Vette rapper iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
MF Juice is fantastisch
Check die v halsje dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook geen nee zeggen deze deze boii![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan zo'n filmpje met een paar meiden van het VMBO die ze foto's lieten zien van een paar loverboys. Zeggen ze zo: "Ja dat is wel iemand waar ik op zou vallen, ziet er stoer uit met zijn afgetrainde lichaam."
Serieus. Neerwaarste spiraal deze ontwikkeling 2012 alles shit...quote:
Om nou jouw resultaat bij Nederlands op heel 2012 te projecteren gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Serieus. Neerwaarste spiraal deze ontwikkeling 2012 alles shit...
Jongen die echte ruwe mannen weten wat hij praat. Dus geen competitie nodig haters voeren hem met haat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een vies figuur, zeg. Hij zal aan je dochter zitten met zijn vieze poten, bah.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Jongen die echte ruwe mannen weten wat hij praat. Dus geen competitie nodig haters voeren hem met haat.
Nou ik zou als vader liever de mindset van die VWO-tantes hebben bij mijn dochter dan die van die VMBO-mokkelsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
En de hoogmoed van die VWO-studentjes, kan daar ook zo slecht tegen, ja ik ben slim omdat ik VWO doe
Ik verlaag me tot die kk straattaal jeweettoch dan snap je sa me takki toch!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Om nou jouw resultaat bij Nederlands op heel 2012 te projecteren gaat mij wat ver.
hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Serieus. Neerwaarste spiraal deze ontwikkeling 2012 alles shit...
Precies, alle haters zouden zo een stoere mooiboi willen zijn als MF Jquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Jongen die echte ruwe mannen weten wat hij praat. Dus geen competitie nodig haters voeren hem met haat.
Uiteraard, maar om zó te reageren, dat deden 2 gasten toen destijds in VWO1 ook heel erg en dat zijn nu echt de grootste klaplopers die men kentquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou ik zou als vader liever de mindset van die VWO-tantes hebben bij mijn dochter dan die van die VMBO-mokkels
Die zwakzinnige reacties daaronderquote:
Nee je maakte gewoon een stomme fout...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik verlaag me tot die kk straattaal jeweettoch dan snap je sa me takki toch!
Oh st-ts haha. Ja blood boiling, not really caring now.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee je maakte gewoon een stomme fout...
Ik ben er nog kapot vanquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh st-ts haha. Ja blood boiling, not really caring now.
Dat is zo, maar dat staat hier los van. Volgens dit zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek van RTL (n=7quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uiteraard, maar om zó te reageren, dat deden 2 gasten toen destijds in VWO1 ook heel erg en dat zijn nu echt de grootste klaplopers die men kent. Wiet blowen voor de appie, je studie-richting heeft echt weinig te maken met intelligentie, eerder met hoe snel je stof kan absorberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |