waar, iemand had de rits tever door getrokken...
Hij was dicht de tas, maar de ritssluiting was er niet, heb hem maar open getrokken :$
Hier miezerde het en was het fris.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
het was zelfs warm. Heb onderweg mijn jas uitgedaan, kon prima.
Hoe dat kan verschillen per regio, zeg! Hier is geen druppel gevallen, en was het lokaal tamelijk druk. Kampioen, bijna hah mailing van Gall&Gall, Happiness, en een of ander tijdschrift voor studenten met een compleet boekwerk er in (en 3x hah). En mijn eigen post heb ik vandaag nog niet eens ontvangen (terwijl het al na vijven is!)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:01 schreef Drassss het volgende:
Ik neem mijn woorden van gister terug, want ik ben zeiknat geregendOok een drukke dag, maar dat kwam doordat we zwaar onderbezet waren
Qua post was het weer niet veel...
Ik neem aan dat je dat vandaag niet meer gaat bestellen? Hoe kan dat trouwens? Fout van chauffeur?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoe dat kan verschillen per regio, zeg! Hier is geen druppel gevallen, en was het lokaal tamelijk druk. Kampioen, bijna hah mailing van Gall&Gall, Happiness, en een of ander tijdschrift voor studenten met een compleet boekwerk er in (en 3x hah). En mijn eigen post heb ik vandaag nog niet eens ontvangen (terwijl het al na vijven is!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |