abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 08:59:10 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109928181
quote:
13s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef shiznuts het volgende:
:{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is het gele driehoekje heilig :P
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Prijs valt een beejte tegen, had nog wel iets goedkoper gekund (al is het wel de 3g versie)
Transformer met dock of de galaxy tab is tegenwoordig best voor een leuke prijs op MP op te pikken :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 5 april 2012 @ 10:54:14 #242
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109931386
Sinds gisteravond Android 4.0 op de Hannspad gezet: het werkt echt als een tiet, lekker soepel en bijna geen bugs meer kunnen vinden. Misschien dat ik nu mijn tablet eens wat meer ga gebruiken, want dat ding lag alleen maar stof te verzamelen :')
Don't let my username fool you...
  donderdag 5 april 2012 @ 11:18:58 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109932216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:54 schreef Metalfreak het volgende:
Sinds gisteravond Android 4.0 op de Hannspad gezet: het werkt echt als een tiet, lekker soepel en bijna geen bugs meer kunnen vinden. Misschien dat ik nu mijn tablet eens wat meer ga gebruiken, want dat ding lag alleen maar stof te verzamelen :')
Android 4.0 is zelfs voor HC apparaten een grote verbetering vooral de browser. Als je pad op 2.3 loopt dan is 4.0 een verademing :P
  donderdag 5 april 2012 @ 13:01:34 #244
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109936007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Android 4.0 is zelfs voor HC apparaten een grote verbetering vooral de browser. Als je pad op 2.3 loopt dan is 4.0 een verademing :P
Ja, er draaide een HoneyComb versie op, maar die zat barstensvol met bugs waardoor het niet echt lekker liep.
pi_109938747
Heeft een van de Android tablet gebruikers dit al eens geprobeerd:
https://play.google.com/s(...)ahrbot.apps.switchme

Lijkt me wel handig namelijk.
Want bij een tablet lijkt me zoiets eigenlijk een must; je wil toch wel je eigen mailtjes, foto's e.d. gescheiden houden. Dat jezelf bijvoorbeeld je tablet zo kunt customizen met alle instellingen, mailtjes, foto's e.d. en dat 'gasten' niet je mailtjes e.d. kunnen lezen.
pi_109940588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
1024x600 op een 7" is best te doen. De Blackberry Playbook had bijvoorbeeld een prima scherm. Als die van de Kruidvat ook die resolutie heeft, is het voor 90 euro een mooie koop ^O^
Heeft er iemand ervaring mee? Geen idee of het ding een beetje is/werkt, zag hem gister wel hangen ja :Y.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:06:56 #247
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109941207
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Heeft er iemand ervaring mee? Geen idee of het ding een beetje is/werkt, zag hem gister wel hangen ja :Y.
Ik heb hem gehad en ik vond het echt een superfijn ding. Hij ligt goed in de hand, heeft een mooi scherm met goede touchgsvoeligheid en hij is retesnel: 1080p speelt hij probleemloos zonder stotteren in een browsertab af terwijl je andere dingen doet (browsen, spelletje, e.d.) de browser is snel en de meest complete van alle browsers die ik gebruikt heb (inclusief mijn iPad) en multitasking is echt geniaal op dat ding.

Het enige mikpunt is dat er voor Playbook os niet zoveel applicaties zijn, maar met Android player kom je al heel ver. Afgezien van dat, is het voor zijn prijs veruit de beste tablet die je kunt kopen.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:07:46 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109941239
Androidapps kan je nu toch gewoon draaien?

Ik heb hem ook gehad, maar door de beperkte apps en het formaat weer weggedaan.

Heb een iPad1 en een Note, en de Playbook zat er net zo tussenin dat ik het nut niet zo zag. Maar het is een mooi, goed gebouwd apparaat met een erg goed OS.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 april 2012 @ 15:11:37 #249
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109941366
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef Catch22- het volgende:
Androidapps kan je nu toch gewoon draaien?
Ja en nee. Je kunt Android apps draaien, maar dan wel 'resigned' applicaties, via de Android player. Het werkt wel goed, maar een mikpunt daarvan is dat je niet meerdere android apps kunt multitasken, omdat de Android emulator als een enkele app wordt gezien.
quote:
Ik heb hem ook gehad, maar door de beperkte apps en het formaat weer weggedaan.

Heb een iPad1 en een Note, en de Playbook zat er net zo tussenin dat ik het nut niet zo zag.
Dat had ik ook. Maar als je een 7" tablet wilt voor onder de 200 euro, zul je moeilijk een betere vinden.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:12:34 #250
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109941398
dat is correct.

maar kan je met OS 10 (ofzo) niet gewoon de android apps uit de BB market halen en native draaien?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 april 2012 @ 15:22:02 #251
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109941762
Android apps in de BB market?

Ik weet niet precies hoe het nu werkt. Toen ik de Playbook had, draaide ik de beta van 2.0.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:27:31 #252
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109941988
ik dacht dat RIM android apps in hun store ging aanbieden oid. Heb het verder niet echt gevolgd.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109947876
Tablet is verzonden, 2 dagen na bestelling, dus prima snelheid.
Geen referral hier.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:44:57 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109965314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Tablet is verzonden, 2 dagen na bestelling, dus prima snelheid.
Vandaag verzonden, morgen op HK vliegveld/postsorteercentrum, overmorgen op het vliegtuig, dinsdag binnen :D?
pi_109967870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vandaag verzonden, morgen op HK vliegveld/postsorteercentrum, overmorgen op het vliegtuig, dinsdag binnen :D?
Hopelijk, maar heb geen ervaring met de dienst.

Na wat onduidelijke info blijkt er uiteindelijk via Singapore post verzonden te zijn. Op de site van Singapore post staat dat ze normaal gesproken binnen 4-6 werkdagen in Nederland bezorgen, dus dat zou volgende week zijn.

En de site van singpost werkt niet echt mee :').
Geen referral hier.
  vrijdag 6 april 2012 @ 02:42:39 #256
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_109969571
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb hem gehad en ik vond het echt een superfijn ding. Hij ligt goed in de hand, heeft een mooi scherm met goede touchgsvoeligheid en hij is retesnel: 1080p speelt hij probleemloos zonder stotteren in een browsertab af terwijl je andere dingen doet (browsen, spelletje, e.d.) de browser is snel en de meest complete van alle browsers die ik gebruikt heb (inclusief mijn iPad) en multitasking is echt geniaal op dat ding.

Het enige mikpunt is dat er voor Playbook os niet zoveel applicaties zijn, maar met Android player kom je al heel ver. Afgezien van dat, is het voor zijn prijs veruit de beste tablet die je kunt kopen.
Thanks, al had ik het eerder over dat Kruidvat ding haha!
pi_110019805
Aangezien de Yarvik Tab465 nogal op zich laat wachten, ben ik maar eens gaan zoeken op aliexpress naar een 9.7 inch IPS. Kwam deze tegen, de Eken A90. Ziet er goed uit, alleen de batterij lijkt wat minder. Lijkt wel de beste prijs te hebben in die klasse, iemand nog een goed alternatief?
pi_110025054
quote:
'Samsung gaat Note 10.1-tablet van quadcoreprocessor voorzien'
Samsung zou van plan zijn om de Galaxy Note 10.1-tablet te voorzien van een quadcoreprocessor, terwijl het apparaat werd aangekondigd met een dualcoreprocessor. Het inbouwen van nieuwe hardware zou de release vertragen.

De voornaamste reden voor het kiezen van een quadcoreprocessor in plaats van de aangekondigde Exynos-dualcoreprocessor op 1,4GHz, is om de competitie met Apples nieuwe iPad aan te gaan, zo claimt de Koreaanse site IPD MK. De keuze voor een vierkernige soc zorgt er wel voor dat de release enigszins wordt vertraagd: deze zou nu in juni plaatsvinden. Het is nog onduidelijk om welke chip het precies gaat, maar waarschijnlijk is het de door Samsung zelf ontwikkelde Exynos 4412-soc. Deze draait op een kloksnelheid van 1,5GHz per core.

Samsung kondigde de Galaxy Note 10.1 aan op het Mobile World Congres in Barcelona. De fabrikant sprak over een release in het tweede kwartaal, waarbij de introductie dus slechts iets verder naar het einde van het kwartaal is opgeschoven. Bij de aankondiging liet Samsung tevens weten een speciale stylus mee te leveren; deze kan onder andere voor de ingebouwde notitie-applicaties worden gebruikt.

Voor de mensen die veel meer aan een tablet (gaan) spenderen dan ik, ziet deze er toch heel netjes uit; aansluitingen zijn natuurlijk wel minder goed voor elkaar dan Chinese tablets.

(Hierover valt te discusseren natuurlijk; persoonlijk vind ik allerlei aansluiting handiger en praktischer dan 1 connector waar je vervolgens verloopstukken e.d. nodig hebt om bijv. HDMI, USB of SD-card aan te sluiten; de iets mindere mooie behuizing neem ik dan wel op de koop toe)

En zo te zien is de S3 van Samsung zo ongeveer de nieuwe iPhone geworden; constant maar speculaties erover; jammer dat ze zoiets nou bij dit bericht (wat niets met telefoons te maken heeft) moeten plaatsen.
quote:
Van Samsungs nog onaangekondigde smartphone Galaxy S III wordt eveneens verwacht dat deze een quadcoreprocessor krijgt. Volgens de laatste geruchten staat het nieuwe Android-vlaggenschip gepland voor een release in mei.
/frustratiemodus.
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:07:12 #259
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110030066
Het zijn altijd wel weer aardige producten om te zien hoor, die Samsungs.
Maar ze komen altijd te laat, ze zijn vooral ook altijd te duur en maken de verwachting telkens niet waar.

Waar Motorola, Toshiba, Sony, LG en anderen mee bezig zijn weet ik ook niet, maar ze moeten het afleggen tegen vooral Asus. Die's toch echt dik aan het domineren geslagen lijkt het.

Nu is het wachten op de next gen Chinatabs en de budget westerse tablet. Welke zal aantrekkelijker worden?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:49:02 #260
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_110031443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:07 schreef shiznuts het volgende:
Het zijn altijd wel weer aardige producten om te zien hoor, die Samsungs.
Maar ze komen altijd te laat, ze zijn vooral ook altijd te duur en maken de verwachting telkens niet waar.

Waar Motorola, Toshiba, Sony, LG en anderen mee bezig zijn weet ik ook niet, maar ze moeten het afleggen tegen vooral Asus. Die's toch echt dik aan het domineren geslagen lijkt het.

Nu is het wachten op de next gen Chinatabs en de budget westerse tablet. Welke zal aantrekkelijker worden?
Als je wat geld te besteden hebt een Westerse en als je de el cheapo kant op wilt een Chinatab lijkt me.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:57:46 #261
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110031688
Nou ja, omdat de westerse tab in de goedkopere richting willen ($250,-) en de Chinatabs steeds beter worden, wordt het gat ertussen natuurlijk steeds kleiner. ;) IPS schermen, goede processors, ($200,-) e.d... dus dan wordt het extra interessant.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:42:50 #262
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_110033045
Klopt maar het blijven Chinese tablets en ik betaal liever een paar honderd euro extra waarbij ik weet dat ik bij een Nederlandse winkel terecht kan voor garantie dan dat ik erop bespaar maar nergens terecht kan als mijn Chinese tab kapot gaat.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_110037192
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:42 schreef Devolution het volgende:
Klopt maar het blijven Chinese tablets en ik betaal liever een paar honderd euro extra waarbij ik weet dat ik bij een Nederlandse winkel terecht kan voor garantie dan dat ik erop bespaar maar nergens terecht kan als mijn Chinese tab kapot gaat.
Iemand al ervaring mee dat zijn tablet kapot is gegaan?
Vraag me ook af hoe dat zit met garantie.
Is zoiets makkelijk te claimen? moet je hem terugsturen?
Of doen ze er gewoon niks aan? Ik bedoel het is al gauw minstens 100 euro dat je eraan besteed.
Dus ik wil wel weten hoe dat zit voordat ik er 1 bestel :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_110037618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef Miniem het volgende:

[..]

Iemand al ervaring mee dat zijn tablet kapot is gegaan?
Vraag me ook af hoe dat zit met garantie.
Is zoiets makkelijk te claimen? moet je hem terugsturen?
Of doen ze er gewoon niks aan? Ik bedoel het is al gauw minstens 100 euro dat je eraan besteed.
Dus ik wil wel weten hoe dat zit voordat ik er 1 bestel :P
Je kunt het dan vergeten.
pi_110038341
Wie van jullie heeft er zo'n goedkope tablet van onder de ¤200,- en gebruikt hem dagelijks?
  zondag 8 april 2012 @ 15:01:57 #266
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_110057880
Heb sinds gister ook een tablet, de HTC flyer (ibood aanbieding) .
Draait op 2.3.4, aan te raden om het te upgraden naar Honeycomb?

En zoja, hoe doe je dat?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  zondag 8 april 2012 @ 15:14:34 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110058377
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
Wie van jullie heeft er zo'n goedkope tablet van onder de ¤200,- en gebruikt hem dagelijks?
Ik heb een Hannspad, nu met Android 4.0 functioneert die wel goed, maar ik vraag me nog geregeld het nut van een tablet af. Ik zie er nog steed sniet echt de meerwaarde van in :@
  zondag 8 april 2012 @ 18:09:56 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110064149
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:56 schreef Dimens het volgende:
hier, zelfs naast mijn tf101.
De huidige generatie tablets uit China is zo gek nog niet (naar mijn idee)

De garantie is geheel afhankelijk van de Chinees die je treft. Meestal moet je er niet te veel van verwachten.
  zondag 8 april 2012 @ 21:11:42 #269
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110072042
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 15:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb een Hannspad, nu met Android 4.0 functioneert die wel goed, maar ik vraag me nog geregeld het nut van een tablet af. Ik zie er nog steed sniet echt de meerwaarde van in :@
Men moet i.i.g. geen volwaardige desktop/laptop-vervanger verwachten. Thuis is het leuk om tijdens de reclame op tv ff te surfen en op het toilet tijdens de numero twee een spelletje te spelen of iets.

Zo'n tablet leent zich vooral (en dan voornamelijk door de accuduur die beter is dan een laptop) voor onderweg (bus, trein, vliegtuig) en dan met name voor het standaard internet, mail, social networking en entertainment (games/video/etc) en van huis (hotels, werk, etc). Eigenlijk momenten dat je smartphone niet groot genoeg is en niet genoeg te bieden heeft. Het reist licht en dient prima ter vermaak. Daar zit denk ik de meerwaarde. Als je toch altijd thuis zit en hem daar altijd laat... ja, dan ga je waarschijnlijk liever achter je laptop/desktop zitten, want die biedt veel meer ruimte voor productiviteit eigenlijk. En dan ligt een tablet bij iemand stof te happen. :+
  maandag 9 april 2012 @ 23:51:01 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_110119597
http://www.pandawill.com/(...)re-debut-p59327.html
Vette processor voor deze tablet/prijs, nu alleen nog in een 10.1 (200 dollar) of 7'' 180 dollar versie :9
pi_110121547
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:51 schreef RobertNL het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)re-debut-p59327.html
Vette processor voor deze tablet/prijs, nu alleen nog in een 10.1 (200 dollar) of 7'' 180 dollar versie :9
Ik vind die eigenlijk al te duur worden voor een product waarbij het claimen van wat voor support of garantie dan ook hoogst onwaarschijnlijk is, en vooral afhankelijk van het op gang komen van de community.
Geen referral hier.
pi_110122172
Ben wel eens met hierboven. Daarom is mijn - nergens op gebaseerde - maximum prijs zo'n ¤200 (give or take), ofwel zo'n $260. Het liefst minder.

Maar dan wil ik ook wel iets moois; dus een 9.7/10.1" IPS tablet, met goede specs waarop je nog wil wachten; dan koop ik 'm misschien
pi_110129915
Lenovo onthult 8,9mm dikke Android-tablet met 9,7"-scherm
quote:
Lenovo heeft zijn IdeaTab S2109 wereldkundig gemaakt via een promofilmpje op YouTube. De nieuwe tablet krijgt een 9,7"-scherm met een 4:3-beeldverhouding. Mogelijk gaat het om hetzelfde scherm dat Apple gebruikte voor de iPad 2.

De S2109 krijgt volgens het filmpje een unibody-behuizing met een dikte van 8,9mm en een ips-scherm met een beelddiagonaal van 9,7". Apple gebruikt eenzelfde soort scherm voor de iPad en iPad 2. Lenovo noemt geen resolutie, maar mocht het paneel identiek zijn aan dat van de iPad 2, dan zal de resolutie 1024x768 pixels bedragen. De schermkarakteristieken zijn verrassend, want verreweg de meeste Android-tablets hebben een schermdiagonaal van 10,1" en een beeldverhouding van 16:10.

De tablet beschikt over een 1,3-megapixelcamera voor videochatten, maar het apparaat heeft geen camera aan de achterzijde voor het maken van foto's. Lenovo heeft in totaal vier speakers aan de achterzijde geplaatst, die gebruikmaken van SRS Trumedia, wat volgens de fabrikant de lage tonen ten goede komt. Verder beschikt de nieuwe IdeaTab over micro-sd, micro-usb en micro-hdmi.

In het filmpje wordt verder niet over de hardware gerept, dus welke soc gebruikt wordt en hoeveel werk- en opslaggeheugen de tablet heeft, is nog niet bekend. Wel meldt Lenovo dat op een volle accu tot 10 uur gewerkt moet kunnen worden.

Het bestaan van de S2109 lekte onlangs uit via een rapport van de Amerikaanse keuringsinstantie FCC. Engadget meldde toen dat de tablet een soc van Texas Instruments zou gebruiken en dat hij in maart zou uitkomen. Dat laatste bleek niet waar. Wanneer de S2109 wel uitkomt en wat hij moet kosten is nog niet bekend.

Misschien qua specs niet zo bijster interessant (processor, RAM, geheugen e.d. is niet bekend, wel IPS scherm en aansluitingen) maar mits deze hardware niet zo beroerd is en de prijs laag wordt kan dit wel interessant zijn; namelijk garantie en support.
pi_110134124
Singapore post is ook niet echt snel te noemen :').

5 april verzonden, tot dusver staat er niet meer dan;
INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Geen referral hier.
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:45:28 #275
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110134390
Je bedoelt... 'Singapore tracking is niet echt up-to-date te noemen...', dat geldt namelijk voor zowat alle trackingshizzle uit de Aziatische richting.

De postservice zelf echter is een van de betere (in vergelijking met Hong Kong en China Post). ;) Het is verder geen express shipping, dus verwacht het niet binnen 2 á 3 dagen. Maar een weekje of net wat meer is vrij standaard bij Singapore post. Aardige kans dat je er in het weekend mee spelen kan dus.
pi_110134573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt... 'Singapore tracking is niet echt up-to-date te noemen...', dat geldt namelijk voor zowat alle trackingshizzle uit de Aziatische richting.

De postservice zelf echter is een van de betere (in vergelijking met Hong Kong en China Post). ;) Het is verder geen express shipping, dus verwacht het niet binnen 2 á 3 dagen. Maar een weekje of net wat meer is vrij standaard bij Singapore post. Aardige kans dat je er in het weekend mee spelen kan dus.
Ik hoop het.
Geen referral hier.
pi_110136183
http://computer-software.(...)3D%3D&fta_ind=8&fs=1

De bovenstaande zijn over het algemeen wel goede/kwalitatieve tablets toch? Of moet ik mezlef er niet teveel van voorstellen..
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:15:29 #278
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110138034
Leuk ofzo, maar dan kun je hem voor die prijs ook bij mij halen natuurlijk. :')

quote:
.. prijzen zijn afhankelijk van de koers van de us dollar !!
Die hebben (hij heeft) dus geen voorraad aangelegd. Dus jij plaatst een order daar (kost zo'n 120,- euro), vervolgens wordt in China zo'n tablet besteld bij Aliexpress voor je waar ze een gratis sleeve en geheugenkaartje bijlullen (vaker afnemen) en laten ze het shippingsadress die van jou zijn (of eerst via henzelf, geen idee). Dan betaal je dus eigenlijk 36 euro meer om iemand anders het voor je te laten bestellen. Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar het slaat natuurlijk nergens op.

Die DX-sitekopie ook. :') http://www.howsea.com/

Het scherm is misschien geen IPS, maar prima genoeg. Zenithink levert goede tablets af wel.
pi_110139013
Ja, dat ik hem daar niet ga halen mag duidelijk zijn.

Doe ik het nog liever via jou of via Robert.

Maar ben wat rond aan het kijken voor het geval dat ik over een aantal weken een tablet aan wil gaan schaffen :Y.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:42:11 #280
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110139171
Als je toch aan een aantal weken zit te wachten, zou ik me niet echt oriënteren op wat al is, maar vooral naar wat nog komen gaat. Het is booming. Meer tablets, goedkopere productie, meer concurrentie, lagere prijzen, meer waar voor je geld.

In een paar weken zullen de nieuwe tablets van Ainol er wel zijn. Maar nu de quadcores er al zijn en tablets rap opvolgen en Android 4.x niet meer 'zo nieuw' is, zullen de prijzen van zulke tabs ook aardig dalen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')