Ik denk dat mijn vader pas na zijn veertigste begon met skiën! En hij doet het nu nog steeds elk jaar (hij wordt 65 dit jaar).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:24 schreef AnneX het volgende:
Spuit elf: ik was al weer 30 + toen ik voor het eerst ging skieën.
Fan-tas-tisch.
Op de zevende dag vanaf de top 2000 meter naar beneden alleen met de leraar.
Andere van het klasje waren al vertrokken.
Zo'n meer dan een keer of tien gegaan en altijd feest.
Totdat ik de autoreis begon te haten.
De files en verstoppingen, want we gingen met gezinnen met kinderen, dus crocusvakantie.
Hoogtestage en sportieve onderbreking in het Voorjaar.
Die heb ik volgens mij ook een keer gezien, maar weet het niet zeker.. Als het 'em is is het een bijzondere filmquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
We waren begonnen met de film Hugo, maar echt...dat is zo'n kinderfilm. Na 15 minuten afgezet.
Daarna een hele aparte waargebeurde Britse film bekeken met prachtig acteer werk.
Over een oude religieuze Lord die gevangenen bezoekt en geloofd in de onschuld van een massa-moordenares.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook een keer gezien, maar weet het niet zeker.. Als het 'em is is het een bijzondere film
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Over een oude religieuze Lord die gevangenen bezoekt en geloofd in de onschuld van een massa-moordenares.
Kinderen en acteren is inderdaad een lastige combinatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi vond hem leuk, ik vond hem matig.Vind films met kinderen in de hoofdrol vaak niet zo leuk.
Wie weet als we onze 3C brilletjes ophadden en dito TV was het nog wel wat geweest zo te zien aan het filmische.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Sarabi vond hem leuk, ik vond hem matig.Vind films met kinderen in de hoofdrol vaak niet zo leuk.
Ik hou wel van kinderfilms, wil die wel zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
We waren begonnen met de film Hugo, maar echt...dat is zo'n kinderfilm. Na 15 minuten afgezet.
Daarna een hele aparte waargebeurde Britse film bekeken met prachtig acteer werk.
Proost!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Overigens, FFT....zoals beloofd: ik schenk nu een lekkere whisky in om te vieren dat jij weer een leuke baan hebt. Proost!
Ah, jullie kunnen douchen - slapen en koken , tóch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
Verhuizen! Huis is nog niet helemaal af maar we gaan er vast in.
Ja, we wilden 1 maart het oude huis uit en nu is 't nog niet helemaal klaar maar dat komt wel. Nu slapie doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Whut![]()
![]()
Zomaar ineens hopla verhuizen
![]()
Veel suc66!
Woei!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef kaasplankje het volgende:
Verhuizen! Huis is nog niet helemaal af maar we gaan er vast in.
Prachtige hotelkamers inderdaad en goed ontbijt. Verder vooral een vreetschuur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Van der Valk kan best okee zijn, op de Schnitzels na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |