Dat is toch ook de leukste finaliste om mee in een tunnel te zitten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker in de Hadewych tunnel.
Ach ja, kwestie van smaak (subtiel voor mijn doen).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:46 schreef Angelof9 het volgende:
Wat zien jullie toch in dat suffe mens dat mij totaal ontgaat?
1 2 3 | mol: H H A A L winnaar: A L H L A verliezer: L A L H H |
Angelaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker in de Hadewych tunnel.
Ik vind PJ ook de beste presentator.
Dat was echt een soort moeder voor de groep vond ik.quote:
De verliezer bedoel je, niemand valt meer echt af. Ik zit nog steeds op Liesbeth, al de hele serie, en ik ben ook te eigenwijs om nu nog te gaan wisselen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Liesbeth zou nu wel eens heel goed de afvaller kunnen zijn ja, ik hoop Hadewych de mol.
iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef Angelof9 het volgende:
behalve dat het juist super duidelijk is dat Hadewych wél de mol is
Je vergeet optie 4: de makers waren altijd van plan om geen enkele uitspraak te doen over winnaars, afvallers of mollen tijdens deze aflevering. Zeker gezien vorig jaar door de reactie van Art op het verlies van Soundous het eigenlijk al duidelijk was (dan helpt het natuurlijk niet dat ze nu die felicitaties in de promo stoppen).quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hadewych zit op Anne-Marie
Anne-Marie zit op Liesbeth
Liesbeth zit op Anne-Marie
Één persoon liegt, want is de mol. Hiermee zijn er vijf verschillende uitkomsten mogelijk:
[ code verwijderd ]
Normaal maken ze de verliezer bekend, nu niet. Waarom niet?
Optie 1: Omdat dat blijkbaar verraadt wie de mol is. Bij welke verliezer is dat? Alleen bij Anne-Marie. Dus is Hadewych de mol, en Liesbeth de verliezer.
Maar dan wel een slechte mol, want haalt onnodig geld binnen.
Optie 2: Het is zo duidelijk dat Hadewych niet de mol is, dat de programmamakers niets bekend willen maken van de andere twee omdat je dan meteen alles weet. Dat betekent dat Hadewych niet verloren heeft (want dat kan je straffeloos bekend maken), dus is Anne-Marie de mol.
Optie 3: De programmamakers zitten gewoon te fucken.
aha dat kan natuurlijk ook. Verder moet ze dat natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]twitter:Hademini twitterde op donderdag 01-03-2012 om 20:37:43Dat was alcoholvrij bier mensen #widm reageer retweet
Dat valt dus gewoon onder 3quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet optie 4: de makers waren altijd van plan om geen enkele uitspraak te doen over winnaars, afvallers of mollen tijdens deze aflevering. Zeker gezien vorig jaar door de reactie van Art op het verlies van Soundous het eigenlijk al duidelijk was (dan helpt het natuurlijk niet dat ze nu die felicitaties in de promo stoppen).
Met het grote verschil dat ze het niet doen om te fucken, maar gewoon omdat het de meest logische keuze is. Tv technisch dan.quote:
Leuke special weer! Alleen op de derde pagina ontbreekt het overzicht met molverdenkingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)12-aflevering-9.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |