ik betaal volgensmij ook zoiets aan afvalheffing per jaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit verplicht is. En mijn ouders wonen iets te ver weg om iedere dag dingen weg te gaan gooien.
[..]
Er staat zo'n grote grijze bak aan het einde van de straat. Fucking onhandig.
Hm dat is wel irritant ja, maar goed hij gaat niet vanzelf leeg, dus voor die paar keer dat ze 'm komen legen mag jij eventjes betalenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit verplicht is. En mijn ouders wonen iets te ver weg om iedere dag dingen weg te gaan gooien.
[..]
Er staat zo'n grote grijze bak aan het einde van de straat. Fucking onhandig.
oh ja wel met tegen meisjes botsen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met pauwen te maken?
Ik moet even boos op hem wordenquote:
Boos?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet even boos op hem worden
En dat ja
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet even boos op hem worden
En dat ja
Hij maakte mij wakker vanmorgenquote:
Ja wat. Jij zou 2 dagen geleden al foto's sturen die ik nogsteeds niet gekregen heb.quote:
Als je daar moeite mee hebt kan ik je helpen om over je pauwenimitatie angst heen te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja wel met tegen meisjes botsen.
voor pauwen nadoen ben ik gewoon veel te onzeker enzo.
Ik zou helemaal niets, je komt ze maar halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja wat. Jij zou 2 dagen geleden al foto's sturen die ik nogsteeds niet gekregen heb.
Zou kunnen, laat maar weten waar je allemaal achterkomt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik betaal volgensmij ook zoiets aan afvalheffing per jaar.
maar misschien is er onder uit te komen, want het is ook zo dat als er geen bewoners in een adres zijn het ook niet betaald hoeft te worden.
Ik weet het, maar ik vind die 330 euro best veel geld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm dat is wel irritant ja, maar goed hij gaat niet vanzelf leeg, dus voor die paar keer dat ze 'm komen legen mag jij eventjes betalen
Oeh Nuon, tell me everythingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, laat maar weten waar je allemaal achterkomt.
[..]
Ik weet het, maar ik vind die 330 euro best veel geld.![]()
Daarnaast de belachelijke belasting over belasting van Dunea en mijn veel te dure contract bij Nuon.![]()
Moet ik even wat aan gaan doen binnenkort.
Dat moet dan maar. Weinig keuze nu Drommel er niet is denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niets, je komt ze maar halen.
Is goed dan zie ik je straks, en waarom verkies je Drommel boven mij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat moet dan maar. Weinig keuze nu Drommel er niet is denk ik
ik weet het.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, laat maar weten waar je allemaal achterkomt.
[..]
Ik weet het, maar ik vind die 330 euro best veel geld.![]()
Daarnaast de belachelijke belasting over belasting van Dunea en mijn veel te dure contract bij Nuon.![]()
Moet ik even wat aan gaan doen binnenkort.
Je kunt ook minder geld aan de hoeren uitgeven en gewoon je belastingen en gemeentelijke dingen betalenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het.
ik weet het kaneel!
op google gevonden : "Als de persoon is overleden op wiens naam het aanslagbiljet is gesteld, wordt automatisch ontheffing verleend. De achterblijvende partner / echtgenoot moet rekening houden dat een nieuwe aanslag afvalstoffenheffing wordt opgelegd op zijn of haar naam.
"
misschien dat je jezelf kan laten doodverklaren.
Ok, tot zo. Dan hebben we het er nog wel over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed dan zie ik je straks, en waarom verkies je Drommel boven mij?
Dan had ik niet boos hoeven worden tochquote:
Mijn ex had het vorig jaar geregeld, een nieuwe energie maatschappij omdat we bij Dong weggingen. Bleek alleen dat ze de voorwaarden niet goed had gelezen en er dus ook nog leveringskosten bijkwamen. Bij lange na niet zo goedkoop als ze dacht dat het was dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oeh Nuon, tell me everythingvast laten zetten?
Maar dan kan ik ook niet meer werken en studeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het.
ik weet het kaneel!
op google gevonden : "Als de persoon is overleden op wiens naam het aanslagbiljet is gesteld, wordt automatisch ontheffing verleend. De achterblijvende partner / echtgenoot moet rekening houden dat een nieuwe aanslag afvalstoffenheffing wordt opgelegd op zijn of haar naam.
"
misschien dat je jezelf kan laten doodverklaren.
ja kaneelstokje dat kan je natuurlijk ook doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt ook minder geld aan de hoeren uitgeven en gewoon je belastingen en gemeentelijke dingen betalen
oh wat een lief leuk naief meisje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex had het vorig jaar geregeld, een nieuwe energie maatschappij omdat we bij Dong weggingen. Bleek alleen dat ze de voorwaarden niet goed had gelezen en er dus ook nog leveringskosten bijkwamen. Bij lange na niet zo goedkoop als ze dacht dat het was dus.![]()
Dat is alles.
[..]
Maar dan kan ik ook niet meer werken en studeren.
Leveringskosten moet je hoe dan ook altijd betalenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex had het vorig jaar geregeld, een nieuwe energie maatschappij omdat we bij Dong weggingen. Bleek alleen dat ze de voorwaarden niet goed had gelezen en er dus ook nog leveringskosten bijkwamen. Bij lange na niet zo goedkoop als ze dacht dat het was dus.![]()
Dat is alles.
[..]
waarom vertrouw je je vriendin dan ook in geldzakenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is alles.
[..]
Ik ga nooit naar de hoeren. Al wil ik al tijden daar eens naar binnen om te kijken hoe de vrouwen er daar uitzien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja kaneelstokje dat kan je natuurlijk ook doen
Alleen kwa uiterlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat een lief leuk naief meisje.
ik las daar 'vriendin'. ja jij bofte echt met haar
Ik weet het, maar de leveringskosten waren dus niet inbegrepen bij de prijs die er stond. Bij de vorige maatschappij was dat wel. Dus nu ben ik fiks meer kwijt dan voorheen. En nu ben ik alleen, dus moet het allemaal ook nog eens zelf dokken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leveringskosten moet je hoe dan ook altijd betalen
Alleen betaal je het bij de nuon gelijk aan de leverancier ipv eerst aan nuon en dat nuon het voor je doorbetaald
Omdat ze er altijd veel meer mee bezig was dan ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:24 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
waarom vertrouw je je vriendin dan ook in geldzaken![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de leveringskosten waren dus niet inbegrepen bij de prijs die er stond. Bij de vorige maatschappij was dat wel. Dus nu ben ik fiks meer kwijt dan voorheen. En nu ben ik alleen, dus moet het allemaal ook nog eens zelf dokken.
Jij gaat later al dat soort dingen regelen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zoElk jaar overstappen is goedkoopst en vooral niet vastzetten
Dat deden we ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zoElk jaar overstappen is goedkoopst en vooral niet vastzetten
Ik regel het, jij betaalt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij gaat later al dat soort dingen regelen hoor.
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deal.
Mijn werk is vereeuwigd op facebook.
ewa rok-je nog gehosseld in die club dang of niet? gwn sicke smatjes met sicke billen alles ja of neequote:
haha ik bracht er gwoon 5 mee naar huis tog ja toggggg xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ewa rok-je nog gehosseld in die club dang of niet? gwn sicke smatjes met sicke billen alles ja of nee
ahah ik zou ook emt jou mee naar osso gaan tog om je sick te pakken xD of wil je schaken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha ik bracht er gwoon 5 mee naar huis tog ja toggggg xD
met jou ga ik domino'enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahah ik zou ook emt jou mee naar osso gaan tog om je sick te pakken xD of wil je schaken?
omygosh heb er nu al sin in :$ :$quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met jou ga ik domino'enaight?
whihio :$quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omygosh heb er nu al sin in :$ :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |