Heb je geen begeleider nodig?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
M'n pa gaat er heen voor zijn werk, dus zelf waarschijnlijk beetje de stad verkennen.
Je mag er een lenen, moet je hem wel komen halen en terugbrengen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een extra controller voor de Xbox 360 weten te bemachtigen, maar in principe kan ik elk weekend.
Jaaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know that feeling.
Hoewel, mijn wekker niet vroeg gaat. En ik niet werk. Heb ik het toch veel te druk gehad afgelopen dagen.
bedankt, maar m'n broer heeft ook wel één extra liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag er een lenen, moet je hem wel komen halen en terugbrengen.
Kleine meisjes tellen niet mee he!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
Ik werd vanmorgen ge-blikhosselt.
En misschien binnen een relatief korte tijd een contract.
Door een erg mooie dame. Ik dacht eerst dat er iemand achter me liep ofzo die ze lange tijd niet had gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Kleine meisjes tellen niet mee he!
Bij de werkgever waar je nu zit, of een andere?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
Ik werd vanmorgen ge-blikhosselt.
En misschien binnen een relatief korte tijd een contract.
Bij deze. Niet ideaal, maar dan zou ik tenminste echt een woning kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de werkgever waar je nu zit, of een andere?
Houd je mond.quote:
waar ga je heen hardlopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, ik ben hardlopen.
gaat ie dan pfff
euhm wtf?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar ga je heen hardlopen?
is het dan de bedoeling dat je weer heelhuids terugkomt?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar ga je heen hardlopen?
is het dan de bedoeling dat je weer heelhuids terugkomt?
welke spelletjes gaan jullie spelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een heul nette droom.Alle kleren zijn aangebleven.
[..]
Dat lijkt me leuk. Laat van de week maar weten welke dagen je het best uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |