abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:22:48 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_108810817
-edit: nvm
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:02:01 #152
111260 Charmian
a little joy
pi_108815365
Dacht ik dat het kind eindelijk geworpen was zit ze weer te zeurpieten:

quote:
Onbegrip Amanda Balk over relatie Afrojack
Laatste update: 7 maart 2012 05:44 info
AMSTERDAM - Amanda Balk vindt het onbegrijpelijk dat Afrojack haar aan de kant heeft gezet voor Paris Hilton.
"Ik snap het niet, waarom zou je mij, de moeder van je kind, inruilen voor dat?" Amanda en Afrojack gingen uit elkaar vlak nadat Amanda zwanger bleek te zijn.

Amanda durft niet te zeggen of de 24-jarige dj, die eigenlijk Nick van de Wall heet, echt een liefdesrelatie heeft met de Amerikaanse socialite.

"Maar het is zó Afrojack, om gezien te willen worden met een persoon die in de belangstelling staat", vertelt de voormalige deelneemster van de Gouden Kooi aan Grazia. "Hij zei: weet je wel hoeveel followers ze heeft?"

Onverwacht

Voor de hoogzwangere Amanda kwam de breuk totaal onverwacht. "Het voelde alsof ik niet speciaal genoeg voor hem was. Ik dacht: thuis praten we het wel uit. Maar die kans heb ik nooit gekregen."

Volgens Amanda is ze Afrojack kwijtgeraakt nadat hij een Grammy won. De Nederlandse dj werd vorig jaar februari geëerd met de prijs voor zijn remix van Madonna's nummer Revolver.

Ingestort

"Ik was ontzettend blij voor hem, maar ergens is toen onze hele wereld ingestort", vertelt de 24-jarige. "Ik vond het veel leuker toen het allemaal normaal was."

Naarmate er meer prijzen kwamen, werd de dj volgens Amanda steeds 'arroganter'. "Op een gegeven moment had ik een relatie met Afrojack in plaats van met Nick. Grappige, lieve Nick."
Bron: NU.nl
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:15:52 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108816011
Dat kind geeft een interview aan Grazia, en iedereen loopt weer te miepen over de inhoud van het interview....
Alsof Grazia interesse zou hebben gehad in Amanda als ze niet wat te miepen had over Afrojack? Zo interessant is Amanda zelf niet meer voor zo'n blad, ze is alleen nog maar interviewwaardig omdat ze zwanger is van Afrojack, en ze bereid is modder te gooien.
Het zou me niet eens verbazen als ze haar betaald hebben voor het interview.

Sterker nog; het zou me niet eens verbazen dat Amanda alleen maar interviewwaardig is omdat Nick met Paris rommelt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108816074
Moet Mrs Drama weer even in the picture komen?? Vies wijf.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:18:38 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108816120
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet Mrs Drama weer even in the picture komen?? Vies wijf.
Ja, je bepaalt echt zelf dat Grazia een interview met jou gaat plaatsen.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:56:44 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108817596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:18 schreef Leandra het volgende:

Ja, je bepaalt echt zelf dat Grazia een interview met jou gaat plaatsen.... :')
Uhm ... ja?
Als Amanda geen interview geeft, is er geen interview te plaatsen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:57:34 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108817623
Je bepaalt idd zelf of je er aan meewerkt, maar je bepaalt niet zelf dat ze een interview met jou gaan plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:04:23 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108817840
Tuurlijk heb je dat zelf in de hand. Geen interview, geen plaatsing. Zo simpel is het.
Interview is bijna gegarandeerd publicatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108817994
Misschien had ze geld nodig voor de baby :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:10:11 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108818037
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:04 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk heb je dat zelf in de hand. Geen interview, geen plaatsing. Zo simpel is het.
Interview is bijna gegarandeerd publicatie.
Als je niet interessant genoeg bent voor het blad dan gaan zij geen interview met je plaatsen omdat jij belt van "joehoe, ik wil wel in jullie blad".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:13:40 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108818133
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:10 schreef Leandra het volgende:

Als je niet interessant genoeg bent voor het blad dan gaan zij geen interview met je plaatsen omdat jij belt van "joehoe, ik wil wel in jullie blad".
Dus? Dat is toch een totaal ander punt?
Tuurlijk vinden ze haar interessant bij dat blad omdat ze de zwangere ex is van een gevierde deejay.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:17:44 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108818287
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus? Dat is toch een totaal ander punt?
Tuurlijk vinden ze haar interessant bij dat blad omdat ze de zwangere ex is van een gevierde deejay.
Dat is het punt dat ik vanaf het begin al probeerde te maken; iedereen zeurt wel dat ze weer zit te miepen, maar waarschijnlijk is ze gewoon gevraagd om een interview te geven... want zwanger ex van DJ die nu met Paris de wereld over vliegt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:19:16 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108818343
Ze had ook nee kunnen zeggen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:21:02 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108818401
Ja, natuurlijk had ze ook "nee" kunnen zeggen, maar ze zal wel geld nodig hebben, en het is Amanda.... hoe vaak heb je haar "nee" horen zeggen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:24:45 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108818545
Jij denkt dat ze voor dat interview een aanzienlijk geldbedrag krijgt?
Ik weet bijna zeker van niet. En zo wel, dan een paar honderd euro max.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108818641
Wel raar eigenlijk, ze zegt dat de relatie vanaf februari vorig jaar al kapot was, maar daarna is ze nog wel zwanger geworden. Of zou zij langer dragen?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:27:30 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_108818672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is het punt dat ik vanaf het begin al probeerde te maken; iedereen zeurt wel dat ze weer zit te miepen, maar waarschijnlijk is ze gewoon gevraagd om een interview te geven... want zwanger ex van DJ die nu met Paris de wereld over vliegt...
Wat is daar nu erg aan en al zou ze ervoor betaald zijn so what? Er zijn ergere manieren om aan je centen te komen en de vraag is of ze het überhaupt wel gezegd heeft?

De haat tegen Amanda hier is best groot verbaast me, ik begin het haast sneu te vinden. Lijkt wel alsof ze jullie iets persoonlijks heeft aangedaan? Waarschijnlijk zijn jullie allemaal vrome vrouwtjes, die nooit een verkeerde keuze gemaakt hebben in hun leven zelfs niet toen ze jong waren. Ik ben geen Amanda-fan maar ik vind AfroSjek toch een stuk sneuer dan zij. En echt goed draaien kan die zak hooi ook niet eens, geen wonder dat ie Paris_herpes_Hilton nodig heeft voor zijn carriere.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:28:07 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108818699
quote:
11s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef Copycat het volgende:
Jij denkt dat ze voor dat interview een aanzienlijk geldbedrag krijgt?
Ik weet bijna zeker van niet. En zo wel, dan een paar honderd euro max.
Nee, ik denk niet dat het een aanzienlijk bedrag is, ik denk dat Amanda met een paar honderd euro of een paar babydingen op dit moment al blij is.

Een kind kost het eerste jaar een godsvermogen, zeker als je geen ervaring hebt in wat je wel en niet nodig hebt en hoeveel je nodig hebt, en je ook nog een keer Amanda bent.
Niet-Amanda's geven voor hun eerste kind al veel en veel meer uit dan ze nodig hebben.

Die heeft straks een paar dozijn outfits en schoentjes die dat kind nooit gedragen heeft omdat ze er al weer uitgegroeid is voor ze het aangehad heeft.
Maar het moest wel allemaal betaald worden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:28:29 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108818708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel raar eigenlijk, ze zegt dat de relatie vanaf februari vorig jaar al kapot was, maar daarna is ze nog wel zwanger geworden. Of zou zij langer dragen?
'Uitgekookt' zou ik het eerder noemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:30:00 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108818775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is daar nu erg aan en al zou ze ervoor betaald zijn so what? Er zijn ergere manieren om aan je centen te komen en de vraag is of ze het überhaupt wel gezegd heeft?

De haat tegen Amanda hier is best groot verbaast me, ik begin het haast sneu te vinden. Lijkt wel alsof ze jullie iets persoonlijks heeft aangedaan? Waarschijnlijk zijn jullie allemaal vrome vrouwtjes, die nooit een verkeerde keuze gemaakt hebben in hun leven zelfs niet toen ze jong waren. Ik ben geen Amanda-fan maar ik vind AfroSjek toch een stuk sneuer dan zij. En echt goed draaien kan die zak hooi ook niet eens, geen wonder dat ie Paris_herpes_Hilton nodig heeft voor zijn carriere.
Zeg ik dat ik het een probleem vind? Volgens mij niet, ik reageer juist op het feit dat een hoop mensen er een probleem van maken dat ze weer eens een interview gegeven heeft, terwijl ze bij Grazia toch echt zelf beslissen of een interview met Amanda interessant is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108819230
Amanda gebruikt het interview nu als profielfoto op FB. Het is wel een beetje een rare foto, net of ze net het echtelijke bed uitgeschopt is.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:46:27 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108819472
Dus niet de foto die bij het interview gebruikt is, maar deze foto die jij net post? Van een opengeslagen Grazia? :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108819639
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:46 schreef Leandra het volgende:
Dus niet de foto die bij het interview gebruikt is, maar deze foto die jij net post? Van een opengeslagen Grazia? :D :')
Ja, sommige mensen zijn een open boek, anderen een opengeslagen tijdschrift.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:51:17 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108819661
Nog mazzel dat het een tijdschrift is en geen krant, voor je het weet ben je kattenbakvulling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108819694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef Leandra het volgende:
Je bepaalt idd zelf of je er aan meewerkt, maar je bepaalt niet zelf dat ze een interview met jou gaan plaatsen.
Nee je gaat ervanuit dat ze het niet plaatsen en je daarom interviewen?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Leandra het volgende:
Nog mazzel dat het een tijdschrift is en geen krant, voor je het weet ben je kattenbakvulling.
Een betere vergelijking had ik niet kunnen maken ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')