Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
edit:
En neerwaards is met een d
Dit inderdaad ja "hihi wij zijn vwo'ers dus wij trappen daar niet in hoor hihi".quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
En de hoogmoed van die VWO-studentjes, kan daar ook zo slecht tegen, ja ik ben slim omdat ik VWO doe
http://www.encyclo.nl/begrip/neerwaartsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik ben er nog kapot van
edit:
En neerwaards is met een d
*mooi*quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef rolfson het volgende:
Nu is er weer ruimte op de straat voor nieuw talent.
Yoo yooo luister naar mijn flow.
Ik pak je plaats ik ben de baas.
Op de straat leg ik je hoofd
Je ziet mij rijden je bent dood
yoo yoo yoo yoo
Ik ken die leven jullie gaan het beleven
Op het balkon van je huis neuk ik je vriendin.
Zien of jij dat goedvin.
yeah handen in de lucht yeah
piece
Je hebt gelijk, ik had het fout, het spijt me, vergeef mequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/neerwaarts
Fiet fiew.. oh boi.. But who cares. On topic!
Dat denk ik dus ook...quote:
Sensueel, zwoel en mannelijk had ik maar zo'n godenzang dan liet ik elke avond mijn keel smeren met het vocht van gewillige vrouwen.quote:
Ts heeft een ander probleem, zelfs kassameisjes durven hem niet aan te kijken. Laat staan dat hij een meisje mee neemtquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...
Twee van die lekkere sletjes zouden nooit met TS meegaan en zich uitelkaar laten trekken door zijn vrienden...
Geen mooie lichte huid
Ja hij heeft een beetje een rare stem, maar ik erger me er niet aan. Ik vind hem toch beter dan half TopNotch.quote:
Dat probleem heb ik dus nooit ik neem ze gewoon mee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ts heeft een ander probleem, zelfs kassameisjes durven hem niet aan te kijken. Laat staan dat hij een meisje mee neemt
quote:
Nee man, echt een lachertje ditquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja hij heeft een beetje een rare stem, maar ik erger me er niet aan. Ik vind hem toch beter dan half TopNotch.
Ik heb ze meestal al meegenomen voordat ze mij gezien hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef rolfson het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus nooit ik neem ze gewoon mee.
Eens. Maar ik had geen zin dat ook nog te wijzigen in de quote. En de tekst is toch al verwijderd door Lithiaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zeg het nog één keer
EFEBOFIEL
Sukkels
Is ook niet echt een bekende rapper. Bij die filmpjes van hem zijn 95% van de reacties dat hij een vuile pedofiele hond is die moet rotten in de cel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:41 schreef Nober het volgende:
Juice wie? Ken 'm niet, al moet ik zeggen dat ik me niet echt met Nederhop bezig hou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |