Ik denk zoiets, maar dan niet geshopt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
Om dat te bepalen is een foto van d'r gezicht noodzakelijk.
Ik heb er ook achterlijk veel op 1 of andere manierquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Stevenmac heeft gewoon 3keer zoveel notes als ik
Heb jij 100 notes+quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Stevenmac heeft gewoon 3keer zoveel notes als ik
HEet ze echt maxime?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
het liefst zou Maxime Madame-Paon me nu naar de keel vliegen denk ik.
Niks mis mee. Indianentooi op en doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk zoiets, maar dan niet geshopt.
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog nooit gedaan en ik heb de neiging ook totaal niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
het liefst zou Maxime Madame-Paon me nu naar de keel vliegen denk ik.
'Op een of andere manier' ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er ook achterlijk veel op 1 of andere manier
dan jijquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan en ik heb de neiging ook totaal niet.
Al helemaal niet bij zo'n stumper als jij.
Doe eens normaal een grapje is leuk maar nu speel je gewoon op de manquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
138. Maar daar zitten wel heel veel positieve tussen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij 100 notes+
Zelfs ik heb er maar 78 man
Ja, zo erg ben ik ook nietquote:
leugenaar gister zat je hysterisch achter je pcquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
Heet ze ook nog een Maxime, godverdomme het wordt ons wel makkelijk gemaakt he.
GGMM was vroeger echt een troll in VBL. Voor hij mod werd.quote:
Ik zeg alleen dan jijquote:
Jorien?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah. Kan mijn oude account nog meetellen. Dan win ik op zeker.
Drenthequote:
Het is nog heel netjes vergeleken met wat Dr.Mikey over mij heeft gepost.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal een grapje is leuk maar nu speel je gewoon op de man
Je hebt een 2de account gehad? naam?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah. Kan mijn oude account nog meetellen. Dan win ik op zeker.
mikey weet gewoon niet beter, jij wel tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is nog heel netjes vergeleken met wat Dr.Mikey over mij heeft gepost.
Wat dan lieverdquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Mickey zijn moeder is op bezoek vandaag en geloof niet dat hij in zo'n situatie beledigende dingen over mensen de wereld in roept.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Was hij dat, nooit gewetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. De legendarische cart_man.
Ik heb zelfs een heel mooi gedicht over haar geschreven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Mickey zijn moeder is op bezoek vandaag en geloof niet dat hij in zo'n situatie beledigende dingen over mensen de wereld in roept.
Nee want zijn moeder is een hele lieve vrouw en heeft hem netjes opgevoedquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Mickey zijn moeder is op bezoek vandaag en geloof niet dat hij in zo'n situatie beledigende dingen over mensen de wereld in roept.
Als die shit klopt wat zij zegt ben je best wel een twisted motherfucker gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat dan lieverd? niets wat je niet verdient hebt toch
Wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als die shit klopt wat zij zegt ben je best wel een twisted motherfucker gast
Check deze man nou de ridder uithangen om in het strakke wijde broekje van madam paon te komenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Madame Paon is heel goed in tunnelvisie vraag Heer van Bartolhoven maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar zitten mooie notes tussen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man. De legendarische cart_man.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame_Paon is een beetje gek,
Dag en nacht is zij online, waarom vind ze dat zo fijn ?
Nick die vind ze niet zo lief, Maxime is meer haar hartendief.
Gtst vind ze nu wel mooi maar vroeger genoot ze van de gouden kooi.
Gestoord dat is ze ongehoord . Maar gezellig is het wel met deze lel.
Ik ben blij dat jij het forum een beetje opfleurt maar als je oftopic gaat doen heb ik liever dat je soms oppleurt. Dit is voor jou dat weet je wel, Je gaat nog niet naar je bedje dus reageer maar snel
Die gekke pauw ooh dat is flauw er rijmt natuurlijk niets zinnigs op pauw .
Haaibaaike is waar ik aan denken moet , Als ik zie hoe Paon soms doet.
Van Bartolhoven is haar man, Een Heer en een Madam wat komt daar nou toch van
Dit gedicht is nu wel klaar hopelijk ben je blij met mijn vriendelijke gebaar
zie je dm gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check deze man nou de ridder uithangen om in het strakke wijde broekje van madam paon te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |