Dat zou helemaal een grap zijn, Nederland opzadelen met 4.5% begrotingstekort en dan de boel laten ploffen, toedeledokie. Overigens accepteer ik dit alleen maar omdat de VVD het doet, als links dit deed was ik over de rooie natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook niet tevreden, maar alles is beter dan een ongeplande stilstand van een halfjaar of meer.
Jazeker. Door er pas mee bezig te gaan wanneer het niet meer anders kan rest er weinig anders dan er een lastenverhoging van te maken. Had je dit eerder en slimmer aangepakt had er meer een hervorming voor de hele woningmarkt aan gekoppeld kunnen worden.quote:
Zo praat je niet over Friso en de Koningin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt het ook. De kinderen van een Nigeriaanse functionaris kunnen dankzij ons naar een dure Britse kostschool.
Valt wel mee. Volgens mij zijn D66 en GL vrij concreet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef eriksd het volgende:
Overigens hoor ik de hele tijd de roep om hervormingen op de arbeidsmarkt, maar niemand is concreet.
Maar dat punt zijn we al tien jaar voorbij of zo. Dus dan zou elke hervorming vanaf nu slecht zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jazeker. Door er pas mee bezig te gaan wanneer het niet meer anders kan rest er weinig anders dan er een lastenverhoging van te maken. Had je dit eerder en slimmer aangepakt had er meer een hervorming voor de hele woningmarkt aan gekoppeld kunnen worden.
Neen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Ontwikkelingshulp niet bezuinigen maar geven aan defensie. Haal het geld maar waar het zit: gezondheidszorg en sociale zekerheid. Heilloze, bodemloze putten dat het zijn.
Opportunist !quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Versoepeling van ontslagrecht, mooi zo.
Gooi die oudjes er maar uit en neem een goedkoper iemand aan, zoals ik.
Ik zou dit normaal gesproken van geen enkele partij accepteren, maar bij gebrek aan betere opties moet het maar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een grap zijn, Nederland opzadelen met 4.5% begrotingstekort en dan de boel laten ploffen, toedeledokie. Overigens accepteer ik dit alleen maar omdat de VVD het doet, als links dit deed was ik over de rooie natuurlijk.
Neuh, dat vind ik een vreemde stelling.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
Maar dat punt zijn we al tien jaar voorbij of zo. Dus dan zou elke hervorming vanaf nu slecht zijn.
Rechts hèquote:
Zoals verkorten van de WW? Dan jaag je oudere werknemers de bijstand in, dat wordt pas ellende.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Valt wel mee. Volgens mij zijn D66 en GL vrij concreet.
Gelukkig gaat in defensie ook flink verder gesneden worden. Met wat geluk dwingt dit het kabinet ook een keuze te maken over al of geen JSF op termijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef waht het volgende:
Ontwikkelingshulp niet bezuinigen maar geven aan defensie. Haal het geld maar waar het zit: gezondheidszorg en sociale zekerheid. Heilloze, bodemloze putten dat het zijn.
Je zegt zelf: 'hadden we dit eerder aangepakt'. Terug in de tijd kunnen we niet, beste du_ke.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik een vreemde stelling.
quote:
PvdA'erquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zoals verkorten van de WW? Dan jaag je oudere werknemers de bijstand in, dat wordt pas ellende.
Vind het huidige systeem erg goed moet ik zeggen.
Het kan ook nu nog wel op een goede manier maar dan moet je het niet aanwenden als deeloplossing voor je begrotingstekort. Maar dat lef zal men niet hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
Je zegt zelf: 'hadden we dit eerder aangepakt'. Terug in de tijd kunnen we niet, beste du_ke.
Och, dat zou geen enkele partij doen. Je moet er wat op korte termijn aan hebben, dat is de kern van ons politieke systeem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan ook nu nog wel op een goede manier maar dan moet je het niet aanwenden als deeloplossing voor je begrotingstekort. Maar dat lef zal men niet hebben
Zoiets, gewoon radicaal anders naar gaan kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef De_Nuance het volgende:
Defensie kan weg of fuseren met België ofzo.
Lees eens een geschiedenisboek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef De_Nuance het volgende:
Defensie kan weg of fuseren met België ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |