Zouden ze samen hebben gemikt om rond dezelfde tijd zwanger te gaan worden?quote:
Hoe toepasselijk ditquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, weten we gelijk met wie hij vreemdging
Dan is een halfzusje ook gelijk je nichtje...
Morgen is 23 februari 2 weken geleden, dus dan zou ze de 15de uitgerekend zijn.... dan kan het nog wel 3 weken duren voor de baby er is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef tuinfluiter het volgende:
23 februari mocht Amanda nog drie weken, komende week bevallen?
een pollquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:18 schreef Leandra het volgende:
Morgen is 23 februari 2 weken geleden, dus dan zou ze de 15de uitgerekend zijn.... dan kan het nog wel 3 weken duren voor de baby er is.
Ze kijkt alsof ze voor preggosluts.com poseert.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
je zou hier gewoon stijve plassert van krijgen..
22 maart, op voorwaarde dat de natuur haar gang kan gaan en ze niet ingeleid wordt omdat ze het zwanger zijn zat is.quote:
gatverdamme preggosluts.comquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Gert het volgende:
Ze kijkt alsof ze voor preggosluts.com poseert.
Of doet ze dat ook?
hatenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef Montelly het volgende:
Jullie bitches moeten allemaal niet zo haten op Amanda
Wat een foto zeg... ze kijkt als een 'debby'.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze voor preggosluts.com poseert.
Of doet ze dat ook?
Is ze toch ook? Achterlijke greppelslet die zich vol heeft laten pompen door de eerste de beste kerel met wat doekoe.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat een foto zeg... ze kijkt als een 'debby'.
Kun je in de toekomst kijken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef snetje het volgende:
[..]
haten1 ding moge duidelijk zijn ... dat Amanda een beter mams zal worden dan dat haar moeder ooit voor haar is geweest...
Het is meer dat de moeder van Amanda het moederschap zo bar en boos uitvoert.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:44 schreef sherezade het volgende:
Dat hopen we dan maar ja, maar om er nu al vanuit te gaan dat ze het zo goed gaat doen ??!!
Daarom hoop ik dat Amanda weet hoe het dus niet moet en niet in hetzelfde gedrag valt .quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is meer dat de moeder van Amanda het moederschap zo bar en boos uitvoert.
De meeste vrouwen raken dan ongesteld inderdaad.quote:
Of Amaranta.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:45 schreef amaranta het volgende:
Zou wel humor zijn als het meisje Paris ofzo zou heten.
Maar waarschijnlijk zal het wel Chanel Prada ofzo worden.
Ja? Lijk je op Amanda?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, lijkt te veel op Amanda.
Nu ik er serieus over na denk. Ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nu ik er serieus over na denk. Ja.
Ik heb ook bruine lange haren.
Ik heb alleen geen dikke tieten en mijn buik is wel dik, maar niet zo dik.
Dus ja.
Ik lijk op Amanda.
Of eigenlijk lijkt Amanda op mij, want ik was er eerder.
Na-aper.
ik zal wel even haar facebook checkenquote:Op zondag 11 maart 2012 03:21 schreef Staal het volgende:
Klik dit iedere keer aan om te zien of ze bevallen is.
Echt geen kansje dat je nog een soort van primeur mee kunt pakken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nu ik er serieus over na denk. Ja.
Ik heb ook bruine lange haren.
Ik heb alleen geen dikke tieten en mijn buik is wel dik, maar niet zo dik.
Dus ja.
Ik lijk op Amanda.
Of eigenlijk lijkt Amanda op mij, want ik was er eerder.
Na-aper.
maar het bevalt haar nog nietquote:Op zondag 11 maart 2012 03:21 schreef Staal het volgende:
Klik dit iedere keer aan om te zien of ze bevallen is.
Oh verdorie, had allang in mijn mand moeten liggen ronken.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zal wel even haar facebook checken
ik ben net weer wakkerquote:Op zondag 11 maart 2012 03:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh verdorie, had allang in mijn mand moeten liggen ronken.
Please do. Ik blijf nog even.
Ze hangt wel de huiselijke droomvrouw uit ook he. Mijmeren over cake. Ja okay.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Amanda Balk
Ik ben echt een heerlijke cake aan het bakken. mmmmmm
Vind ik leuk · · Delen · vrijdag om 20:40 in de buurt van Amsterdam ·
Dit was haar laatste post..... dus wie weet
klinkt nog niet naar nesteldrangquote:Op zondag 11 maart 2012 03:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Amanda Balk
Ik ben echt een heerlijke cake aan het bakken. mmmmmm
Vind ik leuk · · Delen · vrijdag om 20:40 in de buurt van Amsterdam ·
Dit was haar laatste post..... dus wie weet
Hoe precies vaak ben jij zwanger geweest?quote:
Mooi verwoord Staalquote:Op zondag 11 maart 2012 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze hangt wel de huiselijke droomvrouw uit ook he. Mijmeren over cake. Ja okay.
Ben benieuwd. Ergens zou het me niks verbazen als Afrodick gewoon gezellig bij haar is na het vooropgezette avontuurtje met Paris Hilton. Maar ik zit in kamp Amanda. Het is mijn type niet maar als dat allemaal zo gaat. Dapper meisje hoor. Iedereen heeft wel ergens een kutex achter de rug en dat is al vervelend genoeg maar laat staan dat mensen in je nek hijgen op zoek naar dirt. En je zal maar moeten toekijken hoe die ex steeds in het roddelnieuws verschijnt terwijl hij zorgenloos de bloemetjes buiten zet. De situatie is sowieso niet leuk en dat mediageneuzel maakt het nog veel minder leuk.
Ik had de waanzin om literflessen citronella te kopen en gewoon minstens zes keer per dag de badkamer te moppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
pas als je een IKEA-kastje in elkaar gaat zetten dan ben je klaar om te bevallen.
True story
Ik denk dat wij het met zijn allen nog spannender vinden dan Mannie zelfquote:Op zondag 11 maart 2012 03:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik had de waanzin om literflessen citronella te kopen en gewoon minstens zes keer per dag de badkamer te moppen.
Te idioot voor woorden maar dat deed ik dus. Eindeloos moppen. Gelukkig was er geen FB toen. Of het was er wel maar wist ik het niet. Geen idee.
Cakes bakken is veel leuker dan moppen, zoveel is zeker.
Vind het wel spannend voor Amanda.
kutwijf, je hebt me ontvriendquote:Op zondag 11 maart 2012 03:46 schreef Staal het volgende:
[..]
. Gelukkig was er geen FB toen. Of het was er wel maar wist ik het niet. Geen idee.
Ach lieverd, dat denk je toch niet echt he? Ik heb je niet ontvriend. Ik heb heel FB weggebonjourd.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kutwijf, je hebt me ontvriend
Ik heb ergens nog wel het idee dat e.e.a. samen zal vallen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het met zijn allen nog spannender vinden dan Mannie zelf
Sowieso vinden wij het spannender dan Afrodick, denk jij dat hij zich enigzins druk maakt om de naam van het mormel?![]()
Nou wij wel hoor
De reden was trouwens de update van FB. Als ik naar een nummer wil luisteren of een film kijk vind ik het niet nodig dat FB als een worm in mijn computer zit om aan te geven waar ik naar luister of op welke site ik zit.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ach lieverd, dat denk je toch niet echt he? Ik heb je niet ontvriend. Ik heb heel FB weggebonjourd.
ja dat weet ik maar ik had gewoon zin om even kutwijf te zeggenquote:Op zondag 11 maart 2012 04:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Ach lieverd, dat denk je toch niet echt he? Ik heb je niet ontvriend. Ik heb heel FB weggebonjourd.
quote:Op zondag 11 maart 2012 04:15 schreef Staal het volgende:
[..]
De reden was trouwens de update van FB. Als ik naar een nummer wil luisteren of een film kijk vind ik het niet nodig dat FB als een worm in mijn computer zit om aan te geven waar ik naar luister of op welke site ik zit.
En oude contacten ja leuk en hoe gaat het nu en weet je nog toen. Maar het kwam er telkens op neer dat ik dan het land zou moeten door sjezen om elkaar te zien en eigenlijk kwam ik tot de conclusie dat verwaterde contacten ook niet voor niets verwaterd waren. Gewoon normaal verloop en waarom zou ik dat gaan opzoeken. Het is goed zo.
Maar dus niks geen flauwekul als ontvrienden e.d. Daar ben ik veel te direct voor, MK. Hoop echt niet dat je het gedacht hebt.
ik heb al uren geslapenquote:Op zondag 11 maart 2012 04:28 schreef Staal het volgende:
Het kutwijf gaat slapen..
Als je nog een uurtje extra pakt, trusten MK..
Een jaar of 10 geledenquote:Op zondag 11 maart 2012 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kusje voor jou ook
Wanneer ben jij ookal weer uitgerekend static?
Wacht ff hoor, ben jij een vrouw?quote:Op zondag 11 maart 2012 03:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik had de waanzin om literflessen citronella te kopen en gewoon minstens zes keer per dag de badkamer te moppen.
Te idioot voor woorden maar dat deed ik dus. Eindeloos moppen. Gelukkig was er geen FB toen. Of het was er wel maar wist ik het niet. Geen idee.
Liep Amanda achter de kinderwagen van haar eerder bevallen zus?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam 'r net tegen op de Ceintuurbaan en hoewel ze wel achter een kinderwagen liep is ze nog niet bevallen.
Ze heeft alleen Juicy nog, dat andere mormel werd dood gebeten toen ze in de Gouden Kooi zat.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liep Amanda achter de kinderwagen van haar eerder bevallen zus?
[ afbeelding ]
Of was Amanda de kinderwagen aan het uittesten met haar hondjes?
[ afbeelding ]
ze zorgt ook al 9 maanden lang voor afro z'n juicy. Hihiquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft alleen Juicy nog, dat andere mormel werd dood gebeten toen ze in de Gouden Kooi zat.
Errug.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft alleen Juicy nog, dat andere mormel werd dood gebeten toen ze in de Gouden Kooi zat.
Denk het wel, ze was met haar zusters volgens mij.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Zwangere Amanda achter een kinderwagen, liep vanmiddag over de ceintuurbaan,quote:Op zondag 11 maart 2012 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk het wel, ze was met haar zusters volgens mij.
Dat geloof ik gelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde haar dan ook eerder dan ik haar zag
Sneu...quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mama had geen tijd om op de hondjes te passen ...quote:Op zondag 11 maart 2012 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Errug.
Herinner het een beetje, hondje is niet gebeten in De gouden kooi door bijvoorbeeld
paard Fries, maar door een hond van een buurman van zus / stiefvader in Belgie.
Nog niks dusquote:Bolle hoelang nog? Sterkte dev
Vind ik leuk · · 3 uur geleden via BlackBerry Smartphones App ·
Amanda Balk vindt dit leuk.
Amanda Balk haha erg he, ze wil niet naar buiten ze vind het veelste lekker bij mij. Ik hoop dat ze snel komt. x Aman
3 uur geleden · Vind ik leuk
Devon Verduijn Snap k;) ze denkt naar buiten ben je gek:p sterkte x
2 uur geleden · Vind ik leuk
Misschien kunnen we zaterdag wel op kraamvisitequote:
Als we dan rond borreltijd gaan dan hebben we de eerste laag al binnen voor de avond/nachtquote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zaterdag wel op kraamvisite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahaha een reactie op het draadje wat ik eerder poste:quote:Claudia Wijnmalen: misschien komt ze er alleen maar uit als je haar een gucci tas geeft
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 17:31:11 ]
quote:Amanda Balk:
Ik ben al over de datum zoals me zus me noemt hihi ze wil er gewoon niet uit.
Hoop dat ze ze snel komt poeh poeh want me buik word nu wel heel groot.
Vind ik leuk · Delen · ongeveer een uur geleden in de buurt van Amsterdam ·
quote:Kelly van der Boom: Hoever ben je al over tijd?
ongeveer een uur geleden
quote:Amanda Balk: 4dagen over tijd
ongeveer een uur geleden
quote:
Is nu vier dagen over tijd, Leandra nog steeds 22 maart ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
22 maart, op voorwaarde dat de natuur haar gang kan gaan en ze niet ingeleid wordt omdat ze het zwanger zijn zat is.
idd idioot dat je vrouw zwanger was en jij de badkamer 6 keer per dag ging moppenquote:Op zondag 11 maart 2012 03:46 schreef Staal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
idd idioot dat je vrouw zwanger was en jij de badkamer 6 keer per dag ging moppen![]()
![]()
iddquote:
Ongewild hilarisch ...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef GeenWijn het volgende:
idd
tegenwoordig wel meer van die stellen die dan zeggen "we zijn zwanger"... dat is hier dan wel erg ver doorgevoerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |