1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Betaalmaand Datum overschrijving door ING-bank januari 2012 19 januari 2012 februari 2012 21 februari 2012 maart 2012 21 maart 2012 april 2012 19 april 2012 mei 2012 21 mei 2012 juni 2012 21 juni 2012 juli 2012 19 juli 2012 augustus 2012 21 augustus 2012 september 2012 20 september 2012 oktober 2012 21 oktober 2012 november 2012 21 november 2012 december 2012 20 december 2012 |
Als aangetoond kan worden dat het zo is wel jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef Armageddon het volgende:
Dat is toch een gevalletje ontslag op staande voet.
Leusderweg 49-63 toevallig?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef Selestha het volgende:
Ik heb op mn route een aantal panden die gesloopt zijn, maar waar ik wel post voor krijg. Ik schreef altijd braaf in mn boekje dat die gebouwen gesloopt zijn; maar ik blijf dezèlfde brieven in rotatie terug krijgen.
Dat begon me dus te ergeren, dus ik heb mn tc gebeld zegt ie ''ja daar kunnen wij niks aan doen dan moeten ze maar een adreswijziging doorgeven dus gooi ze maar gewoon in de bak''. Ik blijf die verdomde brieven dus in die bak stoppen en weer terugkrijgen, zó ongelofelijk irritant
Ik schrijf het inmiddels niet meer in mn boekje, maar gooi ze er gewoon bij.
Ja die inderdaad (al wonen er nog mensen in 51 en 53) en ook een café, de Molshoop, dat al jaren dicht is en waarvan de brievenbus dicht is getimmerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:01 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Leusderweg 49-63 toevallig?![]()
Dat hoort de voorbereider gewoon retour te sturen, kan er over 2 weken wel een briefje bij doen, eerst verlof
Je moet dan ook in zo'n geval een retoursticker op de post plakken. De rapportjes komen nml bij de TC terecht, en de poststukken gewoon weer bij de persoon die de wijk voorbereid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:26 schreef Selestha het volgende:
Ik heb op mn route een aantal panden die gesloopt zijn, maar waar ik wel post voor krijg. Ik schreef altijd braaf in mn boekje dat die gebouwen gesloopt zijn; maar ik blijf dezèlfde brieven in rotatie terug krijgen.
Dat begon me dus te ergeren, dus ik heb mn tc gebeld zegt ie ''ja daar kunnen wij niks aan doen dan moeten ze maar een adreswijziging doorgeven dus gooi ze maar gewoon in de bak''. Ik blijf die verdomde brieven dus in die bak stoppen en weer terugkrijgen, zó ongelofelijk irritant
Ik schrijf het inmiddels niet meer in mn boekje, maar gooi ze er gewoon bij.
Komt bij ons een sticker op en gaat retour afzender!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je moet dan ook in zo'n geval een retoursticker op de post plakken. De rapportjes komen nml bij de TC terecht, en de poststukken gewoon weer bij de persoon die de wijk voorbereid.
Ja die stickers heb ik ook wel gedaan, helpt geen zak. Komt gewoon terug, soms met sticker en alquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Komt bij ons een sticker op en gaat retour afzender!
Bezorgrapportjes hebben wij al tijden niet meer.
Mijn ervaring is negatief. Je hebt vrijwel geen contact meer met collega's. Je haalt je post op, rijdt je rondje en dat was het dan. Alle communicatie gaat per email en de planners zijn erg goed in selectief reageren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef Styg het volgende:
Hoe is jullie ervaring met PostNL Autobedrijf? Ik hoorde dat ze dat op 19 maart grootschaliger willen gaan doorvoeren als nieuw vervoersbedrijf van PostNL. Momenteel heb ik gesolliciteerd als zaterdagmedewerker en kan binnenkort met iemand de route meerijden.
Naar Den Haag sturen...mogen ze het daar uitzoeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja die stickers heb ik ook wel gedaan, helpt geen zak. Komt gewoon terug, soms met sticker en al
Hoe doe je dat dan? Zelf op de post doen of gaat dat via je TC?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:28 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Naar Den Haag sturen...mogen ze het daar uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |