quote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef shiznuts het volgende:
Gelukkig is het gele driehoekje heiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs valt een beejte tegen, had nog wel iets goedkoper gekund (al is het wel de 3g versie)quote:
Transformer met dock of de galaxy tab is tegenwoordig best voor een leuke prijs op MP op te pikken
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Android 4.0 is zelfs voor HC apparaten een grote verbetering vooral de browser. Als je pad op 2.3 loopt dan is 4.0 een verademingquote:Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef Metalfreak het volgende:
Sinds gisteravond Android 4.0 op de Hannspad gezet: het werkt echt als een tiet, lekker soepel en bijna geen bugs meer kunnen vinden. Misschien dat ik nu mijn tablet eens wat meer ga gebruiken, want dat ding lag alleen maar stof te verzamelen
Ja, er draaide een HoneyComb versie op, maar die zat barstensvol met bugs waardoor het niet echt lekker liep.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Android 4.0 is zelfs voor HC apparaten een grote verbetering vooral de browser. Als je pad op 2.3 loopt dan is 4.0 een verademing
Heeft er iemand ervaring mee? Geen idee of het ding een beetje is/werkt, zag hem gister wel hangen jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
1024x600 op een 7" is best te doen. De Blackberry Playbook had bijvoorbeeld een prima scherm. Als die van de Kruidvat ook die resolutie heeft, is het voor 90 euro een mooie koop
Ik heb hem gehad en ik vond het echt een superfijn ding. Hij ligt goed in de hand, heeft een mooi scherm met goede touchgsvoeligheid en hij is retesnel: 1080p speelt hij probleemloos zonder stotteren in een browsertab af terwijl je andere dingen doet (browsen, spelletje, e.d.) de browser is snel en de meest complete van alle browsers die ik gebruikt heb (inclusief mijn iPad) en multitasking is echt geniaal op dat ding.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heeft er iemand ervaring mee? Geen idee of het ding een beetje is/werkt, zag hem gister wel hangen ja.
Ja en nee. Je kunt Android apps draaien, maar dan wel 'resigned' applicaties, via de Android player. Het werkt wel goed, maar een mikpunt daarvan is dat je niet meerdere android apps kunt multitasken, omdat de Android emulator als een enkele app wordt gezien.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef Catch22- het volgende:
Androidapps kan je nu toch gewoon draaien?
Dat had ik ook. Maar als je een 7" tablet wilt voor onder de 200 euro, zul je moeilijk een betere vinden.quote:Ik heb hem ook gehad, maar door de beperkte apps en het formaat weer weggedaan.
Heb een iPad1 en een Note, en de Playbook zat er net zo tussenin dat ik het nut niet zo zag.
Vandaag verzonden, morgen op HK vliegveld/postsorteercentrum, overmorgen op het vliegtuig, dinsdag binnenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tablet is verzonden, 2 dagen na bestelling, dus prima snelheid.
Hopelijk, maar heb geen ervaring met de dienst.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vandaag verzonden, morgen op HK vliegveld/postsorteercentrum, overmorgen op het vliegtuig, dinsdag binnen?
Thanks, al had ik het eerder over dat Kruidvat ding haha!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb hem gehad en ik vond het echt een superfijn ding. Hij ligt goed in de hand, heeft een mooi scherm met goede touchgsvoeligheid en hij is retesnel: 1080p speelt hij probleemloos zonder stotteren in een browsertab af terwijl je andere dingen doet (browsen, spelletje, e.d.) de browser is snel en de meest complete van alle browsers die ik gebruikt heb (inclusief mijn iPad) en multitasking is echt geniaal op dat ding.
Het enige mikpunt is dat er voor Playbook os niet zoveel applicaties zijn, maar met Android player kom je al heel ver. Afgezien van dat, is het voor zijn prijs veruit de beste tablet die je kunt kopen.
quote:'Samsung gaat Note 10.1-tablet van quadcoreprocessor voorzien'
Samsung zou van plan zijn om de Galaxy Note 10.1-tablet te voorzien van een quadcoreprocessor, terwijl het apparaat werd aangekondigd met een dualcoreprocessor. Het inbouwen van nieuwe hardware zou de release vertragen.
De voornaamste reden voor het kiezen van een quadcoreprocessor in plaats van de aangekondigde Exynos-dualcoreprocessor op 1,4GHz, is om de competitie met Apples nieuwe iPad aan te gaan, zo claimt de Koreaanse site IPD MK. De keuze voor een vierkernige soc zorgt er wel voor dat de release enigszins wordt vertraagd: deze zou nu in juni plaatsvinden. Het is nog onduidelijk om welke chip het precies gaat, maar waarschijnlijk is het de door Samsung zelf ontwikkelde Exynos 4412-soc. Deze draait op een kloksnelheid van 1,5GHz per core.
Samsung kondigde de Galaxy Note 10.1 aan op het Mobile World Congres in Barcelona. De fabrikant sprak over een release in het tweede kwartaal, waarbij de introductie dus slechts iets verder naar het einde van het kwartaal is opgeschoven. Bij de aankondiging liet Samsung tevens weten een speciale stylus mee te leveren; deze kan onder andere voor de ingebouwde notitie-applicaties worden gebruikt.
/frustratiemodus.quote:Van Samsungs nog onaangekondigde smartphone Galaxy S III wordt eveneens verwacht dat deze een quadcoreprocessor krijgt. Volgens de laatste geruchten staat het nieuwe Android-vlaggenschip gepland voor een release in mei.
Als je wat geld te besteden hebt een Westerse en als je de el cheapo kant op wilt een Chinatab lijkt me.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:07 schreef shiznuts het volgende:
Het zijn altijd wel weer aardige producten om te zien hoor, die Samsungs.
Maar ze komen altijd te laat, ze zijn vooral ook altijd te duur en maken de verwachting telkens niet waar.
Waar Motorola, Toshiba, Sony, LG en anderen mee bezig zijn weet ik ook niet, maar ze moeten het afleggen tegen vooral Asus. Die's toch echt dik aan het domineren geslagen lijkt het.
Nu is het wachten op de next gen Chinatabs en de budget westerse tablet. Welke zal aantrekkelijker worden?
Iemand al ervaring mee dat zijn tablet kapot is gegaan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:42 schreef Devolution het volgende:
Klopt maar het blijven Chinese tablets en ik betaal liever een paar honderd euro extra waarbij ik weet dat ik bij een Nederlandse winkel terecht kan voor garantie dan dat ik erop bespaar maar nergens terecht kan als mijn Chinese tab kapot gaat.
Je kunt het dan vergeten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Iemand al ervaring mee dat zijn tablet kapot is gegaan?
Vraag me ook af hoe dat zit met garantie.
Is zoiets makkelijk te claimen? moet je hem terugsturen?
Of doen ze er gewoon niks aan? Ik bedoel het is al gauw minstens 100 euro dat je eraan besteed.
Dus ik wil wel weten hoe dat zit voordat ik er 1 bestel
Ik heb een Hannspad, nu met Android 4.0 functioneert die wel goed, maar ik vraag me nog geregeld het nut van een tablet af. Ik zie er nog steed sniet echt de meerwaarde van inquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
Wie van jullie heeft er zo'n goedkope tablet van onder de ¤200,- en gebruikt hem dagelijks?
hier, zelfs naast mijn tf101.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
Wie van jullie heeft er zo'n goedkope tablet van onder de ¤200,- en gebruikt hem dagelijks?
Men moet i.i.g. geen volwaardige desktop/laptop-vervanger verwachten. Thuis is het leuk om tijdens de reclame op tv ff te surfen en op het toilet tijdens de numero twee een spelletje te spelen of iets.quote:Op zondag 8 april 2012 15:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb een Hannspad, nu met Android 4.0 functioneert die wel goed, maar ik vraag me nog geregeld het nut van een tablet af. Ik zie er nog steed sniet echt de meerwaarde van in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |