waarom vertrouw je je vriendin dan ook in geldzakenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex had het vorig jaar geregeld, een nieuwe energie maatschappij omdat we bij Dong weggingen. Bleek alleen dat ze de voorwaarden niet goed had gelezen en er dus ook nog leveringskosten bijkwamen. Bij lange na niet zo goedkoop als ze dacht dat het was dus.![]()
Dat is alles.
[..]
Maar dan kan ik ook niet meer werken en studeren.
Ik ga nooit naar de hoeren. Al wil ik al tijden daar eens naar binnen om te kijken hoe de vrouwen er daar uitzien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja kaneelstokje dat kan je natuurlijk ook doen
Alleen kwa uiterlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat een lief leuk naief meisje.
ik las daar 'vriendin'. ja jij bofte echt met haar
Ik weet het, maar de leveringskosten waren dus niet inbegrepen bij de prijs die er stond. Bij de vorige maatschappij was dat wel. Dus nu ben ik fiks meer kwijt dan voorheen. En nu ben ik alleen, dus moet het allemaal ook nog eens zelf dokken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leveringskosten moet je hoe dan ook altijd betalen
Alleen betaal je het bij de nuon gelijk aan de leverancier ipv eerst aan nuon en dat nuon het voor je doorbetaald
Omdat ze er altijd veel meer mee bezig was dan ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:24 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
waarom vertrouw je je vriendin dan ook in geldzaken![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de leveringskosten waren dus niet inbegrepen bij de prijs die er stond. Bij de vorige maatschappij was dat wel. Dus nu ben ik fiks meer kwijt dan voorheen. En nu ben ik alleen, dus moet het allemaal ook nog eens zelf dokken.
Jij gaat later al dat soort dingen regelen hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zoElk jaar overstappen is goedkoopst en vooral niet vastzetten
Dat deden we ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zoElk jaar overstappen is goedkoopst en vooral niet vastzetten
Ik regel het, jij betaalt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij gaat later al dat soort dingen regelen hoor.
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deal.
Mijn werk is vereeuwigd op facebook.
ewa rok-je nog gehosseld in die club dang of niet? gwn sicke smatjes met sicke billen alles ja of neequote:
haha ik bracht er gwoon 5 mee naar huis tog ja toggggg xDquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ewa rok-je nog gehosseld in die club dang of niet? gwn sicke smatjes met sicke billen alles ja of nee
ahah ik zou ook emt jou mee naar osso gaan tog om je sick te pakken xD of wil je schaken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha ik bracht er gwoon 5 mee naar huis tog ja toggggg xD
met jou ga ik domino'enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahah ik zou ook emt jou mee naar osso gaan tog om je sick te pakken xD of wil je schaken?
omygosh heb er nu al sin in :$ :$quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
met jou ga ik domino'enaight?
whihio :$quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omygosh heb er nu al sin in :$ :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |