Kun je afwachtend spelen en toch de meeste doelpogingen en doelpunten in de eredivisie hebben?quote:
Nope. PSV rent vaak als een kip zonder kop naar voren waardoor alle middenvelders voorin staan. Daar zijn ze het kwetsbaarst. Vaak staan alleen Marcelo en soms Bouma/Derijck nog achterin omdat iedereen zich naar voren heeft gerept.quote:
Derksen heeft altijd minstens de helft fout dus lijkt me duidelijk dat ie deze week de uitslag van PSV - Twente verkeerd heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef Einthovuh het volgende:
Volgens de mannen van voetbal international gaat Twente zondag winnen.
schenken toch altijd bier behalve bij europese wedstrijden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden ze weerbier
schenken morgen net als tegen Feyenoord?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
schenken toch altijd bier behalve bij europese wedstrijden?
Dat is dan nieuw, bij de risicowedstrijden in de competitie werd er geen bier geschonken eerst. En als Feyernoord al geen risicowedstrijd meer is, wat dan nog wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:10 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
schenken toch altijd bier behalve bij europese wedstrijden?
Uit voorzorg van te voren keihard inzuipen in de stad om geen risico's te nemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden ze weerbier
schenken morgen net als tegen Feyenoord?
De tijden dat ik echt veel dronk voor/tijdens een wedstrijd liggen wel achter me. Maar een potje bier erbij morgenmiddag zeg ik geen nee tegenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uit voorzorg van te voren keihard inzuipen in de stad om geen risico's te nemen.
Ik moet altijd enorm pissen van veel bierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uit voorzorg van te voren keihard inzuipen in de stad om geen risico's te nemen.
Komt omdat bier niet van kleur hoeft te veranderenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik moet altijd enorm pissen van veel bierniet handig als je 45 minuten aanéén op een tribune staat
Ergste is nog wel dat Fred Rutten 'm in wedstrijden zoals tegen Heracles waar het 1-1 staat er in zet voor Matavzquote:
idd gooi dan Depay of Locadia erinquote:Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ergste is nog wel dat Fred Rutten 'm in wedstrijden zoals tegen Heracles waar het 1-1 staat er in zet voor MatavzAlsof VoH ineens potten kan breken in zo'n wedstrijd.... Terwijl Matavz juist een spits is die vaak nog even in de laatste minuten kan scoren.
Die Matavz > VoH wissels ben ik wel beu van Fred Rutten.
Eensquote:Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd gooi dan Depay of Locadia erinDie willen zich 200% laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |