abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:16:57 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_108785824
time management cursus, ik zou even teamen met een adviseur van de loi. Wellicht dat zij iets voor jou kunnen betekenen en je een handvat kunnen bieden met de juiste cursus.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:52:05 #27
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108790669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Equites het volgende:

[..]

Je doet nog een opleiding zie ik. Stress? Durf je dat woord uberhaupt wel in de mond te nemen? Weet je wat stress is, hier een voorbeeld.

Mijn sous chef van de laatste paar maanden die iedere dag om 7 uur begon en om 22 00 naar huis ging omdat de chef met een burn out thuis zit. Mijn sous chef die tijdens kerst om 3 uur snachts begon en om 11 uur savonds naar huis ging en dat 2 dagen lang. Er kwamen 5000 man met kerst en hij moest alles alleen doen, ook de rest van de tijd kreeg hij alles op z´n bord, hij moest het maar regelen. En toch iedere dag braaf om 7 uur aanwezig tot 10 uur savonds iedere dag.

Dat is stress. (nu met burnout thuis)

Dus fuck op met je pussy verhaaltje over je opleiding die stress geeft.
Wat een diskwalificatie. Echt een non-argument. Omdat ergens in de wereld iemand het slechter heeft, mag TS geen last hebben van stress. Dat is hetzelfde als geen honger mogen hebben, want de kindjes in Afrika hebben het veeeeel slechter. :{

Iedereen beleeft het op zijn eigen manier en niet elk mens kan evenveel hebben. Ik kan me best voorstellen dat TS last van stress heeft. Misschien proberen het werk wat meer te verspreiden? Dus dat je al vroeg begint met voorbereidend werk (als dit mogelijk is). En verder gewoon doorbijten en de rust in jezelf proberen te vinden. Mocht je het nou continu zo zwaar hebben, moet jij je misschien afvragen of je niet teveel hooi op je vork neemt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:55:09 #28
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108790771
De enige manier die voor mij werkt om met stress om te gaan is tijd voor mezelf te nemen.

Zo ben ik ooit begonnen met gitaar te spelen. Dan sluit ik mezelf een uurtje af van alles en iedereen en pingel ik gewoon op mijn gitaar en luister ik naar muziek.. en dan kom ik tot rust.

Of als het lekker weer is, lekker een uurtje wandelen buiten.

Het is iig belangrijk om even iets anders te doen waar je van ontspant.

En als je daar geen tijd voor hebt, dan heb je simpelweg teveel hooi op je vork genomen en moet je je afvragen of dit wel goed voor je is.
There is a long line down from heaven.
pi_108792623
quote:

[..]

Je doet nog een opleiding zie ik. Stress? Durf je dat woord uberhaupt wel in de mond te nemen? Weet je wat stress is, hier een voorbeeld.

Mijn sous chef van de laatste paar maanden die iedere dag om 7 uur begon en om 22 00 naar huis ging omdat de chef met een burn out thuis zit. Mijn sous chef die tijdens kerst om 3 uur snachts begon en om 11 uur savonds naar huis ging en dat 2 dagen lang. Er kwamen 5000 man met kerst en hij moest alles alleen doen, ook de rest van de tijd kreeg hij alles op z´n bord, hij moest het maar regelen. En toch iedere dag braaf om 7 uur aanwezig tot 10 uur savonds iedere dag.

Klinkt meer als een slechte organisatie en een werknemer die het probleem van zijn baas op zijn schouders neemt, tot het ongezonde aan toe.

En de situatie van TS diskwalificeren door deze totaal ongezonde werksituatie er tegenaan te gooien is gewoon flauw. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_108862669
Begin met het consumeren van marihuana.
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:15:40 #31
369563 danieldepaniel
I feel a need a need for speed
pi_108879533
2 weekjes naar Thailand met je duim in je mond
pi_108892734
quote:

[..]

jij bent dus de werkgever van deze mensen? Dan mag je je echt de ogen uit de kop schamen.
pi_108893304
quote:

[..]

Als jij/je werkgever eerder over stress begonnen waren, hadden ze nu niet met een burnout thuis gezeten. Bij een burnout ben je al heel ver voorbij dat punt.
Het is juist goed dat TS het op tijd opmerkt.
Oh, and that's a bad miss!
pi_108894560
Drank en drugs.
pi_108896367
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
Drank en drugs.
Tijdelijk een goede oplossing maar op lange termijn gaat dat backfiren en ga je er juist nog meer stress van krijgen weet ik uit ervaring.

Niet zozeer mbt tot geld e.d. maar het wordt steeds meer en je voelt NOG meer dat je de controle kwijt raakt. Te brak bent/niet lekker in je vel zit/je zorgen maakt over de nadelige gevolgen die ze kunnen hebben op je gezondheid.

Al moet ik wel zeggen dat alcohol voor mij wel echt een goed middel is, na een paar biertjes denk ik toch sneller: Achh...komt wel goed / we zien het morgen wel weer!

Maar is dat nou ermee omgaan of gewoon het probleem voor je uit schuiven? Het werkt prima iig :)

[ Bericht 8% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 09-03-2012 10:40:04 ]
pi_108930382
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 05:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Alcohol
There are only 151 Pokémon.
pi_108930433
Gewoon er tussen uit gaan.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 02:10:49 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108930457
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 02:09 schreef Cher- het volgende:
Gewoon er tussen uit gaan.
Behalve als je het Russisch doet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108930509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 02:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Behalve als je het Russisch doet.
Kan het dan niet?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 02:18:49 #40
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108930567
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 02:14 schreef Cher- het volgende:

[..]

Kan het dan niet?
Kan wel, maar beter van niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 02:29:47 #41
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_108930751
quote:

[..]

Stress ja? Van het tafels dekken? Van de verschrikkelijke twijfel of het mes wel aan de goede kant ligt? Wat een pussy.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 04:27:16 #42
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_108931621
Ik wilde dit topic ook meer om ideeen uit te wisselen dan dat ik mijn situatie aanklaag. Dus dit topic is ook nuttig voor de mensen die mij aanvielen want volgens mij zijn die ook wel aan vakantie toe (waar je je al niet druk over kan maken).

Ik denk dat veel mensen hard werken en stress hebben, het is goed om over copingsmechanismen na te denken.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:07:33 #43
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_108935152
Zorgen dat je geen deadlines hebt.
Simpel gezegd: je hebt mensen die juist het beste presteren als ze deadlines hebben. Worden er gelukkig van en krijgen er ook energie van.
Je hebt ook mensen die er niet tegen kunnen, en juist alleen maar weken paniekerig rondhollen om alles af te krijgen en vervolgens een week moeten uithijgen na alle inspanning.
Als je tot de laatste categorie behoort moet je zorgen dat je niet geconfronteerd wordt met deadlines. Ze lekker uit de weg gaan en wat anders gaan doen.
(Un)masking for the greater good.
pi_108939287
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef Natalie het volgende:
Zorgen dat je geen deadlines hebt.
Simpel gezegd: je hebt mensen die juist het beste presteren als ze deadlines hebben. Worden er gelukkig van en krijgen er ook energie van.
Je hebt ook mensen die er niet tegen kunnen, en juist alleen maar weken paniekerig rondhollen om alles af te krijgen en vervolgens een week moeten uithijgen na alle inspanning.
Als je tot de laatste categorie behoort moet je zorgen dat je niet geconfronteerd wordt met deadlines. Ze lekker uit de weg gaan en wat anders gaan doen.
Je komt er niet zo makkelijk onderuit, op school en op werk heb je vrijwel altijd deadlines. Tenzij je een zwerver wordt, zul je deadlines niet zo makkelijk uit de weg kunnen gaan.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:52:26 #45
369930 E-trader
geduld + discipline!
pi_108939519
Een beetje gaan hardlopen of af en toe een dag ontspannen in de sauna kan wonderen doen.
if you can't stand the heat stay out of the kitchen
pi_108940235
Slecht advies misschien, maar als ik stress kwijt moet zet ik het op een zuipen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:29:39 #47
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_108941950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 14:43 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Je komt er niet zo makkelijk onderuit, op school en op werk heb je vrijwel altijd deadlines. Tenzij je een zwerver wordt, zul je deadlines niet zo makkelijk uit de weg kunnen gaan.
Er is altijd een weg, ook als je geen zwerver wordt :)
Maar het is er wel een waarin je keuzes moet maken die wellicht niet populair zijn, bij jezelf of bij anderen. Het is mij ook gelukt :) (En met leuke huis, lieve man en een superbaan)
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')