abonnement Unibet Coolblue
pi_109893832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef 02626 het volgende:

[..]

Graag wil ik reageren op de verschillende reacties. Ik denk dat jullie de discussie in een verkeerde dimensie zoeken. Salaris is geen afspiegeling van opleidingsniveau, leeftijd of branche. Salaris wordt over het algemeen bepaald door de zwaarte van de functie.

Ik vind dat er erg minachtig wordt gereageerd over mijn post. In mijn functie spreek ik met ondernemers/managers en/of cfo's van bedrijven met een omzet tussen de ruim 50 tot 500 miljoen euro op jaarbasis. In deze rol bespreek en onderhandel je de strategische bedrijfsvoering en financiële huishouding. Hierin wordt toegevoegde waarde verwacht. Ook wordt er verwacht dat je deelneemt in de diverse netwerken en hier ook succesvol in bent. Ter indicatie, persoonlijk ben ik verantwoordelijk voor het kredietbeheer van een portefeuille die in de honderden miljoenen euro's loopt.

Ja ik heb slechts een HBO opleiding (uiteraard veel extra trainingen/cursussen gevold), ik ben inderdaad slechts 28 jaar en het betreft de financiële wereld waar de beloningen hoger liggen dan gemiddeld maar dit betekend niet dat een fatsoenlijk salaris niet gerechtvaardigd is. Ik denk, zonder mijzelf op mijn borst te slaan, dat menig forumlid minder verantwoordelijkheid draagt in zijn of haar functie.
eens.
ik ben jonger en ben waarschijnlijk een van de weinige die wel een zwaardere of gelijke functie heeft ;)

echtgaaf heeft er een handje van om ofwel te zeiken dat mensen liegen in hun posts, ofwel dat de wereld oneerlijk is. het beste is compleet negeren.

verder zou ik de term "slechts" niet gebruiken bij HBO. de meeste opleidingen zijn gewoon goede opleidingen welke een prima niveau hebben en waar gewerkt moet worden voor een diploma. ik heb ook een HBO opleiding gedaan en heb er hard voor moeten werken maar ben trots op mijn diploma. daarnaast heb ik ook een rits certificaten die ik erna heb gehaald om te kunnen doen wat ik nu doe en daar ben ik trots op.

ben trots op wat je doet, je hebt er waarschijnlijk hard genoeg voor gewerkt.

en lieve Echtgaaf, gun mensen eens iets. realiseer je goed dat voor deze beroepen je wellicht een aardige duit verdiend, maar dat werkweken met gemak 80 uur aan kunnen tikken als het even wat minder gaat.. en die aardige duit wordt betaald omdat je iets kunt wat anderen je niet snel nadoen. en kun je het inderdaad niet meer dan begin je niet even snel een nieuwe carriere.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_109893966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:00 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Goed verhaal. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje (ben 27 en fiscalist voor grote internationale ondernemingen) en krijg hier en daar ook wel commentaar over de verdiensten etc. Echter, verantwoordelijkheid en arbeidsmarkt spelen simpelweg een grote rol. Daarbij wordt je toegevoegde waarde beloond. Of dat per definitie je uurtarief altijd rechtvaardigt is een tweede, maar doorgaans is dit wel het geval.
Leuk om te horen! Ik ben er zelf inderdaad wel klaar mee dat men je direct afschiet op het moment dat ze zien dat je uit een (bank)kantoor loopt of verteld dat je bij een bank werkt. Mensen denken vaak dat je slechts een product verkoopt. Er zijn functie's in de financiele wereld waar dat inderdaad het geval is maar het salaris ervan ligt vaak ook stukken lager.

Het is een uitzonderlijke branche die wat betreft in rol en verantwoordelijkheid lastig is te matchen met andere bedrijfstakken. Al zal iedere werknemer dat van zijn of haar eigen branche vinden.
pi_109894204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:06 schreef freak1 het volgende:

[..]

eens.
ik ben jonger en ben waarschijnlijk een van de weinige die wel een zwaardere of gelijke functie heeft ;)

echtgaaf heeft er een handje van om ofwel te zeiken dat mensen liegen in hun posts, ofwel dat de wereld oneerlijk is. het beste is compleet negeren.

verder zou ik de term "slechts" niet gebruiken bij HBO. de meeste opleidingen zijn gewoon goede opleidingen welke een prima niveau hebben en waar gewerkt moet worden voor een diploma. ik heb ook een HBO opleiding gedaan en heb er hard voor moeten werken maar ben trots op mijn diploma. daarnaast heb ik ook een rits certificaten die ik erna heb gehaald om te kunnen doen wat ik nu doe en daar ben ik trots op.

ben trots op wat je doet, je hebt er waarschijnlijk hard genoeg voor gewerkt.

en lieve Echtgaaf, gun mensen eens iets. realiseer je goed dat voor deze beroepen je wellicht een aardige duit verdiend, maar dat werkweken met gemak 80 uur aan kunnen tikken als het even wat minder gaat.. en die aardige duit wordt betaald omdat je iets kunt wat anderen je niet snel nadoen. en kun je het inderdaad niet meer dan begin je niet even snel een nieuwe carriere.
Denk niet dat iemand het mooier kan verwoorden :)
Playing guitar is a religion.
pi_109894789
Ik mag toch hopen dat iemand met een wat beter taalgebruik het ook netter had kunnen verwoorden. Wat een armoede.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_109895240
Forget it.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_109895474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:42 schreef Bajskorv het volgende:
eidt
Ik ben het met je eens wat sparringspartner betreft. Het was ook meer bedoelt om een beeld te schetsen. Je kan het spel in detail beschrijven maar dat lijkt me niet geschikt voor op een forum.

Wat betreft verantwoordelijkheid. Die ligt uiteraard bij de bank echter ligt de eindverantwoording namens de bank wel op je stoel. Maar ik denk dat t punt duidelijk is gemaakt.

Einde discussie wat mij betreft.
pi_109895779
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef 02626 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens wat sparringspartner betreft. Het was ook meer bedoelt om een beeld te schetsen. Je kan het spel in detail beschrijven maar dat lijkt me niet geschikt voor op een forum.

Wat betreft verantwoordelijkheid. Die ligt uiteraard bij de bank echter ligt de eindverantwoording namens de bank wel op je stoel. Maar ik denk dat t punt duidelijk is gemaakt.

Einde discussie wat mij betreft.
Denk dat ik het daar moeilijk mee eens kan zijn. Het grootste probleem met veel mensen bij financiele instellingen is de zelfoverschatting. Ik geef geen kritiek op je salaris ofzo, kan ook moeilijk in mijn positie. Ik vind alleen wel dat je moet blijven relativeren. Dat maakt je enkel beter in je beroep en in je relatie met klanten. Het zal je carriere alleen maar ten goede komen, ik zie de meest zelfcontente mensen het eerste falen in de financiele wereld, en ik loop er iets langer rond dan jij.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 4 april 2012 @ 15:02:01 #258
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_109896069
01: Bedrijfstak: Automotive ICT
02: Functie: Baasje operatie (+- 20 man)
03: Opleiding: Geen
04: Leeftijd: 33
05: Aantal uren per week: 38
06: Aantal vakantiedagen: 26 (+ 2 uur per week, werk 40 uur, op contract 38 uur)
07: 13e maand: Ja
08: Bruto salaris: 3200
09: Netto salaris: +- 2200
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 17 jaar, waarvan de laatse 7 jaar ICT.
12: Goodies:
Winstdeling, persoonlijke bonus, veel opleidingen, Laptop, Hippe phoon met onbeprekt internet e.d. (prive gebruik geen probleem) mobiliteitsbudget, flexibel met uren en thuiswerken. Sporten met korting.
13: Tevreden: Jazeker.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:04:43 #259
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_109896186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef DuracellPower het volgende:
01: Bedrijfstak: Automotive ICT
02: Functie: Baasje operatie (+- 20 man)
03: Opleiding: Geen
04: Leeftijd: 33
05: Aantal uren per week: 38
06: Aantal vakantiedagen: 26 (+ 2 uur per week, werk 40 uur, op contract 38 uur)
07: 13e maand: Ja
08: Bruto salaris: 3200
09: Netto salaris: +- 2200
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 17 jaar, waarvan de laatse 7 jaar ICT.
12: Goodies:
Winstdeling, persoonlijke bonus, veel opleidingen, Laptop, Hippe phoon met onbeprekt internet e.d. (prive gebruik geen probleem) mobiliteitsbudget, flexibel met uren en thuiswerken. Sporten met korting.
13: Tevreden: Jazeker.
Oja! Ook nog gratis melk!
pi_109903237
01: Bedrijfstak: Zorg
02: Functie: Verpleegkundige
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: 36
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: -
09: Netto maand salaris: 1500-1600
10: Overuren betaald: tvt
11: Werkervaring: 1 jaar
12: Goodies: -
  woensdag 4 april 2012 @ 18:38:37 #261
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_109904902
01: Bedrijfstak: Semi-overheid
02: Functie: Installatie operator
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 25
05: Aantal uren per week: 36
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Niet standaard, ligt aan bedrijfsresultaat ;) Dit jaar rond de 10% van het jaarloon
08: Bruto maand salaris: Was 3300, maar deze gaat per mei naar 3500
09: Netto maand salaris: Denk dat ik 2200 overhoud
10: Overuren betaald: Jazeker
11: Werkervaring: Stages van mijn HBO alleen :P
12: Goodies: Geen
  woensdag 4 april 2012 @ 18:40:11 #262
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_109904957
Oeps.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:40:52 #263
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109904989
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef Printerkabel het volgende:
01: Bedrijfstak: Semi-overheid
02: Functie: Installatie operator
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 25
05: Aantal uren per week: 36
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Niet standaard, ligt aan bedrijfsresultaat ;)
08: Bruto maand salaris: Was 3300, maar deze gaat per mei naar 3500
09: Netto maand salaris: Denk dat ik 2200 overhoud
10: Overuren betaald: Jazeker
11: Werkervaring: Stages van mijn HBO alleen :P
12: Goodies: Geen
Netjes !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109905068
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:35 schreef Knakenpoetser het volgende:
01: Bedrijfstak: Ziekenhuizen
02: Functie: Beveiliger
03: Opleiding: MBO 3 Beveiliging
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: 36
06: Aantal vakantiedagen: 24
07: 13e maand: Ja
08: Bruto maand salaris: 2800
09: Netto maand salaris: rond de 1800 ivm onregelmatigheidtoeslag
10: Overuren betaald: Tijd voor tijd..
11: Werkervaring: 3 jaar
12: Goodies: Goedkoper sporten
13: Tevreden: Gezien mijn leeftijd wel
Dat is vreemd , een vriend van mij werkt ook in een (groot) ziekenhuis als beveiliger/centralist en die heeft een bruto maandsalaris van 1750 ex. ort en die werkt er nu ruim 4 jaar :?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:59:54 #265
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_109905694
Ik denk ook dat die 2800 niet klopt, want als je kijkt naar het verschil tussen bruto en netto incl ort, dan kan dat nooit. Die 1800 netto inclusief ort klinkt mij wel logisch in de oren, ook kijkend naar een neef die hetzelfde doet. Bruto zal wel rond de 2000/2100 zijn ofzo.
pi_109908194
quote:
duidelijkheden
Ik denk ook dat die 2800 niet klopt, want als je kijkt naar het verschil tussen bruto en netto incl ort, dan kan dat nooit. Die 1800 netto inclusief ort klinkt mij wel logisch in de oren, ook kijkend naar een neef die hetzelfde doet. Bruto zal wel rond de 2000/2100 zijn ofzo.
Ja idd. Hij gooit zijn bruto ORT bovenop zijn bruto loon. Daarom lijkt het alsof hij veel verdient, maar in principe krijgt net zoweinig als iedere ander beveiliger.
pi_109908533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef Reeleezee het volgende:

[..]

Ja idd. Hij gooit zijn bruto ORT bovenop zijn bruto loon. Daarom lijkt het alsof hij veel verdient, maar in principe krijgt net zoweinig als iedere ander beveiliger.
Onregelmatigheidstoeslag is toch ook gewoon bruto loon?
pi_109909065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:51 schreef Thieske het volgende:

[..]

Onregelmatigheidstoeslag is toch ook gewoon bruto loon?
Ik bedoel ermee te zeggen dat je dat niet bovenop je brutoloon moet gooien. Het heet niet voor niets ORT. Als hij volgende maand gewoon overdag werkt, dan krijgt hij toch echt alleen zijn basissalaris.
pi_109910161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Denk dat ik het daar moeilijk mee eens kan zijn. Het grootste probleem met veel mensen bij financiele instellingen is de zelfoverschatting. Ik geef geen kritiek op je salaris ofzo, kan ook moeilijk in mijn positie. Ik vind alleen wel dat je moet blijven relativeren. Dat maakt je enkel beter in je beroep en in je relatie met klanten. Het zal je carriere alleen maar ten goede komen, ik zie de meest zelfcontente mensen het eerste falen in de financiele wereld, en ik loop er iets langer rond dan jij.
Hmm maar hoe kom je bij deze wijsheid? Ik vind dat je nogal generaliseerd en waarom denk je dat je kritiek geeft op het salaris? Het lijkt mij dat jij je eigen mening eens zou moeten relativeren.
pi_109911059
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:38 schreef Printerkabel het volgende:
01: Bedrijfstak: Semi-overheid
02: Functie: Installatie operator
03: Opleiding: HBO
04: Leeftijd: 25
05: Aantal uren per week: 36
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: Niet standaard, ligt aan bedrijfsresultaat ;) Dit jaar rond de 10% van het jaarloon
08: Bruto maand salaris: Was 3300, maar deze gaat per mei naar 3500
09: Netto maand salaris: Denk dat ik 2200 overhoud
10: Overuren betaald: Jazeker
11: Werkervaring: Stages van mijn HBO alleen :P
12: Goodies: Geen
Ik zit al te denken. een broekie van 25. Nog geen dag werkervaring. En al op 3300 bruto zitten. Dat kan nooit. In de meeste schalen is dit je max. maar toen zag ik:

quote:
Printerkabel
-_-

Gestart na mijn HBO bij een grote ict boer, begon daar met 2000 euro bruto. Na een maand daar weggegaan, naar een overheidsinstelling gegaan en ben 3300 euro bruto gaan verdienen. Dit wel inclusief ploegentoeslag
It's all about the ORT. :-)
pi_109911335
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:17 schreef 02626 het volgende:

[..]

Hmm maar hoe kom je bij deze wijsheid? Ik vind dat je nogal generaliseerd en waarom denk je dat je kritiek geeft op het salaris? Het lijkt mij dat jij je eigen mening eens zou moeten relativeren.
Ik denk niet dat ik generaliseer, ik zeg nu enkel dat ik jouw commentaar niet vindt getuigen van bescheidenheid en genoeg zelfreflectie. Ik geef je enkel het advies daar iets nuchterder in te staan, en dat kan je natuurlijk nemen voor wat het is.

Ik zie niet in wat er zo vreselijk is aan mijn mening en wat er aan te relativeren is. Iets meer zelfreflectie doet echt nooit kwaad, maar jij lijkt dat nogal vervelend te vinden?

Enfin, het feit dat je jezelf al betiteld als "bankier" zegt me verder genoeg.

Edit: de "wijsheid" komt met de jaren en de ervaring. Ik zit al iets langer in de financiele wereld dan jij, en heb wellicht al iets meer gezien en geleerd. Da's alles.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_109911836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:38 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik generaliseer, ik zeg nu enkel dat ik jouw commentaar niet vindt getuigen van bescheidenheid en genoeg zelfreflectie. Ik geef je enkel het advies daar iets nuchterder in te staan, en dat kan je natuurlijk nemen voor wat het is.

Ik zie niet in wat er zo vreselijk is aan mijn mening en wat er aan te relativeren is. Iets meer zelfreflectie doet echt nooit kwaad, maar jij lijkt dat nogal vervelend te vinden?

Enfin, het feit dat je jezelf al betiteld als "bankier" zegt me verder genoeg.

Edit: de "wijsheid" komt met de jaren en de ervaring. Ik zit al iets langer in de financiele wereld dan jij, en heb wellicht al iets meer gezien en geleerd. Da's alles.
Bankier is gewoon een woord voor iemand die werkt bij een bank?

www.encyclo.nl > bankier: [beroep] iemand die financiële diensten verleent.

Ik snap niet wat hier verkeerd aan is? Wellicht dat het woord bij jou een negatief gevoel opwekt of dat je met nostalgisch gevoel terug denkt aan een man of vrouw achter een balie die jou contant geld uitgeeft? Ik denk dat dit eerder aan jouzelf ligt dan aan het gebruik van het woord. Daarnaast had hier ook gewoon financieel medewerker kunnen staan of bank medewerker. Ik snap niet zo goed waarom je jezelf zo druk maakt om dat woord.

Daarnaast vind ik het prettig als iemand mij van enig commentaar kan voorzien alleen ik vraag me af waar ik niet bescheiden ben geweest, zelfreflectie zou moeten toepassen of waar ik eventueel in zou moeten relativeren?

Daarnaast spreek ik in mijn post niet over het functioneren van mijzelf maar wat mijn functie globaal inhoudt:
"Graag wil ik reageren op de verschillende reacties. Ik denk dat jullie de discussie in een verkeerde dimensie zoeken. Salaris is geen afspiegeling van opleidingsniveau, leeftijd of branche. Salaris wordt over het algemeen bepaald door de zwaarte van de functie.

Ik vind dat er erg minachtig wordt gereageerd over mijn post. In mijn functie spreek ik met ondernemers/managers en/of cfo's van bedrijven met een omzet tussen de ruim 50 tot 500 miljoen euro op jaarbasis. In deze rol bespreek en onderhandel je de strategische bedrijfsvoering en financiële huishouding. Hierin wordt toegevoegde waarde verwacht. Ook wordt er verwacht dat je deelneemt in de diverse netwerken en hier ook succesvol in bent. Ter indicatie, persoonlijk ben ik verantwoordelijk voor het kredietbeheer van een portefeuille die in de honderden miljoenen euro's loopt.

Ja ik heb slechts een HBO opleiding (uiteraard veel extra trainingen/cursussen gevold), ik ben inderdaad slechts 28 jaar en het betreft de financiële wereld waar de beloningen hoger liggen dan gemiddeld maar dit betekend niet dat een fatsoenlijk salaris niet gerechtvaardigd is. Ik denk, zonder mijzelf op mijn borst te slaan, dat menig forumlid minder verantwoordelijkheid draagt in zijn of haar functie"
pi_109912324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:50 schreef 02626 het volgende:

[..]

Bankier is gewoon een woord voor iemand die werkt bij een bank?

www.encyclo.nl > bankier: [beroep] iemand die financiële diensten verleent.

Ik snap niet wat hier verkeerd aan is? Wellicht dat het woord bij jou een negatief gevoel opwekt of dat je met nostalgisch gevoel terug denkt aan een man of vrouw achter een balie die jou contant geld uitgeeft? Ik denk dat dit eerder aan jouzelf ligt dan aan het gebruik van het woord. Daarnaast had hier ook gewoon financieel medewerker kunnen staan of bank medewerker. Ik snap niet zo goed waarom je jezelf zo druk maakt om dat woord.
"Bankier" wordt in het dagelijks gebruik niet gebruikt voor de balie medewerker of de relatie managers, maar voor de meer seniore managers. De mensen die ik ken en zichzelf "bankier" noemen, zijn het meestal juist niet... Waarom noemen je jezelf bijvoorbeeld geen relatie manager?

quote:
Daarnaast vind ik het prettig als iemand mij van enig commentaar kan voorzien alleen ik vraag me af waar ik niet bescheiden ben geweest, zelfreflectie zou moeten toepassen of waar ik eventueel in zou moeten relativeren?
Het stuk over "persoonlijk verantwoordelijk" zijn voor honderden miljoenen is een voorbeeld. Dat lijkt mij gechargeerd, en dat geef je zelf in een latere post ook al toe.

Enfin, mijn excuses als je je persoonlijk aangevallen voelt. Ik wilde enkel een advies geven, maar je lijkt niet het persoon dat daar open voor staat en dat had ik wellicht moeten aan zien komen. Als je het zo naar je zin hebt moet je vooral doorgaan. Als klant betwijfel ik ten zeerste of het je op termijn helpt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_109912875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

"Bankier" wordt in het dagelijks gebruik niet gebruikt voor de balie medewerker of de relatie managers, maar voor de meer seniore managers. De mensen die ik ken en zichzelf "bankier" noemen, zijn het meestal juist niet... Waarom noemen je jezelf bijvoorbeeld geen relatie manager?

[..]

Het stuk over "persoonlijk verantwoordelijk" zijn voor honderden miljoenen is een voorbeeld. Dat lijkt mij gechargeerd, en dat geef je zelf in een latere post ook al toe.

Enfin, mijn excuses als je je persoonlijk aangevallen voelt. Ik wilde enkel een advies geven, maar je lijkt niet het persoon dat daar open voor staat en dat had ik wellicht moeten aan zien komen. Als je het zo naar je zin hebt moet je vooral doorgaan. Als klant betwijfel ik ten zeerste of het je op termijn helpt.
Als je over slechts het woord 'bankier' valt, dat trouwens volledig willekeurig is gekozen. Getuigt meer over het feit dat jij het lastig vind om dit te relativeren. Daarnaast kan het zijn dat het woord anders gebruikt word of een andere betekenis heeft in andere kringen dan waar jij je in begeeft. Ook dit zou je kunnen relativeren.

Wat betreft de verantwoordelijkheid over de debetportefeuille spreek ik over het kredietbeheer niet de portefeuille ansicht.

Ik vind je nogal negatief ingesteld over komt. Jammer maar ik neem je advies van harte.
pi_109913417
01: Bedrijfstak: FMCG
02: Functie: IT Manager
03: Opleiding: Havo + MCSE
04: Leeftijd: 26
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 26
07: 13e maand: Ja
08: Bruto salaris: 2600
09: Netto salaris: 2100 incl reiskostenvergoeding
10: Overuren betaald: tvt
11: Ervaring: 4 jaar
12: Goodies: iPhone + kosten betaald, laptop, iPad, persoonlijke bonus, winstdeling.
13: Tevreden: qua inkomsten ja, qua uitdagingen nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')