Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal zo eens onder mijn verbandje glurenBen benieuwd, het doet nog wel pijn maar het is gelukkig minder. Hopen dat het nu met een pleister af kan want dit is irritant..
Ow.. Hendigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met een molenmes een plak van mijn linker middelvinger losgesneden..
eh ik dank daarvoor denk ik. Mag dat eigenlijk, op mediasites neerzetten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
denk het. binnenkort maar een paar op fb zetten
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
We naderen het Vondelpark
Echt. Blij dat ik daar niet in de rij sta.
Dat wordt een druk dagje A'dam vandaag voor mijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
We naderen het Vondelpark
Echt. Blij dat ik daar niet in de rij sta.
Al sluit ik niet uit dat ik volgende maand even langs ga om toch even te kijken
Nee! Ze hadden bij de Levi's stores bijna geen donkere bold curves die 'straight' waren. Alleen maar skinny. Maar ik weet dat de maat nog wel hetzelfde is, dus probeer het wel even via internet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh.. niet echt..
En? Heb je een spijkerbroek op de kop kunnen tikken??
Oh irritant zeg.. maar idd: internet is your friendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee! Ze hadden bij de Levi's stores bijna geen donkere bold curves die 'straight' waren. Alleen maar skinny. Maar ik weet dat de maat nog wel hetzelfde is, dus probeer het wel even via internet.
In Zwolle zit er ook éénquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Wat balen van je voet! Maar fijn dat het verder leuk was.
Succes KaasLein!![]()
En die store, ik snap d'r niets vanIk dacht dat er allang al allerlei applestores waren in NL? In Hengelo zelfs? Wat zijn dat dan voor zaken?
Allebei denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Zwolle zit er ook één
En in de rij staan omdat je een gadget wilt kopen van een bedrijfZijn we massaal gekke consumenten geworden of is Apple nu zo slim.
Mja, de marketing afdeling doet iets goed daarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor Apple snap ik het voordeel wel, hogere marges....
Verder: ik snap best dat je een bepaald merk of product goed vindt (heb ik zelf ook met Nikon en Volvo), maar de Apple hype en doorgeslagen verering zal ik wel nooit begrijpen. En daarmee zeg ik niet dat de producten niet goed zijn, want het werkt allemaal fantastisch.
Dan snap ik het nog niet! Je kan al die dingen gewoon online bestellen of ik weet niet waar allemaal in winkels kopen. En dan ga je tot in het Vondelpark in een rij staan?quote:
Apple is slim en die mensen vormen een gewillige kudde. Ik vind de waarde die inmiddels door veel mensen wordt toegekend aan dit soort gadgets en producten een beetje zorgelijk worden. Het is bijna een sekte zo langzamerhand.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Zwolle zit er ook één
En in de rij staan omdat je een gadget wilt kopen van een bedrijfZijn we massaal gekke consumenten geworden of is Apple nu zo slim.
Het lijkt wel of bijna iedereen in de trein er tegenwoordig één heeft en als ik op de schermpjes kijk zie ik: Wordfeud, Facebook en Angry Birds. Daar kan je idd tegenwoordig niet meer zonder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:13 schreef TAV74 het volgende:
Apple is slim en die mensen vormen een gewillige kudde. Ik vind de waarde die inmiddels door veel mensen wordt toegekend aan dit soort gadgets en producten een beetje zorgelijk worden. Het is bijna een sekte zo langzamerhand.
Dat vind ik van menig andere producten ook. Alles wat Google uitbrengt is blijkbaar ook geweldig, tot men er achter komt hoeveel ze verdienen met jou gegevens en internet gedrag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Apple is slim en die mensen vormen een gewillige kudde. Ik vind de waarde die inmiddels door veel mensen wordt toegekend aan dit soort gadgets en producten een beetje zorgelijk worden. Het is bijna een sekte zo langzamerhand.
Of zoals Puntloos het nuchter bracht: 'Ik werk bij een reclamebureau'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Dat vind ik van menig andere producten ook. Alles wat Google uitbrengt is blijkbaar ook geweldig, tot men er achter komt hoeveel ze verdienen met jou gegevens en internet gedrag.
Oh ja, geldt zeker niet alleen voor Apple hoor. Ik zei ook bewust : dit soort gadgets en producten".quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind ik van menig andere producten ook. Alles wat Google uitbrengt is blijkbaar ook geweldig, tot men er achter komt hoeveel ze verdienen met jou gegevens en internet gedrag.
Die is behoorlijk treffendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of zoals Puntloos het nuchter bracht: 'Ik werk bij een reclamebureau'
Neer plastiek? Heb ik me rot bij verveeld bij al die bijna dezelfde ingrepenquote:
Het was niet specifiek op jouw reactie bedoeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, geldt zeker niet alleen voor Apple hoor. Ik zei ook bewust : dit soort gadgets en producten".
Je hebt ook geen iPadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat is Angry Birds? Serieus nog nooit van gehoord.
Ik snap het ook niet maar ben ook nooit merken-fan geweest. Daarbij bestaan deze producten al dus willen ze allemaal naar de prachtige inrichting van de winkel kijken ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet! Je kan al die dingen gewoon online bestellen of ik weet niet waar allemaal in winkels kopen. En dan ga je tot in het Vondelpark in een rij staan?![]()
Echt, te zot gewoon
Of geven ze alleen vandaag gratis ipods/ipads weg of zo
en best knap als je ziet dat de arts in spiegelbeeld opereertquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neer plastiek? Heb ik me rot bij verveeld bij al die bijna dezelfde ingrepen
Het ziet er wel bijzonder mooi uit van binnen overigens, zo'n schouder.
Over het algemeen zijn de officiële Apple Stores erg mooi ingericht, dus dat zal ongetwijfeld meespelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar ben ook nooit merken-fan geweest. Daarbij bestaan deze producten al dus willen ze allemaal naar de prachtige inrichting van de winkel kijken ofzo?
Uiteraard. Maar als je hele goede braadpannen maakt is de impact toch andersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
Dit soort hysterie kan alleen als je daadwerkelijk goede producten maakt als bedrijf, dus daar heb ik wel respect voor.
Is vooral knap in het begin, maar daar wennen je hersenen op den duur aan en dan gaat het prima.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
en best knap als je ziet dat de arts in spiegelbeeld opereert
camera via achterkant schouder, gereedschap via de voorkant
Tenzij je er een speciale braadpannen store voor opentquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als je hele goede braadpannen maakt is de impact toch anders
Wat Anthrax al zegt: in dit geval zal de inrichting inderdaad meespelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar ben ook nooit merken-fan geweest. Daarbij bestaan deze producten al dus willen ze allemaal naar de prachtige inrichting van de winkel kijken ofzo?
Precies wat ik dacht! Er zijn gewoon heel erg veel heel erg goede productenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:25 schreef TAV74 het volgende:
Le Creusetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht! Er zijn gewoon heel erg veel heel erg goede producten
En die ook nog eens stukken nuttiger voor je zijn ook! Maar goed, je ontleent geen zelfbeeld en dergelijke van een braadpan
Spijker, kopquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed, je ontleent geen zelfbeeld en dergelijke van een braadpan
Dus als zij een grote store openen, ergens op een dure locatie, dan sta jij vooraan in de rij?quote:
vond ik al bij mijn knie. toen kon ik mooi meekijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is vooral knap in het begin, maar daar wennen je hersenen op den duur aan en dan gaat het prima.
Ik vind overigens endoscopisch opereren sowieso knap
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus als zij een grote store openen, ergens op een dure locatie, dan sta jij vooraan in de rij?
Ik voel me minderwaardig zonder Creusetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht! Er zijn gewoon heel erg veel heel erg goede producten
En die ook nog eens stukken nuttiger voor je zijn ook! Maar goed, je ontleent geen zelfbeeld en dergelijke van een braadpan
Blokker Huismerkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
okok, sommige keukengadgets doen dat weer welquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
okok, sommige keukengadgets doen dat weer wel
Zoiets bijv
[ afbeelding ]
Ze zijn er ook in het rozequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
als ik daar toch eens de ruimte voor had... ik zou er spontaan taarten voor gaan bakken
Die is ook wel heel tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
okok, sommige keukengadgets doen dat weer wel
Zoiets bijv
[ afbeelding ]
Ja maar, taartje bakken is zo gebeurd en dan moet je hem weer helemaal gaan afwassenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]als ik daar toch eens de ruimte voor had... ik zou er spontaan taarten voor gaan bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |