Over een oude religieuze Lord die gevangenen bezoekt en geloofd in de onschuld van een massa-moordenares.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook een keer gezien, maar weet het niet zeker.. Als het 'em is is het een bijzondere film
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Over een oude religieuze Lord die gevangenen bezoekt en geloofd in de onschuld van een massa-moordenares.
Kinderen en acteren is inderdaad een lastige combinatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi vond hem leuk, ik vond hem matig.Vind films met kinderen in de hoofdrol vaak niet zo leuk.
Wie weet als we onze 3C brilletjes ophadden en dito TV was het nog wel wat geweest zo te zien aan het filmische.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi vond hem leuk, ik vond hem matig.Vind films met kinderen in de hoofdrol vaak niet zo leuk.
Ik hou wel van kinderfilms, wil die wel zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
We waren begonnen met de film Hugo, maar echt...dat is zo'n kinderfilm. Na 15 minuten afgezet.
Daarna een hele aparte waargebeurde Britse film bekeken met prachtig acteer werk.
Proost!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Overigens, FFT....zoals beloofd: ik schenk nu een lekkere whisky in om te vieren dat jij weer een leuke baan hebt. Proost!
Ah, jullie kunnen douchen - slapen en koken , tóch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
Verhuizen! Huis is nog niet helemaal af maar we gaan er vast in.
Ja, we wilden 1 maart het oude huis uit en nu is 't nog niet helemaal klaar maar dat komt wel. Nu slapie doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Whut![]()
![]()
Zomaar ineens hopla verhuizen
![]()
Veel suc66!
Woei!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
Prachtige hotelkamers inderdaad en goed ontbijt. Verder vooral een vreetschuur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Van der Valk kan best okee zijn, op de Schnitzels na
Sehr gut ja! Was erg leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:15 schreef borisz het volgende:
Guten Tag Frau LieLie
Wie gehts? Wie war es in Berlin?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Slapen want weer een beetje op tijd eruit. Morgen dag Amsterdam in de planning met een vriendin, super veel zin in!
Welterusten
Jeejquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
Wat jammer!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
We waren begonnen met de film Hugo, maar echt...dat is zo'n kinderfilm. Na 15 minuten afgezet.
Mogguhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Kaas en Lein veel succes met verhuizen & inrichten!
Ik ben ook steeds eerder wakker op mijn vrije dagen.
Heeft Apple toch mooi voor elkaarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:12 schreef borisz het volgende:
Er schijnt iets op het Leidscheplein te gebeuren...
[ afbeelding ]
Wat een gekken
Opening Appel winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge![]()
Wat is het Borisz? Ik ga nu naar A'dam.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)pple-store-open.htmlquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge![]()
Wat is het Borisz? Ik ga nu naar A'dam.
Nieuwe service?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
filmpjes kijken van de schouderoperatie. kreeg gewoon dvd mee met de operatiebeelden
Ja. Wordt straks weer hilarisch als de ipad3 is aangekondigd. Hebben weer mooi voor elkaar.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Wordt straks weer hilarisch als de ipad3 is aangekondigd. Hebben weer mooi voor elkaar.
Dat dus, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
En die store, ik snap d'r niets vanIk dacht dat er allang al allerlei applestores waren in NL? In Hengelo zelfs? Wat zijn dat dan voor zaken?
De stores die er al waren zijn geen officiële Apple stores maar resellers. Dat is eigenlijk het enige verschilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dus, ik snap het ook nietEn de mensen die daar in de rij staan snap ik al helemaal niet, hebben die ineens vandaag stapels Apple producten nodig die ze nog niet hadden?
Ah..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De stores die er al waren zijn geen officiële Apple stores maar resellers. Dat is eigenlijk het enige verschil.
Ik snap ook niet waarom ik daar in de rij zou moeten staan. Als ik iets wil kopen bij ze koop ik het wel via hun webshop.
En wat levert dit nu op dan? Prijzen zijn hetzelfde toch? En die resellers staan ook tjokvol Apple zooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De stores die er al waren zijn geen officiële Apple stores maar resellers. Dat is eigenlijk het enige verschil.
Het levert wat extra service op die je niet vind bij een Reseller (of tegen betaling). Apple schijnt vrij schappelijk te zijn in hun eigen officiële stores met betrekking tot garantie of verhelpen van defecten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat levert dit nu op dan? Prijzen zijn hetzelfde toch? En die resellers staan ook tjokvol Apple zooi.
Voor Apple snap ik het voordeel wel, hogere marges....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het levert wat extra service op die je niet vind bij een Reseller (of tegen betaling). Apple schijnt vrij schappelijk te zijn in hun eigen officiële stores met betrekking tot garantie of verhelpen van defecten.
Ik weet het verder ook niet wat het voordeel is. Behalve dat al die resellers er een concurrent bij hebben: Apple zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |