ja nee, maar ik weet waar hij woont. en er is een hele lange weg vlakbij hem, maar die is ook heel gevaarlijk. echt stads enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
euhm wtf?
Nee de bedoeling is dat hij halverwege doodgaat?
xbox 360quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke spelletjes gaan jullie spelen?
zijn er ook van die sega spellen ofzo, oude spellen voor consoles(dus niet pc). iemand moet me dat echt uitleggen en vet veel laten zien. zou er graag wat over horen
ook over xbox 360 spellen eigenlijk wel
Dan is het vast de bedoeling dat hij te pletter gereden gaat worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee, maar ik weet waar hij woont. en er is een hele lange weg vlakbij hem, maar die is ook heel gevaarlijk. echt stads enzo
en veel mensen die naar molens kijken ipv de weg enzo.
Ja je moet midden op de weg lopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee, maar ik weet waar hij woont. en er is een hele lange weg vlakbij hem, maar die is ook heel gevaarlijk. echt stads enzo
en er is nog een weg maar daar zijn veel mensen die naar molens kijken ipv de weg enzo.
ja daarom vraag ik waar en waarheen enzo hij gaat hardlopen slimmie ....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het vast de bedoeling dat hij te pletter gereden gaat worden.
ja dat moet hij zeker niet doen.quote:
Ik bots soms met opzet tegen kleine meisjes aan en raak dan opgewondenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat moet hij zeker niet doen.
maar de stoep is bij die 1ne weg heel smal volgensmij.
en op kleinere wegen zijn er veel bochten en dan kan hij tegen andere mensen aanbotsen enzo, dus dat lijkt me ook onhandig.
Kijk, dat schiet tenminste op. Goed bezig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij deze. Niet ideaal, maar dan zou ik tenminste echt een woning kunnen zoeken.
Weet ik nog niet, zien we dan wel denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke spelletjes gaan jullie spelen?
zijn er ook van die sega spellen ofzo, oude spellen voor consoles(dus niet pc). iemand moet me dat echt uitleggen en vet veel laten zien. zou er graag wat over horen
ook over xbox 360 spellen eigenlijk wel
ik vind dat juist irritant altijd, want dan voel ik me zo lang.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bots soms met opzet tegen kleine meisjes aan en raak dan opgewonden
Soms kan ik me dan niet meer beheersen en maak ik dierengeluiden van genot.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind dat juist irritant altijd, want dan voel ik me zo lang.
en dan maak je zon "wow" gebaar dat je je schouders en alles van contact naar achter doet, en dan is je hoofd zover boven hun enzo.
waarom is dat opwindend?
dierengeluiden? zoals koeien snachts ofzo denk ik alleen maar aan nu.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms kan ik me dan niet meer beheersen en maak ik dierengeluiden van genot.
Denk meer aan pauwen of buidelratten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dierengeluiden? zoals koeien snachts ofzo denk ik alleen maar aan nu.
Kan in termijnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk die post. Of ik even mijn kosten voor Liander (netwerk voor gas en stroom), Dunea en de gemeente over wil maken.
Gemeente krijgt 332,56 euro van me. Wtf.
Weet ik, maar nog steeds...Afvalstoffenheffing van 130 euro. Ik heb niet eens een groene en bruine bak.quote:
kan je dat niet opzeggen en het afval meenemen naar je ouders ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar nog steeds...Afvalstoffenheffing van 130 euro. Ik heb niet eens een groene en bruine bak.
Heb je van die ondergrondse?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar nog steeds...Afvalstoffenheffing van 130 euro. Ik heb niet eens een groene en bruine bak.
behalve als er een overstroming komt want dan gaan ze soms vanzelf drijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je van die ondergrondse?
Daar moet de gemeente het ook uit halen he, daar betaal je voor
Hey heb je eens een keer zin of tijd om synchroon pauwen te imiteren op een druk plein ergens in Nederland?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
behalve als er een overstroming komt want dan gaan ze soms vanzelf drijven.
nee. ik vind dat een beetje genant.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey heb je eens een keer zin of tijd om synchroon pauwen te imiteren op een druk plein ergens in Nederland?
tijd heb ik wel .quote:of tijd
Wat is daar gênant aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik vind dat een beetje genant.
tegen meisjes opbotsen vond ik ook al erg genant weet je nog?
Ik geloof dat dit verplicht is. En mijn ouders wonen iets te ver weg om iedere dag dingen weg te gaan gooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je dat niet opzeggen en het afval meenemen naar je ouders ofzo?
oh wacht, dit ga ik voor mezelf ook uitzoeken. soms is even de visie van buitenaf voor een nieuw besparingsidee nodig.
Er staat zo'n grote grijze bak aan het einde van de straat. Fucking onhandig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je van die ondergrondse?
Daar moet de gemeente het ook uit halen he, daar betaal je voor
Dat heeft toch niets met pauwen te maken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat weet ik niet.
gewoon onhandigheid, en slungeligheid, en dan robotachtigheid enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |