Moet je wel een computer met x86-chip kopen. ARM-computers met Windows 8 kun je niet ombouwen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:02 schreef DeJori het volgende:
Dat wordt dus linux als ze stoppen met de ondersteuning van windows 7...
Mischien moet je eerst alles lezen....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:29 schreef Adames het volgende:
Ik snap ook niet wat er erg is dat je IE niet kan verwijderen, als je een andere browser wilt dan stel je die in als standaardbrowser en zet je de tile daarvan op je hoofdscherm
Dat meen je niet serieusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:43 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Mischien moet je eerst alles lezen....
IE is een geintegreerd onderdeel van de Metro interface. Een andere browser als standaard instellen heeft geen nut aangezien Metro nogsteeds alles blijft openen in IE. Dus linkjes uit de mail, meldingen van je contacts, URLs die je als tile neerzet, alles blijft geopend worden in IE.
Veel distributies werken aan goede ARM versies.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet je wel een computer met x86-chip kopen. ARM-computers met Windows 8 kun je niet ombouwen...
Wat mist windows 7 dan allemaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:53 schreef breaky het volgende:
Ik heb wat filmpjes gezien op youtube van de consumer preview. Het ziet er zo slecht nog niet uit, vind de gedachtengang erachter goed.
Het punt is dat Windows 7 op dit gewoon features mist en daardoor achterloopt op de competitie.
da's leuk maar je hebt er niets aan als je een ARM systeem met Windows8 hebt. Deze is namelijk gelocked op het gebruik van beveiligde opstart bestanden en daar kan Linux niet mee om gaan omdat dat principieel tegen de Linux gedachte is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:00 schreef MisterSqueaky het volgende:
Veel distributies werken aan goede ARM versies.
En anders is er nog altijd Android
Windows8 voegt *NIETS* toe wat de "competitie" al heeft. Nog sterker: Welke competitie!?!?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:53 schreef breaky het volgende:
Het punt is dat Windows 7 op dit gewoon features mist en daardoor achterloopt op de competitie.
Zo, voor de rest van de dag ben ik overprikkeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit was al zo toch, toen ik een keer de grootste moeite nam om dat gedrocht van een programma weg te krijgen crashte de hele computer! mocht ik alles gaan herinstalleren
wat is dit voor kutzooi, is dit hoe windows hun nieuwe systeem aanprijstdie kutmuziek
!!
Iedereen zit er toch mee te spelen.quote:
Je zou maar een Windows 8 developer zijn die dit soort reacties leest terwijl je ontzettend veel uren in je werk hebt gestoken....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:53 schreef HyperViper het volgende:
FUCK Windows 8. Wat een gedrocht van een OS.Doei privacy, doei controle, doei gebruikersgemak voor gevorderde gebruikers. Wat een fucking ranzig product zeg. Om te kotsen.
Tja, dat is ook een manier om het goed te praten...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:23 schreef breaky het volgende:
[..]
Je zou maar een Windows 8 developer zijn die dit soort reacties leest terwijl je ontzettend veel uren in je werk hebt gestoken....
Beetje relativeren kan ook wel natuurlijk....
Hitler stak ook een heleboel uren in het opzetten van het 3e rijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:23 schreef breaky het volgende:
[..]
Je zou maar een Windows 8 developer zijn die dit soort reacties leest terwijl je ontzettend veel uren in je werk hebt gestoken....
Beetje relativeren kan ook wel natuurlijk....
Windows 95, 98 SE, XP en 7 waren mooie producten. Dit is gewoon kattenbocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
.
Als sinds 3.1 is elke versie eerst volkomen kut
Sure, en over 2 jaar zit je hier dezelfde lijst te posten met windows 8 erbij en de klacht dat 9 kut is....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Windows 95, 98 SE, XP en 7 waren mooie producten. Dit is gewoon kattenbocht.
Donder op met je suggestieve kleuter onzin. Faalhaas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, en over 2 jaar zit je hier dezelfde lijst te posten met windows 8 erbij en de klacht dat 9 kut is....
Dit klopt niet. Heb gisteren Chrome er op gemieterd en toen werden de pagina's gewoon in Chrome geopend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:43 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Mischien moet je eerst alles lezen....
IE is een geintegreerd onderdeel van de Metro interface. Een andere browser als standaard instellen heeft geen nut aangezien Metro nogsteeds alles blijft openen in IE. Dus linkjes uit de mail, meldingen van je contacts, URLs die je als tile neerzet, alles blijft geopend worden in IE.
Zoals gezegd: Antitrust rechtzaken: Here we come. Ik stel voor te wachten met Windows8, op z'n minst tot die rechtzaken geweest zijn (kan een jaartje of 5 à 6 duren).
Je weet wanneer je gewonnen hebt als je "tegenstander" niets anders meer weet dan dom scheldenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Donder op met je suggestieve kleuter onzin. Faalhaas.
Gewonnen? Je voert geen argument. Wat jij doet is domme dingen stellen zonder ze te onderbouwen. Dus maak jezelf geen illusies; je hebt niets overwonnen. Wat je hebt gedaan is het etaleren van jouw marginale verstandelijke vermogen, wat zich uit in kinderachtige opmerkingen en kleuterklas retoriek. Daar heb ik geen eens tijd voor knul, groei eerst maar op; misschien mag je dan met de volwassenen meepraten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet wanneer je gewonnen hebt als je "tegenstander" niets anders meer weet dat dom schelden.
het wordt met elke post duidelijkerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gewonnen? Je voert geen argument. Wat jij doet is domme dingen stellen zonder ze te onderbouwen. Dus maak jezelf geen illusies; je hebt niets overwonnen. Wat je hebt gedaan is het etaleren van jouw marginale verstandelijke vermogen, wat zich uit in kinderachtige opmerkingen en kleuterklas retoriek. Daar heb ik geen eens tijd voor knul, groei eerst maar op; misschien mag je dan met de volwassenen meepraten.
Dat je kansloos staat en niets in te brengen hebt inderdaad. En dat moet dan de boel modereren hier? Niet eens in staat een fatsoenlijke discussie te voeren en het woord ondebrouwen is je vreemd. Tief toch op man, niemand neemt je meer serieus. Drommel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het wordt met elke post duidelijker.
Je bent wel een vermakelijke frusti hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat je kansloos staat en niets in te brengen hebt inderdaad. En dat moet dan de boel modereren hier? Niet eens in staat een fatsoenlijke discussie te voeren en het woord ondebrouwen is je vreemd. Tief toch op man, niemand neemt je meer serieus. Drommel.
Ben je frusti? Ben je jelly? Ga je nu die kinderlijke meme's voeren om geen gezichtsverlies te lijden?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent wel een vermakelijke frusti hoor.
met de post ga je meer schuimbekken he?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ben je frusti? Ben je jelly? Ga je nu die kinderlijke meme's voeren om geen gezichtsverlies te lijden?Schattig, maar daar prikken we hier zo doorheen. Strompel maar lekker terug dat keldertje van je in, je hebt weer eens een modderfiguur geslagen.
Leer Nederlands en groei op man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met de post ga je meer schuimbekken he?.
Men zeurt hier dus om helemaal niets.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:38 schreef sc00p het volgende:
Ze moeten je gewoon tijdens de installatie de keuze geven of je "Windows 7" style wilt installeren.
Het geheugenbeheer e.d. in Windows 8 schijnt wel enorm verbeterd te zijn, niet zoals bij Vista dus.
Op mijn plaats gezet worden? omdat jij uit het niets als een tokkie begint te schelden heb JIJ mij op mijn plaats gezet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leer Nederlands en groei op man.Je zogenaamde troll is een facade. Net was je nog serieus, iets teveel tegengas voor je? Arme drommel; zo op je plaats gezet worden. Wat is je volgende reactie? "je begint al helemaal te trillen hè?" Wat laat jij jezelf kennen zeg. Heb je de baard al in de keel?
Toegeven? Dat jouw suggestieve stelling op waarheid berust? Laat jezelf toch niet zo kennen man, je hebt helemaal niets te bieden; je hebt nog geen diepzinnig woord geuit in dit topic. Ik ben de eerste die toegeeft wanneer mijn ongelijk aangetoont wordt. Dat heb je nog niet gedaan; je hebt nog geen discussie geïnitieerd namelijk. Je blaat wat en wanneer je op jouw onkunde gewezen wordt ga je over op trollen; om geen gezichtsverlies te lijden. Je laat jezelf kennen en slaat een modderfiguur. Dat kun je misschien doen bij die kneusjes in jouw eigen subforum, hier prik ik dwars door de facade heen. Lutser.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn plaats gezet worden? omdat jij uit het niets als een tokkie begint te schelden heb JIJ mij op mijn plaats gezet?.
Je heb gewoon geen zinnig woord meer te zeggen, maar dat toegeven is uiteraard een teken van zwakte, dus ja, dan maar schelden. Knap hoor, hier heb je een lolly jochie.
95 werd ook niet helemaal goed ontvangen, omdat het zo vernieuwend was. XP was verschrikkelijk bloated en traag, waarna XP opeens wel weer veel beter was dan dat rare Windows 7 waar niks nieuws aan was. HeatWave had daarin gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Windows 95, 98 SE, XP en 7 waren mooie producten. Dit is gewoon kattenbocht.
Heatwave doet een stelling over mij, dat ik over 2 jaar een andere mening zou ventileren hier. Daar heb ik het over. Tevens was XP helemaal niet bloated en traag, misschien op jouw systeem toen, ik had daar geen last van. Sterker nog, het was een hele verfrissing na ME.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:02 schreef Adames het volgende:
[..]
95 werd ook niet helemaal goed ontvangen, omdat het zo vernieuwend was. XP was verschrikkelijk bloated en traag, waarna XP opeens wel weer veel beter was dan dat rare Windows 7 waar niks nieuws aan was. HeatWave had daarin gewoon gelijk.
XP was het eerste consumenten OS dat daadwerkelijk stabiel was, het had een NT kernel. Daarnaast heb je altijd veel kunnen aanpassen in Windows en heeft het de juiste ondersteuning gehad zodat je het niet per se nodig had voor de nieuwe technieken in de hardware.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
XP had gewoon 1 voordeel en dat is dat het láng is meegegaan en in de tusentijd pc's vele malen sneller geworden waren. XP draaide dan ook als een speer op de nieuwere pc's. Windows vista daarna was echt een trage bak diaree vergeleken met XP en windows 7 maakte die snelheid weer goed.
Ik heb het over de algemene ontvangst, die was dat het systeem bloated was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heatwave doet een stelling over mij, dat ik over 2 jaar een andere mening zou ventileren hier. Daar heb ik het over. Tevens was XP helemaal niet bloated en traag, misschien op jouw systeem toen, ik had daar geen last van. Sterker nog, het was een hele verfrissing na ME.
Lees je eigen reactie eens na?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Toegeven? Dat jouw suggestieve stelling op waarheid berust? Laat jezelf toch niet zo kennen man, je hebt helemaal niets te bieden; je hebt nog geen diepzinnig woord geuit in dit topic. Ik ben de eerste die toegeeft wanneer mijn ongelijk aangetoont wordt. Dat heb je nog niet gedaan; je hebt nog geen discussie geïnitieerd namelijk. Je blaat wat en wanneer je op jouw onkunde gewezen wordt ga je over op trollen; om geen gezichtsverlies te lijden. Je laat jezelf kennen en slaat een modderfiguur. Dat kun je misschien doen bij die kneusjes in jouw eigen subforum, hier prik ik dwars door de facade heen. Lutser.
Doe er anders nog watsmilies bij om lekker onserieus over te komen! Knulletje dat je bent.
Het mag dan, in jouw ogen, een draak van een OS zijn, maar persoonlijk heb ik nog nooit hoeven "kotsen" omdat een OS mij niet aanstond. Als je het niks vind, dan installeer je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tja, dat is ook een manier om het goed te praten...
Vanaf nu gaan we alles beoordelen op het minimaal aantal uren dat het gekost heeft!
Nee sorry, het is echt een ontzettende draak van een OS.
Oke fair enough. Dropping the gauntlet. Het klopt dat er inderdaad veel gezeurd wordt op nieuwe OS, maar dit is gewoon een heel ander verhaal. (voor mij) Ik reageer misschien een beetje overdreven inderdaad. Maar ik denk zelf echt niet dat ik snel van mening zal veranderen als ik deze GUI gebruik... het is echt heel erg. Totaal getabletiseerd.. ik weet het niet, het stoort mij echt héél erg..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lees je eigen reactie eens na?
je beticht mij van niets zinnigs zeggen, terwijl je zelf alleen maar loopt te schelden. Wat ik postte (en dat is inmiddels door anderen bevestigd) klopt gewoon, Elke nieuwe versie is eerst altijd kut, en bij het uitkomen van de volgende versie wil niemand die hebben.
Dat jij nou zo enorm gepikeerd reageert en je op je cyberpikkie getrapt voelt is een beetje kinderachtig, maar dat geeft niet hoor..
En je weet dat dit KLB en niet DIG is he?.
Het ging er mij niet om hoeveel uren iemand in zijn project heeft gestoken, maar de "nogal" overtrokken reactie die je gaf op Windows 8. Slecht eten doet men kotsen....Aan een Windows 8 kun je hooguit ergeren en dan verwijderen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hitler stak ook een heleboel uren in het opzetten van het 3e rijk.
Goed punt, maar weet je wat het is? Microsoft heeft er nogal een handje van je te forceren hun nieuwe product te gebruiken.. denk aan Directx 11...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:13 schreef breaky het volgende:
[..]
Het ging er mij niet om hoeveel uren iemand in zijn project heeft gestoken, maar de "nogal" overtrokken reactie die je gaf op Windows 8. Slecht eten doet men kotsen....Aan een Windows 8 kun je hooguit ergeren en dan verwijderen.
Sportiefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke fair enough. Dropping the gauntlet. Het klopt dat er inderdaad veel gezeurd wordt op nieuwe OS, maar dit is gewoon een heel ander verhaal. (voor mij) Ik reageer misschien een beetje overdreven inderdaad. Maar ik denk zelf echt niet dat ik snel van mening zal veranderen als ik deze GUI gebruik... het is echt heel erg. Totaal getabletiseerd.. ik weet het niet, het stoort mij echt héél erg..
Met grote beeldschermen met eventueel touchscreen voor je desktop en multitouch om fijn te scrollen door het menu op je laptop is er in mijn ogen weinig aan de hand met het OS.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke fair enough. Dropping the gauntlet. Het klopt dat er inderdaad veel gezeurd wordt op nieuwe OS, maar dit is gewoon een heel ander verhaal. (voor mij) Ik reageer misschien een beetje overdreven inderdaad. Maar ik denk zelf echt niet dat ik snel van mening zal veranderen als ik deze GUI gebruik... het is echt heel erg. Totaal getabletiseerd.. ik weet het niet, het stoort mij echt héél erg..
Laptop met touchscreen is moeilijk te maken, tenzij je die schermen hebt die je kunt draaien zodat het een dikke tablet wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:17 schreef breaky het volgende:
Dat Windows 8 voor tablets is aangepast...tja dat is gewoon niet iedereen zijn ding. Ik ga het zelf ook niet installeren op mijn computer. Maar als ik een tablet had of laptop met touchscreen dan kan de metro interface wel waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |